Featured Λόγοι να μη χρειαζόμασταν sub και κατά πόσον θα ίσχυαν...

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.161
Reaction score
134.516
Μόνο Real Acoustix
Τις τιμές τους, τις έχεις δει;

Πάρε σαμπ καλύτερα, μια τετράδα, του Κεν.
(Κι αυτός, πάνω από 2 σαμπ προτείνει, έτσι κι αλλιώς)


ΥΓ. Όταν ο άλλος παίρνει με πόνο ένα σαμπ με 300-400€ και δορυφορίδια στα 200-300€ έκαστο, η όποια περιποίηση του χώρου (άδεια ντουβαρια) δεν μπορεί να κοστίζει το 20-πλασιο των μηχανημάτων. Οκ, υπάρχει κι ο μαέστρος που σκαλίζει τα ξύλα, αλλά για τον πολύ κόσμο, αρκεί μια απορρόφηση με μια επιφάνεια από μπροστά που να μην είναι "απλώς επίπεδη".

Τώρα σε φουλ ιμερσιβ σεταπ σε dedicated χώρο με ακριβά me geithain ολόβε, όπου το συνολικό κοστολογιο ξεπερνά ανέτως τα 150 χιλιάρικα, εντάξει, να δεις και "σοβαρές" λύσεις ηχητικής περιποίησης, πάντα με μετρήσεις και με οδηγίες από κατασκευαστές των υλικών αυτών.
 
Last edited:

Μηνύματα
15.513
Reaction score
17.867
Στο openair δηλαδή δεν υπάρχει ήχος? :lolsign:
Τι λες ρε Ν.Κ ;

Αυτά λές και σου κάνω συνέχεια πλάκα. :D

Άλλο - όπως είπε ο άνθρωπος αυτός τελικά που είχε δίκιο (o Chrishat πως τον λένε τον άνθρωπο δεν ξέρω) - το information και άλλο η βαθιά γνώση αυτού αλλά και η ανάλυσή του. Γι αυτό είμαι και υπέρ να συσχετίζονται όλα τα θέματα και όχι της κάθετης κατηγοροιοποίησης και εξέτασης απομονωμένα ενός θέματος ... σε ένα νήμα. Όλα συσχετίζονται. ειδικά στο audio Η εξέταση στα θέματα του audio απαιτούν οριζόντιες συζητήσεις, συσχετισμούς, ωφέλιμες και όχι άστοχες συγκρίσεις όταν αυτές επιχειρούνται και απο πολλές επιστήμες. Επίσης η έρευνα είναι για κλάματα.

Πάντως όντως συμπάσχω για τους audio people. Όντως διψάνε για πληροφόρηση αλλά και γνώση αλλά κανένας δεν τους την δίνει σωστά, ούτε τους λέει την αλήθεια ότι κάποια πράγματα δεν γίνονται και άλλα γίνονται αλλά κυρίως ότι τα έχουν όλα μaζί μέσα μπλεγμένα στο μυαλό τους.

Δεν σου απαντάω στην ερώτηση σου, ενω είναι πολύ απλή και εύκολη η απάντηση, γιατί ρωτάς ειρωνευόμενος.

Μου φτάνει που όσοι ξέρουν πέντε βασικά πράγματα καταλαβαίνουν τι ξέρεις εσύ. :D
 
Last edited:

Μηνύματα
15.513
Reaction score
17.867
Τις τιμές τους, τις έχεις δει;

Πάρε σαμπ καλύτερα, μια τετράδα, του Κεν.
(Κι αυτός, πάνω από 2 σαμπ προτείνει, έτσι κι αλλιώς)


ΥΓ. Όταν ο άλλος παίρνει με πόνο ένα σαμπ με 300-400€ και δορυφορίδια στα 200-300€ έκαστο, η όποια περιποίηση του χώρου (άδεια ντουβαρια) δεν μπορεί να κοστίζει το 20-πλασιο των μηχανημάτων. Οκ, υπάρχει κι ο μαέστρος που σκαλίζει τα ξύλα, αλλά για τον πολύ κόσμο, αρκεί μια απορρόφηση με μια επιφάνεια από μπροστά που να μην είναι "απλώς επίπεδη".

Τώρα σε φουλ ιμερσιβ σεταπ σε dedicated χώρο με ακριβά me geithain ολόβε, όπου το συνολικό κοστολογιο ξεπερνά ανέτως τα 150 χιλιάρικα, εντάξει, να δεις και "σοβαρές" λύσεις ηχητικής περιποίησης, πάντα με μετρήσεις και με οδηγίες από κατασκευαστές των υλικών αυτών.
¨Αντε και εσυ με τα δικά σου τώρα. :D

Είπα Real acoustix ... αλλά πάντα δεύτερος μετά τον Μαέστρο και αυτά που έχει κάνει. Εσύ πίστεψε τον Κέν και την Μπάρμπι χα χα. Ο κεν μιλάει για πολύ χαμηλές. Δεν σου λέει ότι το 70 και πάνω στα χαμηλά είναι πιο σημαντικό να το ελέγξεις, πιο δύσκολο κιόλας εάν έχεις και είναι να χρησιμοποιήσεις subs ....αλλά δεν ξέρεί ότι τα "σκαλίσματα στον τοίχο" όχι μόνο κάνουν δουλειά εκεί αλλά και είναι super uniform σε όλο το φάσμα πάνω απο τα 70 Hz μέχρι όσες χιλιάδες Hz πάνω θες. Να πας να το πετύχεις αυτό με τα πολλά και διάφορα πανελ τους και "τεχνολογίες" τους. :D
 

Μηνύματα
4.815
Reaction score
8.463
Δεν ξέρω αν ανήκει εκεί η πρωτιά και καλό το μάρκετινγκ, αλλά και το Wireless World είχε δημοσιεύσει το 1978 αυτήν την εργασία του Σερ Λίνκβιτζ (που ασφαλώς την είχε υλοποιήσει αρκετά πιο πριν) :
... δεν πρόκειται ακριβώς για "powered subwoofer", αλλά όλο το κόνσεπτ είναι εκεί.

Τον ίδιο χρόνο, ο Ηχος δημοσίευσε μία παθητική έκδοση ενός παρόμοιου συστήματος από τον Θ.Σπίνουλα. Αυτό ήταν και το πρώτο δικό μου σαμπ. Ωραία χρόνια.
Αν έχεις στοιχεία ότι η πρωτιά ανήκει σε άλλους εδώ είμαστε να τα παρουσιάσεις, το νόημα όμως παραμένει ίδιο, δεν νομίζω να τα στησαν για κινηματογραφο.

Γεγονός είναι ότι το 73 χρησιμοποιήθηκαν σε στούντιο δορυφόροι με σαμπ για την δουλειά των Steely Dan.
 

Μηνύματα
15.513
Reaction score
17.867
Αυτά ήταν πορδό - σάμπ. :D Της Unιversal και του Frankenstein ήταν καλύτερα.

Βοήθησαν και στις πωλήσεις.

"The increased awareness of extended low-frequency sound reproduction that Sensurround brought to film audiences was a factor in the increase in subwoofer sales and in the rise in the number of subwoofer designs in the late 1970s and 1980s."

Εδώ γράφτηκαν τραγούδια και αναφορές σε ταινίες. Τι να μας πεί τώρα ο ιστορικός Τζουσέπε , sorry Ραφαελ. :D

:D:D Κούκου. :D
 

Σταύρος Λαγκαδιανός

Το αγοράκι με τα σπίρτα
Μηνύματα
8.833
Reaction score
29.515
Ken Kreisel recommends using two or more subwoofers in any audio system
Πώς δεν έγραψαν ακόμα... "έμπορας είναι, να πουλήσει θέλει"... ?

Τον ίδιο χρόνο, ο Ηχος δημοσίευσε μία παθητική έκδοση ενός παρόμοιου συστήματος από τον Θ.Σπίνουλα. Αυτό ήταν και το πρώτο δικό μου σαμπ. Ωραία χρόνια.
Το θυμάμαι αυτό! :drinks:

Γράψε τι έγινε με το πρώτο σου σαμπ.
 


Μηνύματα
15.513
Reaction score
17.867
κουκουρουκου θα λεγα :lolsign:
Μην μου κλεβεις τις ιδέες. :D

Τι να σου απαντήσω βρε Ν.Κ. ; Αυτά που ρωτάς είναι η AB της διάδοσης του ήχου.

Θα στα πεί ο Bhtuia όταν θα μπεί (εάν και τα έχει πεί) που έχει υπομονή και είναι καλός άνθρωπος. Εγώ είμαι σκ@τάνθρωπος, θέλω το κακό σου. :D
 

Δημητρης 777

Spendorious
Μηνύματα
6.979
Reaction score
21.234
Δεν σου λέει ότι το 70 και πάνω στα χαμηλά είναι πιο σημαντικό να το ελέγξεις, πιο δύσκολο κιόλας εάν έχεις και είναι να χρησιμοποιήσεις subs ....αλλά δεν ξέρεί ότι τα "σκαλίσματα στον τοίχο" όχι μόνο κάνουν δουλειά εκεί αλλά και είναι super uniform σε όλο το φάσμα πάνω απο τα 70 Hz μέχρι όσες χιλιάδες Hz πάνω θες. Να πας να το πετύχεις αυτό με τα πολλά και διάφορα πανελ τους και "τεχνολογίες" τους. :D
Από τα 100 και πάνω χρησιμοποιούμε μπιμπελό, τα εικονίσματα της γιαγιάς .και βιβλία εμείς τα ''ανήσυχα πνεύματα'' βρε.. :biggrin: :lolsign:

Μετά τιουνάρουμε με τ' αυτί.. :party:
Μετά από λίγο καιρό τα sub μετακινούν τα μπιμπελό και θέλουμε πάλι τιουνάρισμα.. :tongue:

378971512_887721216046613_6711720605774534959_n.psdγη.jpgηξξξ.jpg
 

Μηνύματα
15.513
Reaction score
17.867
Από τα 100 και πάνω χρησιμοποιούμε μπιμπελό, τα εικονίσματα της γιαγιάς .και βιβλία εμείς τα ''ανήσυχα πνεύματα'' βρε.. :biggrin: :lolsign:

Μετά τιουνάρουμε με τ' αυτί.. :party:
Μετά από λίγο καιρό τα sub μετακινούν τα μπιμπελό και θέλουμε πάλι τιουνάρισμα.. :tongue:

Λίγο κουκουρούκου η απάντηση σου . Δεν την καταλαβαίνω. :D

Δεν μου λείπει η εξυπνάδα αλλά η γνώση. Δεν τα ξέρω κιόλας εγώ αυτά με τα subs τα τεχνικά. Τρίζουν όλα ε ; Βάλε όπως εγώ αντικραδασμικά παντού. :D Peak volume και extension κοίτα, τίποτε άλλο. χα χα
 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.161
Reaction score
134.516
Ο κεν μιλάει για πολύ χαμηλές. Δεν σου λέει ότι το 70 και πάνω στα χαμηλά είναι πιο σημαντικό να το ελέγξεις
Πέραν της πλάκας, είναι βέβαιο πως τα προϊόντα του Κεν είναι αξιόλογα.

Η γκάμα των ηχείων (δορυφόρων) του, έχει εξαιρετικές ενσωματωμένες τεχνολογίες, πολύ σοβαρά μεγάφωνα, σωστή χρήση δρόμων στο φάσμα, και σωστή αρχιτεκτονική τοποθέτησης των μεγαφώνων. Είναι σοβαρά ηχεία (δορυφόροι).

Παρά τον μεγάλο αριθμό ισχυρών μεγαφώνων για την 3η οκτάβα:
(3 τεμάχια 5,25")

1000008832.jpg


Και παρά την αρχιτεκτονική τοποθέτησής τους στην μπαφλα (χαμηλές απώλειες SPL σε διπλασιασμό απόστασης) και παρά την υψηλή αντοχή τους σε ισχύ, οι προδιαγραφές απόκρισης που δίνει είναι συμβατές με την πραγματικότητα (και όχι απάτη όπως πολλοί άλλοι κατασκευαστές) και τυπικά κυμαίνεται στο εύρος 60-65Hz έως 30kHz με εξαιρετικά ομαλή απόκριση (±2dB), αυτές είναι σοβαρές επιδόσεις, όχι αστεία..

Ένα άλλο οποιοδήποτε τυπικό τίμιο 3-δρομο και καλοκατασκευασμένο - σοβαρό ηχείο (δορυφόρος) με μιντγούφερ έως 9", είναι αδύνατο να έχει καλύτερες επιδόσεις χαμηλά, απλώς και μόνον λόγω επιφάνειας. Οποιαδήποτε προδιαγραφή απόκρισης που να λέει (χωρίς ντροπή) πως παίζει κάτω από 55 κύκλους, είναι απλώς απάτη, τίποτα λιγότερο, και εάν τυχόν έχει κάνα μπας ριφλεξ συντονισμένο στα 50 χερτζ για να βγάζει κει μετρήσιμη στάθμη, πρόκειται απλώς για φασαρία και one note bass και όλα τα κακά μαζί, συν την αδυναμία διόρθωσης με EQ.

Εάν λοιπόν έχουμε ένα τυπικό ηχείο (δορυφόρο) με λογικής διαμέτρου (και κατά βάση επιφάνειας) μεγάφωνο για την 3η οκτάβα και για την απόσταση ακρόασης που επιθυμεί ο χρήστης (μίνιμουμ 8", οτιδήποτε λιγότερο είναι πρακτικά ανεπαρκές για οτιδήποτε άλλο πλην ίσως ακρόασης στο μισό μέτρο), τότε είναι προφανής και εύκολα αντιληπτή η πραγματικότητα, η οποία είναι μια απλή ιδέα: χρειάζεται άλλος ένας δρόμος στο ηχείο (δορυφόρος) μας, για το υπόλοιπο φάσμα.

Αυτός ο δρόμος είναι προφανές πως είναι το σαμπ (ηχείο), και για λόγους βέλτιστης πρακτικής στην τοποθέτηση σε κάθε χώρο, δεν θα πρέπει να είναι ενσωματωμένος αυτός ο δρόμος στους υπόλοιπους δρόμους του ηχείου (δορυφόρου) μας, όπως δεν τον ενσωματώνει και ο Κεν στα δικά του ηχεία (δορυφόρους).

Δεν έχει νόημα να λέμε κάτω από 80 και πάνω από 70 κύκλους τι γίνεται και δεξερωγωτι, όπως δεν έχει νόημα να λέμε κάτω από 1000 και πάνω από 1500 κύκλους τι γίνεται. Το σύνολο της μουσικής είναι ένα πράγμα και το ηχείο μας, είναι επίσης ένα πράγμα, κι ας αποτελείται από πολλά μεγάφωνα και πολλούς δρόμους, ένας εκ των οποίων είναι για τις πρώτες 2 οκτάβες, και το λέμε "σαμπ", δεν έχει καμία διαφορά στην αντιμετώπιση από οποιονδήποτε άλλο δρόμο του ηχείου.

Το άλλο σημαντικό κατά τη γνώμη μου, είναι η προέλευση (κατασκευαστής) του κάθε δρόμου του ηχείου μας. Δηλαδή, δε βλέπω σα καλή ιδέα να πάρεις ένα δρόμο (ψηλά) από την τανόι (Τουίτερ) κι ένα δρόμο (μεσαία) από την κεφ (μιντ) κι ένα δρόμο (μιντγούφερ) από την Άνταμ κι ένα δρόμο (σαμπγούφερ) από την Τέσλα για να κάνεις ένα φουλ Ρέϊντζ ηχείο, δε βλέπω με καλό μάτι τις αιμομιξίες. Όλοι οι δρόμοι από έναν, που ξέρει τι σκατα έκανε μεταξύ τους. Για μένα, μετράει πολύ, για άλλους ίσως καθόλου, ιδίως άμα γουστάρουν DIY.
 
Last edited:

Μηνύματα
15.513
Reaction score
17.867
Πέραν της πλάκας, είναι βέβαιο πως τα προϊόντα του Κεν είναι αξιόλογα.

Η γκάμα των ηχείων (δορυφόρων) του, έχει εξαιρετικές ενσωματωμένες τεχνολογίες, πολύ σοβαρά μεγάφωνα, σωστή χρήση δρόμων στο φάσμα, και σωστή αρχιτεκτονική τοποθέτησης των μεγαφώνων. Είναι σοβαρά ηχεία (δορυφόροι).

Παρά τον μεγάλο αριθμό ισχυρών μεγαφώνων για την 3η οκτάβα:
(3 τεμάχια 5,25")

View attachment 306813

Και παρά την υψηλή αντοχή τους σε ισχύ, οι προδιαγραφές απόκρισης που δίνει είναι συμβατές με την πραγματικότητα (και όχι απάτη όπως πολλοί άλλοι κατασκευαστές) και τυπικά κυμαίνεται στο εύρος 60-65Hz έως 30kHz με εξαιρετικά ομαλή απόκριση (±2dB), αυτές είναι σοβαρές επιδόσεις, όχι αστεία..

Ένα άλλο οποιοδήποτε τυπικό τίμιο 3-δρομο και καλοκατασκευασμένο - σοβαρό ηχείο (δορυφόρος) με μιντγούφερ έως 9", είναι αδύνατο να έχει καλύτερες επιδόσεις χαμηλά, απλώς και μόνον λόγω επιφάνειας. Οποιαδήποτε προδιαγραφή απόκρισης που να λέει (χωρίς ντροπή) πως παίζει κάτω από 55 κύκλους, είναι απλώς απάτη, τίποτα λιγότερο, και εάν τυχόν έχει κάνα μπας ριφλεξ συντονισμένο στα 50 χερτζ για να βγάζει κει μετρήσιμη στάθμη, πρόκειται απλώς για φασαρία και one note bass και όλα τα κακά μαζί, συν την αδυναμία διόρθωσης με EQ.

Εάν λοιπόν έχουμε ένα τυπικό ηχείο (δορυφόρο) με λογικής διαμέτρου (και κατά βάση επιφάνειας) μεγάφωνο για την 3η οκτάβα και για την απόσταση ακρόασης που επιθυμεί ο χρήστης (μίνιμουμ 8", οτιδήποτε λιγότερο είναι πρακτικά ανεπαρκές για οτιδήποτε άλλο πλην ίσως ακρόασης στο μισό μέτρο), τότε είναι προφανής και εύκολα αντιληπτή η πραγματικότητα, η οποία είναι μια απλή ιδέα: χρειάζεται άλλος ένας δρόμος στο ηχείο (δορυφόρος) μας, για το υπόλοιπο φάσμα.

Αυτός ο δρόμος είναι προφανές πως είναι το σαμπ (ηχείο), και για λόγους βέλτιστης πρακτικής στην τοποθέτηση σε κάθε χώρο, δεν θα πρέπει να είναι ενσωματωμένος αυτός ο δρόμος στους υπόλοιπους δρόμους του ηχείου (δορυφόρου) μας, όπως δεν τον ενσωματώνει και ο Κεν στα δικά του ηχεία (δορυφόρους).

Δεν έχει νόημα να λέμε κάτω από 80 και πάνω από 70 κύκλους τι γίνεται και δεξερωγωτι, όπως δεν έχει νόημα να λέμε κάτω από 1000 και πάνω από 1500 κύκλους τι γίνεται. Το σύνολο της μουσικής είναι ένα πράγμα και το ηχείο μας, είναι επίσης ένα πράγμα, κι ας αποτελείται από πολλά μεγάφωνα και πολλούς δρόμους, ένας εκ των οποίων είναι για τις πρώτες 2 οκτάβες, και το λέμε "σαμπ", δεν έχει καμία διαφορά στην αντιμετώπιση από οποιονδήποτε άλλο δρόμο του ηχείου.

Το άλλο σημαντικό κατά τη γνώμη μου, είναι η προέλευση (κατασκευαστής) του κάθε δρόμου του ηχείου μας. Δηλαδή, δε βλέπω σα καλή ιδέα να πάρεις ένα δρόμο (ψηλά) από την τανόι (Τουίτερ) κι ένα δρόμο (μεσαία) από την κεφ (μιντ) κι ένα δρόμο (μιντγούφερ) από την Άνταμ κι ένα δρόμο (σαμπγούφερ) από την Τέσλα για να κάνεις ένα φουλ Ρέϊντζ ηχείο, δε βλέπω με καλό μάτι τις αιμομιξίες. Όλοι οι δρόμοι από έναν, που ξέρει τι σκατα έκανε μεταξύ τους. Για μένα, μετράει πολύ, για άλλους ίσως καθόλου, ιδίως άμα γουστάρουν DIY.
Ελα ρε συ παρεξήγηση έκανα εγώ (no joke). Νόμιζα ότι Κεν έλεγες ότι είναι ο ιδιοκτήτης και ιθύνων νούς πίσω απο την Real Acoustix. Σε είχα ικανό να τους ξέρεις όλους. :D

Για την Real Acoustιx είπα καλά λόγια , όχι τυχαία. Βλέπεις να έχω πεί ή να συνηθίζω να λέω για μάρκες ή εταιρίες ποτέ ; Έχω δει μετρήσεις τους. Δεν καταλαβα ότι λές για τον Κεν των ηχείων. Δεν ξέρω εγώ τον "κόσμο" του audio.

 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
28.304
Reaction score
83.302
Εάν μου πέσει το λαχείο και αποφασίσω να αλλάξω ηχεία (pro+power amps δεν πρόκειται) θα τα πάρω όλα Perlisten.
Super subs πολύ ισχυρά και καθαρά, spinorama ίδιο σε όλα τα μοντέλα δορυφόρων, ποικιλία σε μεγέθη και κεντρικά, χαμηλές παραμορφώσεις, γκάζια.

Ή Geithain, αλλά δεν χωράνε …
 
Last edited:

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.219
Reaction score
56.372
...
Εάν δεν υπήρχαν τα modes δεν θα υπήρχε κάν ήχος. Τι σου λέω τώρα ε ; :D
...
Τα modes δεν ταυτίζονται με τα κύματα μετάδοσης ηχητικής ενέργειας. Αποτελούν περιοχές όπου η ενέργεια παραμένει στάσιμη μεταξύ ακλόνητων (τοιχωματικών) ορίων.

Ας λάβουμε για παράδειγμα την ακρόαση με κλειστού τύπου ακουστικά. Μπορούμε ν'αναπαραγάγουμε ηχεία περιέχοντα καθαρούς τόνους κείμενους στις πρώτες οκτάβες και να διαπιστώσουμε ότι ακούγονται σε βαθμό ανάλογο με το κάτω όριο στην απόκριση συχνότητας για το συγκεκριμένο ζεύγος ακουστικών...

Απουσία modes μπορεί ν'αντιλαμβανόμασταν μικρότερη ποσότητα στη στάθμη - αφού εκείνη δεν θα υποστηριζόταν - σίγουρα όμως υπό μεγαλύτερη ευκρίνεια - ακριβώς ελέω της ανυπαρξίας modes που θα προσέδιδαν παράταση ενέργειας στις κεντρικές τους συχνότητες.
 
Last edited:

Μηνύματα
15.513
Reaction score
17.867
Τα modes δεν ταυτίζονται με τα κύματα μετάδοσης ηχητικής ενέργειας.

Ας λάβουμε για παράδειγμα την ακρόαση με κλειστού τύπου ακουστικά. Μπορούμε ν'αναπαραγάγουμε ηχεία περιέχοντα καθαρούς τόνους κείμενους στις πρώτες οκτάβες και να διαπιστώσουμε ότι ακούγονται σε βαθμό ανάλογο με το κάτω όριο στην απόκριση συχνότητας για το συγκεκριμένο ζεύγος ακουστικών...

Απουσία modes μπορεί ν'αντιλαμβανόμασταν μικρότερη ποσότητα στη στάθμη - αφού εκείνη δεν θα υποστηριζόταν - σίγουρα όμως υπό μεγαλύτερη ευκρίνεια - ακριβώς ελέω της ανυπαρξίας modes που θα προσέδιδαν παράταση ενέργειας στις κεντρικές τους συχνότητες.
Λέμε για διάδοση σε κλειστό χώρο. Τα ακουστικά είναι άλλο, όπως είναι και άλλο ο ανοιχτός χώρος. Εκεί γνωρίζοντας το γεγονός αυτό τα ηχεία στήνονται αλλιώς, το directivity είναι διαφορετικό κ.ο.κ.

Μα τα κύματα δημιουργούν τα modes. Και ναι τα "καβαλάνε" κιόλας. Σχετιζονται, δεν ταυτίζονται. Αλλά και πάλι δεν ταυτίζεται το μέτωπο όμως του κύματος. Όταν είναι πολλά και σωστά κατανεμημένα το αυτί δεν τον πειράζει. Χωρίς αυτά δεν υπάρχει διαφορά πίεσης. Χωρις διαφορά πίεσης δεν θα άκουγες ιδίως τα χαμηλά που είναι "κύματα" και δεν θεωρούνται vectors - "ακτίνες". Κια για να σε προλάβω (ή μάλλον άλλους) ο ανηχοικος θάλαμος απορροφά μόνο ανακλάσεις , τίποτε άλλο. Έχει όμως όρια τοιχωματικά. Για αυτό έχει και RT αλλά ποιό RT ; Μόνο του μετώπου διάδοσης, τπυ άμεσου ήχου.
 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.161
Reaction score
134.516
Σε σπίτια φτιαγμένα από ξύλο ή γυψοσανίδα, τα modes που έχουμε μεις με τους τσιμεντένιους τοίχους, απλώς δεν υπάρχουν.

Αναλόγως πυκνότητας των δομικών υλικών, καθίστανται αυτά διαμπερή στις χαμηλές συχνότητες, περιορίζοντας πολύ το εύρος του φάσματος που ανακλάται.

Βεβαίως, στην αρχή της πρώτης οκταβας και στους υπόηχους, όλα τα τοιχωματικα όρια είναι διάφανα.
 

Μηνύματα
4.815
Reaction score
8.463
Πέραν της πλάκας, είναι βέβαιο πως τα προϊόντα του Κεν είναι αξιόλογα.

Η γκάμα των ηχείων (δορυφόρων) του, έχει εξαιρετικές ενσωματωμένες τεχνολογίες, πολύ σοβαρά μεγάφωνα, σωστή χρήση δρόμων στο φάσμα, και σωστή αρχιτεκτονική τοποθέτησης των μεγαφώνων. Είναι σοβαρά ηχεία (δορυφόροι).

Παρά τον μεγάλο αριθμό ισχυρών μεγαφώνων για την 3η οκτάβα:
(3 τεμάχια 5,25")

View attachment 306813

Και παρά την αρχιτεκτονική τοποθέτησής τους στην μπαφλα (χαμηλές απώλειες SPL σε διπλασιασμό απόστασης) και παρά την υψηλή αντοχή τους σε ισχύ, οι προδιαγραφές απόκρισης που δίνει είναι συμβατές με την πραγματικότητα (και όχι απάτη όπως πολλοί άλλοι κατασκευαστές) και τυπικά κυμαίνεται στο εύρος 60-65Hz έως 30kHz με εξαιρετικά ομαλή απόκριση (±2dB), αυτές είναι σοβαρές επιδόσεις, όχι αστεία..

Ένα άλλο οποιοδήποτε τυπικό τίμιο 3-δρομο και καλοκατασκευασμένο - σοβαρό ηχείο (δορυφόρος) με μιντγούφερ έως 9", είναι αδύνατο να έχει καλύτερες επιδόσεις χαμηλά, απλώς και μόνον λόγω επιφάνειας. Οποιαδήποτε προδιαγραφή απόκρισης που να λέει (χωρίς ντροπή) πως παίζει κάτω από 55 κύκλους, είναι απλώς απάτη, τίποτα λιγότερο, και εάν τυχόν έχει κάνα μπας ριφλεξ συντονισμένο στα 50 χερτζ για να βγάζει κει μετρήσιμη στάθμη, πρόκειται απλώς για φασαρία και one note bass και όλα τα κακά μαζί, συν την αδυναμία διόρθωσης με EQ.

Εάν λοιπόν έχουμε ένα τυπικό ηχείο (δορυφόρο) με λογικής διαμέτρου (και κατά βάση επιφάνειας) μεγάφωνο για την 3η οκτάβα και για την απόσταση ακρόασης που επιθυμεί ο χρήστης (μίνιμουμ 8", οτιδήποτε λιγότερο είναι πρακτικά ανεπαρκές για οτιδήποτε άλλο πλην ίσως ακρόασης στο μισό μέτρο), τότε είναι προφανής και εύκολα αντιληπτή η πραγματικότητα, η οποία είναι μια απλή ιδέα: χρειάζεται άλλος ένας δρόμος στο ηχείο (δορυφόρος) μας, για το υπόλοιπο φάσμα.

Αυτός ο δρόμος είναι προφανές πως είναι το σαμπ (ηχείο), και για λόγους βέλτιστης πρακτικής στην τοποθέτηση σε κάθε χώρο, δεν θα πρέπει να είναι ενσωματωμένος αυτός ο δρόμος στους υπόλοιπους δρόμους του ηχείου (δορυφόρου) μας, όπως δεν τον ενσωματώνει και ο Κεν στα δικά του ηχεία (δορυφόρους).

Δεν έχει νόημα να λέμε κάτω από 80 και πάνω από 70 κύκλους τι γίνεται και δεξερωγωτι, όπως δεν έχει νόημα να λέμε κάτω από 1000 και πάνω από 1500 κύκλους τι γίνεται. Το σύνολο της μουσικής είναι ένα πράγμα και το ηχείο μας, είναι επίσης ένα πράγμα, κι ας αποτελείται από πολλά μεγάφωνα και πολλούς δρόμους, ένας εκ των οποίων είναι για τις πρώτες 2 οκτάβες, και το λέμε "σαμπ", δεν έχει καμία διαφορά στην αντιμετώπιση από οποιονδήποτε άλλο δρόμο του ηχείου.

Το άλλο σημαντικό κατά τη γνώμη μου, είναι η προέλευση (κατασκευαστής) του κάθε δρόμου του ηχείου μας. Δηλαδή, δε βλέπω σα καλή ιδέα να πάρεις ένα δρόμο (ψηλά) από την τανόι (Τουίτερ) κι ένα δρόμο (μεσαία) από την κεφ (μιντ) κι ένα δρόμο (μιντγούφερ) από την Άνταμ κι ένα δρόμο (σαμπγούφερ) από την Τέσλα για να κάνεις ένα φουλ Ρέϊντζ ηχείο, δε βλέπω με καλό μάτι τις αιμομιξίες. Όλοι οι δρόμοι από έναν, που ξέρει τι σκατα έκανε μεταξύ τους. Για μένα, μετράει πολύ, για άλλους ίσως καθόλου, ιδίως άμα γουστάρουν DIY.
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.219
Reaction score
56.372
Λέμε για διάδοση σε κλειστό χώρο. Τα ακουστικά είναι άλλο, όπως είναι και άλλο ο ανοιχτός χώρος. Εκεί γνωρίζοντας το γεγονός αυτό τα ηχεία στήνονται αλλιώς, το directivity είναι διαφορετικό κ.ο.κ.

Μα τα κύματα δημιουργούν τα modes. Και ναι τα "καβαλάνε" κιόλας. Σχετιζονται, δεν ταυτίζονται. Αλλά και πάλι δεν ταυτίζεται το μέτωπο όμως του κύματος. Όταν είναι πολλά και σωστά κατανεμημένα το αυτί δεν τον πειράζει. Χωρίς αυτά δεν υπάρχει διαφορά πίεσης. Χωρις διαφορά πίεσης δεν θα άκουγες ιδίως τα χαμηλά που είναι "κύματα" και δεν θεωρούνται vectors - "ακτίνες". Κια για να σε προλάβω (ή μάλλον άλλους) ο ανηχοικος θάλαμος απορροφά μόνο ανακλάσεις , τίποτε άλλο. Έχει όμως όρια τοιχωματικά. Για αυτό έχει και RT αλλά ποιό RT ; Μόνο του μετώπου διάδοσης, τπυ άμεσου ήχου.
Διάδοση ηχητικής ενέργειας μέσω κυμάτων εξακολουθεί να υφίσταται και απουσία modes.
Στο κενό του διαστήματος είναι που δεν διαδίδεται γι αυτό και όποτε παρουσιάζονται στην οθόνη διαστημόπλοια με ήχο υποτίθεται στο εξωτερικό τους αυτό αίρει την αληθοφάνεια.

Όλοι μας για ένα ΄΄καθαρό μέτωπο΄΄ στην κοινωνία ζούμε. :sneaky:
 

Μηνύματα
15.513
Reaction score
17.867
Διάδοση ηχητικής ενέργειας μέσω κυμάτων εξακολουθεί να υφίσταται και απουσία modes.
Στο κενό του διαστήματος είναι που δεν διαδίδεται γι αυτό και όποτε παρουσιάζονται στην οθόνη διαστημόπλοια με ήχο στο εξωτερικό τους αυτό αίρει την αληθοφάνεια.

Όλοι μας για ένα ΄΄καθαρό μέτωπο΄΄ στην κοινωνία ζούμε. :sneaky:
Σου απάντησα. Διαδίδεται αλλά θέλει άλλες τεχνικές. Εξάλλου δεν υπάρχει διάδοση ηχητικής ενέργειας χωρίς να δημιουργούνται modes σε κλειστό χώρο. Οπότε τι συζητάμε, δεν ξέρω. Όλα αυτά που περιγράφονται απο την ακουστική είτε θα είναι ηχώ ακόμη κλπ ..... μορφές της ενέργειας αυτής είναι και απόρροια της. Το ότι η "ακουστική" φυσική τους έχει δώσει διάφορα ωραία και fancy ονόματα για να τα αναλύσει και να αναπτύξει παράλληλα τεχνικές για να τα αντιμετωπίσει όταν η μορφη αυτή ανάλογα τις συνθήκες αλλάζει, δεν πρέπει να μας μπερδεύει.

¨Ασε και μόλις ξύπνησα. Δεν λειτουργεί το μυαλό χα χα. ¨Εκοψα και τον καφέ , άντε να ξαναλειτουργήσει. χα χα
 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.161
Reaction score
134.516
Την ξέρει τη δουλειά ο Κεν..

Σοβαρά προϊόντα, όχι αστεία.

Θα έπρεπε να τον μιμηθούν πολλοί κατασκευαστές, ονόματα δε λέμε, κάτι κίτρινους κώνους είχαν παλιά.
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.141
Μηνύματα
2.930.397
Members
38.141
Νεότερο μέλος
Marfil
Top