Ηλεκτρικό ποδηλατο

Μηνύματα
23.120
Reaction score
17.279
Δεν το είχα σκεφτεί ποτέ έτσι να πω την αλήθεια, ίσως επειδή επιταχύνω πολύ γρήγορα με το ποδήλατο (απλό, όχι ηλεκτρικό) στα φανάρια, και σπανίως μου κολλάνε αμάξια για αυτό το λόγο μετά το ξεκίνημα, ότι είμαι αργός! :geek:

Παρεμπιπτόντως, για την παραβίαση του κόκκινου που αναφέρθηκα, γενικώς από όλους εννοούσα, όχι μόνο τα ποδήλατα. Όπως (αυτό ισχύει ακόμα περισσότερο νομίζω) με την παραβίαση του Στοπ.
 

Μηνύματα
6.997
Reaction score
5.549
Και τους αθλητές ποδηλάτες μια χαρά τους βλέπω να περνάνε το κόκκινο.
Αποφεύγουν και τα καυσαέρια της ροής των αυτοκινήτων έτσι.
 

Μηνύματα
6.997
Reaction score
5.549
Στην Ιταλία τα πρόστιμα για τον κάτοχο ποδηλάτου εκτός των ορίων 250W/25χλμ είναι το ελάχιστο 1.890€ και το μέγιστο 7.563€.

Και τον εφαρμόζουν τον νόμο με σαρωτικούς ελέγχους σε διάφορα σημεία της πόλης. Και οι carabinieri στις μηχανές έτοιμοι να κυνηγήσουν όσους επιχειρήσουν να αποφύγουν τον έλεγχο.

Στη Νάπολη που ήμουν εντύπωση μου έκανε το πλήθος των fat ebikes που κυκλοφορούσαν στους δρόμους. Tα 9 στα 10 ήταν fat.
Και από την κυκλοφορία καταλήγουν στα πάρκινγκ της τροχαίας ως κατασχεμένα:







Εδώ βλέπουμε να κατάσχεται ένα Engwe Ep2 Pro (1000W):

 

Μηνύματα
23.120
Reaction score
17.279
Πρώτη πρώτη και η απάντηση για την υποκρισία στο πρώτο βίντεο...

Ma perchè nessuno controlla le auto e le moto elaborate, sullo scarico e sulla centralina, che imperversano per le nostre strade?...il 50 % dei mezzi in circolazione non è in regola...

Και λίγο πιο κάτω

Se si va a 35 km/h invece di 25 Km/h ti fanno la multa e ti sequestro il mezzo. Pero' se si va in 3 su uno scooter e senza casco........tutto apposto !!!
 

Abessalom

Βαρώνος
Μηνύματα
21.599
Reaction score
36.342
Είδες λοιπόν που το πρόστιμο των 10.000 ευρώ, άτεγκτο και ακατέβατο μάλιστα (όχι αναλόγως της βαρύτητας ή της επανάληψης της παράβασης όπως οι λογικότεροι Ιταλοί) αποδεικνύεται όχι απλώς υπερβολικό (θυμίζω το κατά κεφαλήν εισόδημα των Ιταλών έναντι των Ελλήνων) αλλά έως και γελοίο;


Από εκεί και πέρα. Το όριο των 250w/25 χλμ είναι απόφαση του διευθυντηρίου της ΕΕ, όχι κάποιο ευαγγέλιο. Στις ΗΠΑ πχ που είναι πιο σώφρονες οι άνθρωποι, τα όρια είναι αλλιώς. Νομίζω 20 μίλια (32 χλμ). Θα μου πεις, έχουν διαφορά τα 25 από τα 32; Κι όμως, έχουν. Και στην ΕΕ δεν υπάρχει διάκριση, πχ εντός κέντρου πόλων ή στην εξοχή, όλα οριζόντια, 25.


Βέβαια τα λέω αυτά ενώ οδηγώ συμβατικό ποδήλατο (ηλεκτρικό έχω ένα για το καλοκαίρι όταν σκάει ο τζίτζικας, δεν μπορώ να πηγαίνω στη δουλειά μου και να στάζω).
 

Μηνύματα
6.997
Reaction score
5.549
Πρώτη πρώτη και η απάντηση για την υποκρισία στο πρώτο βίντεο...

Ma perchè nessuno controlla le auto e le moto elaborate, sullo scarico e sulla centralina, che imperversano per le nostre strade?...il 50 % dei mezzi in circolazione non è in regola...

Και λίγο πιο κάτω

Se si va a 35 km/h invece di 25 Km/h ti fanno la multa e ti sequestro il mezzo. Pero' se si va in 3 su uno scooter e senza casco........tutto apposto !!!
Το post σου μου θυμίζει τον μαθητή που όταν τον μαλώνει ο δάσκαλος ότι μιλάει με τον διπλανό του, διαμαρτύρεται ότι κι άλλοι κάνουν θόρυβο.
 

Μηνύματα
23.120
Reaction score
17.279
Οκ, ας σου θυμίζει και αυτό... νο πρόμπλεμ! Εγώ λέω τι απαντάνε οι ίδιοι οι ιταλοί κάτω από το βίντεο... Όταν αφήνεις τα μεγάλα, όπως οι έλεγχοι στα αυτοκίνητα και μηχανές για τις τροποποιήσεις και το τρικάβαλο χωρίς κράνος, όπως λέει ο δεύτερος, ε είναι λίγο υποκρισία και το ύψος του προστίμου και η κατάσχεση του οχήματος για την 'φοβερή' αυτή παράβαση των ηλεκτροκίνητων....
 

Μηνύματα
6.997
Reaction score
5.549
Είδες λοιπόν που το πρόστιμο των 10.000 ευρώ, άτεγκτο και ακατέβατο μάλιστα (όχι αναλόγως της βαρύτητας ή της επανάληψης της παράβασης όπως οι λογικότεροι Ιταλοί) αποδεικνύεται όχι απλώς υπερβολικό (θυμίζω το κατά κεφαλήν εισόδημα των Ιταλών έναντι των Ελλήνων) αλλά έως και γελοίο;
Mε τόσους ελέγχους που βλέπουμε να κάνουν οι Ιταλοί, τα 7,5 χιλιάρικα max μου φαίνεται πιο βαρύ πρόστιμο από το 10άρικο που στην πράξη δεν εφαρμόζεται στην Ελλάδα αφού ποτέ δεν γίνεται έλεγχος.

Απ' όσο είδα, το 7,5άρι των Ιταλών αποτελεί το σύνολο από τρία επιμέρους πρόστιμα για δίπλωμα, κράνος και άδεια/ασφάλεια.
Φυσικά κι εκεί υπάρχει το αγκάθι της έλλειψης έγκρισης τύπου σε πολλά μοντέλα ώστε να μπορέσει να εκδοθεί άδεια για απόκτηση πινακίδας και κατ' επέκταση ασφάλειας.
 
Last edited:

Abessalom

Βαρώνος
Μηνύματα
21.599
Reaction score
36.342
Ας κρατήσουμε και το ότι γίνονται έλεγχοι.
Εδώ δεν είδα πουθενά.
Όχι για τα ηλεκτρικά ποδήλατα (εάν έχουν μοτέρ 250 ή 500w) αλλά για τις περισσότερες και σημαντικότερες παραβάσεις αυτής της κατηγορίας:
- Πατίνια, 9 στους 10 δεν φορούν το -υποχρεωτικό- κράνος.
- Πατίνια, τουλάχιστον τα μισά είναι σαφώς πιο δυνατά από 250w και πηγαίνουν πιο γρήγορα από 25
- Ηλεκτρικά σκούτερ, ιδίως αυτού του γελοίου τύπου από τον οποίο κυκλοφορούν ουκ ολίγα (συνήθως με οδηγούς νεαρούς ή τελειωμένους μπατήρηδες που την είδαν τσοπεράδες της δεκάρας και έχουν και δικάβαλο γκόμενα πίσω) ή κάτι ρημαδιά που συνήθως βλέπω να οδηγούν Κινέζες ή κάτι μπαρμπάδες και φέρουν και πινακίδα 'ηλεκτρικό ποδήλατο'
- μοτοσικλέτες και καμιά φορά αυτοκίνητα που συχνά μπαίνουν (στην Ελλάδα ζουμε) στους ποδηλατόδρομους
 

Μηνύματα
6.997
Reaction score
5.549
Το θέμα είναι σε ατύχημα τι γίνεται, φταις δεν φταις.

Πες ότι σε χτυπάει αυτοκίνητο χωρίς να φταις. Έρχεται η τροχαία, διαπιστώνει ότι το ηλεκτρικό ποδήλατο είναι εκτός προδιαγραφών, και ως εκ τούτου δεν δικαιούσαι αποζημίωση; Και τρως και το πρόστιμο των 10 χιλιάδων + 1 έτος φυλάκιση;

Κι όταν φταις προκαλώντας υλικές ζημιές/ σωματικές βλάβες επιπλέον
των αποζημιώσεν και ποινών προστίθεται και το 10άρικο + 1 έτος φυλάκιση για το παράνομο όχημα που χρησιμοποίείς;

Κι όταν είναι προς διερεύνηση ποιος φταίει, με το που γίνει αντιληπτό ότι το όχημα είναι εκτός νόμιμων προδιαγραφών αυτόματα βγαίνει εις βάρος σου το πόρισμα;
 

Abessalom

Βαρώνος
Μηνύματα
21.599
Reaction score
36.342
Το θέμα είναι σε ατύχημα τι γίνεται, φταις δεν φταις.

Πες ότι σε χτυπάει αυτοκίνητο χωρίς να φταις. Έρχεται η τροχαία, διαπιστώνει ότι το ηλεκτρικό ποδήλατο είναι εκτός προδιαγραφών, και ως εκ τούτου δεν δικαιούσαι αποζημίωση; Και τρως και το πρόστιμο των 10 χιλιάδων + 1 έτος φυλάκιση;

Κι όταν φταις προκαλώντας υλικές ζημιές/ σωματικές βλάβες επιπλέον
των αποζημιώσεν και ποινών προστίθεται και το 10άρικο + 1 έτος φυλάκιση για το παράνομο όχημα που χρησιμοποίείς;

Κι όταν είναι προς διερεύνηση ποιος φταίει, με το που γίνει αντιληπτό ότι το όχημα είναι εκτός νόμιμων προδιαγραφών αυτόματα βγαίνει εις βάρος σου το πόρισμα;

Δεν ισχύουν αυτά που λες.

Ελλείψεις του οχήματός σου ή παραβάσεις μειώνουν την αξίωσή σου για αποζημίωση εάν συνδέονται αιτιωδώς με το αποτέλεσμα.

Όπως πχ το κράνος στις μοτοσικλέτες. Δεν έχει σημασία εάν δεν φορούσες κράνος εάν από το ατύχημα έσπασες πχ το χέρι σου και όχι το κεφάλι. Έτσι εάν κάποιος παραβιάσει στοπ και πέσει επάνω σου, δεν ενδιαφέρει εάν ο κινητήρας του ποδηλάτου είναι 250 ή 500 βατ. Έτερον εκάτερον ασφαλώς ότι στα ατυχήματα έρχονται και επιβάλουν πρόστιμα για τυχόν παρανομίες.


Επίσης όταν προκαλείς ζημίες ευθύνεσαι ακόμη και εάν είσαι πεζός.
 

Μηνύματα
16.931
Reaction score
24.085
ναι δικαστικά θα δικαιωθείς, οι ασφαλιστικές εταιρίες όμως θεωρούν οτι μπορούν να μην καλύψουν σε τέτοιες περιπτώσεις, αυτό σημαίνει οτι η δικαίωση στο δικαστήριο (που θα πάρει 3-4 χρόνια με τους καταπληκτικούς δικαστές που έχουμε και θα πάρουν και αύξηση στις συντάξεις τους) συνεπάγεται οτι θα πρέπει να πληρώσει απευθείας ο αντίδικος.

δεν είναι και ότι πιο βολικό
 

Μηνύματα
6.997
Reaction score
5.549
Ελλείψεις του οχήματός σου ή παραβάσεις μειώνουν την αξίωσή σου για αποζημίωση εάν συνδέονται αιτιωδώς με το αποτέλεσμα.
Μειώνουν έως ακυρώνουν όμως ανά περίπτωση.
Ακόμα και σε περιπτώσεις όπου το όχημά σου δεν συνδέεται αιτιωδώς όπως λες με το αποτέλεσμα, π.χ.:
Πες ότι οδηγείς με χαμηλή ταχύτητα 1000W ποδήλατο εκτός προδιαγραφών (δηλαδή μοτοποδήλατο) σε ποδηλατόδρομο (όπου απαγορεύεται).
Πέφτει πάνω σου χωρίς να φταις εσύ ένα συμβατικό ποδήλατο και προκαλούνται υλικές ζημιές και σωματικές βλάβες.
Ποιος θα σε ακούσει ότι ο άλλος ο νόμιμος δεν πρόσεχε και έπεσε πάνω σου μετωπική;

Είναι δυνατόν να βρει το δίκιο του ένα μοτοποδήλατο που κυκλοφορεί παράνομα σε ποδηλατόδρομο;
 

Μηνύματα
16.931
Reaction score
24.085
και πέφτει πάνω του ΙΧ που επίσης δεν έπρεπε να κινείται στον ποδηλατόδρομο;
θα βρει δίκιο αλλά με τον δύσκολο τρόπο
 

Abessalom

Βαρώνος
Μηνύματα
21.599
Reaction score
36.342
Μειώνουν έως ακυρώνουν όμως ανά περίπτωση.
Ακόμα και σε περιπτώσεις όπου το όχημά σου δεν συνδέεται αιτιωδώς όπως λες με το αποτέλεσμα, π.χ.:
Πες ότι οδηγείς με χαμηλή ταχύτητα 1000W ποδήλατο εκτός προδιαγραφών (δηλαδή μοτοποδήλατο) σε ποδηλατόδρομο (όπου απαγορεύεται).
Πέφτει πάνω σου χωρίς να φταις εσύ ένα συμβατικό ποδήλατο και προκαλούνται υλικές ζημιές και σωματικές βλάβες.
Ποιος θα σε ακούσει ότι ο άλλος ο νόμιμος δεν πρόσεχε και έπεσε πάνω σου μετωπική;
μα στο παράδειγμα που περιγράφεις υπάρχει παράβαση και υπάρχει σύνδεσή της με το αποτέλεσμα, αφού έχεις μηχανοκίνητο, άρα μη δικαιούμενο, όχημα, να κινείται κατά παράβαση του ΚΟΚ σε ποδηλατόδρομο. Από εκεί και πέρα, έκαστος κρίνεται κατά τον βαθμό συνυπαιτιότητάς του, δεν αποκλείεται δηλαδή και η υπαιτιότητα του οδηγού συμβατικού ποδηλάτου μόνο επειδή εσύ οδηγείς σκούτερ εκεί που δεν πρέπει.
 


Diylover

Φτιάχτε ενεργά!!!
Μηνύματα
684
Reaction score
1.992
Σε λίγο θα ζητήσουν νεφρό και κάποιοι θα λένε ότι το αξίζουν. Εντάξει και εγώ δεν πάω τα πατίνια που θέλουν επιτέλους έναν έλεγχο, αλλά είπαμε..

Ας πούμε για τα αμαξια λοιπόν και τα κινητά που το 80% των ατυχημάτων είναι λόγο κινητού. Εκεί ας βάλουμε 50.000€ πρόστιμο ή γιατί όχι και 80.000€. Αφού λέμε για λογική σύγκριση.

Γιατί αλλιώς είναι 1500 κιλα με 30 η 40 η 80 χιλιόμετρα την ώρα και αλλιώς 100 κιλά συνολικά με τον αναβάτη στα 30 η 40 χιλιόμετρα την ώρα. Έτσι δεν είναι?
 

Abessalom

Βαρώνος
Μηνύματα
21.599
Reaction score
36.342
Ας ξεκινήσουμε από τα απλούστερα.

Διασταύρωση λίστας οχημάτων σε κυκλοφορία με τα ασφαλισμένα.
Εάν πιάσουν αυτά, που είναι απλούστατο, πιάνουν μετά και τα δεκαχιλιαράκια στα ποδηλατάκια.
 

Μηνύματα
6.997
Reaction score
5.549
Διασταύρωση θα κάνουν με τη λίστα όλων των μοντέλων ηλεκτρικών ποδηλάτων που κυκλοφορούν. Αυτά τα παίρνουν από τους εισαγωγείς.

Μέχρι να ολοκληρωθεί η διαδικασία, ο αναβάτης ηλεκτρικού ποδηλάτου οφείλει
να έχει μαζί του το πιστοποιητικό συμμόρφωσης του ποδηλάτου με τους κανονισμούς. Αυτό το πιστοποιιητικό θα το επιδειννύει σε τυχόν έλεγχο στον δρόμο.
Και να φέρει και ταυτότητα για ταυτοπροσωπία.

Οι κατασκευαστές με τη σειρά τους οφείλουν να βάζουν ανεξίτηλη ένδειξη στον σκελετό του ποδηλάτου ότι συμμορφώνεται με τους κανονισμούς.

708CD9C8-A13B-4AB2-AE51-602DF4770614.jpeg
 
Last edited:

Abessalom

Βαρώνος
Μηνύματα
21.599
Reaction score
36.342
Των ιχ αυτοκινήτων εννοώ. Όπου υπάρχει τεράστιο έδαφος ελέγχων. Πες χ100 εκείνο των ποδηλάτων, και χ1000 η επικινδυνότητα και οι επιπτώσεις στο κοινωνικό σύνολο. Σύγκριση σε δυο πλατφόρμες είναι όχι έλεγχοι στον δρόμο.

Αφού έπιασε το κράτος η προκοπή λέω.

Μα τι λέμε όμως. Οι ελεγκτικοί μηχανισμοί του κράτους μας είναι ικανοί να πιάνουν μόνο καστανάδες και γιαγιάδες που πουλάνε τερλίκια στις λαϊκές.
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
174.270
Μηνύματα
2.969.532
Members
38.293
Νεότερο μέλος
ONIKOS1
Top