- Μηνύματα
- 16.657
- Reaction score
- 19.636
Είχε στρατηγικά τοποθετημένη. Λίγη βέβαια, αλλά έκανε δουλειά.Δεν θυμάμαι πάντως να είδα απορρόφηση στους πλαινούς στην έκθεση και ήταν και πολύ κοντά τα ηχεία σε αυτούς.
Δεν κάνουν τέτοια πράγματα οι τελικοί.¨Ετσι παίζει Ear ο Τρινόβ την σκηνή συγκριτικά με άλλα ενισχυτικά ; ¨Η μπορεί να ήταν οι τελικοί ;
Διόρθωση βιασύνης και συνηθειας :Έχει όμως όρια τοιχωματικά. Για αυτό έχει και RT αλλά ποιό RT ;
Δεν ξέρω. Ότι τέλος παντων το κάνει και παίζει με τις αρμονικές την διαχείρηση τους, το σβήσιμό τους , το level τους και του συσχετιμού τους. Ο προενισχύτής σίγουρα μπορεί.Δεν κάνουν τέτοια πράγματα οι τελικοί.
Δεν υπάρχει αυτό . Κανένας τελικός δεν έχει τέτοια ηχητική υπογραφή. Δεν υπάρχει λέμε , κυριολεκτικά.
Τα έχουμε σχεδόν όλα. Πρώτη φορά μου συμβαίνει αυτό. Όλα που βάζουν άλλοι είναι κάτι τεκνο και EDM που δεν τα έχω.Ελάτε να δείτε τί σάς έχει ο τιχιφής:
Αυτό το σάιτ.Τι είναι ο τιχιφής ;
Ν.Κ Παρα πολυ δυσκολο να επιτευχθη στην πρωτη οκταβα.Με της επομενες κατι κανουμε μεχρι τα 160 Hz Ο χωρος θα το καθορισει αυτο βεβαιως βεβαιως._Σημαντικός στόχος του καθενός από μας θα έπρεπε εν συντομία να είναι να έχουμε καθαρό μπάσο από την πρώτη οκτάβα.
Τα διπλοτσεκαρωΠάντα με καθυστέρηση αυτό το παιδί.
Τι α κάεις; α κατς α μαλώεις;
Σαμπ έχεις?Ν.Κ Παρα πολυ δυσκολο να επιτευχθη στην πρωτη οκταβα.Με της επομενες κατι κανουμε μεχρι τα 160 Hz Ο χωρος θα το καθορισει αυτο βεβαιως βεβαιως._
Το μπάσο στην αίθουσα κλασικής πες του Ραφαέλ δεν έχει καμιά σχέση με αυτό που πάμε να αναπαράξουμε εμείς στο σπίτι. Η αίθουσα κλασικής είνα τεράστια σε όγκο, το μπάσο έχει άλλο τόνο. Το αυτί το προσλαμβάνει διαφορετικά εκεί. Το πολύ χαμηλό ακριβώς επειδή δεν έχει μεγάλο πρόβλημα τους απασχολεί όπως είπα πολυ περισσότερο το φάσμα 70-250 Hz. Τώρα σε κάποια είδη που κατεβαίνουν πολύ χαμηλά και έτσι όπως γίνεται η εγγραφή τους που τον "βρισκουν¨και τον ¨ακουν" τον χώρο αφου δεν υπάρχει κάν και είναι δημιούργημα των γνωστών θαλάμων πίεσης και reverbaration πλακών κλπ πως τα λέτε που χρησιμοποιούν για να το παράξουν και που μια ματιά που είχα ρίξει πολύ παλιά γα την λειτουργία τους έχουν τους περιορισμούς τους .... δεν ξέρω. Αλλά ναι θα τα ακούς καλύτερα.. Κάτι μου βρωμάει, δεν ξέρω τι, βαριέμαι να το ψάξω χα χα και αυτοί που μπορεί να ξέρουν λένε φιλοσοφίες σαν αυτόν αλλά και όλους που ο ένας αντιγράφει ένα jargon απο τον άλλο και για αυτό λένε όλοι τα ίδια. Να το πούνε καλύτερα, να το περιγράψουν καλύτερα να το καταλάβω. Κάποιο spaciousness θα είναι που είναι ενδιαφέρον αλλά μην μας το λένε σαν πραγματικότητα κλπ ιστορίες.Όσον αφορά @thva τις χαμηλές συχνότητες σου έχω ακόμη μια ενδιαφέρουσα πληροφορία. Ο Raphael Vogt αναφέρει ξεκάθαρα ότι το μπάσο στις χαμηλές συχνότητες είναι πολύ σημαντικό διότι δίνει σε μας μια εντύπωση του χώρου, της χωρικοτητας. Οι συχνότητες κάτω από 50Hz μέχρι και τους υποηχους ακόμη και αν δεν έχουν την ένταση που πρέπει μεταβιβαζουν στο σύστημα ακοής πληροφορίες σχετικά με το αποτύπωμα του χώρου και ιδιαίτερα στην κλασσική μουσικη είναι κάτι τέτοιο εμφανές.
Σημαντικός στόχος του καθενός από μας θα έπρεπε εν συντομία να είναι να έχουμε καθαρό μπάσο από την πρώτη οκτάβα. Αυτό μόνον με σαμπς μπορείς να το πετυχεις στους χώρους μας.
Τι είμαστε πωλητές ; Φοβόμαστε τίποτε και κανέναν ;
Ναι, κι όσο πιο μεγάλο τόσο πιο καλό, αλλά τόσο πιο ακριβό (ιδίως με επώνυμη ηχητική περιποίηση χώρου).Ένα καλό και μεγάλο δωμάτιο νομίζω είναι πιο ουσιαστικό