Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla)

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.857
Reaction score
136.910
Ποιο Fan Boy πεθαίνεις !!
Τσουρέκια Τερκενλής με γεύση Tesla :lolsign: :lolsign:
Πιο αντι-τεσλας ψοφοκοπάς ρε, αλλά είτε το θες είτε όχι, τα δεδομένα είναι κει. 😎

Το Mégane e-tech έχει Dc 0.29 και μόνον από την εμφάνιση, είναι αρκετά ασφαλές να υποθέσουμε ότι το Σενίκ θα έχει χειρότερο δείκτη αεροδυναμικής, άλλωστε μιλάμε για μεγάλο σουβ, όχι για ένα ακόμα μεγκάν.

Το νέο Σενίκ λοιπόν, που θα εμφανιστεί το '24 (κάτσε να δούμε), θα φορτίζει την 87-αρα μπαταρία του με μάξιμουμ ισχύ 150 kW και θα έχει τελική ταχύτητα 170, γιατί ακόμα και με τα μέγιστα επιτρεπόμενα όρια ταχύτητας (130, πες 140 γιατί είσαι γρήγορος) πιθανώς δε θα κάνει με μια φόρτιση ούτε ένα πήγαινέλα Λάρισα Βόλο. 🤣😜😁🤪

Το ήδη διαθέσιμο μοντελ Υ, που θα συνεχίσει να είναι φτηνότερο από το Σενίκ, από το 2020 φορτίζει με μάξιμουμ ισχύ 250 kW, έχει Dc 0.23 και τελική ταχύτητα 217, που με το boost ανεβαίνει στα 235 και στο περφορμανς 250.

Και το Λάρισα Βόλος, άμα θες το κάνει με 1 φόρτιση 10 φορές.😁

Με 200+ πήγαινα όσο μπορούσα στο Τέσλα, κι έβγαλε μέση κατανάλωση 22,5 kWh/100km, τόση θα βγάζει το Σενίκ στα 130, τόση βγάζει το iD.3 στα 135. 🤣😁🤪😜

Πάνε πάρε Σενίκ εσύ αντιτεσλάκια, δώσε κάνα 15-αρι+ χιλιάρικα παραπάνω, σιγά τώρα, λεφτά υπάρχουν, άλλωστε 87-αρα μπαταρία και φτηνά, δεν παίζει. Πολύ ωραίο αυτοκίνητο, οικολογικό λένε, με ανακυκλώσιμα υλικά. 😜😁🤪🤣


Πιο αντί-Τέσλα, ψοφοκοπάς λέμε, και δυστυχώς, ψοφοκοπάς κι αδίκως. 😁🤪😜🤣


ΥΓ. Μεγάλο θετικό του Σενίκ αυτού, δηλαδή της νέας πλατφόρμας του ομίλου, είναι η δυνατότητα για preconditioning της μπαταρίας. 😎
Εξαιρετική ιδέα να μιμηθούν επιτέλους την Τέσλα, τουλάχιστον εγγυημένα θα πιάνει τη μέγιστη ισχύ φόρτισης.
Αλλά με μέγιστη ισχύ φόρτισης τα 150kW, για το 2024 που θα βγει, είναι πολύ πίσω από τον ανταγωνισμό.

ΥΓ. 2. Το Mégane e-tech, λόγω μεγέθους και γαλλικής άνεσης, θεωρώ πως είναι εξαιρετική επιλογή για μέσα στην πόλη, και το Google infotainment που διαθέτει, είναι μια σοφή επιλογή σε σχέση με τις λοιπές προβληματικές αηδιες.
 
Last edited:

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.585
Reaction score
30.487
Μερικά πράγματα που γράφει ένα doc της Renault για το Scenic
 

Attachments

Last edited:


Shepherd

Μόνιμος
Μηνύματα
4.820
Reaction score
10.698
Δεν είμαι αντι - Τεσλα ή αντι - ηλεκτρικός ή κτλ κτλ.
Αντι μπουρδολόγος είμαι.

Όταν αεροδυναμιστές που δουλεύουν στην F1 απαντάνε ότι, έτσι απλά από ένα σχέδιο δεν μπορουν να καταλάβουν και ότι πρέπει να το μετρήσουν έστω σε προσομοίωση καταλαβαίνεις το μέγεθος της μπούρδας ""Ναι αλλά το δικό μου είναι πιο αεροδυναμικό''.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.857
Reaction score
136.910
Ποιο "δικό μου" βρε; 🤪🤪

Ποια F1; Τι πίνεις πάλι πρωί πρωί; 🤣😁🤪

Μπούρδες λες εσύ γιδοβοσκέ μου, διότι προσωπικά έχω 2 ηλεκτρικά αυτοκίνητα, και τα δύο εξαιρετικά, αλλά η διαφορά στην αεροδυναμική σχεδίαση του ενός, δίνει τρελό προβάδισμα στην κίνηση σε ταξίδι, και σα μωρό παιδί, δε θες να το καταλάβεις.

Το Σενίκ, είναι για ταξίδια. Δεν είναι το ιδανικό αυτοκίνητο για να κινείται κανείς μέσα στην πόλη, για να πηγαινοέρχεται στη δουλειά του. Για ταξίδια είναι, με οικογένεια, ευρύχωρο και μεγάλο, ογκώδες και ψηλό, σουβ.

Σε αυτοκίνητο πόλης, ούτε ο αεροδυναμικός συντελεστής ούτε η ταχύτητα φόρτισης δεν έχουν σημασία. Φορτίζεις το βράδυ σε μια σουκο, και δε πας με 130..

Για ταξίδια όμως, μόνον αυτά τα 2 μετράνε.

Έχω αρκετή εμπειρία, για να ξέρω πολύ καλύτερα από σένα τι λέω, και δεν έχω μόνον Τέσλα.

Άρα, κόψε λιγάκι τις μπούρδες, και δες προσεκτικά τι γράφω. Θα μάθεις.

Άλλο πράμα είναι να βλέπω 134kW στο iD.3 σε ταξίδι, κι άλλο πράμα να βλέπω 250kW.

Με το ένα περιμένεις, με το άλλο δε προλαβαίνεις.

Άλλο πράμα είναι να βλέπω κατανάλωση 18 στα 140, κι άλλο 23 και 24.

Μες στην πόλη, όλα αυτά είναι αδιάφορα. Αλλά για ταξίδια, μόνον αυτά μετράνε.

Προ λίγου με πήραν τηλέφωνο για ένα βολβο, που να κάνει στάσεις φόρτισης, θα πάει λίγο μετά την Κοζάνη. Πώς θα ανέβει την ανηφόρα μετά τη Βέροια. Από Θεσσαλονίκη θα ξεκινήσει, ως γνωστόν στο δρόμο της Βέροιας έχει 130 όριο, πας άνετα με 135-140. Το βολβο, όπως και το iD.3, κινούμενα με τέτοια ταχύτητα, θα χάσουν 40-45% αυτονομίας για να περάσουν τη Βέροια, πως θα ανέβουν μετά;

Το Τέσλα πάει καρφί και γυρνάει κιόλας. 😎

Τιδεγκαταλαβαίνεις. Άμα δεν έχει σοβαρή αεροδυναμική σχεδίαση, ασχέτως μεγέθους μπαταρίας, στα ταξίδια με υψηλές ταχύτητες, το πράγμα είναι προβληματικό, ιδίως σε μας Ελλάδα, που Κοζάνη πχ, πάνω από 50-αρη δεν έχει. Μόνο στη Βέροια έχει ένα 180-αρη.

Αυτοκίνητο για ταξίδια χωρίς σοβαρή αεροδυναμική σχεδίαση, είναι και θα είναι προβληματικό στη χρήση. Σας το λέω με απόλυτη βεβαιότητα, τα έχω ζήσει.

Θα έρθει κι η σειρά σας. Θα δείτε την ομορφιά, δε το γλυτώνετε.

Τέλος πάντων, καταντάει βαρετό.
 
Last edited:

Shepherd

Μόνιμος
Μηνύματα
4.820
Reaction score
10.698
Εγώ δεν θέλω να καταλάβω ή εσύ που μας τα είχες κάνει τσουρέκια για το πόσο άνετα ταξιδεύεις με το 90 χλμ/ώρα;
Τουλάχιστον τώρα πήρες σοβαρό αυτοκίνητο.
Τράβα τώρα να διπλοπαρκάρεις στον Τερκενλή για να φτιάξεις τσουρέκια.
Απλή είναι η συνταγή.
Μίλα τους.


Εδιτ : Τι θυμήθηκα τώρα !! Τις παπαριές που έλεγες για τα όρια ταχύτητας. :roflmao: :roflmao:
Τι έγινε τώρα; Μια χαρά είναι τα 140;
:lolsign::lolsign::lolsign:
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.857
Reaction score
136.910
Τουλάχιστον τώρα πήρες σοβαρό αυτοκίνητο.
Κάνεις λάθος, για μια ακόμα φορά.

Βασικά δεν λες τίποτα σωστό. Σα χαλασμένο ρολόι είσαι, μονότονα λάθος.

Το iD.3 είναι εξαιρετικό εργαλείο, φανταστικό αυτοκίνητο, ιδίως για τη χρήση που το έχω, για μέσα στην πόλη και πήγαινέλα στη δουλειά, είτε εγώ είτε η σύζυγος, και οι δυό μας κάνουμε 70χλμ τη μέρα.

Απίθανο αυτοκίνητο. Και στα δικά σας.

Για μέσα στην πόλη, είναι κλάσεις ανώτερο από το Τέσλα, λόγω μεγέθους, και κύκλου στροφής, κι αυτά μετράνε τρομερά.

Και βγάζει και εξαιρετική κατανάλωση στην πόλη, ελάχιστα υποδεέστερη του Τέσλα, πρακτικά όμοια.

Και ήταν και 10 χιλιάρικα πιο φτηνό από το Τέσλα, όταν το πήρα, άσε που τώρα είναι ακριβότερο από το Τέσλα.

Ο ντιμιφουτ που πήρε ίδιο iD.3, συγκρίνει την άνεση και την ησυχία του στο ταξίδι Θεσσαλονίκη Αθήνα, με το μεγάλο Μερτσέντες που έχει, αυτοκίνητο άλλης κατηγορίας τιμής.

Πόσο πιο "σοβαρό" αυτοκίνητο θες εσύ; Ποιο "σοβαρό" αυτοκίνητο οδηγείς τώρα; Για πες μας να δούμε κάτι.. 😁🤪😜

Τις παπαριές που έλεγες για τα όρια ταχύτητας. :roflmao: :roflmao:
Τι έγινε τώρα; Μια χαρά είναι τα 140;
Τις ίδιες παπαριές λέω και τώρα, πάλι με τα όρια ταχύτητας πάω, με οποιοδήποτε αυτοκίνητο, εδώ και πολλά χρόνια, και με τα τελευταία ice.

Αυτό δεν αναιρείται από +10χλμ πάνω από τα όρια. Αναιρείται αν πηγαίνεις με 160 και 180, ιδίως αν τα όρια λένε 110 και 120.

Με +10χλμ δεν θα σε γράψει ποτέ κανένας, από +20 και μετά, πέφτουν οι καμπάνες.

Είπα έως 140 στο δρόμο της Βέροιας που έχει όριο 130:

ως γνωστόν στο δρόμο της Βέροιας έχει 130 όριο, πας άνετα με 135-140.
Αν είσαι "γρήγορος" δηλαδή, όπως όλοι σας λέτε εδώ μέσα. 😁🤣😜

Στο τέσλα πάνω από 140, άντε 145 για λίγο, έπιασα μόνο στους αυτοκινητόδρομους στη Γερμανία αγαπητέ μου. Γι'αυτό έχω τα ελαστικά σα καινούρια, άλλοι τα έχουν ψοφήσει στα χιλιόμετρα που έκανα.

Εσύ που προφανώς βλέπεις ως παπαριά τη δική μου πρακτική να πηγαίνεις με τα όρια ταχύτητας, και θες να πηγαίνεις με 170 και 180, θα πρότεινα να πάρεις το Σενίκ, να βλέπεις τελική 170, να γουστάρεις. Μόνο την κατανάλωση να μη βλέπεις, δε θα γουστάρεις καθόλου, πάω και στοίχημα. 😁🤣😜🤪
 
Last edited:


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.857
Reaction score
136.910



costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.857
Reaction score
136.910
Βρε εξαιρετικό είναι το νέο Σμαρτ, απίθανο αυτοκίνητο.

Τα λεφτά του όμως, δεν θα είναι διόλου "νορμάλ"...



Σε άλλα νέα:

1000008581.jpg


Στην 6η Συνάντησή μας την Κυριακή 17 Σεπτεμβρίου, θα συμμετέχει (εκτός των άλλων) και η Tesla, οπότε θα μπορείτε να μπείτε στα μοντέλα της, να κάνετε Test Drive και να ενημερωθείτε από τους ανθρώπους της.

Θα μαζευτούν πολλά EV, κάθε μάρκας και κόστους, οπότε θα έχετε την δυνατότητα να μιλήσετε με τους ιδιοκτήτες τους και να τα δείτε από κοντά.

Φίλοι της ηλεκτροκίνησης, ελάτε να γνωριστούμε!

 
Last edited:

rose.athens

Not in the mood Mod
Super Moderator
Μηνύματα
47.561
Reaction score
98.600
Στην 6η Συνάντησή μας την Κυριακή 17 Σεπτεμβρίου, θα συμμετέχει (εκτός των άλλων) και η Tesla, οπότε θα μπορείτε να μπείτε στα μοντέλα της, να κάνετε Test Drive και να ενημερωθείτε από τους ανθρώπους της.
Έχει ανθρώπους η Tesla στην Ελλάδα; :tongue:
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.857
Reaction score
136.910
Έχει ανθρώπους η Tesla στην Ελλάδα; :tongue:
Α, ναι.

Πολλούς μάλιστα, και μηχανικούς στο Πολυτεχνείο, μεγάλη ομάδα. Απ' όσο ξέρω, δουλεύουν πάνω σε εξέλιξη ηλεκτροκινητήρων.

Επίσης έχει μια αντιπροσωπεία στην Αθήνα, ιδιοκτησία του Λάιου, κι ένα τμήμα σέρβις στο Ρέντη, συν τμήμα mobile service που διευθετεί θέματα σε όλη τη χώρα, ενώ ετοιμάζονται αντίστοιχα στην Θεσσαλονίκη, σε κάνα εξάμηνο θα είναι σε λειτουργία.

ΥΓ. Η ανωτέρω συνάντηση, δεν διοργανώνεται από την Τέσλα Ελλάδας, αλλά από την ομάδα ηλεκτροκίνησης. Θα συμμετέχει όμως και η Τέσλα, πιθανώς και η BMW, όπως έχει ξαναγίνει στο παρελθόν, και κατά καιρούς συμμετέχουν κι άλλες φίρμες με ΕV.
 



spylab

Shalom
Moderator
Μηνύματα
13.574
Reaction score
34.216
Μπορεί να έρθει κάποιος που έχει ντίζελ να τα δει, ευχαριστώ.
Εχω ακουσει οτι οι εξηλεκτρισμενοι εξαγριωνονται οταν μυρισουν ντιζελ και κανουν παραλογες πραξεις.
Πηγαινε καλυτερα με το μετρο !!
 

Μηνύματα
797
Reaction score
1.189
Εχω ακουσει οτι οι εξηλεκτρισμενοι εξαγριωνονται οταν μυρισουν ντιζελ και κανουν παραλογες πραξεις.
Πηγαινε καλυτερα με το μετρο !!
Εγώ διάβασα για Πίσα και πούπουλα και σκιαχτηκα. :lolsign:
 


Zizik

Safety Last * tl;dr *
Super Moderator
Μηνύματα
42.826
Reaction score
76.311
Έκανα ολιγοήμερη ανταλλαγή το Μινάκι με Μπεεμβεδάκι i4M50 φιλενάδας για να δω πώς δουλεύει το πράγμα σε καθημερινή χρήση, κυρίως σε εθνική με τον τρόπο που οδηγώ.



Γιατί στο υβριδικούλι όλα είναι εύκολα. :p
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.594
Μηνύματα
2.945.375
Members
38.201
Νεότερο μέλος
Ants
Top