Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla και BYD)

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.114
Reaction score
143.579
«Η καθιέρωση των ζωνών χαμηλών ρύπων ως μέρος της σταδιακής μετάβασης των δήμων σε μηδενικές εκπομπές ρύπων θα αυξήσει το συνολικό κόστος ιδιοκτησίας για τα συμβατικά οχήματα και θα διευκολύνει την υιοθέτηση των Η/Ο (Ηλεκτρικών Οχημάτων). Οι ζώνες θα πρέπει να εισαχθούν αρχικά σε κεντρικές αστικές περιοχές στις μητροπόλεις της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης ή σε νησιά και μπορούν σταδιακά να επεκταθούν σε μικρότερους δήμους».

Με απλά λόγια, τα συναρμόδια υπουργεία προτείνουν επίσημα πλέον την τοποθέτηση διοδίων με αντιτίμο στα αστικά κέντρα, ακόμη και στα νησιά, για οχήματα εσωτερικής καύσης, ακολουθώντας το παράδειγμα ευρωπαϊκών μεγαλουπόλεων.

https://www.gocar.gr/news/feed/4336...yVGnQ55uwZ8QL8jnYNmx2WTSYjjilivjibikC6BTmmNKU
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.743
Reaction score
32.722
Στο Λονδίνο η είσοδος θερμικών στο κέντρο πήγε ή θα πάει στις 12,5 λίρες διάβασα.
 

rose.athens

Not in the mood Mod
Super Moderator
Μηνύματα
48.568
Reaction score
102.107
Στην Ελλάδα βάζεις τους επιβάτες με πατατούλες και μπόλικο λαδάκι, και μέχρι Θεσσαλονίκη έχουν γίνει λουκούμι...
 

TGD

Μηνύματα
10.762
Reaction score
10.352
H BMW έχει hud. Το ταμπετ είναι το infotainment.

Στο Λονδίνο η απόφαση είναι τραγική. Όταν ίσχυε για το κέντρο ήταν λογική. Τώρα περιλαμβάνει όλο το μητροπολιτικό Λονδίνο ακόμα και χωρια, σαν να λέμε ο δακτύλιος την Αθήνας να ισχύει σε όλη την Αττική και Βοιωτία.
 


Μηνύματα
515
Reaction score
447
Λοιπόν... Έχω κάνει όλο το πλάνο για να πάω Ρουμανία και να αγοράσω ένα Dacia Spring μεταχειρισμένο και να το φέρω Ελλάδα. Επέλεξα Ρουμανία και όχι κάποια άλλη χώρα της Ευρωπαικής ένωσης (όπως Γερμανία-Ιταλία-Γαλλία) γιατί μετά απο έρευνα που έκανα , τα Dacia είναι σημαντικά φθηνότερα στην Ρουμανία λόγω του ότι φτιάχνονται εκεί .
Έχω σχεδιάσει σχεδόν όλο το project , έχω βρει αμάξι από το internet, έχω μιλήσει με τον ιδιοκτήτη, έχω ρωτήσει εκτελωνιστή τι χρειάζομαι, τα εξοδα του εκτελωνιστή, έχω ρωτήσει το προξενείο στο Βουκουρέστι πληροφορίες - ραντεβού κλπ. , έχω κοιτάξει αεροπορικά, φορτιστές στην διαδρομή, αυτοκινητάμαξα κλπ.
Το Spring θα τα φερει η Dacia - Renault Ελλάδος σε καμια βδομάδα και η τιμή θα είναι από ~29.000 ευρώ και με την επιδότηση θα πέφτει ~21.000 ευρώ.
Ψάχνω παρέα για να κανω την αγορά. Αν κάποιος ψήνεται για Spring ας στείλει ενα pm μπας και πάμε παρέα να φέρουμε 2!
 


Μηνύματα
515
Reaction score
447
Και η τιμή αυτού; Έτσι για την ιστορία. 🙂
Αν εννοείς πόσο θα στοιχίσει με όλα τα έξοδα και μεταφορά Ελλάδα... 11.000-11.500 ευρώ
Αν εννοείς πόσο θα στοιχίσει με όλα τα έξοδα και μεταφορά Ελλάδα... 11.000-11.500 ευρώ
Μιλάμε για ένα αμάξι του 2021-2022 με 10.000-30.000 χλμ.
Και υπόλοιπο εγγύησης 6+ χρόνια για την μπαταρία.
 

Μηνύματα
245
Reaction score
266
πάρα πολύ ενδιαφέρον για όποιον ψάχνει για πόλη...
Η εγγύηση φαντάζομαι θα ισχύει όμως μόνο από τις εκεί αντιπροσωπείες. Η ελληνική αντιπροσωπεία δεν τη δέχεται ή κάνω λάθος;
Το αμάξι εκεί ποιος θα το ελέγξει για να δει την κατάσταση της μπαταρίας και τον μηχανικών μερών, η αντιπροσωπία με κάποιο κόστος;
 

dapost

Rehdeko & Harbeth lover
Μηνύματα
5.021
Reaction score
11.502
Εν τω μεταξύ:

- Η Τέσλα παρουσιάζει facelift μοντέλου και η παραγωγή αρχίζει την ίδια μέρα (γυρνάν αυτόματα και οι παραγγελίες που τρέχουν στο facelifted μοντέλο).
- Άλλες εταιρίες παρουσιάζουν μοντέλα και αυτοκίνητα δε βλέπουμε ούτε μετά από μήνες. Ούτε σε δείγμα. Π.χ. volvo ex30.

Εκτός αν in-depth-review στα ηλεκτρικά είναι η αναλυτική παρουσίαση των οθονών τους, σε στατικά μοντέλα.

Που βαδίζουμε κύριοι...

 

Μηνύματα
515
Reaction score
447
πάρα πολύ ενδιαφέρον για όποιον ψάχνει για πόλη...
Η εγγύηση φαντάζομαι θα ισχύει όμως μόνο από τις εκεί αντιπροσωπείες. Η ελληνική αντιπροσωπεία δεν τη δέχεται ή κάνω λάθος;
Το αμάξι εκεί ποιος θα το ελέγξει για να δει την κατάσταση της μπαταρίας και τον μηχανικών μερών, η αντιπροσωπία με κάποιο κόστος;
Η εγγύηση είναι πανευρωπαική , δεν έχει δικαίωμα να μην δεχτεί. Κλείνεις ραντεβού σε αντιπροσωπεία dacia , και σου δίνουν χαρτί με το αποτέλεσμα του ελέγχου.
Η μπαταρία αφού θα έχει 6 χρόνια υπόλοιπο εγγύησης τι σε νοιάζει κι αν πάθει τίποτα;;;;
 


wizzy

Music is our (Supernatural) friend!
Μηνύματα
15.322
Reaction score
22.376
Με 620 χλμ. αυτονομία το ηλεκτρικό νέο Renault Scenic

"Σήμερα διαθέτει ένα πλήρως ηλεκτρικό σύστημα μετάδοσης κίνησης και επαναπροσδιορίζει τα αυτοκίνητα του Segment C για οικογένειες, καλώντας τους να ταξιδέψουν διατηρώντας παράλληλα το πρωτοποριακό και φιλικό προς την οικογένεια DNA του. Το Scenic σχεδιαζόταν πάντα για να είναι το κύριο αυτοκίνητο ενός νοικοκυριού, για μεγάλα ταξίδια τα Σαββατοκύριακα και τις αργίες.

Εξακολουθεί να είναι, με την αυτονομία WLTP των 620 χιλιομέτρων. Είναι το πρώτο πιο βιώσιμα σχεδιασμένο ηλεκτρικό όχημα και νοιάζεται για την ευημερία των επιβατών του και τον κόσμο γύρω του. Είναι το οικογενειακό αυτοκίνητο του αύριο, εδώ, σήμερα. Είναι χτισμένο στην πλατφόρμα CMF-EV και ο σχεδιασμός του είναι τολμηρός."

1693892081544.png
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.743
Reaction score
32.722
Θα βγει και με 60άρα μπαταρία και τα ανάλογα χλμ αυτονομίας. 450χλμ αν θυμάμαι καλά. Η 87άρα είναι στην ακριβή έκδοση.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.114
Reaction score
143.579
Η 87άρα είναι στην ακριβή έκδοση.
Και με το ζόρι και αν θα πιάσει 400 χλμ., με τέτοια μετωπική επιφάνεια που βλέπω, και δε ξέρω δείκτη αεροδυναμικής. Για αυτοκινητόδρομο με 120-130 λέω.

Τα εξακοσχιαφεύγα είναι οκ για μέσα στην πόλη, αν πηγαίνει με εως 60.
 

Shepherd

Μόνιμος
Μηνύματα
5.078
Reaction score
11.229
Και με το ζόρι και αν θα πιάσει 400 χλμ., με τέτοια μετωπική επιφάνεια που βλέπω, και δε ξέρω δείκτη αεροδυναμικής. Για αυτοκινητόδρομο με 120-130 λέω.
Από την φωτογραφία κατάλαβες την μετωπική επιφάνεια και τον cd ; :headbang: :headbang:
Να σε στείλω και μια δικιά μου να μου πεις το ριζικό μου;
:roflmao::roflmao:
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.114
Reaction score
143.579
Από την φωτογραφία κατάλαβες την μετωπική επιφάνεια και τον cd ; :headbang: :headbang:
Να σε στείλω και μια δικιά μου να μου πεις το ριζικό μου;
:roflmao::roflmao:
Όχι, πάνε σε μάγισσα, σε χαρτορίχτρα.

Από την φωτογραφία, φαίνεται ένα σουβ, με τεράστια μούρη, τετράγωνη, σα τούβλο είναι. Καμία σχέση με τη μούρη ενός Τέσλα Υ, όπου έχουν κάνει σοβαρή προσπάθεια οι σχεδιαστές να είναι αεροδυναμικό το σχήμα, ή όπως κάποια Μερτσέντες που ξέρεις ποια λέω και πως είναι. Από την φωτογραφία, φαίνεται ένα σχήμα που θέλει να θυμίζει τούβλο τετράγωνο.

Σα το βολβο θα πάει κι αυτό. Κλάμα.

Ψάξε και βρες αεροδυναμικό συντελεστή και πρόσθια μετωπική επιφάνεια, βρες τα data, να γελάμε όλοι μαζί. Ορίστε.
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.114
Reaction score
143.579
Ποιο Fan Boy πεθαίνεις !!
Τσουρέκια Τερκενλής με γεύση Tesla :lolsign: :lolsign:
Πιο αντι-τεσλας ψοφοκοπάς ρε, αλλά είτε το θες είτε όχι, τα δεδομένα είναι κει. 😎

Το Mégane e-tech έχει Dc 0.29 και μόνον από την εμφάνιση, είναι αρκετά ασφαλές να υποθέσουμε ότι το Σενίκ θα έχει χειρότερο δείκτη αεροδυναμικής, άλλωστε μιλάμε για μεγάλο σουβ, όχι για ένα ακόμα μεγκάν.

Το νέο Σενίκ λοιπόν, που θα εμφανιστεί το '24 (κάτσε να δούμε), θα φορτίζει την 87-αρα μπαταρία του με μάξιμουμ ισχύ 150 kW και θα έχει τελική ταχύτητα 170, γιατί ακόμα και με τα μέγιστα επιτρεπόμενα όρια ταχύτητας (130, πες 140 γιατί είσαι γρήγορος) πιθανώς δε θα κάνει με μια φόρτιση ούτε ένα πήγαινέλα Λάρισα Βόλο. 🤣😜😁🤪

Το ήδη διαθέσιμο μοντελ Υ, που θα συνεχίσει να είναι φτηνότερο από το Σενίκ, από το 2020 φορτίζει με μάξιμουμ ισχύ 250 kW, έχει Dc 0.23 και τελική ταχύτητα 217, που με το boost ανεβαίνει στα 235 και στο περφορμανς 250.

Και το Λάρισα Βόλος, άμα θες το κάνει με 1 φόρτιση 10 φορές.😁

Με 200+ πήγαινα όσο μπορούσα στο Τέσλα, κι έβγαλε μέση κατανάλωση 22,5 kWh/100km, τόση θα βγάζει το Σενίκ στα 130, τόση βγάζει το iD.3 στα 135. 🤣😁🤪😜

Πάνε πάρε Σενίκ εσύ αντιτεσλάκια, δώσε κάνα 15-αρι+ χιλιάρικα παραπάνω, σιγά τώρα, λεφτά υπάρχουν, άλλωστε 87-αρα μπαταρία και φτηνά, δεν παίζει. Πολύ ωραίο αυτοκίνητο, οικολογικό λένε, με ανακυκλώσιμα υλικά. 😜😁🤪🤣


Πιο αντί-Τέσλα, ψοφοκοπάς λέμε, και δυστυχώς, ψοφοκοπάς κι αδίκως. 😁🤪😜🤣


ΥΓ. Μεγάλο θετικό του Σενίκ αυτού, δηλαδή της νέας πλατφόρμας του ομίλου, είναι η δυνατότητα για preconditioning της μπαταρίας. 😎
Εξαιρετική ιδέα να μιμηθούν επιτέλους την Τέσλα, τουλάχιστον εγγυημένα θα πιάνει τη μέγιστη ισχύ φόρτισης.
Αλλά με μέγιστη ισχύ φόρτισης τα 150kW, για το 2024 που θα βγει, είναι πολύ πίσω από τον ανταγωνισμό.

ΥΓ. 2. Το Mégane e-tech, λόγω μεγέθους και γαλλικής άνεσης, θεωρώ πως είναι εξαιρετική επιλογή για μέσα στην πόλη, και το Google infotainment που διαθέτει, είναι μια σοφή επιλογή σε σχέση με τις λοιπές προβληματικές αηδιες.
 
Last edited:


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.743
Μηνύματα
3.025.998
Members
38.489
Νεότερο μέλος
Nikos88
Top