Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla και BYD)

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.165
Reaction score
143.648
1 στα 4, υποχρεωτικά.

Προς το τέλος του τρέχοντος έτους, θα γίνει ένας μικρός χαμός στις παραγγελίες εταιρικών ηλεκτρικών αυτοκινήτων, είτε ΙΧ είτε επαγγελματικών, ώστε:

1. Να προλάβουν την επιδότηση
2. Να προλάβουν εταιρικοί στόλοι και οι λιζινγκ φίρμες την 1η Γενάρη '24 με έτοιμες παραγγελίες, κι ας κάνει 2 χρόνια να έρθει το όχημα.


 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.165
Reaction score
143.648
Είναι η πιο βαθιά κινεζικοποιημένη γελοιοτητα της VW η ιστορία:


The Volkswagen brand will partner with Xpeng Inc to produce two models targeting the middle-class segment which will carry the VW logo but feature Xpeng know-how on software and autonomous driving.

Δηλαδή, η VW βρήκε ποια; την μικροσκοπική και νεαρή Xpeng για να πάρει από αυτήν γνώση για σοφτγουερ και αυτόνομη οδήγηση, γιατί η ίδια η VW, είναι γτπκ.

😂😁🤣😁😂😁🤣😁😂😁🤣

Δε μπορούν λέμε. Δεν. Άχρηστοι.

Και ως αντάλλαγμα, θα δώσει το δίκτυο διανομής της, στην Xpeng, να πουλάει όπου θέλει. Και θα έχει ένα "παρατηρητή" στο board του ΔΣ της Xpeng. 😂😁🤣

Ξεβράκωμα.
 

Μηνύματα
450
Reaction score
1.090
1 στα 4, υποχρεωτικά.

Προς το τέλος του τρέχοντος έτους, θα γίνει ένας μικρός χαμός στις παραγγελίες εταιρικών ηλεκτρικών αυτοκινήτων, είτε ΙΧ είτε επαγγελματικών, ώστε:

1. Να προλάβουν την επιδότηση
2. Να προλάβουν εταιρικοί στόλοι και οι λιζινγκ φίρμες την 1η Γενάρη '24 με έτοιμες παραγγελίες, κι ας κάνει 2 χρόνια να έρθει το όχημα.


Πάντως στη δική μας εταιρία έχει γίνει ένας χαμός με το να παραγγείλουμε όσα περισσότερα ice μπορούμε πριν το τέλος του έτους. Από τη μία το 1 στα 4 από το άλλο εφαρμογή εταιρικού κανονισμού ώστε όλες οι παραγγελίες να είναι μόνο EV είχε το αντίθετο αποτέλεσμα.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.793
Reaction score
32.764
Είναι η πιο βαθιά κινεζικοποιημένη γελοιοτητα της VW η ιστορία:


The Volkswagen brand will partner with Xpeng Inc to produce two models targeting the middle-class segment which will carry the VW logo but feature Xpeng know-how on software and autonomous driving.

Δηλαδή, η VW βρήκε ποια; την μικροσκοπική και νεαρή Xpeng για να πάρει από αυτήν γνώση για σοφτγουερ και αυτόνομη οδήγηση, γιατί η ίδια η VW, είναι γτπκ.

😂😁🤣😁😂😁🤣😁😂😁🤣

Δε μπορούν λέμε. Δεν. Άχρηστοι.

Και ως αντάλλαγμα, θα δώσει το δίκτυο διανομής της, στην Xpeng, να πουλάει όπου θέλει. Και θα έχει ένα "παρατηρητή" στο board του ΔΣ της Xpeng. 😂😁🤣

Ξεβράκωμα.
Τα αυτοκίνητα θα είναι μόνο για την Κίνα, ας κάνουν ότι θέλουν. Αλλά και πάλι, με όσα έμαθα χθες για 6 μήνες εγγύηση πήρε τον πουλ σε dt, οπότε ότι και βγάλει αδιάφορο πλέον. 😎
 

TGD

Μηνύματα
10.828
Reaction score
10.392
Τα αυτοκίνητα ναι, αλλά η πλατφόρμα θα έρθει και στην Ευρώπη. Αυτός είναι ο σκοπός στο κατω-κατω.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.165
Reaction score
143.648
Τα αυτοκίνητα ναι, αλλά η πλατφόρμα θα έρθει και στην Ευρώπη. Αυτός είναι ο σκοπός στο κατω-κατω.
Ακριβώς.

Και η πλατφόρμα, και το σοφτγουερ, και η αυτόνομη οδήγηση.

Ομοίως με την saic η Audi. Ψωνίζουν πλατφόρμες και σοφτγουερ, δηλαδή τι μένει; Τα καθίσματα; Χαχαχαχαχαχαχαχαχα

Παραιτήθηκαν των προσπαθειών, θα πάρουν κινέζικες λύσεις. 😂😁🤣

Να σου πω, και γω στη θέση τους θα έκανα το ίδιο, προκειμένου να ξοδέψουν ένα σωρό λεφτά για έρευνα και προσωπικό, και εξέλιξη και δοκιμές software, βουρ στην Κίνα να τα πάρουν όπως είναι να τελειώνουμε. Η φτηνή λύση, κινέζικα. 😂😁
 

TGD

Μηνύματα
10.828
Reaction score
10.392
Από ένα σημείο και πέρα όμως θα πούμε και "δεν παίρνω το κινέζικο". Όπως στις λευκές συσκευές που αγοράζω αυθεντικό τουρκικό αντί για τουρκικό με γερμανική φίρμα.
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
30.981
Reaction score
90.186
Και έτσι θα οδηγηθούμε σε 4-5 χρόνια σε ηλεκτρικά αυτοκίνητα τεσσάρων κατηγοριών:
  1. Οι πρωτοπόροι, πχ Tesla και όποιος άλλος μεγάλος παίκτης (KIA? Mercedes?) αποφασίσει να επενδύσει μακροπρόθεσμα στην τεχνογνωσία.
  2. Οι μεσαίοι, πχ κάποιες ευρωπαϊκές εταιρίες και όμιλοι που θα έχουν ενα τυπικά αξιοπρεπές τμήμα έρευνας βγάζοντας καλούτσικα οχήματα, ίσως έχοντας και κάποιες συνεργασίες με Κίνα.
  3. Οι εταιρείες που θα εκχωρήσουν όλο τον σχεδιασμό στους ανεπρόκοπους γκαζμάδες εξ ανατολών, κρατώντας μόνο το λογότυπο και κάποια ποιότητα κατασκευής που να θυμίζει Δύση
  4. Οι καθαρά κινεζοεταιρίες που θα ειναι ΓΤΠΚ, απαράδεκτα στην οδήγηση, κακοκατασκευασμένα, άσχημα, και που και που θα ανατινάζονται κιόλας.
Η VW αποφάσισε να παει στο 3. Δεν την έπαιρνε στο 1, στο 2 βγαίνει ακριβή, άστα να πάνε, πάμε στο 3..
 


Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
30.981
Reaction score
90.186
Λένε πως εχει σημαντικές διαφορές στην ποιότητα κατασκευής σε σύγκριση με του Βερολίνου.

Κατά την γνώμη μου το πρωτεύων δεν είναι το που βρίσκεται το εργοστάσιο, αλλά ποιος το ελέγχει. Και κυρίως ποιος σχεδιάζει το προϊόν.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.165
Reaction score
143.648
Το 2ο μεγαλύτερο εργοστάσιο της Τεσλα πάντως νομίζω είναι κι αυτο στην Κίνα...
Λίαν συντόμως, μεγαλύτερο θα είναι αυτό στην Ευρώπη.

Η επέκταση και αναβάθμιση του Tesla gigafactory στο Βερολίνο, θα οδηγήσει στην υλοποίηση του (με διαφορά) μεγαλύτερου εργοστασίου αυτοκινήτων στην γηραιά Ήπειρο, με δυνατότητα παραγωγής >1 μύριου EV το έτος.

Ήδη, η παραγωγή του, έχει ξεπεράσει την μέγιστη δυνατή παραγωγή του μεγαλύτερου εργοστασίου της VW στη Γερμανία..


"VW cuts global delivery forecast after sales fall in China"


Ο κλάδος των ηλεκτρικών αυτοκινήτων στη Γερμανία αντιμετωπίζει τα πρώτα ζητήματα, καθώς η παραγωγή και οι παραγγελίες έχουν μειωθεί σημαντικά.


Η VW μείωσε την παραγωγή EV στην Ευρώπη, γιατί δεν βλέπει ενδιαφέρον, έχουν μειωθεί οι παραγγελίες.

Και στην Κίνα, δεν μπορεί να είναι ανταγωνιστική.

Θρήνος..
 
Last edited:

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.793
Reaction score
32.764
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.165
Reaction score
143.648
Stellantis to deepen cost cuts to fend off Chinese carmakers’ ‘invasion’ in Europe


In the US, Stellantis has already offered voluntary severance packages to thousands of employees.

+



Φαίνεται δυνατό μυαλό ο Tavares, είναι άλλωστε ο πρώτος που έθεσε το θέμα της κινέζικης απειλής στην Ευρώπη, από φτηνά EV.







ΥΓ.
Άκυρο για το πλοίο.

Δεν ξεκίνησε από EV η φωτιά στο πλοίο..

Επεκτάθηκε η φωτιά σε EV.


Νεότερη ενημέρωση από τις ολλανδικές αρχές αναφέρει ότι δεν έχει γίνει κάποια νύξη για έναρξη της πυρκαγιάς σε κάποιο ηλεκτρικό όχημα κι ότι ακόμα δεν υπάρχει καμία ενημέρωση για το πώς ξεκίνησε η φωτιά. Ανέφεραν ότι το σχόλιό τους παρερμηνεύτηκε κι αφορούσε στο ότι καθώς υπήρχαν ηλεκτρικά μοντέλα στον χώρο, όταν η φωτιά επεκτάθηκε και σε αυτά, ήταν πιο δύσκολο να σβήσει, κάτι απόλυτα λογικό και γνωστό.
 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.165
Reaction score
143.648
Οι Ιταλοί τον Ιούνη, του δώσαν και κατάλαβε
(Τεσλοποίηση κανονική)

1000006014.png


Το 500-αρακι σκίζει, και δυναμική είσοδος για MG.

Από τη λίστα, απουσιάζουν πλήρως τα γερμανικά, VW group, BMW, Mercedes..😭

Μόνον το Corsa e της Opel "θυμίζει" Γερμανία, αλλά ανήκει στην stellantis! 🤣😂😁
 
Last edited:

TGD

Μηνύματα
10.828
Reaction score
10.392
Η VW αποφάσισε να παει στο 3. Δεν την έπαιρνε στο 1, στο 2 βγαίνει ακριβή, άστα να πάνε, πάμε στο 3..
Πάντως ένας κάτοχος MG (δηλαδή SAIC) δεν λέει τα καλύτερα για το software. Ας πούμε, δεν δουλεύει το preconditioning όταν έχεις συνδεδεμένο το όχημα στον φορτιστή και δεν σώζει τις ρυθμίσεις αλλά πρέπει να τις αλλάζεις κάθε φορά από το default.
 

TGD

Μηνύματα
10.828
Reaction score
10.392
Α, και ξέχασα να γράψω ότι...
Συνιστά την έκδοση με την μικρή μπαταρία (αυτή που έχει και ο ίδιος) γιατί "αν είναι να περάσεις τα 30 χιλιάρικα, πάρε Tesla καλύτερα".
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.793
Reaction score
32.764
Το είδα προχθές έξω από την Kosmoride στη Γλυφάδα. Πλάκα έχει. Μόνο 16.000€ 😅

 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.793
Reaction score
32.764
Επίσημη πρώτη του Citroen e-C3. Λίγο από Oli μπροστά βλέπω.

Stellantis-Presentation-Citroen-E-C3-Teaser-2-1024x576.jpg
 

wizzy

Music is our (Supernatural) friend!
Μηνύματα
15.355
Reaction score
22.417
Το είδα προχθές έξω από την Kosmoride στη Γλυφάδα. Πλάκα έχει. Μόνο 16.000€ 😅

Κλιματισμό ή, έστω, air condition, έχει ή θα "ψήνονται" οι ευτυχείς κάτοχοι;
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.165
Reaction score
143.648
Πάντως ένας κάτοχος MG (δηλαδή SAIC) δεν λέει τα καλύτερα για το software.
Αυτή τη στιγμή, μόνον στα Τέσλα υπάρχει πραγματικά σοβαρό σοφτγουερ, και αυτό δεν σημαίνει ότι είναι απροβληματιστα κι αυτά.

Όλοι έχουν θέματα, άλλοι μεγάλα κι άλλοι μικρά.

Με διαφορά το καλύτερο που κυκλοφορεί, έτη φωτός μπροστά, είναι αυτό της Τέσλα.

Κάποια που έχουν πολύ πολύ περιορισμένες δυνατότητες στο σοφτγουερ, εμφανίζουν καλύτερη συμπεριφορά, αλλά όχι ότι δεν έχουν ποτέ πρόβλημα.

Δεν υπάρχει το "ποτέ πρόβλημα" στα σοφτγουερ, εκτός κι αν δεν υπάρχει πρακτικά τίποτα, με μηδενικές δυνατότητες ΟΤΑ, οπότε και πάλι είναι γτπκ.

Άμα σας πω πόσα προβλήματα στο σοφτγουερ συνάντησε η γυναίκα μου τον ενάμιση μήνα που το οδηγεί, θα πονέσουν τα σαγόνια σας στο γέλιο.

Άσε που θα πρέπει να γράφω σεντόνια...🤪🤣😁

Μόνο ένα θα σας πω: δεν μπορεί να έχει στο app της, καμία ουσιαστική δυνατότητα. Μόνον 1 λογαριασμός "μάστερ" δικαιούται πχ το άνοιγμα του κλιματιστικού από μακριά.

Μιλάμε για γελοιότητες...

Και το keyless entry δε της δούλεψε μια φορά, και όλο το τάμπλετ ήταν black screen μια φορά, και όποτε θέλει δε συνδέεται το android auto, και και και, η λίστα είναι ατελείωτη.

Φίλος από Tesla που πήγε σε taycan, οκ, αυτοκινηταρα, αλλά άμα ξεκινήσουμε κουβέντα για σοφτγουερ, σηκώνεται και φεύγει. Δεν θέλει να κλαίει μπροστά μας.🤪🤣😁😂

Της BMW είναι κάπως νορμάλ λένε, αλλά και κει το τι έχουν δει τα ματάκια τους, είναι για λυπηση. Όσοι πήγαν από Τέσλα σε BMW, γελάνε με τα χάλια του.

Το Μερτσέντες δεν ξέρω, δεν έχω κανένα γνωστό να ακούσω κι από κει τι εμπειρία έχει.
 
Last edited:


Staff online

Μέλη online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.800
Μηνύματα
3.027.794
Members
38.495
Νεότερο μέλος
JGmag
Top