alexis
Reticular Activating System
- Μηνύματα
- 16.872
- Reaction score
- 30.799
Όποιος γυρίζει μυρίζει λένε στο χωριό.
Λοιπόν. Ανακάλυψα μια περίπτωση στο διαδίκτυο, και είπα να την μεταφέρω εδώ, αφού πρώτα ζήτησα και έλαβα την άδεια του ανθρώπου που είναι συγγενείς του ιδιοκτήτη, και έκανε την ανάρτηση.
Στην γνωστή κακοκαιρία που έπληξε το Βόλο, ένα ηλεκτρικό όχημα έπαθε μεγάλη ζημιά στην μπαταρία υψηλής τάσης. Δεν δουλεύει, δεν παίρνει καν μπροστά. Ο έλεγχος έγινε από ανεξάρτητο ορκωτό ελεγκτή, που έχει και διαπίστευση από το Υπουργείο Μεταφορών.
Στο πόρισμα λεει ότι η ασφαλιστική δεν πρέπει να αποζημιώσει τον πελάτη καθώς είναι θέμα του κατασκευαστή και η υπαιτιότητα θα έπρεπε να μοιραστεί στον πελάτη και στο εργοστάσιο κατασκευής. Αναφέρει ανεπαρκής γείωση εκ κατασκευής, έλλειψη δικλείδων ασφαλείας εκ κατασκευής, και διάφορα άλλα.
Να σημειωθεί ότι δεν μπήκε νερό στην καμπίνα του αυτοκινήτου. Η ασφαλιστική καλύπτει το κόστος για τα ηλεκτρολογικά, την 12 Volt μπαταρία και το εγκέφαλο (αν και σύμφωνα με τον ίδιο ότι ήταν κάτω από το καπό ήταν στεγνό), δεν καλύπτει όμως την μπαταρία υψηλής τάσης.
Ο ιδιοκτήτης έχει πλήρη κάλυψη καιρικών φαινομένων καθώς και μικτή με 46 διαφορετικές καλύψεις, αξίας 590€ ετήσιο με την έκπτωση.
Έχει κάνει προσφυγή στα δικαστήρια. Επίλυση του θέματος προβλέπεται εντός 6 ετίας. Ο δικηγόρος τον ενημέρωσε ότι υπάρχει δεδικασμένο στις Βρυξέλες, στη Βενετία σε πρόσφατες πλημμύρες, στη Νότια Γαλλία σε πρόσφατες πλημμύρες και όλες οι δικές κατέληξαν σε αρνητικές αποφάσεις ανάληψης κόστους από τους Ασφαλιστές.
Long story short: ο πελάτης δεν έχει αυτοκίνητο, δεν ξέρει πότε και αν θα έχει ξανά αυτοκίνητο (αν δεν τα πληρώσει όλα αυτός), έχει μικτή ασφάλεια και πήρε τα......
Στο Βόλο έχει αναφερθεί άλλο ένα περιστατικό με κατεστραμμένο ακριβό ηλεκτρικό, που ακόμα δεν ξέρω τι γίνεται.
Λοιπόν. Ανακάλυψα μια περίπτωση στο διαδίκτυο, και είπα να την μεταφέρω εδώ, αφού πρώτα ζήτησα και έλαβα την άδεια του ανθρώπου που είναι συγγενείς του ιδιοκτήτη, και έκανε την ανάρτηση.
Στην γνωστή κακοκαιρία που έπληξε το Βόλο, ένα ηλεκτρικό όχημα έπαθε μεγάλη ζημιά στην μπαταρία υψηλής τάσης. Δεν δουλεύει, δεν παίρνει καν μπροστά. Ο έλεγχος έγινε από ανεξάρτητο ορκωτό ελεγκτή, που έχει και διαπίστευση από το Υπουργείο Μεταφορών.
Στο πόρισμα λεει ότι η ασφαλιστική δεν πρέπει να αποζημιώσει τον πελάτη καθώς είναι θέμα του κατασκευαστή και η υπαιτιότητα θα έπρεπε να μοιραστεί στον πελάτη και στο εργοστάσιο κατασκευής. Αναφέρει ανεπαρκής γείωση εκ κατασκευής, έλλειψη δικλείδων ασφαλείας εκ κατασκευής, και διάφορα άλλα.
Να σημειωθεί ότι δεν μπήκε νερό στην καμπίνα του αυτοκινήτου. Η ασφαλιστική καλύπτει το κόστος για τα ηλεκτρολογικά, την 12 Volt μπαταρία και το εγκέφαλο (αν και σύμφωνα με τον ίδιο ότι ήταν κάτω από το καπό ήταν στεγνό), δεν καλύπτει όμως την μπαταρία υψηλής τάσης.
Ο ιδιοκτήτης έχει πλήρη κάλυψη καιρικών φαινομένων καθώς και μικτή με 46 διαφορετικές καλύψεις, αξίας 590€ ετήσιο με την έκπτωση.
Έχει κάνει προσφυγή στα δικαστήρια. Επίλυση του θέματος προβλέπεται εντός 6 ετίας. Ο δικηγόρος τον ενημέρωσε ότι υπάρχει δεδικασμένο στις Βρυξέλες, στη Βενετία σε πρόσφατες πλημμύρες, στη Νότια Γαλλία σε πρόσφατες πλημμύρες και όλες οι δικές κατέληξαν σε αρνητικές αποφάσεις ανάληψης κόστους από τους Ασφαλιστές.
Long story short: ο πελάτης δεν έχει αυτοκίνητο, δεν ξέρει πότε και αν θα έχει ξανά αυτοκίνητο (αν δεν τα πληρώσει όλα αυτός), έχει μικτή ασφάλεια και πήρε τα......
Στο Βόλο έχει αναφερθεί άλλο ένα περιστατικό με κατεστραμμένο ακριβό ηλεκτρικό, που ακόμα δεν ξέρω τι γίνεται.
Last edited: