Tesla

dapost

Rehdeko & Harbeth lover
Μηνύματα
4.952
Reaction score
11.345
Η συγκεκριμένη λίστα αφορά εμπορικά αυτοκίνητα. Αναφέρει πάνω από τον πίνακα τις αυστηρές προϋποθέσεις για να μπει αυτοκίνητο και χρόνος στη λίστα. Υπάρχουν άλλες κατατάξεις και λίστες για μη εμπορικά αυτοκίνητα.

Οι χρόνοι των Τέσλα είναι επιεικως απαράδεκτοι δεδομένης της ιπποδύναμης τους.

Μακάρι να μην ήταν έτσι αλλά έτσι ειναι.

Βέβαια τα νούμερα και οι μετρήσεις δεν είναι πανάκεια. Για αυτό και γω αγαπω χαρμπεθ και ρεντεκο και στηρίγματα καλωδίων.

😍
 
Last edited:

dapost

Rehdeko & Harbeth lover
Μηνύματα
4.952
Reaction score
11.345
Το θέμα μου δεν είναι σε πόσο χρόνο γυρνάνε τα τεσλα. Το θέμα μου είναι ότι από το τεράστιο hype που υπάρχει γύρω από τα τεσλα και τα ev γενικότερα, το γεγονός ότι η δυναμική τους συμπεριφορά είναι ακόμη όχι εκεί που θα έπρεπε περναει στο ντουκου, από περιοδικά, ειδικό τύπο, φανς, κλπ. Και κατά συνέπεια και από δυνητικους πελάτες.

Ούτε λέω να μη ψωνίσουμε Τέσλα και ταυκαν και δεν ξέρωγωτιαλλο. Αλλά να γνωρίζουμε όλα τα δεδομένα πριν ψωνίσουμε. *

*Δεν ισχύει σε όσους μπορούν να αξιοποιήσουν φορολογικα κίνητρα. Αυτοί ψωνίζουν με κλειστά μάτια ev, εννοείται.
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
28.247
Reaction score
83.072
Πάνω από το plaid είναι όλα τα μοντέλα bmw Μ
Εγώ βλέπω κάτω από το plaid:
M5 με 625 ίππους, M4, Porsche carrera 400 ίππους, Mercedes amg gts 510 ίππους ,μια Lamborghini gallardo , ένα Μ3, εντάξει σταματάω καλά είμαστε. Και η λίστα είναι τεράστια από κάτω με αλλα super cars και BMW σειρά Μ, RS Audi.
Είναι μισό λεπτό πιο γρήγορο από το δικό μου που στρίβει σαν τρένο, την AMG έκδοση.
Αρα με υπερκαλύπτει.

Το ID 3 στρίβει σαφώς χειρότερα από την CLS μου, αλλά πολύ καλύτερα από το Yaris μου(προσωπική εκτίμηση).
 

dapost

Rehdeko & Harbeth lover
Μηνύματα
4.952
Reaction score
11.345
Φαντάζομαι δεν κατεβήκαμε αρκετά κάτω στη λίστα να βρείτε το Μ3P.

Είναι πραγματικά πολύ χαμηλά. Πριν από αυτό είναι το fiesta st ας πούμε. Ναι, αυτό των 200 ίππων. Ε, εκεί σταματάς. Λες δεν μπορεί να είναι πιο κάτω το performance. Και όμως...
 


Μηνύματα
4.929
Reaction score
4.084
Δεν ξερω αν ειναι ασχετο η οχι, αλλα προσφατα εκανα ενα ταξιδι με φιλο που ειχε το VOLVO S 40. Ελπιζω να μην κανω λαθος στο μοντελο (μαλλον οχι) η αξια του περιπου 70.000. Εμεινα με πολυ καλες εντυπωσεις. Πριν λιγες μερες ηρθε ο Κωστας ΕΑΡ απ το σπιτι. Φευγοντας καναμε και μια βολτα με το αυτοκινητο ειδα και τους χωρους. Εαν ειχα τα λεφτα δαγκωτο TESLA θα επερνα ακομη κι αν ηταν ακριβοτερο. Παντα συγκριτικα μεταξυ των δυο συγκεκριμενων αυτοκινητων.
 

Μηνύματα
15.249
Reaction score
17.305
Μπορεί να είναι και Τέσλα, αν είναι εκτός εγγύησης (μετά την 8-ετια ή 192.000χλμ).

5-5,5 χιλιάρικα έχει ένα νέο τελευταίας γενιάς μοτέρ, και το σύστημα ψύξης είναι ενσωματωμένο στο μοτέρ (αναγκαίο, γιατί ζεσταίνεται κατά τη χρήση, όπως όλα τα μοτέρ), και η διαρροή του υγρού ψύξης μέσα στο μοτέρ οδηγεί σε μη επισκευάσιμες βλάβες του μοτέρ.

Πακέτο αλλάζει όλο. Τα πρώτης γενιάς model S έχει ειπωθεί πως προβλέπεται τα περισσότερα να βγάλουν αυτό το πρόβλημα περί τα 60.000 μίλια.

Τώρα πάντως έχει μειώσει το κόστος αλλαγής σε αυτά, στα 3 χιλιάρικα:

Tesla claims that the electric motors are rated for 1 mil miles. I was also told by my sales rep that the model S motors are $3k to replace and are easy to change out.




Αν τώρα έχει πέσει στα 3 χιλιάρικα το κόστος αλλαγής μοτέρ, τότε το 2031 που θα βγει το δικό μου εκτός εγγύησης, θα είναι μάξιμουμ στο χιλιάρικο..
Δεν θέλω να κάνω τον έξυπνο καθώς θα τα έχετε συζητήσει αυτά αλλά δεν είναι άσχημη ιδέα για την μακροχρόνια υγεία του κινητήρα να το παρκάρεις όποτε μπορείς σε κάποιο σκιερό μέρος και γενικά μακρυά απο περιβάλλοντα με πολύ σκόνη. Η καλή συντήρηση και κατάσταση της μπαταρίας επηρρεάζει το μοτέρ (και τούμπαλιν) όσον αφορά την μακροζωία και των δύο.

Νομίζω το model S έχει AC motor ενώ το model 3 έχει permanent magnet DC motor ελαφρύτερο, μικρότερο και λίγο πιο αποδοτικό.

Υ.Γ. : Τα λάστιχα λογικά σε όλα τα EV είναι λόγω του βάρους τους πολύ πιο καλά και ειδικά. Βγάζουν και πάρα πολλά χιλιόμετρα. Σίγουρα πρέπει να συνυπολογιστεί όταν κάποιος διαβάζει αποδόσεις φρένων, όπως λέει παραπάνω ο Ντίμιφουτ. Λογικά παίρνει και high grade "κανονικά" άλλης μάρκας αλλά ο θόρυβος θα αυξηθεί.
 


n_olympios

Μαντιναδόρος!
Moderator
Μηνύματα
5.977
Reaction score
12.737
Δεν ξερω αν ειναι ασχετο η οχι, αλλα προσφατα εκανα ενα ταξιδι με φιλο που ειχε το VOLVO S 40. Ελπιζω να μην κανω λαθος στο μοντελο (μαλλον οχι) η αξια του περιπου 70.000.
Βασίλη κάνεις σίγουρα λάθος στο μοντέλο. To τελευταίο S40 παρήχθη το 2012 και δεν έφτανε ποτέ τις 70.000€.

Τα τρέχοντα μοντέλα είναι τα C40 & XC40, με αξίες από 37κ έως 60κ (εκτός κι αν το συγκεκριμένο είχε πολλά εξτρά).
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
53.800
Reaction score
133.288
Φουλ έξτρα ήταν προφανώς, και με το ακριβό ηχοσύστημα (το είπε 2-3 φορές ο Βασίλης).

Θυμάμαι έλεγε 74 χιλιάρικα ο Βασίλης ότι το είχε πάρει ο φίλος, στο μοντέλο μπορεί να κάνει και λάθος, να είναι το 60, αλλά στα λεφτά δεν έκανε λάθος.

Στα 59 το θκομ με το τάδε χρώμα και τα λευκά καθίσματα, και μάλλον συντριπτικά καλύτερο ηχοσύστημα. 😎

Οπότε το βόλβο που λέει, κόστισε 15 χιλιάρικα παραπάνω από το δικό μου. Δεν είναι λίγα..
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
53.800
Reaction score
133.288
Σήμερα ξεκίνησα από το σπίτι, Πλαγιάρι Θέρμης, για να κατέβω προς Όλυμπο, με τελικό προορισμό μια ταβέρνα μετά την Ελασσόνα, σε ένα χωριό που λέγεται Στεφανόβουνο:

1000008698.png


Απόσταση σχετικά μικρή, 180 χιλιόμετρα, αλλά ανεβαίνεις πολύ Όλυμπο, έχει τρελή ανηφόρα.

Ξεκίνησα με 100% μπαταρία, οδήγηση χωρίς καμία απολύτως προσπάθεια για οικονομική κατανάλωση, κι έφτασα με 58%. Σε αυτή τη φάση, μου έλεγε το αυτοκίνητο ότι θα γυρίσω (από τον ίδιο δρόμο) με 20% μπαταρία (τα υψομετρικά).

Μέση κατανάλωση 16,8 kWh/100km.

Η επιστροφή ήταν περιπετειώδης. Είπαμε να γυρίσουμε μέσω Λάρισας:

1000008700.png


Αλλά σε κάποια φάση είχε κλείσει ο δρόμος με ένα περιπολικό, που μας λέει ότι δε περνάμε, πρέπει να κάνουμε γύρω από ένα χωριό, δε θυμάμαι. Πάμε από κει, και βρίσκομαι ξαφνικά μπροστά σε ένα ρέμα, εννοείται δε χώνω μέσα το αυτοκίνητο.

Να μη σας τα πολυλογώ, 1 ώρα και 15' ταλαιπωρία από διάφορα χωριά, για να βγούμε εθνική οδό στο ύψος των ΣΕΑ Ευαγγελισμού, στα διόδια.

Η επιστροφή ήταν 235 χιλιόμετρα, πήγα πατητός στην εθνική οδό και μέση κατανάλωση είχα συνολικά στην επιστροφή 17,2kWh/100km.

Το πήγαινε μου πήρε 2:30' (το Google έλεγε 2:45')

Η επιστροφή, λόγω των καθυστερήσεων με τις καταστροφές από τις πλημμύρες, 3:11'.

Σύνολο 415 χιλιόμετρα.
Συνολική μέση κατανάλωση 17 kWh/100km

1000008701.jpg


Έφτασα με 10% (~50 χλμ αυτονομίας).

Πολύ αμφιβάλλω αν πολλά ice μπορούν να βγάλουν μονοκοπανιά αυτή τη διαδρομή, σχεδόν 6 ώρες οδήγησης, με τέτοιες ανηφόρες και με το Ρυθμό που πήγαινα, γιατί ακόμα και στις ανηφόρες του Ολύμπου, περνούσα νταλίκες και αυτοκίνητα μαζί πριν πάρουν χαμπάρι τι έγινε. Ειλικρινά..

Κόστος "καυσίμου", 71 kWh με νυχτερινό. 😁
Ανέκδοτο. 🤣🤪😜😁
 
Last edited:


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
53.800
Reaction score
133.288
Οι χρόνοι των Τέσλα είναι επιεικως απαράδεκτοι δεδομένης της ιπποδύναμης τους.
Ναι, αλλά στα άλλα αυτοκίνητα με καλύτερους χρόνους στην πίστα, μπορείς να κάνεις αυτό;

1000008705.jpg


Όχι κύριε, δε μπορείς. Τέσλα ρε, Τέσλα ρουλζζζ.


ΥΓ. Αν όντως σε ενδιαφέρει πρωτίστως η ακραία αγωνιστική συμπεριφορά σε στροφές και η μέγιστη τελική ταχύτητα και ελαστικά μέγιστου γκριπ κι όχι ησυχίας και χαμηλής κατανάλωσης, αλλά κι οτιδήποτε άλλο σχετίζεται με αγωνιστική συμπεριφορά και χρόνους σε τέτοια πίστα, προφανώς θα είσαι χαζός αν πας και πάρεις Τέσλα.

Αυτά όλα όμως, δεν έχουν καμία απολύτως σχέση με οδήγηση σε δημόσιους δρόμους.

Αντιθέτως, τα κρας τεστ, τα τεστ θορύβου κύλισης και τα τεστ κατανάλωσης, και άντε να γίνω έξτρα λαρτζ να πω έως το τεστ ταράνδου, μπορεί να έχουν θετικό αντίκτυπο στην επιλογή σου, δικαιολογημένα.

Σε σχέση με τον οικιακό ήχο ας πούμε, είναι σα να κάνεις σύγκριση στάθμης max SPL στα 100μ απόστασης ακρόασης μεταξύ του τάδε οικιακού δορυφόρου, και του δείνα επαγγελματικού ΡΑ array που χρησιμοποιείται σε συναυλία των pink Floyd με στάθμες να ψοφανε τα ψάρια στις πέριξ λίμνες. Δεν έχουν κανένα απολύτως νόημα. Εντελώς κανένα.

Είναι απολύτως εσφαλμένη η ερμηνεία σου ότι τα EV "δε στρίβουν επειδή είναι βαρειά".

Άριστα στρίβουν, τέλεια, ιδίως με τους ενσωματωμένους ελέγχους της ηλεκτρικής τετρακίνησης.

Επίσης, το βάρος σε πολλά αυτοκίνητα υψηλών επιδόσεων στην εν λόγω πίστα, είναι παραπλήσιο ή/και υψηλότερο από τα τεσλα που λες, δεν είναι όλα ελαφρύτερα.

Τα ελαστικά, φυσικά είναι ένα τεράστιο ζήτημα.
Το Plaid φοράει λάστιχα δρόμου (Pilot Sport 4S) ενω το Chiron λάστιχα πίστας Pilot Sport Cup 2, και μάλιστα ειδικά βελτιστοποιημένα για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο και για πίστα. Προφανώς θα έχουν διαφορές.

Το Model S είναι 250 κιλά πιο βαρύ από το Chiron. Εντάξει, δεν είναι τρομερή η διαφορά.

To γεγονός ότι η μπουγκατι των 4 εκατομμυρίων ευρώ, με την τρελή εξέλιξη φρένων από τρίτο κατασκευαστή, και με μικρότερο βάρος, έχασε στην απόσταση φρεναρίσματος από το Τέσλα, όπου μόνη της η Τέσλα έβγαλε φρένα, σε ένα αυτοκίνητο 40 φορές πιο φτηνό, σημαίνει πολλά για σένα που θα κάνεις ένα τρελό φρενάρισμα αν χρειαστεί.

Πιθανολογώ με σημαντική βεβαιότητα, πως τα φρένα της Chiron αντέχουν για περισσότερη παρατεταμένη ισχυρή χρήση σε πολλαπλές γύρες στην εν λόγω πίστα, να ρίχνουν την ταχύτητα του αυτοκινήτου αλλεπάλληλες φορές από 350 στα 50. Οκ, μπράβο. Αυτό πόσο μπορεί να είναι χρήσιμο σε ένα οικογενειακό Σεντάν σε δημόσιους δρόμους; Εντελώς καθόλου.
Μηδέν.

Εγώ λοιπόν, θα επιμείνω. Δεν έχει κανένα νόημα η σύγκριση χρόνων πίστας μεταξύ τυπικών οικογενειακών αυτοκινήτων, και γνωστών σουπερσπορτ, και κανένα πλεονέκτημα δεν έχει ο καλύτερος χρόνος πίστας για χρήση σε δημόσιους δρόμους.

Παραπλανητικά είναι όλα αυτά, άχρηστα.

Μόνον μεταξύ υπεραυτοκινήτων με σπορ κατεύθυνση και για χρήση σε πίστα έχουν νόημα αυτά.

Μόνον ας πούμε το Rimac Nevera έχει νόημα να συγκρίνεται σε πίστες με Ice, γιατί είναι μάλλον τραγικό λάθος να πάρεις τέτοιο αυτοκίνητο και να μην μπαίνεις σε πίστα.

😎

Όσον αφορά τις επιδόσεις επιτάχυνσης, γιατί αυτές είναι η "παραφωνία" στα EV σε σχέση με αντίστοιχης τιμής και χρήσης ICE (συγκρίνοντας όμοια πράγματα, πχ 2 οικογενειακά σουβ, όχι ένα ηλεκτρικό οικογενειακό σουβ κι ένα αγωνιάρικο διθέσιο πόρσε ή Φεράρι), η πραγματικότητα για τα Ice είναι σκληρή.

Το απλό "φτηνό" μοντελ Υ LR, επιδόσεις σε 400-αρι:

1000004341.png


Βλέπουν καλά τα ματάκια σου;

Αυτή είναι η πραγματικότητα στην επιτάχυνση.

Ακραίο.

AMG, 2 πόρσε και 2 μπεμβέ και μια καντιλακ και μια ΚΤΜ ρε φίλε, κι ένα Φερράρι (έλεος κάπου), έχουν ίδιες επιδόσεις με το απλό LR το φτηνό σουβ, άσε το Χ με τα χίλια άλογα.

Θες να κάνεις μια λίστα τι βάρος έχουν όλα τα ανωτέρω αυτοκίνητα, τι κόστος αγοράς, και τι ground clearance? Έξοδα συντήρησης; κόστος ελαστικών;

Για κερασάκι στην τούρτα της σύγκρισης, θα πρέπει να χρησιμοποιηθεί ο συνολικός χώρος αποσκευών στα ανωτέρω αυτοκίνητα.
 

dapost

Rehdeko & Harbeth lover
Μηνύματα
4.952
Reaction score
11.345
Δεν ξέρω πόσο πιο απλά να το γράψω, θα προσπαθήσω ξανά:

Οι χρόνοι πίστας των EVs παραγωγής, σε σύγκριση με άλλα αυτοκίνητα παραγωγής, και υπο αυστηρές συνθήκες μέτρησης, ελαστικών και άλλων βοηθημάτων όπως αναγράφονται στο σαιτ της wiki, είναι ΓΤΠΚ.

Συγκεκριμένα το Μ3P, αυτοκίνητο που έχει 500 φεύγα άλογα και 0-100 σε 3.3 sec έχει γράψει χειρότερο χρόνο στην πίστα από:

- Opel Corsa 1.6 Turbo OPC του 2008
- Volkswagen Golf IV GTI "25 Jähre GTI" (Mk4, 2002, 1.8T, 180 PS)
- Mini Cooper S JCW (R50/R53, S/C 1.6, 200 PS)
- Renault Clio IV RS 1.6 16V Turbo EDC (Mk4, 2013)
- Fiesta ST (200hp)

και πολλά ακόμη.

Το οποίο Tesla M3P και αεροδυναμικό είναι, και υψηλή τελική έχει, και διπλά ψαλίδα μπρος πίσω έχει και γενικά μόνο τυχαίο αυτοκίνητο δεν είναι.

ΙΜΟ ο χρόνος πίστας υπο αυστηρές συνθήκες μέτρησης είναι αυτός που ποσοτικοποιεί με τον πιο αντιπροσωπευτικό και πλήρη τρόπο τη δυναμική συμπεριφορά ενός οχήματος στην άσφαλτο. Στο χώμα υπάρχουν ειδικά τεστς.

Πόσο γνωρίζει ο καταναλωτής την κακή αυτή επίδοση των EVs; Όσο γνωρίζει ο άμοιρος ακροαματικόφιλος πόσο ΓΤΠΚ spinorama έχουν τα πανάκριβα λουστραρισμένα ηχεία που χαλβαδιάζει στο στερεοφίλ.

Δυστυχώς έχουμε βαρεθεί να βλέπουμε ηλίθια βίντεο επιταχύνσεων 0-100, 0-200 και 0-400. Πιασάρικα reviews από ειδικούς και μη και εύκολα clicks και κίνηση σε σαιτς.

Αυτοκίνητο με σούπερ 0-400 και χάλια χρόνο πίστας είναι χειρότερο από αυτοκίνητο με χειρότερο 0-400 και συμπαθητικό χρόνο πίστας.

Αλλά δεν μπαίνω καν στη διαδιασία να προσπαθήσω να εξηγήσω το παραπάνω, ας μείνουμε στα απλά (και όχι ευκόλως κατανοητά):

Το Μ3P είναι πιο αργό στην πίστα από το κορσάκι, το φιεστάκι και το γκολφάκι.
Το Μ3P είναι πιο αργό στην πίστα από το κορσάκι, το φιεστάκι και το γκολφάκι.
Το Μ3P είναι πιο αργό στην πίστα από το κορσάκι, το φιεστάκι και το γκολφάκι.
...
 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
53.800
Reaction score
133.288
ΙΜΟ ο χρόνος πίστας υπο αυστηρές συνθήκες μέτρησης είναι αυτός που ποσοτικοποιεί με τον πιο αντιπροσωπευτικό και πλήρη τρόπο τη δυναμική συμπεριφορά ενός οχήματος στην άσφαλτο.
Όχι.

Δείχνει την δυναμική συμπεριφορά του αυτοκινήτου σε ακραία γρήγορη - αγωνιστική οδήγηση σε πίστα, δείχνει δηλαδή πόσο υψηλά ή όχι είναι τα ανώτατα όρια πρόσφυσης, φρεναρίσματος και επιτάχυνσης - τελικής, σε ακραία γρήγορη οδήγηση πίστας, για να γράψεις τους καλύτερους το δυνατόν χρόνους.

Δεν συμφωνώ με το συμπέρασμα που βγάζεις για χρήση σε δημόσιους δρόμους με νόμιμες ταχύτητες, είναι αυθαίρετο και εντελώς άστοχο.

Αντιθέτως, οι χρόνοι επιτάχυνσης και η αμεσότητα της ροπής, είναι σαφή στοιχεία ενεργητικής ασφάλειας σε μια προσπέραση.

Κι όταν λέμε προσπέραση, δε λέμε με 180 πάνω στη στροφή στην πίστα, αλλά σε επαρχιακό δρόμο που πας με 30 πίσω από διπλή νταλίκα, και έχεις ξαφνικά μια μικρή ευθεία 60 μέτρα ελεύθερο δρόμο, σε μια ανηφόρα, για να κάνεις μια προσπέραση, που από 30 με το EV θα πας άμεσα στα 70-80, και θα το περάσεις σα σταματημένο.

Το Μ3P είναι πιο αργό στην πίστα από το κορσάκι, το φιεστάκι και το γκολφάκι.
Το Μ3P είναι πιο αργό στην πίστα από το κορσάκι, το φιεστάκι και το γκολφάκι.
Το Μ3P είναι πιο αργό στην πίστα από το κορσάκι, το φιεστάκι και το γκολφάκι.
Εφόσον επιθυμείτε το πιο γρήγορο (και σε οικονομικό κοστολογιο) αυτοκίνητο σε χρόνους πίστας, για δικούς σας λόγους (τι με νοιάζει εμένα), τότε η λύση είναι πολύ απλή, τα δεδομένα υπάρχουν:

Αντί να πάρετε μοντελ 3 περφορμανς, παρακαλείστε κύριε πρόεδρε να πάρετε κορσάκι, φιεστάκι ή γκολφάκι.
Αντί να πάρετε μοντελ 3 περφορμανς, παρακαλείστε κύριε πρόεδρε να πάρετε κορσάκι, φιεστάκι ή γκολφάκι.
Αντί να πάρετε μοντελ 3 περφορμανς, παρακαλείστε κύριε πρόεδρε να πάρετε κορσάκι, φιεστάκι ή γκολφάκι.

Καλοταξιδο και χαρούμενες βόλτες στην πίστα σας εύχομαι, μετρήστε και χρόνους να μας δείξετε τι οδηγάρα είστε. 🤣🤪😁
 
Last edited:

dapost

Rehdeko & Harbeth lover
Μηνύματα
4.952
Reaction score
11.345
Α, ωραία, με αυτή τη λογική να μη μετράμε παραμόρφωση ηχείων σε υψηλά SPLs, σε "ακραίες συνθήκες". Να μετράμε σε χαλαρή οδήγηση, σε στάθμες ασανσέρ όπου όλα τα ηχεία δεν παραμορφώνουν.

Και τα κρας τεστς επίσης να γίνονται μέ ταχύτητα που να μην ξεπερνά τα 20 χλμ//ώρα. Φαιβ σταρς το εβριμπαντι!

Σήριουσλυ;

Τέλος, η δυναμική συμπεριφορά είναι ένα κριτήριο αξιολόγησης (και κατά συνέπεια αγοράς ΙΧ). Έχει πολλά ακόμη. (Τέτοια λογικά άλματα κεντέρογλου τα αποφεύγω ;-) )

Γω το καθήκον μου το κανα προς το αγαπητό κοινό. Ενημέρωσα. Σταματώ, βαρέθηκα και γω να με διαβάζω.
 
Last edited:

Zizik

Safety Last * tl;dr *
Super Moderator
Μηνύματα
42.723
Reaction score
76.039
ΙΜΟ ο χρόνος πίστας υπο αυστηρές συνθήκες μέτρησης είναι αυτός που ποσοτικοποιεί με τον πιο αντιπροσωπευτικό και πλήρη τρόπο τη δυναμική συμπεριφορά ενός οχήματος στην άσφαλτο.
Δεν είναι πλήρης ο τρόπος. Ένα μέτριο σε στήσιμο αλλά γρήγορο αυτοκίνητο μπορεί να κάνει ίδιο χρόνο μ' ένα πολύ αργότερο αλλά τέλειο σε στήσιμο.

Εξαίρεση συνήθως το φρενάρισμα, του οποίου οι επιδόσεις πριν υπερθερμανθούν τα φρένα εξαρτώνται σε τεράστιο βαθμό απο τα λάστιχα.
 

symos

You're not worthy!
Μηνύματα
3.389
Reaction score
7.638
Πόσο γνωρίζει ο καταναλωτής την κακή αυτή επίδοση των EVs; Όσο γνωρίζει ο άμοιρος ακροαματικόφιλος πόσο ΓΤΠΚ spinorama έχουν τα πανάκριβα λουστραρισμένα ηχεία που χαλβαδιάζει στο στερεοφίλ.

Δυστυχώς έχουμε βαρεθεί να βλέπουμε ηλίθια βίντεο επιταχύνσεων 0-100, 0-200 και 0-400. Πιασάρικα reviews από ειδικούς και μη και εύκολα clicks και κίνηση σε σαιτς.
Ανακάλυψες την κρυφή συνωμοσία των EVs, συγχαρητήρια.

Ναι, ένα πιο βαρύ αμάξι στρίβει χειρότερα από ένα πιο ελαφρύ, προφανώς. Και τα EVs είναι (ακόμα) βαριά.

Όμως:

- Η επιτάχυνση (που τόσος ντόρος γίνεται) είναι εξίσου σημαντική, αν όχι πιο σημαντική, παράμετρος ευχαρίστησης για την οδήγηση που κάνουμε οι περισσότεροι. Και με τα EVs μπορείς να έχεις επιτάχυνση επιπέδου supercar σε υποπολλαπλάσιες τιμές.
- Η μεγάλη επιτάχυνση βοηθάει και στην πιο σβέλτη οδήγηση ασχέτως αν θα χρειαστεί να πάρεις τη στροφή λίγο πιο αργά. Και η επιτάχυνση αυτή είναι "φθηνή", μπορείς να πάρεις σχετικά εύκολα ένα EV με μεγαλύτερη ισχύ για να καλύψεις τη διαφορά.
- Οι διάφορες δυνατότητες των EVs (όπως ξεχωριστός έλεγχος ανά άξονα) δίνουν τη δυνατότητα να μετριαστεί αυτή η διαφορά.

Τώρα το "κορσάκι", το "φιεστάκι" κλπ. που αναφέρεις, μόνο τυχαία αυτοκίνητα δεν είναι, στις εκδόσεις τους με τα 200 άλογα. Πρόκειται για μικρά αυτοκινητάκια που τους βάζεις 200 άλογα κινητήρα και γίνονται πυραυλάκια, συν το πιο "ειδικό" στήσιμο.

Παρόλα αυτά, αν έπρεπε να επιλέξω μεταξύ M3P και Corsa OPC, θα έπαιρνα το Tesla. Πολύ πιο fun θα ήταν σε καθημερινή οδήγηση και φυσικά πολύ πιο πρακτικό αυτοκίνητο. Και οι πωλήσεις νομίζω επιβεβαιώνουν πως και το 99% του κόσμου παρόμοια άποψη έχει. Λες να επηρεάστηκαν από τη συνωμοσία;
 


ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
172.994
Μηνύματα
2.924.881
Members
38.118
Νεότερο μέλος
DP6
Top