Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla)

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.868
Reaction score
30.792
Όποιος γυρίζει μυρίζει λένε στο χωριό.

Λοιπόν. Ανακάλυψα μια περίπτωση στο διαδίκτυο, και είπα να την μεταφέρω εδώ, αφού πρώτα ζήτησα και έλαβα την άδεια του ανθρώπου που είναι συγγενείς του ιδιοκτήτη, και έκανε την ανάρτηση.

Στην γνωστή κακοκαιρία που έπληξε το Βόλο, ένα ηλεκτρικό όχημα έπαθε μεγάλη ζημιά στην μπαταρία υψηλής τάσης. Δεν δουλεύει, δεν παίρνει καν μπροστά. Ο έλεγχος έγινε από ανεξάρτητο ορκωτό ελεγκτή, που έχει και διαπίστευση από το Υπουργείο Μεταφορών.

Στο πόρισμα λεει ότι η ασφαλιστική δεν πρέπει να αποζημιώσει τον πελάτη καθώς είναι θέμα του κατασκευαστή και η υπαιτιότητα θα έπρεπε να μοιραστεί στον πελάτη και στο εργοστάσιο κατασκευής. Αναφέρει ανεπαρκής γείωση εκ κατασκευής, έλλειψη δικλείδων ασφαλείας εκ κατασκευής, και διάφορα άλλα.

Να σημειωθεί ότι δεν μπήκε νερό στην καμπίνα του αυτοκινήτου. Η ασφαλιστική καλύπτει το κόστος για τα ηλεκτρολογικά, την 12 Volt μπαταρία και το εγκέφαλο (αν και σύμφωνα με τον ίδιο ότι ήταν κάτω από το καπό ήταν στεγνό), δεν καλύπτει όμως την μπαταρία υψηλής τάσης.

Ο ιδιοκτήτης έχει πλήρη κάλυψη καιρικών φαινομένων καθώς και μικτή με 46 διαφορετικές καλύψεις, αξίας 590€ ετήσιο με την έκπτωση.

Έχει κάνει προσφυγή στα δικαστήρια. Επίλυση του θέματος προβλέπεται εντός 6 ετίας. Ο δικηγόρος τον ενημέρωσε ότι υπάρχει δεδικασμένο στις Βρυξέλες, στη Βενετία σε πρόσφατες πλημμύρες, στη Νότια Γαλλία σε πρόσφατες πλημμύρες και όλες οι δικές κατέληξαν σε αρνητικές αποφάσεις ανάληψης κόστους από τους Ασφαλιστές.

Long story short: ο πελάτης δεν έχει αυτοκίνητο, δεν ξέρει πότε και αν θα έχει ξανά αυτοκίνητο (αν δεν τα πληρώσει όλα αυτός), έχει μικτή ασφάλεια και πήρε τα......

Στο Βόλο έχει αναφερθεί άλλο ένα περιστατικό με κατεστραμμένο ακριβό ηλεκτρικό, που ακόμα δεν ξέρω τι γίνεται.
 
Last edited:

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
28.880
Reaction score
85.062
Τα θερμικά και τα υβριδικά που καταστράφηκαν στις πλημμύρες πως αντιμετωπίζονται;
 


TGD

Μηνύματα
8.755
Reaction score
8.795
Εγώ απορώ που βρέθηκε εμπειρογνώμονας να ξέρει από ηλεκτρικά. Ούτε μάστορες δεν υπάρχουν.
Και τι σχέση έχει η γείωση με την πλημμύρα;
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.868
Reaction score
30.792
Το αποτέλεσμα μετράει και αυτό είναι ότι αν μπλέξεις το φυσάς και δεν κρυώνει. Αν έχεις ακριβό ηλεκτρικό, μπορεί να έχεις και χρήμα να τους κυνηγήσεις, να αμφισβητήσεις μέχρι και την επαγγελματική γνώση του εμπειρογνώμονα, κ.α. Αν το πήρες με το ζόρι μπας και κάνεις λίγο οικονομία, καλά κρασιά.
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
28.880
Reaction score
85.062
Οι ασφαλιστικές προσπαθούν να απορρίψουν όσο το δυνατόν περισσότερες περιπτώσεις κάθε χρόνο, είτε είναι σε κλάδους υγείας είτε αυτοκινήτου, παντού.
Το έχουν κάνει επιστήμη, ψάχνουν και βρίσκουν το πιο απίθανο γαι να αποφύγουν να πληρώσουν.
Και όπου πιάσει, όσο το δυνατόν μεγαλύτερο ποσοστό απορριπτικων βγει, τόσο ωφελούνται.

Ωφελούνται επίσης και από την καθυστέρηση που προκαλούν στην όλη διαδικασία, γιατί τοκίζουν το συνολικό κεφάλαιο υπό αμφισβήτηση
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.868
Reaction score
30.792
Ακόμη και αν υπήρχε κατασκευαστικό λάθος, η ασφαλιστική θα έπρεπε να καλύψει τον πελάτη της ως οφείλει, και αν έχει θέματα και πιστεύει πως κακός πληρώνει, να κινηθεί νομικά εναντίον του κατασκευαστή, αφού μπορεί να αποδείξει όσα λέει.

Σε άλλο άσχετο περιστατικό, ξέρω περίπτωση που η ασφαλιστική στράφηκε εναντίον του πελάτη της. Οδηγούσε μεθυσμένος και κατέστρεψε ένα όχημα. Σε αυτή την περίπτωση η ασφαλιστική δεν είναι υποχρεωμένη να πληρώσει τη ζημιά. Εκεί ο οδηγός που έπαθε τη ζημιά κάνει μήνυση στον οδηγό, και η ασφαλιστική πέρα βρέχει. Αντίθετα, η ασφαλιστική πλήρωσε 30.000€ για το αυτοκίνητο και ψυχική οδύνη, και μετά έκανε μήνυση στον πελάτη της.
 

symos

You're not worthy!
Μηνύματα
3.582
Reaction score
8.091
Πρώτον, οι ασφαλιστικές ας κάνουν ό,τι θέλουν. Το σημαντικό εδώ όμως είναι πως και τα δικαστήρια (αν ισχύουν αυτά που είπε ο δικηγόρος) δέχονται τις ηλίθιες αιτιάσεις των ασφαλιστικών. Αυτό είναι το μεγάλο πρόβλημα και όχι ότι η ασφαλιστική προσπαθεί να ξεφύγει.

Δεύτερον, όταν μια ασφαλιστική ασφαλίζει έναν τύπο οχήματος, ΔΕΝ ΝΟΕΙΤΑΙ μετά να σου λέει "δεν σε αποζημιώνω" γιατί το όχημα δεν ήταν αρκετά καλά φτιαγμένο από το εργοστάσιο. Δεν μιλάμε για περίπτωση που ο χρήστης έκανε μια τροποίηση, που χάλασε κάτι, που δεν το χειριζόταν σωστά, που, που... Αν θεωρούσε η ασφαλιστική ότι το όχημα έχει πρόβλημα, ας μην το ασφάλιζε ή ας εξαιρούσε την μπαταρία.

Είναι σαν να έχεις ασφάλεια υγείας, να έχεις κάνει όλες τις εξετάσεις κλπ. και μετά όταν σου παρουσιαστεί ένα πρόβλημα να σου πει δεν σε αποζημιώνω γιατί φταίει το DNA σου, δεν ήτανε καλό. Ας μου το έλεγες εκ των προτέρων, τι σε πληρώνω;
 


Μηνύματα
465
Reaction score
54
Όποιος γυρίζει μυρίζει λένε στο χωριό.

Λοιπόν. Ανακάλυψα μια περίπτωση στο διαδίκτυο, και είπα να την μεταφέρω εδώ, αφού πρώτα ζήτησα και έλαβα την άδεια του ανθρώπου που είναι συγγενείς του ιδιοκτήτη, και έκανε την ανάρτηση.

Στην γνωστή κακοκαιρία που έπληξε το Βόλο, ένα ηλεκτρικό όχημα έπαθε μεγάλη ζημιά στην μπαταρία υψηλής τάσης. Δεν δουλεύει, δεν παίρνει καν μπροστά. Ο έλεγχος έγινε από ανεξάρτητο ορκωτό ελεγκτή, που έχει και διαπίστευση από το Υπουργείο Μεταφορών.

Στο πόρισμα λεει ότι η ασφαλιστική δεν πρέπει να αποζημιώσει τον πελάτη καθώς είναι θέμα του κατασκευαστή και η υπαιτιότητα θα έπρεπε να μοιραστεί στον πελάτη και στο εργοστάσιο κατασκευής. Αναφέρει ανεπαρκής γείωση εκ κατασκευής, έλλειψη δικλείδων ασφαλείας εκ κατασκευής, και διάφορα άλλα.

Να σημειωθεί ότι δεν μπήκε νερό στην καμπίνα του αυτοκινήτου. Η ασφαλιστική καλύπτει το κόστος για τα ηλεκτρολογικά, την 12 Volt μπαταρία και το εγκέφαλο (αν και σύμφωνα με τον ίδιο ότι ήταν κάτω από το καπό ήταν στεγνό), δεν καλύπτει όμως την μπαταρία υψηλής τάσης.

Ο ιδιοκτήτης έχει πλήρη κάλυψη καιρικών φαινομένων καθώς και μικτή με 46 διαφορετικές καλύψεις, αξίας 590€ ετήσιο με την έκπτωση.

Έχει κάνει προσφυγή στα δικαστήρια. Επίλυση του θέματος προβλέπεται εντός 6 ετίας. Ο δικηγόρος τον ενημέρωσε ότι υπάρχει δεδικασμένο στις Βρυξέλες, στη Βενετία σε πρόσφατες πλημμύρες, στη Νότια Γαλλία σε πρόσφατες πλημμύρες και όλες οι δικές κατέληξαν σε αρνητικές αποφάσεις ανάληψης κόστους από τους Ασφαλιστές.

Long story short: ο πελάτης δεν έχει αυτοκίνητο, δεν ξέρει πότε και αν θα έχει ξανά αυτοκίνητο (αν δεν τα πληρώσει όλα αυτός), έχει μικτή ασφάλεια και πήρε τα......

Στο Βόλο έχει αναφερθεί άλλο ένα περιστατικό με κατεστραμμένο ακριβό ηλεκτρικό, που ακόμα δεν ξέρω τι γίνεται.
Θα είχε ενδιαφέρον να ξέραμε όχημα (doh, δεν είχα πατησει το link) κ ασφαλιστική.
Η περίπτωση του model 3 στο Βόλο έχει ήδη δρομολογηθει. Δεν μπορώ να γράψω περισσότερα.

Με βάση αυτά που γράφεις διακρίνω κλασική περίπτωση ασφαλιστικής που προσπαθει να αποφύγει την αποζημίωση.
Τουλαχιστον στη περίπτωση του model 3 ξέρουμε ότι η ασφαλιστική ήταν η Hellas direct
 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.339
Reaction score
138.084
Το χρονοδιάγραμμα των solid state μπαταριών του VW γκρουπ, με τον Bill Gates στο πακέτο της κβάντουμ σκέιπ:


ΥΓ. Χαμηλά είναι η μετοχή. 😎
Άμα πάει όπως λένε, σε 4 χρόνια θα έχει εκτιναχθεί η αξία της.
 



alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.868
Reaction score
30.792
30 χρόνια στο τιμόνι δεν χρειάστηκε ούτε μια φορά. Δεν έγινε καν σκέψη.
 


Μηνύματα
1.635
Reaction score
122
Αρχισε να συζητειται και στη Σλοβακια, το θεμα σταθμευσης των ηλεκτρικων οχηματων στους κλειστους χωρους σταθμευσης και τα μετρα πυροπροστασιας που πρεπει να αναθεωρηθουν και ειναι δυσκολο να... εφαρμοστουν. Οπως και για την φορτιση τους σε κλειστους χωρους.

Οχι τοσο απο φοβο για συχνοτερες αναφλεξεις σε σχεση με τα συμβατικα, αλλα για τη δυσκολια αντιμετωπισης της πυρκαγιας οταν αυτη συμβει και προερχεται απο μπαταριες κτλ.

Επισης και το βαρος τους δημιουργει ερωτηματικα για τη στατικοτητα κτιριων σταθμευσης.

Υπαρχει φυσικα και πληθωρα σχετικων δημοσιευματων στο διαδικτυο, δε νομιζω να εχει παρθει κανενα μετρο σε ολο τον κοσμο ακομα, αφου δεν εγινε κατι αξιοσημειωτο μεχρι στιγμης ευτυχως.




 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
28.880
Reaction score
85.062
Επισης και το βαρος τους δημιουργει ερωτηματικα για τη στατικοτητα κτιριων σταθμευσης.
Τώρα τους ήρθε η φώτιση.
Τόσα χρόνια που τα μεγάλα θερμικά SUV ξεπερνάνε τους 2.5-3 τόνους δεν είδαμε να γίνεται θέμα συζήτησης.
Ο πνιγμένος από τα μαλλιά του πιάνεται.

 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.868
Reaction score
30.792
Τουλάχιστον για το ΗΒ έχουν βγει κάποιες μελέτες και δεν υπάρχει πρόβλημα στατικότητας. Τα έχουν πει και σε διάφορα κανάλια.
 




Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος
  • spylab
    Shalom

Μέλη online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.902
Μηνύματα
2.955.612
Members
38.258
Νεότερο μέλος
ds-mk
Top