Ηλεκτρικό ποδηλατο

Μηνύματα
6.996
Reaction score
5.546
Μήπως να μείνουμε στα του ποδηλάτου;

Ο 1 χρόνος φυλάκιση δεν σχολιάστηκε.
Στην Ιταλία δεν βρήκα αναφορά για ποινή φυλάκισης λόγω ακυρωμένου κόφτη.
 

Abessalom

Βαρώνος
Μηνύματα
21.557
Reaction score
36.204
Και να φέρει και ταυτότητα για ταυτοπροσωπία.

δεν νομίζω να προκύπτει από πουθενά τέτοια υποχρέωση.

Πολίτης που κυκλοφορεί στον δρόμο δεν έχει τέτοια πάντως.
Μήπως να μείνουμε στα του ποδηλάτου;

Ο 1 χρόνος φυλάκιση δεν σχολιάστηκε.
Στην Ιταλία δεν βρήκα αναφορά για ποινή φυλάκισης λόγω ακυρωμένου κόφτη.


Αυτό και εάν είναι υπερβολή.

Δεν υπάρχει καμία αναλογία προβλεπόμενης ποινής προς τον βαθμό αντικοινωνικότητας της αναφοράς. Αναλογιζόμαστε τι θα πει ένας χρόνος φυλακή;

Στου ποδηλάτου φυσικά μένουμε αλλά δεν γίνεται να αποκόπτεται από την όλη αντιμετώπιση του ΚΟΚ. Πρέπει να υπάρχει μια συνοχή και συνέπεια προς συναφείς διατάξεις και προβλεπόμενες ποινές για συναφείς, τροχονομικές, παραβάσεις.
 



Μηνύματα
6.996
Reaction score
5.546
Δηλαδή κυκλοφορείς με ηλεκτρικό ποδήλατο με πειραγμένο κόφτη και κινδυνεύεις ανά πάσα στιγμή ένας έλεγχος να φέρει τα πάνω-κάτω στη ζωή σου.
δεν νομίζω να προκύπτει από πουθενά τέτοια υποχρέωση.
Πολίτης που κυκλοφορεί στον δρόμο δεν έχει τέτοια πάντως.
«οι ποδηλάτες κάτω των 12 ετών πρέπει να συνοδεύονται από άτομα 16 ετών και άνω, ενώ όλοι οι ποδηλάτες από 12 ετών και πάνω υποχρεούνται να έχουν μαζί τους οποιοδήποτε νόμιμο έγγραφο ταυτοποίησης προσώπου.»
 

Abessalom

Βαρώνος
Μηνύματα
21.557
Reaction score
36.204
Ποιο άρθρο του ΚΟΚ γράφει το παραπάνω; Όχι ότι οι κάτω των 12 πρέπει να συνοδεύονται από άτομο άνω των 16, για το δεύτερο λέω.
Γιατί το άρθρο 40 ΚΟΚ το οποίο γνωρίζω σταματάει στο πρώτο, και μόνο.
 

Μηνύματα
6.996
Reaction score
5.546
Άρθρο 100
Έγγραφα τα οποία πρέπει να φέρει ο οδηγός

Οι οδηγοί των ποδηλάτων και των Ε.Π.Η.Ο. από δώδεκα (12) ετών και άνω υποχρεούνται να φέρουν, όταν οδηγούν, οποιοδήποτε νόμιμο έγγραφο ταυτοποίησης προσώπου.

 

Abessalom

Βαρώνος
Μηνύματα
21.557
Reaction score
36.204
Μάλιστα. Δεν το γνώριζα. Τροποποίηση του 4784/21 βλέπω. Είχα μείνει στις ρυθμίσεις του α 40 για τα ποδήλατα.
 

TGD

Μηνύματα
8.938
Reaction score
8.987
Καλά, εγώ δεν έχω ποτέ ταυτότημα μαζί μου, περιμένετε από 12χρονα να κυκλοφορούν με έγγραφο ταυτοπροσωπίας;
 

Abessalom

Βαρώνος
Μηνύματα
21.557
Reaction score
36.204
Ισχύει και αυτή στο κινητό.

Μην περιμένεις βέβαια τέτοιος ελέγχο,δεν έχω δει πότε να γινεται. Αν και έχει πρόστιμο 20 ευρώ.
Όπως δεν έχω δει πότε να ελέγχεται πεζός που βολταρει σε ποδηλατόδρομο. Πρόστιμο 40 ευρώ.
 

Μηνύματα
22.839
Reaction score
16.968
Και η άδεια οδηγήσης κάνει... τουλάχιστον για τόσες άλλες συναλλαγές με το Δημόσιο τις δέχονται, δεν θα τις δέχεται η τροχαία παρά θα θέλει και ταυτότητα; Εγώ πάντως μόνο την άδεια οδήγησης κρατώ (είναι νέου τύπου, όχι η παλιά χάρτινη).
 

Abessalom

Βαρώνος
Μηνύματα
21.557
Reaction score
36.204
Δεν λέει ταυτότητα ο νόμος, οποιοδήποτε επίσημο έγγραφο ταυτοποίησης λέει. Εγώ έχω πάντα μαζί την επαγγελματική.

Τι σε πείραζει; Έχε τα μόνιμα όλα τα απαιτούμενα έγγραφα και πιστοποιήσεις στο ντουλαπάκι του ποδηλάτου για τυχόν έλεγχο.
 

Μηνύματα
22.839
Reaction score
16.968
Το "τι σε πειράζει" το ρωτάς εμένα, ή γενικά; Εμένα δεν με πειράζει καθόλου, θα με πείραζε αν χρειαζόταν να κρατώ και την (παλιά) ταυτότητα μαζί, που δεν χωρά στην τσέπη μαζί με την άδεια οδήγησης. Δεν έχω ηλεκτρικό, για το κανονικό ποδήλατο μιλώ πάντως...
 

Abessalom

Βαρώνος
Μηνύματα
21.557
Reaction score
36.204
Παραδείγματα από μισή ώρα πριν.

Ποδηλατόδρομος Νίκης. Διπλός, πάει και αντίθετα στην κίνηση των αυτοκινήτων. Σε όλο του το μήκος, τον διέτρεξε ένα μηχανάκι (με πινακίδα), αντίθετα προς την φορά των αυτοκινήτων. Σε όλο του το μήκος, κοντά 1200 μέτρα. Τον πατηρούσα αφού με πέρασε. Σε αυτά τα 1200 μέτρα, δεν τον σταμάτησε κανείς. Δεν τον κατέγραψε καμία κάμερα. Κύριος.

Αμέσως μετά, στη συνέχεια του ποδηλατοδρόμου από την απένατι πλευρά (ύψος Ερυθρού Σταυρού), όπου υπάρχει κράσπεδο που τον διαχωρίζει από την οδό όπου κινούνται τα αυτοκίνητα. Ένας τύπος με suv είχε κλείσει όλον τον ποδηλατόδρομο (διαγωνίως, δεν χωρούσε να εισέλθει όλος μέσα) και έπρεπε τα ποδήλατα να βγουν είτε στην οδό είτε με ταρζανιά λίγο παραπλεύρως στο καλντερίμι. Κι αντέδραση και στις παρατηρήσεις που του έγιναν. Θρασύτατος. Λιγό μετά ήρθε και ένας άλλος και έκανε πως ήθελε να το αφήσει ΄'για λίγο'


Τι πρόστιμο αντιστοιχεί στις παραπάνω παραβάσεις; Με ποια λογική αυτές είναι ήσσονος σημασίας (ιδίως η πρώτη) σε σχέση με το ποδήλατο που έχει κινητήρα όχι 250 αλλά 350 βατ ή 500; Γιατί η δεύτερη να τρώει 10.000 πρόστιμο και 1 έτος φυλάκιση; Πού η αναλογία μεταξύ παράβασης και ποινής;


Η λύση φυσικά στα πρώτα είναι μία: βεβαίωση παραβάσεων με φωτογραφία που θα στέλνουν οι πολίτες.
 

Μηνύματα
22.839
Reaction score
16.968
Μάλλον πρέπει να βάλω την action camera να γράφει όποτε περνάω από τα χιλιάδες χιλιόμετρα των ποδηλατοδρόμων (όλοι - μια κυκλική σχεδόν διαδρομή στο κέντρο δηλαδή, και δυο ακόμα προς τη θάλασσα - μονής φοράς, βέβαια αυτό δεν εμποδίζει άλλα ποδήλατα να πηγαίνουν... κόντρα) εδώ στα Χανιά... θα έχει πλάκα! :lolsign: :party:

ΥΓ. Το παρκάρισμα μάλιστα αυτοκινήτων πάνω στον ποδηλατόδρομο, είναι και πολύ επικίνδυνο, γιατί αναγκάζει τον ποδηλάτη να μπει στην κυκλοφορία, σχεδόν απότομα!
 

Μηνύματα
6.996
Reaction score
5.546
Ποδηλατόδρομος Νίκης. Διπλός, πάει και αντίθετα στην κίνηση των αυτοκινήτων. Σε όλο του το μήκος, τον διέτρεξε ένα μηχανάκι (με πινακίδα), αντίθετα προς την φορά των αυτοκινήτων. Σε όλο του το μήκος, κοντά 1200 μέτρα. Τον πατηρούσα αφού με πέρασε. Σε αυτά τα 1200 μέτρα, δεν τον σταμάτησε κανείς. Δεν τον κατέγραψε καμία κάμερα. Κύριος.
Με ποια λογική αυτές είναι ήσσονος σημασίας (ιδίως η πρώτη) σε σχέση με το ποδήλατο που έχει κινητήρα όχι 250 αλλά 350 βατ ή 500; Γιατί η δεύτερη να τρώει 10.000 πρόστιμο και 1 έτος φυλάκιση; Πού η αναλογία μεταξύ παράβασης και ποινής;
Το πρώτο είναι μεμονωμένη παράβαση, το δεύτερο είναι παραποίηση τύπου οχήματος.

Το ηλεκτρικό ποδήλατο με ισχυρό μοτέρ και με χειρόγκαζο κυκλοφορεί μόνιμα ανασφάλιστο και χωρίς πινακίδα, πιθανότατα και σε ποδηλατόδρομο, οπότε ο κίνδυνος για ατύχημα είναι πολλαπλάσιος του πρώτου που έκανε μια μεμονωμένη παράβαση.
 


Abessalom

Βαρώνος
Μηνύματα
21.557
Reaction score
36.204
Άσχετο με το νήμα του ποδηλάτου (και μάλιστα ηλεκτρικού) αλλά το θέμα των ελέγχων (μάλλον της έλλειψης αυτών) από τις αρχές είναι μεγάλο αγκάθι.

Αφού δεν θέλουν, βαριούνται, δυσανασχετούν, εδώ είναι η τεχνολογία, απλό είναι, μια μικρή αλλαγή στη νομοθεσία και έχεις άφθονους ελεγκτες τους υφιστάμενους τέτοιες εξόφθαλμες τροχονομικές παρανομίες πολίτες. Δεν λέω να βάλουμε παντού μια κάμερα και να μπορεί να γίνει ο κάθε κακοπροαίρετος καταδότης. Αλλά να, τον σταθμευμένο πχ σε ράμπα αναπήρων, διάβαση, ποδηλατόδρομο, όπου η παράβαση είναι 'φως φανάρι' γιατί να μην βεβαιώνεται μέσω μιας φωτογραφίας; Το ίδιο και η κίνηση σε ποδηλατοδρόμους, πεζόδρομους κλπ. Μην ξεχνάμε και τι έγινε στην πόλη μου τον Αύγουστο, που ντελιβεράς που πήγαινε σφαίρα σε πεζόδρομο γρονθοκόπησε μέχρι θανάτου τον ατυχή που είπε να του κάνει παρατήρηση.
Περιττό να πω πώς αντιδρούν οι παραβάτες εάν κανείς κάνει ότι φωτογραφίζει: "ααα προσωπικά δεδομένα" κλπ. Μάθαμε. Καραμελίτσα για τους άτιμους.
Ποια προσωπικά δεδομένα βρε γίδια. Η κρατική πινακίδα είναι δημόσιο έγγραφο. Ποιοι στηρίζουν την ανομία; Ποιο δεν θέλουν επιτέλους να δουν να τηρείται ο νόμος;
Το πρώτο είναι μεμονωμένη παράβαση, το δεύτερο είναι παραποίηση τύπου οχήματος.

Μεμονωμένη που τη βλέπω κάθε μέρα.
Και λίαν επικίδυνη. Μηχανοκίνητο όχημα με δυνατότητες για ταχύτητες της τάξης των 80 και 90 την ώρα να κινείται σε χώρο αποκλειστικά για κίνηση ποδηλάτων. Μην κολλούμε στον χαρακτηρισμό. Μίλησα για την επικιδυνότητα, η οποία καθορίζει την κοινωνική απαξία μιας συμπεριφοράς. Από άποψη ουσίας. Το πώς θέλουμε να χαρακτηρίσουμε νομικά τραβώντας ένα πράγμα είναι το πλέον εύκολο. Να σου παρουσιάσω το πρώτο ως διατάραξη της ασφάλειας συγκοινωνιών; Τι πιο βαρύγδουπο.
 

Μηνύματα
22.839
Reaction score
16.968
Για την αντίδραση που λες, σε μια ανάρτηση στο fb από αυτοκινητικό site/περιοδικό, για το αν πρέπει οι ποδηλάτες να ξέρουν τον ΚΟΚ (και κάτι παρόμοια, σωστά βέβαια) απαντά κάποιος ότι δεν πρέπει να κυκλοφορούν στον δρόμο, γιατί δεν πληρώνουν, δεν έχουν ασφάλεια, δεν έχουν πινακίδες, κλπ (γνωστές θέσεις, δεν είναι ο πρώτος που τα λέει). Του απαντώ ότι όταν αλλάξει τον ΚΟΚ που τα προβλέπει όλα αυτά, ας τα κάνει όπως θέλει! Μου απαντά ότι οι νόμοι φτιάχνονται από ηλίθιους, χ@στηκε για αυτούς (περίπου έτσι, εδώ και εξωτερικό που του είπα ότι ισχύουν τα ίδια) και αυτόν "που έχει 5μετρη BMW δεν μπορεί να του κόβει τον δρόμο ποδήλατο ή πατίνι, και θα πρέπει να αλλάξει ο νόμος", ενώ σχεδόν υπονοούσε ότι να αλλάξει ο νόμος και να μπορεί να τα χτυπά αυτά τα οχήματα και να τον πληρώνουν κι από πάνω! Ε του λέω κι εγώ, χ@στηκαν κι οι υπόλοιποι για το τι πιστεύεις... :geek:
 

Μηνύματα
16.878
Reaction score
23.983
να γνωρίζουν τον ΚΟΚ οι ποδηλάτες, να τον γνωρίζουν όμως και οι υπόλοιποι γιατί αποδεδειγμένα 9 στους 10 έχουν πλήρη άγνοια , ούτε καν ζητήματα προτεραιότητας δεν μπορούν να διαχειριστούν (πχ επικαλούνται προτεραιότητα "από δεξιά" μεταξύ οχημάτων που κινούνται παράλληλα )
το κυριότερο πρόβλημα είναι η κίνηση στα αστικά κέντρα που δημιουργεί νεύρα και τάση για χαζαμάρες.
άμα ήσουν σε κάνα χωριό παρά έξω (που πάλι δεν γνωρίζουν τον ΚΟΚ) δε θα είχε τόση σημασία.
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
174.183
Μηνύματα
2.965.253
Members
38.301
Νεότερο μέλος
giorgosfs90
Top