Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla και BYD)

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.921
Reaction score
32.893
Χαχαχαχαχαχαχαχαχα, δε κυκλοφορεί καλέ μου, λένε κάπου στο δεύτερο εξάμηνο του `24!
Καλέ μου οι προπαραγγελίες τρέχουν από την ημέρα της παρουσίασης. Που είναι οι προπαραγγελίες του Model Something; Αλλά και πάλι δεν είναι αυτό το θέμα.

Το 2024 το e-C3 θα κυκλοφορεί στους δρόμους και το Model Something δεν έχει καν γραμμή παραγωγής. 🙂
Αν είναι να μπαίνουν μέσα κάνα 20-αρι χιλιάρικα για κάθε ΙΧ όπως η Φορντ, ας το βγάλουν να δουν τη γλύκα! 😂😁🤣
Αυτό μένει να αποδειχθεί. Οι αρχικές ανακοινώσεις μιλάνε για κέρδη ακόμα και σε αυτή την τιμή.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.274
Reaction score
143.970
Αυτό μένει να αποδειχθεί. Οι αρχικές ανακοινώσεις μιλάνε για κέρδη ακόμα και σε αυτή την τιμή.
Χαχαχαχαχαχαχαχαχα, ναι, καλά:


<<UBS analysts were more sceptical. "We need more tangible evidence new model prices at 20,000-25,000 euros are (1) successful and (2) profitable," they said.>>

Κατά τα άλλα, τα κατάφεραν, το έβγαλαν στα 23 χιλιάρικα, και τα λέμε αυτά εντός του 2023, χαχαχαχαχαχαχαχαχα, από μια "ανακοίνωση" χαχαχαχαχαχαχαχαχα, σα την Τογιότα ένα πράμα χαχαχαχαχαχαχαχαχα. 😂😁🤣🤪



Κάτσε ήσυχα. Ξαναμιλαμε για το τι κατάφερε η Ρενό, στο δεύτερο εξάμηνο του '24.😎



ΥΓ.
οι προπαραγγελίες τρέχουν από την ημέρα της παρουσίασης.
Σα το cybertruck, κανένας δεν έτρεξε νωρίτερα προπαραγγελίες! 😁🤣🤪😂

Μαθήματα παραδίδει ο δάσκαλος ελον! 🤣😁🤣🤪😂



Ενώ το μικροτέσλα θα βγει το '24. :roflmao: :roflmao: :roflmao:
Πας ένα στοίχημα; 😁

Hint: οι γραμμές παραγωγής, ήδη έχουν ξεκινήσει να κατασκευάζονται στο Τέξας, αυτό έχει γνωστοποιηθεί. 😎

(Για Κίνα και Βερολίνο, δεν ξέρουμε κάτι, αλλά υποψιάζομαι πως κι εκεί έχουν ξεκινήσει, ιδίως οι Κινέζοι που δε παίζονται, άλλωστε Κινέζο πήγαν στο Τέξας να τους βάλει στη μπρίζα)

Πόσο λες να τους πάρει για να ολοκληρώσουν μια γραμμή παραγωγής; 😂🤪🤣😁

Πρέσες έχουν, τεχνολογία για το υλικό της πρέσας έχουν, τεχνογνωσία για αυτό το υλικό έχουν εδώ και καιρό, structural battery έχουν, σοφτγουερ έχουν.

Ενώ έχουν όλα τα ανωτέρω, που αυτά ρίχνουν το κόστος κατασκευής, για κερδοφορία σε αυτή την τιμή κυνηγάνε το Ρυθμό παραγωγής να είναι 3 αυτοκίνητα ανά λεπτό, ειδάλλως δεν θα έχουν κέρδος.

Αν τα καταφέρει κάποιος εντός του '24, με αξιοπρεπές "μικρό και φτηνό" EV, θα είναι η Τέσλα.

Ποια Ρενό και ποια φολγκζβάγκεν και ακόμα χειρότερα, ποια Τογιότα...😂🤪🤣😁
 
Last edited:


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.274
Reaction score
143.970
Οι 3 μεγάλοι όμιλοι, Τογιότα φολγκζβάγκεν και στελαντις, προφανώς πατάνε γκάζι όσο μπορούν και με όποιο τρόπο φανταστούν, για να προλάβουν το μικρό της Τέσλα, και την επέλαση των Κινέζων.

Θα προλάβουν; είναι στοίχημα, εγώ λέω θα χάσουν. 😎
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.921
Reaction score
32.893
Χαχαχαχαχαχαχαχαχα, ναι, καλά:


<<UBS analysts were more sceptical. "We need more tangible evidence new model prices at 20,000-25,000 euros are (1) successful and (2) profitable," they said.>>

Κατά τα άλλα, τα κατάφεραν, το έβγαλαν στα 23 χιλιάρικα, και τα λέμε αυτά εντός του 2023, χαχαχαχαχαχαχαχαχα, από μια "ανακοίνωση" χαχαχαχαχαχαχαχαχα, σα την Τογιότα ένα πράμα χαχαχαχαχαχαχαχαχα. 😂😁🤣🤪
H λογική λέει ότι θα πρέπει να υπάρχει κέρδος. Ο λόγος είναι απλός. Είναι φθηνό οπότε θα πουλήσει πολύ. Αν δεν έχει κέρδος, όσο περισσότερα πουλά τόσο περισσότερο θα μπαίνει μέσα. Μια άλλη θεωρία θα έλεγε ότι τα κέρδη του θερμικού νέου C3 θα καλύπτουν την χασούρα του e-C3. Θα φανεί σύντομα.
Ενώ έχουν όλα τα ανωτέρω, που αυτά ρίχνουν το κόστος κατασκευής, για κερδοφορία σε αυτή την τιμή κυνηγάνε το Ρυθμό παραγωγής να είναι 3 αυτοκίνητα ανά λεπτό, ειδάλλως δεν θα έχουν κέρδος.
Να πούμε εδώ βέβαια και τα λόγια των μηχανικών της που λένε ότι δεν έχουν χρόνο να ελέγξουν τα οχήματα πριν φύγουν από την γραμμή. Και μιλάμε για χρόνους ενός οχήματος το λεπτό. Φαντάσου τι θα γίνει αν γίνουν τρία τα οχήματα. 8-)
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.274
Reaction score
143.970
Θα φανεί σύντομα.
Κάτσε ήσυχα. Ξαναμιλαμε για το τι κατάφερε η Ρενό, στο δεύτερο εξάμηνο του '24.😎
.

Προς ώρας, στο διαθέσιμο e-C4 αύξησαν την τιμή σε σχέση με αυτή που είχε αρχικά, και πάλι δε ξέρουμε εάν είναι κερδοφόρο. 😎

Αλλά οκ, λίγα πουλάνε, ας χάνουν και λίγο χρήμα, αποκτούν εμπειρία.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.921
Reaction score
32.893
.

Προς ώρας, στο διαθέσιμο e-C4 αύξησαν την τιμή σε σχέση με αυτή που είχε αρχικά, και πάλι δε ξέρουμε εάν είναι κερδοφόρο. 😎

Αλλά οκ, λίγα πουλάνε, ας χάνουν και λίγο χρήμα, αποκτούν εμπειρία.
Όπως όλοι άλλωστε, εκτός από την Tesla.

Αυτό όμως δεν αφορά τα νέα οχήματα. Η σχεδίαση είναι εντελώς διαφορετική, όπως και τα υλικά. Άλλη σχεδίαση, υλικά και κόστος έχει η μπαταρία του e-C4, άλλο συνδιασμό των παραπάνω το e-C3.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.274
Reaction score
143.970
Δεν έχουν ιδιαίτερη σημασία αυτά.

Πρώτοι οι Φορντ και Τογιότα, παραδέχτηκαν πως μόνο με giga-casting θα κατέβει το κόστος. Δεν υπάρχει άλλη λύση.

Το giga-casting όμως, δεν είναι άιντε πήραμε μια πρέσα και τελειώσαμε. Θέλει έρευνα στο υλικό, και πειραματισμό, χρόνο.

Έχουν ακόμα μέλλον, για να φτάσουν εκεί που ήταν η τεσλα το '19 (σε αυτόν τον τομέα).
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.921
Reaction score
32.893
Δεν έχουν ιδιαίτερη σημασία αυτά.

Πρώτοι οι Φορντ και Τογιότα, παραδέχτηκαν πως μόνο με giga-casting θα κατέβει το κόστος. Δεν υπάρχει άλλη λύση.

Το giga-casting όμως, δεν είναι άιντε πήραμε μια πρέσα και τελειώσαμε. Θέλει έρευνα στο υλικό, και πειραματισμό, χρόνο.

Έχουν ακόμα μέλλον, για να φτάσουν εκεί που ήταν η τεσλα το '19 (σε αυτόν τον τομέα).
Ένα από όλα είναι το Giga Casting. Υπάρχουν και άλλα που ρίχνουν το κόστος, και πολύ μάλιστα. Κόστος μπαταρίας που πέφτει συνεχώς, software defined car, κ.α.
 



costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.274
Reaction score
143.970
ΚΑΛΑ ΝΕΑ κυριοι!
Πηγη: capital.gr

Επιπροσθέτως, μετά την άμεση ολοκλήρωση των διαδικασιών από το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, υπεγράφη από το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας, απόφαση που αφορά στην καταβολή της ενίσχυσης 1.798.493,42 ευρώ προς 926 δικαιούχους της δράσης "Κινούμαι Ηλεκτρικά - β' κύκλος".

Η προβλεπόμενη πληρωμή αναμένεται να πραγματοποιηθεί στις 23 Νοεμβρίου 2023.

Υπενθυμίζεται ότι πριν λίγες ημέρες δόθηκαν επιδοτήσεις ύψους 1.283.920,84 ευρώ, σε 676 δικαιούχους του προγράμματος "Κινούμαι Ηλεκτρικά 2".
 


Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
31.102
Reaction score
90.559
ΚΑΛΑ ΝΕΑ κυριοι!
Πηγη: capital.gr

Επιπροσθέτως, μετά την άμεση ολοκλήρωση των διαδικασιών από το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, υπεγράφη από το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας, απόφαση που αφορά στην καταβολή της ενίσχυσης 1.798.493,42 ευρώ προς 926 δικαιούχους της δράσης "Κινούμαι Ηλεκτρικά - β' κύκλος".

Η προβλεπόμενη πληρωμή αναμένεται να πραγματοποιηθεί στις 23 Νοεμβρίου 2023.

Υπενθυμίζεται ότι πριν λίγες ημέρες δόθηκαν επιδοτήσεις ύψους 1.283.920,84 ευρώ, σε 676 δικαιούχους του προγράμματος "Κινούμαι Ηλεκτρικά 2".
Μάλλον είμαι στην επόμενη φουρνιά. Υπομονή.
Δώρο Χριστουγέννων.
 

Μηνύματα
1.055
Reaction score
2.972
Υπάρχει μήνυμα από αξιολογητή:

Η κατάσταση της αίτησής σας με αριθμό:29897-20221026 και στοιχεία χρήστη:

Όνομα: ΣΤΕΡΓΙΟΣ

Επίθετο: ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ

ΑΦΜ: 000000000

έχει αλλάξει, σύμφωνα με την υπ' αριθμόν αποφαση ΥΠΥΠΕΝ/ΔΟΙΚΔ/118107/9921/14-11-2023:

Από: Αίτηση προς πληρωμή

Σε: Πληρωμή από ΔΙΑΣ



:dance2::dance2::party::party::dance2::dance2:
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.921
Reaction score
32.893
Λίγο από εδώ λίγο από εκεί μια η άλλη θα έρθει. Στα σχόλια διάβασα για τουλάχιστον άλλες 10 πολιτείες με ανάλογα ετήσια τέλη.
FB_IMG_1700215959988.jpg
 

Μηνύματα
7.098
Reaction score
5.614
Νέοπες!

Δευτέρα, 13 Νοεμβρίου 2023 13:14Η κατάσταση της αίτησης άλλαξε σε Ολοκληρωμένη Αίτηση
 

vasilisnt

Golden Boy!
Μηνύματα
2.121
Reaction score
2.763
Μάλλον είμαι στην επόμενη φουρνιά. Υπομονή.
Δώρο Χριστουγέννων.
Υπάρχει μήνυμα από αξιολογητή:

Η κατάσταση της αίτησής σας με αριθμό:29897-20221026 και στοιχεία χρήστη:

Όνομα: ΣΤΕΡΓΙΟΣ

Επίθετο: ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ

ΑΦΜ: 000000000

έχει αλλάξει, σύμφωνα με την υπ' αριθμόν αποφαση ΥΠΥΠΕΝ/ΔΟΙΚΔ/118107/9921/14-11-2023:

Από: Αίτηση προς πληρωμή

Σε: Πληρωμή από ΔΙΑΣ



:dance2::dance2::party::party::dance2::dance2:
ποσο καιρο μετα την αγορα η πληρωμη
ΚΑΛΑ ΝΕΑ κυριοι!
Πηγη: capital.gr

Επιπροσθέτως, μετά την άμεση ολοκλήρωση των διαδικασιών από το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, υπεγράφη από το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας, απόφαση που αφορά στην καταβολή της ενίσχυσης 1.798.493,42 ευρώ προς 926 δικαιούχους της δράσης "Κινούμαι Ηλεκτρικά - β' κύκλος".

Η προβλεπόμενη πληρωμή αναμένεται να πραγματοποιηθεί στις 23 Νοεμβρίου 2023.

Υπενθυμίζεται ότι πριν λίγες ημέρες δόθηκαν επιδοτήσεις ύψους 1.283.920,84 ευρώ, σε 676 δικαιούχους του προγράμματος "Κινούμαι Ηλεκτρικά 2".
ποσο καιρο μετα την αγορα η πληρωμη
 


alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.921
Reaction score
32.893
Και πριν από αυτό να βρει λεφτά η Ampere για να τρέχει σαν αυτόνομη εταιρεία.
Follow up εδώ καθώς είδα την προχθεσινή τρίωρη παρουσίαση.

- Η Αmpere τρέχει ήδη από 1η Νοεμβρίου.
- Αν και κάνει άνοιγμα για χρήμα, θα τρέξει όπως και να έχει καθώς υπάρχει ήδη το ενδιαφέρον από Nissan - Mitsubishi με 800εκ $, και της Qualcomm που δεν έχει ανακοινώσει ακόμα ποσό.
- Ακόμα και αν δεν υπήρχαν τα παραπάνω, υπάρχει άμεσα διαθέσιμο 1.5δις $ από την Renault.
- Η Ampere, που δεν ξεκίνησε τις εργασίες πριν δύο βδομάδες αλλά μερικά χρόνια πριν, έχει καταφέρει πολλά, όπως το νέο software των οχημάτων σε συνεργασία με την Google, τον σχεδιασμό του SDV (Software Defined Vehicle), την μείωση στο κόστος κατασκευής (το upper body του Megane e-Tech κατασκευάστηκε με τα μισά εξαρτήματα από όσα θέλει ένα κλασικό όχημα, ενώ τα ηλεκτρικά οχήματα δεύτερης γενιάς του 2027-28 θα έχουν τα μισά του Megane.
- Η μπαταρία του 5EV κατασκευάστηκε με 20% λιγότερα υλικά από την αντίστοιχων KWh του Megane e-Tech.
- Τα πρώτα οχήματα δεύτερης γενιάς που θα βγουν το 2027-28 και θα αντικαταστήσουν τα σημερινά Megane & Scenic e-Tech θα πωλούνται σε τιμές θερμικών.
- Τα επαγγελματικά SDVs της Renault θα μπορούν να προσαρμόζονται στις ανάγκες των πελατών, ακόμα και σε επίπεδο software και διασύνδεσης με τα εταιρικά λογισμικά των πελατών που θα τα χρησιμοποιούν.
- Σχετικά με το software, το 2026 θα βρίσκονται στο ίδιο επίπεδο με αυτό που θα είναι η Tesla τότε.
- Σε ερώτηση σχετικά με την γραμμή παραγωγής του 5EV, ο CEO ανέφερε πως κατασκευάζεται σε 9 ώρες.
- Σε ερώτηση σχετική με τις αναγκαίες επενδύσεις για τα οχήματα που έρχονται, απάντησε πως το 80% των επενδύσεων για τα Renault Twingo, 4EV & 5EV είναι ήδη πίσω μας, έχουν γίνει.
- Σε ερώτηση σχετική με την χωρητικότητα των μπαταριών στα μικρά οχήματα είπε πως τα στοιχεία που συλλέγονται από τα οχήματα τους δείχνουν πως τα οχήματα πόλης δεν χρειάζονται μεγάλες μπαταρίες. To Dacia Spring που πουλάει πάρα πολύ καλά είναι στο Cloud της εταιρείας. Μπορούμε να βλέπουμε τα δεδομένα του. Η μέση ημερήσια απόσταση που διανύει ένα Spring είναι τα 30χλμ, και η μέση ταχύτητα τα 26χλμ/ ώρα. Τέτοια οχήματα που στην ουσία κινούνται στην πόλη δεν χρειάζονται μεγάλη μπαταρία και δύναμη. Μπορείς να φτιάξεις τέτοια οχήματα (Twingo, αλλά δεν το είπε), και να τα πουλάς κάτω από 20.000€.

Για να δούμε.

Edit:
- Στα εργοστάσια που θα κατασκευάζουν τα ηλεκτρικά οχήματα, το 80% των προμηθευτών βρίσκονται σε απόσταση 300χλμ. Μικρότερο κόστος logistics.
- Η προμήθεια μπαταριών για τα οχήματα θα γίνεται από τα δύο Giga Factories που θα κατασκευαστούν από δύο μεγάλες εταιρείες - προμηθευτές τους. Το ένα θα είναι στην κυριολεξία δίπλα σε ένα από τα εργοστάσια των ηλεκτρικών οχημάτων.
 
Last edited:


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.878
Μηνύματα
3.032.002
Members
38.512
Νεότερο μέλος
Squat
Top