alexis
Reticular Activating System
- Μηνύματα
- 18.726
- Reaction score
- 32.709
Οι Ευρωπαίοι θα φτιάξουν φθηνά ηλεκτρικά θέλουν δεν θέλουν. Δεν έχουν επιλογή. Απλά άργησαν. Η παρουσίαση ξεκινά του χρόνου με τις Renault & Citroen να παρουσιάσουν τις προτάσεις τους κάτω από 25k, ενώ υπάρχει πιθανότητα να παρουσιάσει και η Fiat.
Το κόστος μπαταριών πέφτει ενώ παράλληλα παρουσιάζονται και νέες τεχνολογίες που τις αφορούν. Το software defined car τους λύνει πολλά προβλήματα, ενώ ταυτόχρονα τους μειώνει το κόστος σχεδιασμού και κατασκευής. Παράλληλα τους κάνει και ποιο γρήγορους στις παραδόσεις με αποτέλεσμα περισσότερα κέρδη στον ίδιο χρόνο. Θα χρειάζονται λιγότερα υλικά για το ίδιο όχημα που θα ήταν θερμικό και θα κατασκευαζόταν με τον παραδοσιακό τρόπο. Το ιδιο ακριβώς θα κάνει και το casting. Ο ψηφιακός κόσμος κατασκευής γραμμών παραγωγής σε έναν κόσμο εικονικής πραγματικότητας θα τους κερδίσει χρόνο, κόστος και προβλήματα.
Ο συνδιασμός όλων των παραπάνω θα οδηγήσει στην διάθεση φθηνών και καλών ηλεκτρικών ακόμα και από τα 20k.
Τα αυτοκίνητα που θα καθορίζονται από λογισμικό και οι ψηφιακοί κλώνοι οχημάτων και εργοστασίων δεν είναι προνόμιο των ακριβών οχημάτων. Είναι ο μελλοντικός σχεδιασμός όλων των οχημάτων και ο μοναδικός τρόπος ύπαρξης φθηνών EVs. Απλά θέλει χρόνο για να εμπεδωθουν στα νέα δεδομένα. Και από τους κατασκευαστές και από τους καταναλωτές. Και υπομονή, την οποία δεν διαθέτουν όλοι οι καταναλωτές.
Υγ: Είμαι στα ΙΚΕΑ στο αεροδρόμιο. Πείνασα και είπα να φάω αυτά τα νόστιμα κεφτεδάκια τους. Όπως κάθομαι στο παράθυρο, μια EQS ήρθε να φορτίσει. Αφού έφαγε ο άνθρωπος κανένα εικοσάλεπτο από τη ζωή του προσπαθώντας να ξεκινήσει, τα μάζεψε και έφυγε. Η ζωή με το EV.
Το κόστος μπαταριών πέφτει ενώ παράλληλα παρουσιάζονται και νέες τεχνολογίες που τις αφορούν. Το software defined car τους λύνει πολλά προβλήματα, ενώ ταυτόχρονα τους μειώνει το κόστος σχεδιασμού και κατασκευής. Παράλληλα τους κάνει και ποιο γρήγορους στις παραδόσεις με αποτέλεσμα περισσότερα κέρδη στον ίδιο χρόνο. Θα χρειάζονται λιγότερα υλικά για το ίδιο όχημα που θα ήταν θερμικό και θα κατασκευαζόταν με τον παραδοσιακό τρόπο. Το ιδιο ακριβώς θα κάνει και το casting. Ο ψηφιακός κόσμος κατασκευής γραμμών παραγωγής σε έναν κόσμο εικονικής πραγματικότητας θα τους κερδίσει χρόνο, κόστος και προβλήματα.
Ο συνδιασμός όλων των παραπάνω θα οδηγήσει στην διάθεση φθηνών και καλών ηλεκτρικών ακόμα και από τα 20k.
Τα αυτοκίνητα που θα καθορίζονται από λογισμικό και οι ψηφιακοί κλώνοι οχημάτων και εργοστασίων δεν είναι προνόμιο των ακριβών οχημάτων. Είναι ο μελλοντικός σχεδιασμός όλων των οχημάτων και ο μοναδικός τρόπος ύπαρξης φθηνών EVs. Απλά θέλει χρόνο για να εμπεδωθουν στα νέα δεδομένα. Και από τους κατασκευαστές και από τους καταναλωτές. Και υπομονή, την οποία δεν διαθέτουν όλοι οι καταναλωτές.
Υγ: Είμαι στα ΙΚΕΑ στο αεροδρόμιο. Πείνασα και είπα να φάω αυτά τα νόστιμα κεφτεδάκια τους. Όπως κάθομαι στο παράθυρο, μια EQS ήρθε να φορτίσει. Αφού έφαγε ο άνθρωπος κανένα εικοσάλεπτο από τη ζωή του προσπαθώντας να ξεκινήσει, τα μάζεψε και έφυγε. Η ζωή με το EV.

Last edited: