- Μηνύματα
- 3.429
- Reaction score
- 11.360
Λοιπόν , Τα τανκς δεν περνούν το τεστ ταράνδου, …. Πάει ευθεία, γιατί περνάει πάνω απο τον …. Τάρανδο
Πολύ πιθανώς (δε ξέρω κιόλας, άμα βρεις τεστ δείξτο μας) το Μάζδα που λες, να μην είναι καλύτερο στο τεστ ταράνδου από το εν λόγω Μερτσέντες, αλλά για να δεις το σκεπτικό μου, ας υποθέσουμε (φανταστικό σενάριο) πως το Μάζδα κάνει το τεστ ταράνδου επιτυχώς με 82 χλμ/Ω όπως το Τέσλα, και το Μερτσέντες στα 66.66χλμ τάρανδο πρέπει να κάνει το μαζδα με σκασμένο λάστιχο
Είναι βέβαια μάλλον λάθος η σύγκριση, η Taycan είναι το ηλεκτρικό αντίστοιχο της Panamera. Και με την Panamera κάνει αντίστοιχους χρόνους, για την ακρίβεια είναι μέχρι στιγμής ελάχιστα πιο αργή (7:33 αντί 7:30 με ένα γρήγορο γκουγκλάρισμα).2.3 τονους και 1000+ ίππους από ότι φαίνεται.
Ίσως φτασει το χρόνο της cayman gt4 rs των 500 ίππων και δεκάδων εκδόσεων της 911.
Πρόοδος.
Στην Ελλάδα οι ενεργειακές κοινότητες λειτούργησαν ως παραθυράκι για να πάρουν γρήγορα όρους σύνδεσης και αυξημένη τιμή πώλησης οι επιτήδειοι - δικτυωμένοι παραγωγοί, εξ ου και η σχετική αντιμετώπιση.Στην Ελλάδα κάνουμε τη ζωή πατίνι στις ενεργειακές κοινότητες μη μας φάνε καμιά κιλοβατώρα, και στην Ευρώπη οι ενεργειακές κοινότητες τρέχουν ήδη car sharing projects με μικρά EVs.
The Mobility Factory | A European Network of local, sustainable mobility cooperatives
themobilityfactory.coop
Θα μπορούσαν να τις χωρίσουν σε δύο κατηγορίες. Σε αυτές που έχουν 5 μέλη (ξεκάθαρη εκμετάλλευση του νόμου), και στις άλλες που έχουν 50-100-200 και είναι οι κανονικές κοινότητες πολιτών.Στην Ελλάδα οι ενεργειακές κοινότητες λειτούργησαν ως παραθυράκι για να πάρουν γρήγορα όρους σύνδεσης και αυξημένη τιμή πώλησης οι επιτήδειοι - δικτυωμένοι παραγωγοί, εξ ου και η σχετική αντιμετώπιση.
Αν είχαμε δει πραγματικές ενεργειακές κοινότητες σε ευρεία κλίμακα μάλλον θα ήταν διαφορετική και η αντιμετώπιση.
Επιπλέον οι τάρανδοι (απο έφηβοι) υποχρεούνται να περνούν το τεστ αποφυγής μερσεντέςΛοιπόν , Τα τανκς δεν περνούν το τεστ ταράνδου, …. Πάει ευθεία, γιατί περνάει πάνω απο τον …. Τάρανδο
Εδώ πριν αλλάξει ο νόμος διάφοροι (μη λέμε ονόματα) έφτιαξαν κοινότητες των 5 ατόμων σε dt. Γιατί; Μα επειδή ο παλιός νόμος επιτρέπει την πώληση ενέργειας με το 100% των εσόδων να πηγαίνει στα μέλη, ενώ ο νέος μόνο το 20%. Το 80% μένει κεφάλαιο στην κοινότητα.Αν είχαμε δει πραγματικές ενεργειακές κοινότητες σε ευρεία κλίμακα μάλλον θα ήταν διαφορετική και η αντιμετώπιση.
Ουσιαστικά αυτό που λες έγινε πρόπερσι το καλοκαίρι, πριν την κατάργηση της δυνατότητας ίδρυσης νέων Εν.Κοιν με τον νόμο του Απριλίου (5037/2023), όταν και για να μπορείς να εισπράξεις μέρισμα το όριο αυξήθηκε από 15 μέλη στα 60. Τότε ήταν αργά βέβαια, το μεγάλο μπαμ έγινε το 2018 με το που βγήκε ο αρχικός νόμος, όταν αιτήσεις για φωτοβολταϊκά παραγωγών έμεναν χωρίς εξέταση από τον ΔΕΔΔΗΕ για 1 - 1,5 χρόνο, επειδή τους περνούσαν στην προτεραιότητα τα νέα αιτήματα ενεργειακών κοινοτήτων.Ρε μανία με τον τάρανδο.
Φίλος πάντως με KTM που έκανε crash test με τάρανδο πήγε νοσοκομείο με σπασμένο πόδι. Η μηχανή πήγε για πέταμα και αυτός επέστρεψε με αεροπλάνο μετά από ένα μήνα.
Θα μπορούσαν να τις χωρίσουν σε δύο κατηγορίες. Σε αυτές που έχουν 5 μέλη (ξεκάθαρη εκμετάλλευση του νόμου), και στις άλλες που έχουν 50-100-200 και είναι οι κανονικές κοινότητες πολιτών.
για το θκομ δεν βρήκα αλλά τα μεταγενέστερα cx5 που δεν φημίζονται για τα κρατήματα τους τα βρήκα με 78+Πολύ πιθανώς (δε ξέρω κιόλας, άμα βρεις τεστ δείξτο μας) το Μάζδα που λες, να μην είναι καλύτερο στο τεστ ταράνδου από το εν λόγω Μερτσέντες, αλλά για να δεις το σκεπτικό μου, ας υποθέσουμε (φανταστικό σενάριο) πως το Μάζδα κάνει το τεστ ταράνδου επιτυχώς με 82 χλμ/Ω όπως το Τέσλα, και το Μερτσέντες στα 66.
Εάν λοιπόν μου έδιναν το δίλημμα να διαλέξω ανάμεσα στο εν λόγω Μάζδα και στο εν λόγω Μερτσέντες, σε κλάσματα του πικοσεκόντ θα φώναζα: "Μερτσέντες" φυσικά.
Ταυτόχρονα, άμα σου δώσουν εσένα προσωπικά το εν λόγω Μερσεντές δωρεάν, και το χρησιμοποιήσεις για κάνα δίμηνο, μετά ανέτως θα έβαζες φωτχιά στη μέση της πλατείας το Μάζδα, και θα το φχαριστηθει η καρδούλα σου κιόλας να το δεις στις φλόγες.
Ξέρω πάντως ένα τζιπάκι, που από παλιά δεν ήταν ιδιαίτερα ελαφρύ, το Χάμερ.φτάσαμε οχήματα c segment να φτάνουν τους 2 τόνους , τα δε μεγαλύτερα που μέχρι πριν 10 χρόνια δεν ξεπερνούσαν τους 2 τόνους τώρα πλησιάζουν τους 3.
αυτό δεν είναι εξέλιξη , είναι μηχανολογική ένδεια.
Μπα, όλα σε autopilot θα είναι για την επόμενη γενιά... Όπως είναι ήδη streaming από το κινητό σε ακουστικά και το ηχοσύστημα απλά πιάνει χώρο. Θυμάστε το Minority Report που όλα τα αυτοκίνητα πήγαιναν μόνα τους, μέχρι που ανέβαιναν στον τοίχο και σε άφηναν μέσα στο σπίτι; Έ, αυτό είναι το μέλλον. Υπήρχε κι ένα που έπρεπε πραγματικά να το οδηγήσεις για να βγεις έξω από την πόλη και τον αυτοκινητόδρομο, αλλά σιγά μην κάποιος πάρει δίπλωμα μόνο για αυτό.Αν όμως παραμείνει η αυτοκίνηση όπως την ξέρουμε σήμερα, και το αυτοκίνητο θα αποτελεί προϊόν που καλύπτει πολύ περισσότερες ανάγκες από την απλή της μετακίνησης από το Α στο Β τότε η συσσωρευμένη εμπειρία και αξία των σημάτων θα είναι πάντα ένα ισχυρό χαρτί στην αγορά. Ενα χαρτί που δεν θα το έχει ποτέ η tesla.
Α, μπράβο!για το θκομ δεν βρήκα αλλά τα μεταγενέστερα cx5 που δεν φημίζονται για τα κρατήματα τους τα βρήκα με 78+
το πρόβλημα δεν είναι αυτό, μέχρι λίγα χρόνια πριν το αυτοκινητιστικό προϊόν παρουσίαζε εξέλιξη.
γινόντουσαν μεν περικοπές σε μη εμπορεύσιμα θέματα όπως πχ ανάρτηση (φεύγαν τα multilinks για να μπουν ημιάκαμπτοι άξονες κλπ) αλλά το απερχόμενο μοντέλο ήταν γενικά χειρότερο παντού.
εσχάτως πάθαμε κοκομπλόκο με τις μπαταρίες γιατί μας πιάσανε στον ύπνο και φτάσαμε οχήματα c segment να φτάνουν τους 2 τόνους , τα δε μεγαλύτερα που μέχρι πριν 10 χρόνια δεν ξεπερνούσαν τους 2 τόνους τώρα πλησιάζουν τους 3.
αυτό δεν είναι εξέλιξη , είναι μηχανολογική ένδεια. δεν ξέρω να φτιάξω αυτοκίνητο και του βάζω μεγάλη μηχανη και μπαταρία για να κινηθεί.
315 λάστιχο σε suv.
το θέμα δεν είναι μόνο ενεργειακό.
αυτά τα υπερβολικά βαριά οχήματα θα κινηθούν σε δρόμους που κανονικά κυκλοφορούσαν ιχ με το μισό βάρος, θα συγκρουστούν με παλαιότερα οχήματα πολύ ελαφρύτερα, θα είναι γρήγορα αλλά δύσκολα στον χειρισμό από τους άσχετους που τα οδηγούν κλπ.
είναι εντελώς στρεβλό αυτό το σενάριο , δεν πανάνε το καλύτερο όχημα στον κόσμο όλο η s class , αυτά τα προϊόντα δεν πρέπει να βγουν στον δρόμο με τους παρόντες χρήστες.
αυτό που διάβασα για δίπλωμα τύπου Β+ για οχήματα μεγάλου βάρους , αν έχει όντως να προσφέρει στην εκπαίδευση των χειριστών (που γενικά δεν έχει άλλα έστω) είναι κάτι.
εγώ αυτοκίνητο αυτού του βάρους αρνούμαι να το χρησιμοποιήσω.
εντελώς τυχαία τα τεχνικά χαρακτηριστικά των οχημάτων είναι πλεον είδος πολυτελείας.
θα δεις διαστάσεις αλλά όχι βάρος (!!!!) , θα δεις ισχύ αλλά όχι τύπο μετάδοσης (με πολύ διάβασμα θα καταλάβεις εμμέσως αν είναι προσθιοκίνητο, πισοκίνητο ή 4κίνητο).
το όχημα γίνεται ξαφνικά καταναλωτικό είδος τύπου κινητού.
Α, μπράβο!η ενεργειακή πυκνότητα είναι το βασικό θέμα και η χρήση σύγχρονων τεχνολογιών στην κατασκευή.
βιαστήκανε να βγάλουν ηλεκτρικά εταιρίες που δεν ήταν έτοιμες να αλλάξουν τον τρόπο παραγωγής (ούτε καν τον τρόπο σχεδίασης).
δεν ήταν μλκς στην Toyota και την Nissan να περιμένουν , εταιρίες με εμπειρία στην ηλεκτροκίνηση και γνώση των προβλημάτων. Λύνουν θέματα παραγωγής και σχεδιασμού και προχωράνε.
Δεν την χάλασε η τεσλα την πιάτσα , ούτε οι κινέζοι που προσφέρουν φθηνό προϊόν γιατί έχουν πρόσβαση σε υλικά και αισχρά χαμηλές απαιτήσεις σε περιβαλλοντικά θέματα βιομηχανίας. Την χαλάσανε οι γερμανοί που προσφέρουν σχεδιαστικά ελαττωματικά προϊόντα (βαριά ενεργοβόρα οχήματα) και τελικά πέφτουν στον λάκκο που σκάψανε.
η εμπειρία δείχνει οτι έπρεπε να περιμένουν. Θα πουλάγανε συμβατικά οχήματα ή έστω υβριδικά μη-plugin με μεγάλο περιθώριο κέρδους και θα στρώνανε μια γραμμή παραγωγής για την περίοδο που θα μπορούσαν να προσφέρουν σωστό προϊόν.
Πολύ σωστή παρατήρηση για τις πόρσε.Είναι βέβαια μάλλον λάθος η σύγκριση, η Taycan είναι το ηλεκτρικό αντίστοιχο της Panamera. Και με την Panamera κάνει αντίστοιχους χρόνους, για την ακρίβεια είναι μέχρι στιγμής ελάχιστα πιο αργή (7:33 αντί 7:30 με ένα γρήγορο γκουγκλάρισμα).
Στην Ελλάδα οι ενεργειακές κοινότητες λειτούργησαν ως παραθυράκι για να πάρουν γρήγορα όρους σύνδεσης και αυξημένη τιμή πώλησης οι επιτήδειοι - δικτυωμένοι παραγωγοί, εξ ου και η σχετική αντιμετώπιση.
Αν είχαμε δει πραγματικές ενεργειακές κοινότητες σε ευρεία κλίμακα μάλλον θα ήταν διαφορετική και η αντιμετώπιση.
Υπάρχει, υπάρχει.Δεν υπάρχει, απλά, και τέλος.
οι κινέζοι έχουν συστήσει μια εταιρία κολοσσό την china merchants.. Για την πολυαναμενόμενη για αρκετούς Κινέζικη επέλαση, θα ξεκινήσει μόλις παραδοθούν τα 2 νέα πλοία χωρητικότητας 4500 οχημάτων έκαστο. Η παράδοση έχει προγραμματιστεί για το 2026. Νομίζω πως κάποιος είχα αναφερθεί στα πλοία.