Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla)


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.886
Reaction score
137.000
Ποιος σου είπε ότι έκλεισε η Kodak; Κάθε άλλο.
Η Βίκη:

Kodak began to struggle financially in the late 1990s as a result of increasing competition from Fujifilm.[11] The company also struggled with the transition from film to digital photography, although Kodak had developed the first self-contained digital camera.[12] Attempts to diversify its chemical operations failed, and as a turnaround strategy in the 2000s, Kodak instead made an aggressive turn to digital photography and digital printing.[13] These strategies failed to improve the company's finances, and in January 2012, Kodak filed for Chapter 11 bankruptcy protection in the United States Bankruptcy Court for the Southern District of New York.[14][15][16]


Κάθε ομοιότητα με την Τογιότα, τυχαία; 😁😜🤪

ΥΓ. Ξέρουμε τι έγινε και μετέπειτα. Το θέμα είναι ότι τράβηξε φαλιμεντο η κορυφαία κόντακ.
 



melina

Cargo 200
Μηνύματα
23.762
Reaction score
42.932
Δεν με ενδιαφέρει να συλλάβω κάτι.

Αυτό που με ενδιαφέρει ως απλός χρήστης είναι ποιο είναι το καλύτερο ηλεκτρικό που μπορώ να πάρω σήμερα.
Όσο η Toyota είναι χαμηλά στη λίστα, οι ανακοινώσεις της για το μέλλον δεν μου λένε απολύτως τίποτα.
Ξυπνήστε με όταν βγάλει ετοιμοπαράδοτα ανταγωνιστικά μοντέλα.
Απο την απάντηση σου είναι προφανές ότι δεν είναι το θεμα αν σε ενδιαφέρει να «συλλάβεις» κάτι αλλά ότι πραγματικά δεν μπορείς να κατανοησεις καθώς απαντάς σε σχόλιο μου για θεμα διαφορετικο από αυτό που αναφέρομαι.
Ξεκάθαρη αδυναμία κατανόησης κειμένου σε ένα σχόλιο στο avsite, θα ψάξουνε τώρα αν μπορείς να καταλάβεις τι σημαίνει για έναν Γιαπωνέζο και ειδικοτερα της Τουοτα τι σημαίνει production management;

Μιλήστε για ηλεκτρικα και μπαταρίες με ορους διαθεσιμοτητας Και τιμών ως γνησιοι καταναλωτές που είστε και αφήστε τα αλλά θέματα, είναι βαθιά τεχνικά όπως ήδη ανέφερα. Δεν είναι κακό ούτε προσβολή. Κακό είναι να μπερδεύει κανείς τη βούρτσα…
 


alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.596
Reaction score
30.496
Μάλλον δεν ξέρεις να διαβάζεις αγγλικά.
Το πέτυχες πάλι. Good job. :thumbsup:
Αυτή η σιγουριά σας δηλαδή δεν υπάρχει, πραγματικά.

Έκλεισε σημαίνει πως μας άφησε χρόνους. Να ζήσουμε να τη θυμόμαστε που λένε.

Η Kodak έχει πολλές δραστηριότητες. Μια από αυτές, προφανώς και η κύρια, ήταν το φιλμ. Φυσικά δεν έχει τα έσοδα που είχε παλιά από το φιλμ. Έτσι κατέληξε να ζητήσει προστασία για να διασωθεί και να κάνει αναδιάρθρωση.

Οι ταινίες που προτάθηκαν στις Κάννες και γυρίστηκαν με Film Kodak .............. το 2022.

 

Μηνύματα
6.862
Reaction score
5.402
Μιλήστε για ηλεκτρικα και μπαταρίες με ορους διαθεσιμοτητας Και τιμών ως γνησιοι καταναλωτές που είστε και αφήστε τα αλλά θέματα, είναι βαθιά τεχνικά όπως ήδη ανέφερα. Δεν είναι κακό ούτε προσβολή. Κακό είναι να μπερδεύει κανείς τη βούρτσα…
Μην ανησυχείς, δεν προσβάλλομαι.
Τίποτα δεν με ενδιαφέρει για την Τοyota, από τη στιγμή που δεν μου προσφέρει το προϊόν που χρειάζομαι.
Ούτε αναλυτής της αγοράς είμαι, ούτε στέλεχός της να με ενδιαφέρει ο τρόπος διαχείρισης της παραγωγής της.
Απλός καταναλωτής είμαι, που εκφράζω την πικρία μου που με έχασε από πελάτη.
 



alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.596
Reaction score
30.496
Νέες πληροφορίες για το Renault 5EV από γαλλική ιστοσελίδα.

- Nickel-manganese-cobalt (NMC) battery. Higher cost but better energy density compared to lithium-iron-phosphate (LFP) used by the future Citroën ë-C3 or by the Volkswagen ID.2.
- Two capacities: 42 kWh, 52 kWh up to 420 km
- 125 hp and 150 hp.
- Alpine A290, 220hp.
- More expensive versions will have V2G technology.
- Start at less than €25,000 excluding ecological bonus. Superior finishes will easily exceed the €30,000, like Esprit Alpine or Roland-Garro.
- Τώρα τι θέλει να πει εδώ ο ποιητής είναι μάλλον θέμα μετάφρασης από τα Γαλλικά: The latest statements from Renault boss Fabrice Cambolive have cast doubt on the price list for the R5. And for good reason, the battery manufacturer Envision informed the manufacturer that it wanted to renegotiate the contracts by integrating an energy price index. According to our sources, to preserve the base price of €25,000 (125 hp - 42 kWh), the R5 will not have the equipment initially planned. It will also limit its options and customizations. On the other hand, the manufacturer will reassess the prices of the other finishes, which will mainly be offered with the most powerful engine and battery.
 



costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.886
Reaction score
137.000
According to our sources, to preserve the base price of €25,000 (125 hp - 42 kWh), the R5 will not have the equipment initially planned.
Σας τα'χω πει από προπερσι.

Όταν θα βγουν "φτηνά" EV, δηλαδή στα 20-25 χιλιαρικα, θα έχουν ελάχιστο εξοπλισμό, ή θα είναι κινέζικα.

Δεν γίνεται να χωρέσουν ανέσεις φρου φρου κι αρώματα σε χαμηλά κοστολογια. Basic, μπαταρίες, κινητήρας, σασί, ηλεκτρικά παράθυρα, αερόσακοι μειωμένοι, και ερκοντίσιο. Ελάχιστες δυνατότητες στο infotainment, χωρίς OTA.

Μάτριξ φώτα, ηλιοροφή, head up display, V2G, αντλία θερμότητας, keyless entry, auto pilot, ηχοσύστημα, φιμε παράθυρα και ηχομόνωσης, διζωνικός κλιματισμός, συνδεσιμότητα, ασύρματη φόρτιση κινητού, κάμερα οπισθοπορειας, αισθητήρες ολόβε, συνδεσιμότητα στο ίντερνετ, θερμαινόμενα καθίσματα και τιμόνι, αυτόματοι υαλοκαθαριστήρες και φώτα, κλπ κλπ κλπ, θα βγουν όλα για να πέσει η τιμή.

Το γκρουπ βαγκ, ήδη έχει ξεκινήσει μηνιαία χρέωση ακόμα και στο αυτόματο σύστημα στα φωτα, να χαμηλώνει η σκάλα όταν έρχεται απέναντι αυτοκίνητο, όπως και στο διζωνικό κλιματισμό, και το όμοιο θα γίνει για auto pilot μόλις αυτό είναι διαθέσιμο. Ή δεν θα υπάρχουν καθόλου, ή θα έχουν μηνιαία χρέωση.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.596
Reaction score
30.496
Σας τα'χω πει από προπερσι.

Όταν θα βγουν "φτηνά" EV, δηλαδή στα 20-25 χιλιαρικα, θα έχουν ελάχιστο εξοπλισμό, ή θα είναι κινέζικα.

Δεν γίνεται να χωρέσουν ανέσεις φρου φρου κι αρώματα σε χαμηλά κοστολογια. Basic, μπαταρίες, κινητήρας, σασί, ηλεκτρικά παράθυρα, αερόσακοι μειωμένοι, και ερκοντίσιο. Ελάχιστες δυνατότητες στο infotainment, χωρίς OTA.

Μάτριξ φώτα, ηλιοροφή, head up display, V2G, αντλία θερμότητας, keyless entry, auto pilot, ηχοσύστημα, φιμε παράθυρα και ηχομόνωσης, διζωνικός κλιματισμός, συνδεσιμότητα, ασύρματη φόρτιση κινητού, κάμερα οπισθοπορειας, αισθητήρες ολόβε, συνδεσιμότητα στο ίντερνετ, θερμαινόμενα καθίσματα και τιμόνι, αυτόματοι υαλοκαθαριστήρες και φώτα, κλπ κλπ κλπ, θα βγουν όλα για να πέσει η τιμή.

Το γκρουπ βαγκ, ήδη έχει ξεκινήσει μηνιαία χρέωση ακόμα και στο αυτόματο σύστημα στα φωτα, να χαμηλώνει η σκάλα όταν έρχεται απέναντι αυτοκίνητο, όπως και στο διζωνικό κλιματισμό, και το όμοιο θα γίνει για auto pilot μόλις αυτό είναι διαθέσιμο. Ή δεν θα υπάρχουν καθόλου, ή θα έχουν μηνιαία χρέωση.
Όπως πάει, ή θα πάρουμε ICE με σοβαρό εξοπλισμό 8-), ή θα τα σκάσουμε σε EV αλλά θα έχουμε εξασφαλίσει πριν ότι θα φορτίζουμε τζάμπα φορέβερ ❤.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.886
Reaction score
137.000
Πάμε πάλι, να σε κάνω και σένα ένα απλό ερώτημα. Και τον νταποστ.

Ειλικρινή απάντηση μόνο. Και σε σένα, και σε οποιονδήποτε άλλο θέλει να απαντήσει.

Γνωστές οι οικονομικές συνθήκες, αλλά και τα θέλω του καθενός. Οκ.

Παρένθεση: εμένα προσωπικά, εάν μου χάριζαν ένα μπουγκατι σιρον σούπερ σπορτ, αυτοκίνητο αξίας 4 εκατομμυρίων, με προϋπόθεση να χρησιμοποιώ μόνον αυτό το αυτοκίνητο καθημερινά για όλες τις χρήσεις μου, και απλώς να πληρώνω έξοδα συντήρησης για 8 έτη, θα έλεγα όχι ευχαριστώ. Δεν μπορώ να το συντηρήσω, ούτε ελαστικά δεν μπορώ να αγοράσω, ούτε σέρβις να το κάνω, ούτε να πληρώσω την ασφάλισή του. Ως γνωστόν, όλα έχουν έξοδα συντήρησης κι αυτό το έχουμε μάθει καλά.

Πάμε λοιπόν:

Έστω έρχεται ένας αύριο πρωί πρωί, και σας χαρίζει (εντελώς δωρεάν) είτε ένα μοντελ Υ LR, ότι χρώμα θέλετε μέσα έξω, είτε ένα Porsche taycan GTS, είτε ένα Audi e-tron GT, είτε ένα Rimac Nevera, είτε ένα VW Golf EV, ή ένα iD.3, με μόνη προϋπόθεση να το κρατήσετε (ασφάλιση, συντήρηση, χρήση) για μίνιμουμ 8 έτη, κατά τη διάρκεια των οποίων αυτός θα κρατήσει το δικό σας ιχ, και στο τέλος της 8-ετιας θα σας επιστρέψει το ΙΧ σας.

Κανένα δεν έχει V2G.

Δε θα το παίρνατε αύριο; όχι; παραμονή στο αγαπημένο ice;

Ποιο θα επιλέγετε; Γιατί; Ποιο άλλο EV θα παρακαλούσατε να σας χαρίσει κάποιος για 8 έτη χρήσης και συντήρησης; (Και μπαταρίες, και όλα, θα πρέπει να το επιστρέψετε τσίλικο σα καινούριο στην 8-ετια).

Τι μετράει περισσότερο τελικά; οι επιδόσεις στην πίστα; Τα έξοδα συντήρησης (σέρβις κλπ); Η εγγύηση της αντιπροσωπείας και οι χρεώσεις που κάνει; Η εξωτερική εμφάνιση; Το βάρος; Το πώς στρίβει; Η αυτονομία; Το infotainment και οι δυνατότητες που δίνει; Το κόστος των ελαστικών; Η ταχύτητα φόρτισης και το δίκτυο φορτιστών; Χωρίς V2G δεν το θέλετε το EV;

Παρακαλώ. Ακούω.

ΥΓ. Από όλες τις μάρκες ανεξαιρέτως, μόνον η Τέσλα δεν έχει υποχρεωτικά σέρβις. Δεν υπάρχει τέτοιο πράγμα.
 
Last edited:

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.596
Reaction score
30.496
Παρακαλώ. Ακούω
Προσωπικά η επιλογή μου θα ήταν ανάμεσα σε Model Y LR & Porsche Taycan GTS. Το ποιο από τα δύο θα το καθόριζε το κόστος χρήσης, που θα είχα φροντίσει να μάθω για να αποφασίσω, και το ground clearance, λόγω περιοχής και γκαράζ.
Τι μετράει περισσότερο τελικά; οι επιδόσεις στην πίστα; Τα έξοδα συντήρησης (σέρβις κλπ); Η εξωτερική εμφάνιση; Η αυτονομία; Το infotainment και οι δυνατότητες που δίνει; Η ταχύτητα φόρτισης και το δίκτυο φορτιστών; Χωρίς V2G δεν το θέλετε το EV;
- Επιδόσεις στην πίστα: Αδιάφορο.
- Τα έξοδα συντήρησης (σέρβις κλπ): Ναι
- Η εξωτερική εμφάνιση: Ναι
- Η αυτονομία: Ναι
- Το infotainment και οι δυνατότητες που δίνει: Ναι
- Η ταχύτητα φόρτισης και το δίκτυο φορτιστών: Δεν κάνω τόσα ταξίδια, Σπίτι θα φορτίζει.
- Χωρίς V2G δεν το θέλετε το EV: Αφού δίνω τόσα χρήματα (πολλά για μένα), καλό είναι να υπάρχει και αυτό.

Όπως έχω ξαναπεί δεν θα έδινα ποτέ τόσα χρήματα για αυτοκίνητο. Ο κύριος λόγος σκέψης για EV είναι η οικονομία, λόγω μεγάλων ετήσιων εξόδων με ICE.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.886
Reaction score
137.000
ανάμεσα σε Model Y LR & Porsche Taycan GTS. Το ποιο από τα δύο θα το καθόριζε το κόστος χρήσης,
Τραγικά υψηλό το κόστος χρήσης του τάικαν. Μόνο τα ελαστικά έχουν 2,5 χιλιάρικα, ή 2.800 δεν είμαι απόλυτα βέβαιος, μου το είπε φίλος που τα έφτασε στα λινά μέσα σε πίστα και τα άλλαξε, πόνεσε.
Η αντιπροσωπεία βαράει στο κεφάλι.
Δε θες να μάθεις κόστος φρένων ούτε κόστος από ζάντες, θα λιποθυμήσεις. 😜😁🤪🤣

Βεβαίως και η ασφάλιση κοστίζει περισσότερο, πάει με την αξία του αυτοκινήτου.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.886
Reaction score
137.000
Ο κύριος λόγος σκέψης για EV είναι η οικονομία, λόγω μεγάλων ετήσιων εξόδων με ICE.
Οκ.

Δεκτό, και συμφωνώ.

Προσωπικά η επιλογή μου θα ήταν ανάμεσα σε Model Y LR & Porsche Taycan GTS
Ωστόσο, δεν διάλεξες το iD.3 ή το παλιό καλό golf σε ηλεκτρική έκδοση, παρότι κι αυτά θα έχουν σοβαρή οικονομία χρήσης ως ηλεκτρικά αυτοκίνητα, και το golf έχει τυπική εμφάνιση ice, δεν πας σε κάτι περίεργο πχ στο εσωτερικό, χωρίς κουμπιά κλπ.

Επίσης, αυτά τα δύο, είναι τα πιο μικρά σε μήκος, και κατ'επεκταση τα πιο βολικά σε χρήση εντός πόλης.

Βεβαίως, επειδή η VW απαιτεί σέρβις ανά έτος, θα έχουν σοβαρά περισσότερα έξοδα συντήρησης από την επιλογή χωρίς σέρβις.

Food for thought. 😎💋


ΥΓ. Προσωπικά, για λόγους οικονομίας χρήσης, θα επέλεγα καρφί το m Y LR, αλλά για λόγους κάvlας θα παρακαλούσα για ένα Porsche boxster EV, διθέσιο, μικρό, βολικό και για τα γούστα μου, ή ένα Macan EV, αμφότερα μόνο πίσω κίνηση, με όσο το δυνατόν λιγότερη ιπποδύναμη, και τις μικρότερες ζάντες, φτηνά ελαστικά.. Αλλά με ρυθμιζόμενη αερανάρτηση και ενεργή αντιστρεπτική. Μέχρι εκεί, θα έφτανα να επωμιστώ κόστος συντήρησης, για να κάνω το γούστο μου.
 
Last edited:

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.596
Reaction score
30.496
Οκ.

Δεκτό, και συμφωνώ.

Ωστόσο, δεν διάλεξες το iD.3 ή το παλιό καλό golf σε ηλεκτρική έκδοση, παρότι κι αυτά θα κάνουν σοβαρή οικονομία χρήσης ως ηλεκτρικά αυτοκίνητα, και το golf έχει τυπική εμφάνιση ice, δεν πας σε κάτι περίεργο πχ στο εσωτερικό, χωρίς κουμπιά κλπ.

Επίσης, αυτά τα δύο, είναι τα πιο μικρά σε μήκος, και κατ'επεκταση τα πιο βολικά σε χρήση εντός πόλης.

Βεβαίως, επειδή η VW απαιτεί σέρβις ανά έτος, θα έχουν σοβαρά περισσότερα έξοδα συντήρησης από την επιλογή χωρίς σέρβις.

Food for thought. 😎💋
Δεν το κατάλαβα το post είναι η αλήθεια.

Σχετικά με το ID3 δεν θα πήγαινα λόγω κόστους αγοράς καινούργιου. Ούτε σε μεταχειρισμένο που θα έβγαινε στο budget μου. Δεν δίνω τόσα χρήματα για μεταχειρισμένο, μόνο καινούργιο. 10k-12k τα δίνω για μεταχειρισμένο. 25κ-30k, όχι.
 


Staff online

Μέλη online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.612
Μηνύματα
2.946.301
Members
38.210
Νεότερο μέλος
Aris29
Top