Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla)

rose.athens

Not in the mood Mod
Super Moderator
Μηνύματα
47.576
Reaction score
98.646
Δεν χρειάζεται. Αρκεί να αγοράσουν 2-3 εργοστάσια, από αυτά που κλείνουν οι Γερμανοί γιατί δεν έχουν πωλήσεις και να τα συναρμολογούν στην Ευρώπη.
Θεμιτό, εφόσον θα υπάρχει προστιθέμενη αξία στην ΕΕ. Τα Made in China με ευρωπαϊκό όνομα όμως πάπαλα.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.888
Reaction score
137.021
Ήδη το MG πουλάει σα πασατεμπο στην Ευρώπη.

Ήδη έχουν ξεκινήσει οι Κινέζοι εξαγορές εργοστασίων ή κατασκευές εργοστασίων επί ευρωπαϊκού εδάφους.

Ήδη στην τιμή του MG δεν υπάρχει ανταγωνισμός, είναι η πιο λογική επιλογή.

Ήδη υπάρχουν κι άλλα κινέζικα EV, ακόμα και σε πολύ υψηλότερες τιμές, που στο κοστολόγιά τους είναι αχτύπητα.

Δεν υπάρχει "σωτηρία", και για φτηνό καλό EV για ολόκληρη την Ευρώπη, το κινέζικο θα είναι η μόνη "σωτηρία".
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
28.575
Reaction score
84.158
Δεν χρειάζεται. Αρκεί να αγοράσουν 2-3 εργοστάσια, από αυτά που κλείνουν οι Γερμανοί γιατί δεν έχουν πωλήσεις και να τα συναρμολογούν στην Ευρώπη.
Αν γίνει αυτό, τότε οι τιμές τους θα αυξηθούν πολύ για άλλους λόγους- όχι δασμούς.

Η Ευρώπη παρέχει ένα επίπεδο ζωής στους πολίτες της που κοστίζει (νοσοκομεία, δημοκρατία, ύδρευση, αποχέτευση, πολιτισμός, κτλ κτλ) και όλες οι οικονομικές δραστηριότητες δίνουν τον οβολό τους στην διατήρηση αυτού του επιπέδου ζωής. Φόροι, ασφαλιστικές εισφορές, αγορά ενέργειας και όλα τα σχετικά. Οι Κινέζοι δεν αναπνέουν καν στις πόλεις, και ένα τεράστιο ποσοστό του πληθυσμού της ζει στον μεσαίωνα.

Η ΕΕ θα είναι πολύ χαζή εάν βοηθήσει την Κίνα να φτάσει στο επίπεδο της πολιτισμένης Δύσης χωρίς να ζοριστεί πάρα πάρα πολύ.
Πρέπει να την έχει στην πίεση συνεχώς (οικονομικά). Δεν είναι οικονομικός εταίρος, είναι καρκίνωμα.
 

TGD

Μηνύματα
8.622
Reaction score
8.642
Από την άλλη, όσο πιο γρήγορα φτάσει η Κίνα στα επίπεδα της πολιτισμένης Δύσης, τόσο θα πέφτει το πλεονέκτημά της στην παραγωγή λόγω χαμηλού κόστους.
Το βιντεάκι που ανέβηκε πριν μερικές μέρες για το ότι "το UK δεν είναι ανταγωνιστής της Κίνας" αφού δεν έχει τα προσόντα να ανταγωνιστεί σε τίποτα τους ασιάτες, το είδατε;
 

melina

Cargo 200
Μηνύματα
23.762
Reaction score
42.933
Ε χμμμ, το ΦΠΑ στο ρεύμα είναι ήδη 6%. Γιατί να είναι στο 24% το ρεύμα της αυτοκίνησης και γιατί να γίνει διαχωρισμός;
Αυτό λέω και εγώ επειδή είναι στο 6% το ρεύμα δημιουργείται πρόβλημα.
Ο διαχωρισμός eventually θα γίνει αναγκαστικά όσο μειώνεται η κατανάλωση των καυσίμων που κουβαλάνε ένα σκασμό φόρους ειδικής κατανάλωσης και 24% ΦΠΑ και το ταμείο θα βγαίνει μείον. Ο διαχωρισμός πετρελαίου κίνησης και πετρελαίου θέρμανσης (ως προς το φόρο ειδικής κατανάλωσης, ΦΠΑ είναι το ίδιο) είναι ίσως ένας οδηγός.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.888
Reaction score
137.021
Η ΕΕ θα είναι πολύ χαζή εάν βοηθήσει την Κίνα να φτάσει στο επίπεδο της πολιτισμένης Δύσης χωρίς να ζοριστεί πάρα πάρα πολύ.
Αλλιώς αντιμετωπίζεται η επέλαση της Κίνας στα EV.

Θα πρέπει η Ευρώπη να σπρώξει και ταυτόχρονα να βοηθήσει πιο ισχυρά την ντόπια αυτοκινητοβιομηχανία προς τον εξηλεκτρισμό της παραγωγής IX.

Δηλαδή, δεν χρειάζεται να κάνει "πόλεμο" με την Κίνα, αλλά να ενισχύσει τις δικές της δυνάμεις, ώστε να γίνει ανταγωνιστική.

Τα τελευταία 4-5 χρόνια, οι ευρωπαϊκές πολιτικές έχουν οδηγήσει σε αύξηση τιμής (πληθωρισμός) σε όλα τα μικρά οικονομικά ΙΧ, θα πρέπει να συνδυαστεί η πολιτική των μηδενικών ρύπων με πολιτικές αποπληθωρισμού και με πολιτικές αύξησης της ανταγωνιστικότητας σε αυτήν την κατηγορία των μικρών οικονομικών EV.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.600
Reaction score
30.498
H EE δεν ξέρει που πατά και που βρίσκεται. Θέλει εξηλεκτρισμό που προϋποθέτει επενδύσεις δισεκατομμυρίων ανά Ευρωπαίο κατασκευαστή, ενώ ταυτόχρονα του μασάει τις επενδύσεις με το Euro 7 στα θερμικά. Αντί να ξοδεύει τα χρήματα για το πως θα φτιάξει φθηνά EVs, φτιάχνει θερμικά Euro 7 με ορίζοντα ζωής 7 χρόνια. :dance2::headbang:

Τρικυμία εν κρανίο.

Μετά φταίνε οι άλλοι.
 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.888
Reaction score
137.021
Δεν είναι τυχαίο το ότι δεν έχουμε επέλαση κινέζικων θερμικών ΙΧ, αλλά μόνον EV.

Στα EV τα έχουν κάνει μαντάρα.

Με το Euro 7, παίζει να σκάσουν μύτη και κινέζικα θερμικά.
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.888
Reaction score
137.021

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.600
Reaction score
30.498
καλά, μην το δένετε και κόμπο αυτό
Ως μεμονωμένο μέτρο συμφωνώ, καθώς πιστεύω πως οι περισσότεροι κατασκευαστές δουλεύουν πάνω σε κινητήρες που θα μπορούν να συνεχίσουν και με βιοκαύσιμα.

Ως Ένωση όμως και ως πακέτο, δεν γίνεται να τους ζητάς ριζική αλλαγή στο καύσιμο κίνησης, το οποίο προϋποθέτει επανασχεδιασμό των οχημάτων και των γραμμών παραγωγής, να τους θέτεις χρονικά όρια που τους πιέζουν να βρουν λύσεις ώστε να υπάρξουν οχήματα για όλους, και ταυτόχρονα να τους υποχρεώνεις και για θερμικά Euro 7 αν θέλουν να πωλούν οχήματα μετά το 2028, ενώ γνωρίζεις και γνωρίζουν ότι θα τους το απαγορεύσεις σε 7 χρόνια.

Για την απαγόρευση, όπως είπα πιστεύω πως αρκετοί κατασκευαστές θα την αποφύγουν με τους κινητήρες βιοκαυσίμων, μέχρι νεοτέρας. Δηλαδή κατά 2045 γενική απαγόρευση θερμικών ΙΧ, που θα έχουν ωριμάσει και οι τεχνολογίες των ΕVs συνολικά, και θα μπορείς να παίρνεις ένα όχημα με σοβαρό εξοπλισμό σε λογικά κοστολόγια.

Πιθανή χρονική μετατόπιση του 2035 θεωρώ πως αν γίνει θα έρθει μόνο από την αυτοκινητοβιομηχανία ή την αγορά παραγωγής και διαχείρισης ηλεκτρικής ενέργειας. Δηλαδή ή να μην είναι έτοιμοι για πλήρη γκάμα ηλεκτρικών από τα 15.000 - 20.000 ευρώ, ή να είναι τόσο μεγάλη η εισχώρηση EVs και αντλιών θερμότητας στην αγορά που να μην είναι σε θέση να διαχειριστούν την παραγωγή, το δίκτυο ή και τα δυο, που θα φέρει η οριζόντια πώληση μόνο EVs.
 

rose.athens

Not in the mood Mod
Super Moderator
Μηνύματα
47.576
Reaction score
98.646
Ήδη το MG πουλάει σα πασατεμπο στην Ευρώπη.

Ήδη έχουν ξεκινήσει οι Κινέζοι εξαγορές εργοστασίων ή κατασκευές εργοστασίων επί ευρωπαϊκού εδάφους.

Ήδη στην τιμή του MG δεν υπάρχει ανταγωνισμός, είναι η πιο λογική επιλογή.

Ήδη υπάρχουν κι άλλα κινέζικα EV, ακόμα και σε πολύ υψηλότερες τιμές, που στο κοστολόγιά τους είναι αχτύπητα.

Δεν υπάρχει "σωτηρία", και για φτηνό καλό EV για ολόκληρη την Ευρώπη, το κινέζικο θα είναι η μόνη "σωτηρία".
Κινέζικο μεν, σε ευρωπαϊκά εργοστάσια δε, με ευρωπαϊκά στάνταρ κατασκευής και ευρωπαϊκές προδιαγραφές κατασκευής και ασφαλείας.

Οπότε δεν θα μιλάμε πλέον για κινέζικο. Ευτυχώς.
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
28.575
Reaction score
84.158
Από την άλλη, όσο πιο γρήγορα φτάσει η Κίνα στα επίπεδα της πολιτισμένης Δύσης
Θα έχω πεθάνει 3 φορές μέχρι τότε
Κινέζικο μεν, σε ευρωπαϊκά εργοστάσια δε, με ευρωπαϊκά στάνταρ κατασκευής και ευρωπαϊκές προδιαγραφές κατασκευής και ασφαλείας.
Και ευρωπαικούς μισθούς. Και εισφορές, φόρους κτλ
 

TGD

Μηνύματα
8.622
Reaction score
8.642
Και τα γιαπωνέζικα στην ΕΕ φτιάχνονται. Οπότε τα στάνταρ κατασκευής δεν πλησιάζουν τα γιαπωνέζικα.
;)
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.888
Reaction score
137.021
Θα έπρεπε ήδη να διατίθενται EV μικροκινητικότητας, για χρήση στις πόλεις, με αρχικό κόστος 5-7 χιλιάρικα, και πλούσιες εκδόσεις σε 10-15 χιλιάρικα, από όλες τις ευρωπαϊκές φίρμες.

Αν δεν βάλουν αυτό ως βασικό στόχο, θα χάσουν τη μπάλα.

Αυτό έγινε στην Κίνα και γέμισαν με EV.

To μοναδικό ami στα λεφτά που είναι και με τον εξοπλισμό που έχει, αποτελεί τρελή απογοήτευση και αποτυχία.

Χρειάζονται ΙΧ τύπου VW up, στο 5-χιλιαρο.
Εάν δεν το καταφέρουν, είναι καταδικασμένοι να γεμίσουμε κινέζικες επιλογές τύπου Dacia spring.
 


Μηνύματα
7.475
Reaction score
1.560
Up στο πεντοχίλιαρο είναι φυσικά όνειρο θερινής νυκτός, είναι τρελά χαμηλό το ποσό.

Ας ξεκινήσουμε με πιο ταπεινούς στόχους, ένα επιπέδου smart ή up, με αυτονομία 80-100 χλμ που θα μπορεί να γεμίσει από πρίζα σε ένα βράδυ και από ταχυφορτιστή σε μισή ώρα (δηλαδή με μπαταρία της τάξης των 20-30 kWh) με 14-15.000€, ώστε μαζί με κίνητρα απόσυρσης να φύγουν όλα τα θερμικά από τις πόλεις.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.888
Reaction score
137.021
Όχι, δεν είναι "όνειρα θερινής νυκτός", έτσι μας έχουν κάνει να νομίζουμε οι Ευρωπαίοι κατασκευαστές.

Μια χαρά ανάλογα μικρά EV, τύπου smart, κυκλοφορούν στην Κίνα με όλα τα κομφόρ και με τιμές στο 5-χιλιαρο μάξιμουμ (έχει και πιο κάτω).

Είναι εξόχως φτηνό κατασκευαστικά ένα τέτοιο ΙΧ, με πρεσαριστό πλαίσιο, 15-20kWh μπαταρία (150-200 χλμ ανέτως μέσα στην πόλη) και ένα ηλεκτροκινητήρα 80-100 ίππων.

Η τιμή της kWh είναι στα 90-100€, άρα 15-20 kWh κοστίζουν μαξ 1,5-2 χιλιάρικα, και του κινητήρα στα 700-800€.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.888
Reaction score
137.021
Έκανα ολιγοήμερη ανταλλαγή το Μινάκι με Μπεεμβεδάκι i4M50 φιλενάδας για να δω πώς δουλεύει το πράγμα σε καθημερινή χρήση, κυρίως σε εθνική με τον τρόπο που οδηγώ.

Συμπεράσματα βγήκαν;


Γρήγορο λένε πως είναι αυτό.. :party:



Επί της ευκαιρίας, η βόλβο ανακοίνωσε πως του χρόνου (2024) θα είναι το τελευταίο έτος παραγωγής για ice.

Τέλος, μόνον ηλεκτρικά.


Ξεκίνησε το κύμα...
 
Last edited:

rose.athens

Not in the mood Mod
Super Moderator
Μηνύματα
47.576
Reaction score
98.646
Χρειάζονται ΙΧ τύπου VW up, στο 5-χιλιαρο.
Εδώ σκουτεράκια 300cc έχουν πάνω από 6 χιλιάρικα και ηλεκτρικά επιδόσεων ούτε 125cc πάνω από 4.

Ας βγάλουν κάτι σοβαρό με 15-20.000 και το συζητάμε. Ειδικά αν ισχύσει για λίγο ακόμα και η επιδότηση.
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.620
Μηνύματα
2.946.400
Members
38.210
Νεότερο μέλος
Aris29
Top