- Μηνύματα
- 444
- Reaction score
- 769
QUAD esl 57
Μου είχαν κρατήσει στο Νάκα το τελευταίο διαθέσιμο ζευγάρι της επετειακής (50years) έκδοσης. Τα είχα πληρώσει 14.000δρχ αντί για 17.500 που ήταν η κανονική τους τιμή.SENNHEISER HD414
Αυτα ηταν ΤΑ ΑΚΟΥΣΤΙΚΑ, για τα χρηματα που κοστηζαν τοτε.
Αν θυμαμαι καλα 3.000 δραχμες το 1982
T
Τα Sansui SP-X9700 είχαν πάθει ζημιά σε μία απο τις κόρνες T-149C. Αντικατάσταθηκαν με αμφιβόλου ποιότητας και αυτό είχε επίδραση στον ήχο. Διάθέσιμα υπήρχαν μόνο στην Αμερική και με τεράστιο κόστος για αποστολή. Σήμερα για καλή μου τύχη βρέθηκαν απο Ευρώπη 2 κόρνες αυθεντικές λειτουργικές και παραγγελθηκαν για αντικατάσταση οπότε θα πάνε για service με τα αυθεντικά components.Καλημερα σε όλους. Εχω αρχίσει την ανανέωση των vintage μηχανημάτων που εχω αρχίζοντας από τον ενισχυτή Pioneer SX-880 στην east electronics. Μόλις ετοιμαστεί θα πάει και το κασετόφωνο PIONEER CT-F700. Μετά θα συντηρηθουν τα Sansui SP-X9700 και τελευταίο θα φρεσκαριστεί το πικαπ SL1600MKII που είναι στην καλυτερη κατάσταση από τα υπόλοιπα. Μηχανήματα που ακόμα και τώρα με εξηταρουν με τον ήχο τους και θα πάρουν στο σπίτι την θέση που τους αρμόζει.
View attachment 305959 View attachment 305960 View attachment 305961 View attachment 305962
Η πλειοψηφια ηταν για τα μπαζα,αλλα υπαρχουν εξαιρεσεις που εχουν να κανουν με εταιρίες κατασκευης και υλικα.Τα ηχεία της εποχής ήταν στην πλειοψηφία τους τόσο αξιόλογα που να αξίζει η ενασχόληση μαζί τους ; (πλην εξαιρέσεων προφανώς)
Η τεχνολογία έχει εξελιχθεί κατά πολυ και έχουν γίνει καλητερα τα σημερινά ηχεία. Ωστόσο κάποιοι ανάμεσα τους και εγώ έχουμε συναισθηματικους λόγους και ασχολουμαστε με την συντήρηση τους και σε πολλες περιπτώσεις την αναβάθμιση τους.Χαζή απορία άσχετου που μεγάλωσε με ηχοσυστήματα αυτής της εποχής, αλλά κυρίως με σχετικά εισαγωγικά μηχανήματα:
Καταλαβαίνω ότι ενισχυτές και πηγές μπορούν να σταθούν με αξιώσεις και σε σημερινά συστήματα (αρκεί να υπάρξει κάποια συντήρηση σε πυκνωτές κλπ που θα έχουν χάσει τις ιδιότητές τους με το πέρασμα των δεκαετιών).
Τα ηχεία της εποχής ήταν στην πλειοψηφία τους τόσο αξιόλογα που να αξίζει η ενασχόληση μαζί τους ; (πλην εξαιρέσεων προφανώς)
Αυτή ήταν ουσιαστικά η απορία μου: Κανένα σχεδόν παλιό ηχείο (πριν τις αρχές της δεκαετίας του 90 δηλαδή) δεν θα μου έκανε κέφι να ασχοληθώ μαζί του. Τα φαρδιά και δίχως βάθος κουτιά, τα χάρτινα μεγάφωνα, τα άτακτα τοποθετημένα μεγάφωνα στη μπάφλα, τα lens που είχαν συχνά πυκνά τα twitter μου δίνουν την εντύπωση ότι οι κατασκευαστές ψάχνονταν τότε να βρούνε τι μπορεί να δουλέψει.Η τεχνολογία έχει εξελιχθεί κατά πολυ και έχουν γίνει καλητερα τα σημερινά ηχεία. Ωστόσο κάποιοι ανάμεσα τους και εγώ έχουμε συναισθηματικους λόγους και ασχολουμαστε με την συντήρηση τους και σε πολλες περιπτώσεις την αναβάθμιση τους.
Στις πηγές δεν υπάρχει... Μάλιστα υπάρχουν πηγές, ιδιαίτερα πικάπ, που είναι αξεπέραστα από τα σημερινά.Και αυτή η διαφορά παλιού - καινούριου δεν νιώθω να είναι τόσο έντονη σε πηγές και ενισχυτές.
Αυτο που λες ειναι αληθεια αν εχεις βρει εργοστασιακες ηχογραφησεις, λιγα μεσα το ξεπερνανε.View attachment 306002
AKAI GX 620...
Τελικά τα μπομπινόφωνα έχουν τον καλύτερο αναλογικό ήχο. Από έναν εθισμένο στο βινύλιο...