Ηλεκτρικό ποδηλατο

Μηνύματα
6.997
Reaction score
5.549
980€ με δωρεάν αποστολή από Ευρώπη κάνει το Himo Z20 plus, όχι 1600.
Maximum output torque: ≥35 N.m το Kukirin V2.
To ADO, όπου λέει 16 κιλά εννοεί χωρίς τη 2,5κιλη σέλα. Ουσιαστικά 18,5 κιλά είναι.
 
Last edited:

dapost

Rehdeko & Harbeth lover
Μηνύματα
4.986
Reaction score
11.447
Ευχαριστώ!

Τιμές πήρα από "επίσημα" Ευρωπαϊκά sites των εταιριών π.χ.
 


Μηνύματα
1.700
Reaction score
1.553
Η δικιά μου εμπειρία λέει ότι κλέβουν οτιδήποτε.
Όσο φτηνό κι αν είναι.
Μου 'χουν κλέψει δύο ποδήλατα, αξίας το καθένα 200 - 300 ευρώ.
 

dapost

Rehdeko & Harbeth lover
Μηνύματα
4.986
Reaction score
11.447
Κλέβουν οτιδήποτε, οπουδήποτε, οποιαδήποτε ώρα και σε οποιοδήποτε χρόνο.

Όποιος αγοράζει ποδήλατο να ξέρει ότι, αν το χρησιμοποιεί ως μέσο μετακίνησης, διατρέχει πολύ σοβαρό κίνδυνο κλοπής.

Ποδήλατα άθλησης ή σαλονιού είναι άλλη ιστορία.
 

Μηνύματα
6.997
Reaction score
5.549
Και το PVY Z20 pro το παρουσιάζουν σαν πρόταση για φτηνό, στα 719€.
Κομπλέ όμως 27 κιλά λέει ένας αγοραστής στα σχόλια ότι ζυγίζει.
Και στο διαφημιστικό βίντεο βλέπουμε να ζορίζεται ο χρήστης να το χωρέσει στο πορτμπαγκάζ. Δεν τα καταφέρνει μάλλον. Κόβεται το βίντεο. :)

pvy.jpg


 

Μηνύματα
6.997
Reaction score
5.549
ΗΙΜΟ είναι η θυγατρική της Xiaomi, σωστά;
Ναι, και το νέο Himo Z20 plus (εξέλιξη του max) έχει torque sensor.
Σοβαρό πλεονέκτημα το torque sensor.

Νιώθεις που νιώθεις σαν λέλεκας που κάνει ισορροπία πάνω σε παιδικό ποδηλατάκι σε επίδειξη στο τσίρκο στα μικρά αυτά σπαστά ποδηλατάκια, κάνοντας κούφιο πετάλι νιώθεις πιο χαζούλης.

Με torque sensor νιώθεις βιονικός εσύ, ενώ με cadence νιώθεις το ποδηλατάκι ανεξέλεγκτο, όπου η πεταλιά σου απλά το ενεργοποιεί σαν διακόπτης. Για να πας πιο γρήγορα πατάς το κουμπάκι στον επιλογέα, δεν βάζεις δύναμη στην πεταλιά σου.
 

Μηνύματα
6.997
Reaction score
5.549
Το νομοσχέδιο έχει ψηφιστεί βλέπω για τη μικροκινητικότητα.

Πρόστιμο-μαμούθ προβλέπει για όσους κυκλοφορούν με συμβατικά ποδήλατα που εκ των υστέρων έχουν τροποποιηθεί σε ηλεκτρικά με ισχυρό μοτέρ >250W.
10.000€ και 1 χρόνο φυλάκισης!

Ίδιο πρόστιμο και ποινή και σε όσους κατόχους νόμιμου ποδηλάτου (έως 250W) τοποθετούν ακυρωτή του ορίου ταχύτητας των 25χλμ/ώρα.

Και όσοι βρεθούν να κάνουν ποδήλατο που από τον κατασκευαστή έχει χειρόγκαζο ή/και μοτέρ >250W, τρώνε αθροιστικά τα πρόστιμα που προβλέπονται για όσους οδηγούν "μοτοποδήλατο" χωρίς δίπλωμα, πινακίδες, ασφάλεια, κράνος.

Άρθρο 29.

Και έλεγχο να μην πετύχει κανείς, σε ένα ατύχημα ή δυστύχημα αν εμπλακεί, την έκατσε.

Στη Γαλλία τα αντίστοιχα τιμωρούνται με 30.000€ πρόστιμο, 1 χρόνο φυλάκισης και κατάσχεση του ποδηλάτου.
 

Abessalom

Βαρώνος
Μηνύματα
21.599
Reaction score
36.344
Εντελώς υπερβολικά. Βέβαια να δω πώς θα πιάσουν τα πατίνια, που σιγά μην είναι 250w. Ή τα μηχανάκια ή ή ή....
 

TGD

Μηνύματα
9.041
Reaction score
9.078
Ξέρετε ότι όταν αγοράζεις ηλεκτρικό σε βάζουν και υπογράφεις βεβαίωση ότι ακολουθεί τις προδιαγραφές ηλεκτρικού ποδηλάτου; Όχι τον πωλητή. Τον αγοραστή!
 

Abessalom

Βαρώνος
Μηνύματα
21.599
Reaction score
36.344
Πρόστιμο για τους πεζούς (καλά άσε τους δρομείς) που βολτάρουν στους ελάχιστους ποδηλατόδρομους προβλέπει το νομοσχέδιο ή όχι;
 

Μηνύματα
6.997
Reaction score
5.549
Ξέρετε ότι όταν αγοράζεις ηλεκτρικό σε βάζουν και υπογράφεις βεβαίωση ότι ακολουθεί τις προδιαγραφές ηλεκτρικού ποδηλάτου; Όχι τον πωλητή. Τον αγοραστή!
Και οι δύο πλευρές κάνουν υπεύθυνη δήλωση.
Ο πωλητής βάζει και τη σφραγίδα του καταστήματος στη δική του υπεύθυνη δήλωση.
 

Abessalom

Βαρώνος
Μηνύματα
21.599
Reaction score
36.344
Για να καταλάβω, οδηγεί κάποιος μοτοσικλέτα χωρίς άδεια κυκλοφορίας, δίπλωμα, κράνος, τι πρόστιμο τρώει;
Είναι δυνατόν να τρώει μεγαλύτερο πρόστιμο κάποιος που απλώς οδηγεί ηλεκτρικό ποδήλατο με κινητήρα 350 βατ; Ή χειρόγκαζο;

Ας είμαστε σοβαροί. Γιατί οι νομοθέτες μας δεν πολυφαίνονται να είναι.
 

Μηνύματα
6.997
Reaction score
5.549
Είναι δυνατόν, με τη λογική ότι ένα πολύ γρήγορο (και βαρύ) ποδήλατο που κινείται με 40φεύγα χιλιόμετρα ανάμεσα σε πεζούς σε ποδηλατόδρομους και πεζοδρόμια μπορεί να προκαλέσει πιο πολλές παρασύρσεις πεζών σε σύγκριση με τη μοτοσυκλέτα/μοτοποδήλατο που κινείται στους δρόμους.

Γι' αυτό και τα ηλεκτρικά ποδήλατα τύπου L1eB (έως 4.000W και 45χλμ/ώρα) επιτρέπεται να κυκλοφορούν μόνο στους δρόμους, ούτε σε πεζόδρομους ούτε σε ποδηλατόδρομους. Και φέρουν υποχρεωτικά πινακίδα, με υποχρεωτική ασφάλιση και κράνος. Και να μην είναι παραεισαγωγές-κινεζιές. Πρέπει να υπάρχει έγκριση τύπου για να βγει πινακίδα.
 
Last edited:

Abessalom

Βαρώνος
Μηνύματα
21.599
Reaction score
36.344
Τότε δηλαδή για την μοτοσικλέτα που πχ το πρωί είδα στον *ποδηλατόδρομο* της παραλίας πρέπει να προβλέπεται αντίστοιχο πρόστιμο 10.000 ευρώ και 1 έτος φυλάκιση; Τα μηχανάκια wolt που μπαίνουν σφήνα μέσα στον ποδηλατόδρομο;
Αυτόματα πάνε αυτά με τη λογική που λες, δεν γίνεται να προβλέπεις το ένα δίχως το άλλο.

Παντελής έλλειψη αναλογίας σε σχέση με το υφιστάμενο νομικό πλαίσιο. Επόμενο όταν νομοθετούν άνθρωποι που πιθανότατα δεν γνωρίζουν από κοντά το αντικείμενο.




(ας αφήσουμε κατά μέρος ότι με 350 βατ κινητήρα δεν πιάνεις 40 την ώρα. Με το ζόρι κάτι παραπάνω από 25 και αυτό εάν κάνεις και ο ίδιος πετάλι).
 

Μηνύματα
6.997
Reaction score
5.549
Άλλο οι παράνομες σφήνες σε ποδηλατόδρομο από μοτοσυκλέτα. Μεμονωμένες παραβάσεις είναι αυτές. Δεν βλέπουμε δεκάδες μοτοσυκλέτες να κινούνται σε πεζοδρόμια και ποδηλατοδρόμους.

Τα βαριά πρόστιμα στα γρήγορα μοτέρ μπήκαν για να προλάβουν τη γενίκευση του φαινομένου των γρήγορων ποδηλάτων ανάμεσα σε πεζούς. Έτσι ώστε να το σκεφτεί δεύτερη φορά αυτός που θέλει να παραγγείλει από Κίνα το 700άρι μοτέρ.

Δεν είναι πρόβλημα η διακύμανση από 250-350W. Πολλά 250W μπορεί 350W να είναι. Το θέμα είναι τα 700W και τα 1000W.

Και η απαγόρευση του χειρόγκαζου αυτή τη λογική έχει. Άλλη προσοχή μπροστά του δίνει ο ποδηλάτης που ποδηλατεί, και άλλη αν απλά πατάει το κουμπάκι και χαζεύει.

Ο δικός μου προβληματισμός είναι για όσους θέλουν να γίνουν νόμιμοι και δεν μπορούν.
Κάποιος δηλαδή που θέλει να κινείται στον δρόμο και θέλει να βγάλει πινακίδα αλλά δεν μπορεί επειδή δεν υπάρχει έγκριση τύπου. Θα έπρεπε να γίνει πολύ εύκολη η διαδικασία έκδοσης πινακίδας και ασφάλισης για τους γρήγορους. Τώρα είναι ουσιαστικά αδύνατη. Εκτός και αν πάρει κανένα πανάκριβο Stromer ώστε να έχει βγάλει έγκριση τύπου ο εισαγωγέας η Kosmoride.
 

TGD

Μηνύματα
9.041
Reaction score
9.078
Τώρα κάτι μας είπες...
Από την 1/1/2024 πρέπει όλα τα τρέιλερ να έχουν πινακίδες δικές τους. Για να έχουν πινακίδες δικές τους χρειάζονται έγκριση τύπου. Που σημαίνει ότι ο κάτοχος κάθε παλιού τρέιλες στην Ελλάδα πρέπει να βρει μηχανολόγο, να του πάει το τρέιλερ για έλεγχο, και να σκάσει ένα 500άρικο για να ετοιμάσει και να υπογράψει την μελέτη ώστε να πάρει το τρέιλερ έγκριση τύπου.
Φυσικά δικές τους πινακίδες σημαίνει ότι πιθανότατα τα τρέιλερ θα αποκτήσουν δικά τους τέλη κυκλοφορίας, δική τους ασφάλιση και δικό τους κτεο.

Αν θέλουν οι εισαγωγείς να πουλάνε ηλεκτρικά ποδήλατα για γρήγορους, να βγάλουν οι ίδιοι έγκριση τύπου για το μοντέλο. Το 500άρικο θα μοιραστεί σε δεκάδες αγοραστές.
 

Abessalom

Βαρώνος
Μηνύματα
21.599
Reaction score
36.344
Το πρόβλημα είναι η αποσπαματικη θεώρηση της νομοθεσίας... Άκου εκεί 10 χιλ πρόστιμο... Σε ποδήλατο!!!
Σαν το νομομε τα ζώα θα πάει κι αυτο...
 

Μηνύματα
6.997
Reaction score
5.549
Αν θέλουν οι εισαγωγείς να πουλάνε ηλεκτρικά ποδήλατα για γρήγορους, να βγάλουν οι ίδιοι έγκριση τύπου για το μοντέλο. Το 500άρικο θα μοιραστεί σε δεκάδες αγοραστές.
Οι επίσημοι εισαγωγείς βγάζουν έγκριση τύπου. Δεν θα έχει θέμα να βγάλει πινακίδα αυτός που θα πάρει π.χ. Stromer.

Για τον φουκαρά λέω που θα πάρει ένα Bafang 700W από aliexpress.
Το πρόβλημα είναι η αποσπαματικη θεώρηση της νομοθεσίας... Άκου εκεί 10 χιλ πρόστιμο... Σε ποδήλατο!!!
Σαν το νομομε τα ζώα θα πάει κι αυτο...
Δεν νομίζω πως θα στηθεί ποτέ έλεγχος που θα μοιράζει δεκάρικα πρόστιμα έτσι ξεκάρφωτα.

Αλλά σε κάποιο σοβαρό ατύχημα/δυστύχημα, το δεκαρικάκι θα το φάει ο ποδηλάτης, φταίει δεν φταίει.
 
Last edited:

Abessalom

Βαρώνος
Μηνύματα
21.599
Reaction score
36.344
Έχεις δει σοβαρό ατύχημα *από* ποδηλατο που να δικαιολογεί τέτοιες δρακόντειες ποινές; Ο νομοθέτης υποτίθεται ότι ρυθμίζει οπου βλέπει υπαρκτό πρόβλημα. Εδώ δεν μαζευει λτα αυτοκίνητα! Δεν πιάνει καν τα ανασφάλιστα μεσω της έτοιμης πλατφόρμας!

Να σου πω τι βλέπω εγω. Άσχετους με το αντικείμενο μαθητευομενους μαγους, που θελοθννα δείξουν κάποιο τελοσπαντων νομοθετικό έργο για την καρέκλα που καταλαμβανουν.

Την ίδια στιγμή που δεν φτιάχνονται καθόλου υποδομές. Εμ βέβαια αυτές αντίθετα με το ψηφιακό μελανι του φεκ, κοστίζουν!
 


ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
174.271
Μηνύματα
2.969.576
Members
38.293
Νεότερο μέλος
ONIKOS1
Top