Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla)

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
15.825
Reaction score
29.504
Έρχονται τα YUTONG Buses :lolsign:

 

TGD

Μηνύματα
8.143
Reaction score
8.126
Έχω ταξιδέψει αρκετές φορές με κινέζικο πούλμαν, στην Κίνα, στην Κούβα και στην Ιταλία.
Τρανταγμοι σε κάθε λακούβα, κλίσεις στις στροφές, στενές θέσεις, τριγμοί από παντού και χαλιά μικροφωνικη.
Αυτά στην ίδια την Κίνα ήταν καλύτερα και αυτό στην Κούβα σαφώς το χειρότερο. Η εμπειρία αυτή με κάνει να έχω αμφιβολίες σε τι κατάσταση θα είναι σε μια πενταετία. Ειδικά με την αγάπη που έχει το ελληνικό δημόσιο στη λέξη "συντήρηση".
 

Μηνύματα
7.341
Reaction score
1.371
Φίλος των κινέζικων προϊόντων, ειδικά όσων καλούνται να μεταφέρουν 50-60 ανθρώπους με ταχύτητες 40-50 χλμ την ώρα, δεν είμαι. Αλλά σκέφτομαι το πως τραντάζονται, γέρνουν και τρίζουν τα λεωφορεία που έχουμε ήδη στην Ελλάδα, κατασκευασμένα στην ΕΕ, και δεν είναι να πει κανείς ότι τα καταφέρνουν πολύ καλά.

Βοηθούν φυσικά και οι χείριστοι δρόμοι και η αλλεργία στην σωστή συντήρηση.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
15.825
Reaction score
29.504
KIA EV DAY σε 8 μέρες, με παρουσίαση 3 νέων μοντέλων μικρού και μεσαίου μεγέθους.

 


gid

Μηνύματα
7.885
Reaction score
9.070
Να δεις πώς τα λένε τα συμβατικά αυτοκίνητα... Πώς τα λένε... Πώς τα λένε μωρέ....

 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
15.825
Reaction score
29.504
Εντωμεταξύ, διάβαζα τις προάλλες πως η επιτροπή εμπορίου της Γερμανίας (ή κάτι τέτοιο), αρμόδια για τις εξαγωγές, έκανε γνωστό πως η Γερμανική κυβέρνηση επιδοτεί κάθε ηλεκτρικό που φεύγει από τη χώρα, με σχεδόν 6000€. Μας λέει δηλαδή πως η κανονική τιμή του ID3 για παράδειγμα θα ήταν 49.000€ το βασικό μοντέλο. Αντίστοιχα στοιχεία έχουν βγει και για την Αμερική.

Αν τώρα η Γερμανική κυβέρνηση επιδοτεί τις εξαγωγές ΕVs, ποιόν κοροϊδεύουν αλήθεια με την έρευνα των Κινεζικων;

 

Μηνύματα
7.341
Reaction score
1.371
Εντωμεταξύ θα έλεγα ότι η κρατική επιδότηση βιομηχανικών προϊόντων θα πρέπει να είναι λογικά παράνομη βάσει της ευρωπαϊκής νομοθεσίας, μετά όμως σκέφτηκα ότι το κάνουν οι Γερμανοί, άρα λογικά θα έχουν προνοήσει να έχουν εξαιρέσει αυτές τις κρατικές επιδοτήσεις.

Έτσι προχωράνε μπροστά οι λαοί, αν είναι προνοητικοί.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
53.032
Reaction score
130.904
Εγώ θα έλεγα ότι οι Γερμανοί είναι χειρότεροι από τους Κινέζους. Είναι μονίμως βαθειά μέσα στα όρια της παρανομίας. Όπως στο dieselgate.

Η γερμανική κυβέρνηση, ως μέτοχος του γκρουπ βαγκ, κάνει τα κλειστά μάτια σε κάθε τέτοια γνωστή παρανομία, προς όφελος του κέρδους του γκρουπ, και κατ'επεκτασιν του γερμανικού κρατικού ταμείου.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
15.825
Reaction score
29.504
wre-pou-pame-μεγαλη.jpg


Fiat Abarth 500e
Screenshot_20231006_125913_Facebook.jpg


Το Turismo ίδια τιμή με το νέο Model 3. Έχουν χαζέψει οι Ευρωπαίοι. 😎

 
Last edited:

Zizik

Safety Last * tl;dr *
Super Moderator
Μηνύματα
42.659
Reaction score
75.782
Η γερμανική κυβέρνηση, ως μέτοχος του γκρουπ βαγκ
Δεν είναι. Η κάτω Σαξονία είναι μέτοχος.

Επίσης, όπως ξαναέγραψα, το VW group δεν ισούται με την VW.
Έχει άφθονες εταιρείες με μεγάλο τζίρο εκτός των επιβατικών. Traton πχ.
 



Μηνύματα
15.906
Reaction score
22.289
δεν αλλάζει πολλά αυτό , οι γερμανοί είναι απατεώνες και οπορτουνιστές.
μας κλείσανε τα ναυπηγεία γιατί λαμβάνανε κρατικής επιδότηση ενώ κάνουν το ίδιο στην βιομηχανία τους, μας κινηγάνε για "δικαιότερη" φορολόγηση των ναυτιλιακών εταιριών ενώ οι δικές τους χαίρουν φορολογικής ασυλίας, πήγανε στην κίνα να ανοίξουν εργοστάσια με license κλπ για να πουλάνε στην τοπική αγορά και τώρα που μάθανε οι κινέζοι κλαίνε με μαύρο δάκρυ.
μας αφαιμάξανε μέσω μνημονίων κόβοντας αμυντικές δαπάνες ενώ την ίδια στιγμή οι ίδιοι χρησιμοποιώντας τις αμερικάνικες βάσεις για ίδια προστασία υποεκτελούσανε τα νατοικά τους καθήκοντα.
μας κόβανε και καλά για περιβαλλοντικούς λόγους την παραγωγή ενέργειας από λιγνίτη την ίδια στιγμή που τους έδενε χειροποδαρα η ρωσία με φθηνό αέριο.

γύρισε ο τροχός και τελικά χρειάζονται και στρατό (που δεν είχαν πρακτικά) και ενέργεια (που τους την κόψανε) και φταίει η κίνα με τις επιδοτήσεις

αντερεστοδιάλοκορπόσκυλατουκερατά , τεμπελχανάδες της ευρώπης

 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
53.032
Reaction score
130.904
VW Group:

Subscribed capital:
31.4%Porsche Automobil Holding SE
25.9%Foreign institutional investors
14.6%Qatar Holding LLC
11.8%State of Lower Saxony
12.9%Private shareholders / Others
3.4%German institutional investors


Voting rights:
Τα ξέρω αυτά.

Η κάτω Σαξονία είναι τμήμα του γερμανικού κράτους και είναι βασικός μέτοχος στο γκρουπ βαγκ.

Γενίκευση αυτού, είναι πως το γερμανικό κράτος είναι μέτοχος του γκρουπ, και πως το γκρουπ βαγκ είναι εν μέρει κρατικό.

Όπως η ΔΕΗ, που το ελληνικό δημόσιο είναι βασικός μέτοχος με ποσοστό 34%. Το ποσοστό αυτό, δεν ανήκει γενικά στο ελληνικό κράτος, αλλά ανήκει κατά 20% σε μια δημόσια υπηρεσία, και κατά 14% σε μια άλλη. Δεν αλλάζει αυτό την "κρατική υπόσταση" της ΔΕΗ.

Το γερμανικό κράτος, αντιπροσωπεύεται από την εκάστοτε γερμανική κυβέρνηση.

Η εκάστοτε γερμανική κυβέρνηση λοιπόν, κάνει τα στραβά μάτια στις παρανομίες των εταιρειών του γκρουπ, διότι εκφράζει τα συμφέροντα βασικού μετόχου.

Έτσι κάνει τα στραβά μάτια για την Audi, και τις λοιπές φίρμες του γκρουπ, σε όλες τις παρανομίες τους.
 

TGD

Μηνύματα
8.143
Reaction score
8.126
Και σε πιο πρόσφατα...
Το ταμειο ανάπτυξης της ΕΕ χρηματοδοτεί πλέον και αμυντικές δαπάνες. Το 80% της στρατιωτικής αγοράς εξοπλισμού στην ΕΕ ανήκει σε Γερμανικές εταιρίες!
 




TGD

Μηνύματα
8.143
Reaction score
8.126
Fiat Abarth 500e
Το Turismo ίδια τιμή με το νέο Model 3. Έχουν χαζέψει οι Ευρωπαίοι.
Έμαθα ότι Fiat είναι και τα αρχικά της παγκόσμιας ομοσπονδίας νεκροθαφτων.
 


Τελευταια Μηνυματα

Μέλη online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
172.603
Μηνύματα
2.910.902
Members
38.074
Νεότερο μέλος
gnpapast
Top