- Μηνύματα
- 39.890
- Reaction score
- 81.128
για να μην τα πολυλογώ....μου ήρθε χθες λογαριασμός 200 ευρά στο μαγαζί κ έχω σαλτάρει
είμαι 10 χρόνια συνδρομητής στη wind από την στιγμή που έγινε nova τους τελευταίους 3 μήνες με έχει σκίσει...την πρώτη φορά μου χρέωσε 7 ευρώ για επανασύνδεση (ενώ δεν μου είχε γίνει διακοπή...και δεν είχα υπερβεί την προθεσμία πληρωμής)
δεν καλώ τηλέφωνα που δεν καλούσα όλα αυτά τα χρόνια...έχω απεριόριστα αστικά υπεραστικά και κάποια εκατοντάδες λεπτά σε κινητά που δεν τα υπερβαίνω ποτέ
ο προηγούμενος λογαριασμός ήταν 135 ευρώ....είδα ότι μου χρέωσαν τηλεφώνημα που έκανα στη Microsodt (η οποία αναφέρει ότι είναι αστική χρέωση)
κ χθες είδα λογαριασμό στο μέιλ 200 ευρώ και δεν θυμάμαι να πήρα πουθενά πέραν των εταιριών που καλώ
επειδή ξέρω ότι δεν θα βγάλω άκρη....κ διάβασα χθες ότι ο πάροχος είναι υποχρεωμένος να ενημερώνει τον πελάτη όταν υπερβαίνει τκατά 80-100% του λογαριασμού(κάτι που δεν είδα ποτέ και τις 2 φορές) τι επιλογές έχω?
σίγουρα θα πέσει καταγγελία στην ΕΕΤΤ
από εκεί κ μετά μπορώ να πάω σε άλλον πάροχο κ να αφήσω τόγκα ?
είμαι 10 χρόνια συνδρομητής στη wind από την στιγμή που έγινε nova τους τελευταίους 3 μήνες με έχει σκίσει...την πρώτη φορά μου χρέωσε 7 ευρώ για επανασύνδεση (ενώ δεν μου είχε γίνει διακοπή...και δεν είχα υπερβεί την προθεσμία πληρωμής)
δεν καλώ τηλέφωνα που δεν καλούσα όλα αυτά τα χρόνια...έχω απεριόριστα αστικά υπεραστικά και κάποια εκατοντάδες λεπτά σε κινητά που δεν τα υπερβαίνω ποτέ
ο προηγούμενος λογαριασμός ήταν 135 ευρώ....είδα ότι μου χρέωσαν τηλεφώνημα που έκανα στη Microsodt (η οποία αναφέρει ότι είναι αστική χρέωση)
κ χθες είδα λογαριασμό στο μέιλ 200 ευρώ και δεν θυμάμαι να πήρα πουθενά πέραν των εταιριών που καλώ
επειδή ξέρω ότι δεν θα βγάλω άκρη....κ διάβασα χθες ότι ο πάροχος είναι υποχρεωμένος να ενημερώνει τον πελάτη όταν υπερβαίνει τκατά 80-100% του λογαριασμού(κάτι που δεν είδα ποτέ και τις 2 φορές) τι επιλογές έχω?
σίγουρα θα πέσει καταγγελία στην ΕΕΤΤ
από εκεί κ μετά μπορώ να πάω σε άλλον πάροχο κ να αφήσω τόγκα ?