Ιστορίες hi end για γέλια και για κλάματα

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.984
Reaction score
55.256
...
Είμαι περίεργος να δω τι θα έλεγε ο Αμιρ.
Ένα μόνο χρειάζεται δηλαδή μόνο 250000 γιατί τα ηχεία τα τεστάρει μονά και όχι ζευγάρι...
Πέρα από τη πλάκα εγώ προσωπικά τον εμπιστεύομαι.
Εδώ έχουμε ΄΄λαυράκι΄΄... Το δελτίο τύπου της εταιρείας μας πληροφορεί ότι η Μουσική ΄΄ζει΄΄ στις μεσοχαμηλές οκτάβες αντί για τις αναμενόμενες - από προηγούμενα - μεσαίες... Εκτός αυτού μας πετάει στα μούτρα ανώτατες στάθμες γι αυτές και τις πρώτες οκτάβες τάξης 120 dB /1m χωρίς την παραμικρή αναφορά σε τιμές αρμονικής παραμόρφωσης ή αν η τιμή αναφέρεται σε στιγμιαίες ή συνεχόμενες στάθμες ενώ η προδιαγεγραμμένη απόκριση από 18 Hz δηλώνεται χωρίς περιθώριο +- dB... Εντάξει, ΄΄καλά΄΄ θα πάει και αυτό, άλλο ένα main ηχείο που δεν χρειάζεται - υποτίθεται - sub...

@Bhutia εσύ θες να μας πεις τον λόγο που ακούει από ένα κανάλι? 😛🙂
...:lolsign:
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
52.645
Reaction score
129.580
Αφού δε διαβάζετε το βιβλίο του δρ.Τουλ, τουλάχιστον διαβάστε και καναδυό ποστ παρακάτω από το λινκ του μπουτχια 🤪🤣😁😂
 

Μηνύματα
1.858
Reaction score
2.726
Ναι ναι, τα πολλά ηχεία δεν, σύμφωνα με τας γραφάς :rolleyes:
Εξαιρείται βέβαια ο ιμμερσιβιος ήχος :roflmao:
Ρε πάτε καλά; :D
 



Μηνύματα
1.858
Reaction score
2.726
Last edited:

Μηνύματα
4.534
Reaction score
7.866
Εδώ έχουμε ΄΄λαυράκι΄΄... Το δελτίο τύπου της εταιρείας μας πληροφορεί ότι η Μουσική ΄΄ζει΄΄ στις μεσοχαμηλές οκτάβες αντί για τις αναμενόμενες - από προηγούμενα - μεσαίες... Εκτός αυτού μας πετάει στα μούτρα ανώτατες στάθμες γι αυτές και τις πρώτες οκτάβες τάξης 120 dB /1m χωρίς την παραμικρή αναφορά σε τιμές αρμονικής παραμόρφωσης ή αν η τιμή αναφέρεται σε στιγμιαίες ή συνεχόμενες στάθμες ενώ η προδιαγεγραμμένη απόκριση από 18 Hz δηλώνεται χωρίς περιθώριο +- dB... Εντάξει, ΄΄καλά΄΄ θα πάει και αυτό, άλλο ένα main ηχείο που δεν χρειάζεται - υποτίθεται - sub...


...:lolsign:
Α μάλιστα, ένα ηχειο είναι καλύτερο από ένα άλλο σε μονοφωνική ακρόαση αλλά σε δικάναλη οι μεταξύ τους διαφορές εξαφανιζονται.
:biggrin:
Θα πάρω κομμάτια αναφοράς στερεο και θα πάω στον αντιπρόσωπο να συγκρίνω ηχεία μονοφωνικα, λες να βγάλω άκρη? :biggrin:
Για πολυκάναλο τα θέλω :lolsign:
 

Μηνύματα
1.911
Reaction score
4.522
Το δελτίο τύπου της εταιρείας μας πληροφορεί ότι η Μουσική ΄΄ζει΄΄ στις μεσοχαμηλές οκτάβες αντί για τις αναμενόμενες - από προηγούμενα - μεσαίες... Εκτός αυτού μας πετάει στα μούτρα ανώτατες στάθμες γι αυτές και τις πρώτες οκτάβες τάξης 120 dB /1m χωρίς την παραμικρή αναφορά σε τιμές αρμονικής παραμόρφωσης ή αν η τιμή αναφέρεται σε στιγμιαίες ή συνεχόμενες στάθμες

Η μουσικη πραγματι ζει στις μεσοχαμηλες οκταβες,
απογειωνεται με τις μεσαιες,
και αν συμπιπτουν και απαραμορφωτες υψηλες σταθμες ...
Μπινγκο και νιρβανα μαζι...
Ρεαλιστικη αναπαραγωγη.

Αρκει ναι δει κανεις τους χαρτες συχνοτικης κατανομης των οργανων
η να εχει ακουστικη εμπειρια, το ιδιο κανει.

τα υπολοιπα μπορει να αποτελεσουν υλικο για γελια και για κλαματα.
 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
52.645
Reaction score
129.580
Υπάρχουν και κάποιοι που δεν διαβάζουν, πειράζ;
Όχι, τι να με πειράζει, αυτοί μένουν αδιαβαστοι. 🤪🤣

Άλλωστε ολόκληρο αυτό το θρεντ, είναι προς τιμή τους! 😁😂


Εκτός αυτού μας πετάει στα μούτρα ανώτατες στάθμες γι αυτές και τις πρώτες οκτάβες τάξης 120 dB /1m
Σιγάααα, θα κουφαθούμε. 🤪🤣😁😂
 

Μηνύματα
4.534
Reaction score
7.866
@Bhutia μιας και πιάσαμε τις ακροάσεις θέλω να μου πεις τι ηχεία θα διάλεγες στην εξής περίπτωση.
Έχουμε 3 ηχεία προς επιλογή Α, Β & Γ και θέλουμε να αγοράσουμε ένα ζεύγος απ αυτά για να ακούμε δικαναλικα την μουσική μας.
Στην αρχή συγκρίνουμε τα Α & B μονοφωνικα. Το ηχειο A μας ακούγεται υποκειμενικά καλύτερα.
Κατόπιν συγκρίνουμε τα ζεύγη ΑΑ & BB και μας ακούγονται πάνω κάτω ίδια, δυσκολευομαστε να επιλέξουμε.
Κατόπιν ακούμε τα ΑΑ, ΒΒ & ΓΓ και διαπιστώνουμε ότι το ΓΓ είναι αυτό που μας ακούγεται καλύτερα. Το επιλέγουμε με κλειστά μάτια.
Θα ζητούσες και μια ακρόαση μεταξύ A, B & Γ ή θα ήταν πλεονασμός?
Αν σου δίναν επίσης την δυνατότητα να τα ακούσεις στον χώρο σου ή σε ένα στούντιο τα ηχεία ποιο μέρος θα επέλεγες?
 
Last edited:

Μηνύματα
4.902
Reaction score
4.028
@Bhutia μιας και πιάσαμε τις ακροάσεις θέλω να μου πεις τι ηχεία θα διάλεγες στην εξής περίπτωση.
Έχουμε 3 ηχεία προς επιλογή Α, Β & Γ και θέλουμε να αγοράσουμε ένα ζεύγος απ αυτά για να ακούμε δικαναλικα την μουσική μας.
Στην αρχή συγκρίνουμε τα Α & B μονοφωνικα. Το ηχειο A μας ακούγεται υποκειμενικά καλύτερα.
Κατόπιν συγκρίνουμε τα ζεύγη ΑΑ & BB και μας ακούγονται πάνω κάτω ίδια, δυσκολευομαστε να επιλέξουμε.
Κατόπιν ακούμε τα ΑΑ, ΒΒ & ΓΓ και διαπιστώνουμε ότι το ΓΓ είναι αυτό που μας ακούγεται καλύτερα. Το επιλέγουμε με κλειστά μάτια.
Θα ζητούσες και μια ακρόαση μεταξύ A, B & Γ ή θα ήταν πλεονασμός?
Αν σου δίναν επίσης την δυνατότητα να τα ακούσεις στον χώρο σου ή σε ένα στούντιο τα ηχεία ποιο μέρος θα επέλεγες?
Να σου απαντησω πριν προλαβει να μπει ο Μπουτια αλλα μονο για το τελευταιο σκελος.

Την μουσικη την ακουμε στο σπιτι μας. Αν λοιπον δεν εχουμε σκοπο να κανουμε τροποποιησεις σε ντουβαρια, ταβανια κλπ αβλεπι διαλεγουμε οχι αυτο που ακουγεται καλυτερα σε ιδανικο χωρο, αλλα αυτο που ακουγεται στο σπιτι μας. Τελειως διαφορετικη ενδεχομενως θα ηταν η επιλογη μου αν εκανα επεμβασεις στον χωρο μου.
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.984
Reaction score
55.256
@Bhutia μιας και πιάσαμε τις ακροάσεις θέλω να μου πεις τι ηχεία θα διάλεγες στην εξής περίπτωση.
Έχουμε 3 ηχεία προς επιλογή Α, Β & Γ και θέλουμε να αγοράσουμε ένα ζεύγος απ αυτά για να ακούμε δικαναλικα την μουσική μας.
Στην αρχή συγκρίνουμε τα Α & B μονοφωνικα. Το ηχειο A μας ακούγεται υποκειμενικά καλύτερα.
Κατόπιν συγκρίνουμε τα ζεύγη ΑΑ & BB και μας ακούγονται πάνω κάτω ίδια, δυσκολευομαστε να επιλέξουμε.
Κατόπιν ακούμε τα ΑΑ, ΒΒ & ΓΓ και διαπιστώνουμε ότι το ΓΓ είναι αυτό που μας ακούγεται καλύτερα. Το επιλέγουμε με κλειστά μάτια.
Θα ζητούσες και μια ακρόαση μεταξύ A, B & Γ ή θα ήταν πλεονασμός?
Αν σου δίναν επίσης την δυνατότητα να τα ακούσεις στον χώρο σου ή σε ένα στούντιο τα ηχεία ποιο μέρος θα επέλεγες?
Ζητάς δική μου γνώμη σε διλήμματα που δεν με απασχολούν...
Έχω πάψει να ψάχνομαι με ηχεία ακριβά ώστε να επιδίωκα ακροάσεις σε δικό μου χώρο με στόχο να έφευγε και η παραμικρή αμφιβολία εν όψει εκταμίευσης σημαντικών ποσών.

Αν ήθελα ν'αποκομίσω εντυπώσεις για όσα ηχεία θα μ'ενδιέφεραν αυτά επιτρέπουν nearfield ακρόαση σε οποιονδήποτε χώρο, οπότε δεν θα ήταν απαραίτητες ακροάσεις σε δικό μου χώρο.

Εφόσον δεν είμαι reviewer ή ερευνητής όπως οι Drs. Toole & Olive δεν θα με έκαιγε ν'ακούω μονά ηχεία με μονοφωνικό πρόγραμμα ώστε να έβγαζα ανάλογα πορίσματα πάνω στην ποιότητά τους.

Δεν εξετάζω καν το mono ή stereo αλλά ισορροπημένα απόκριση και spinorama , αντοχή για πολύωρη χρήση σε μέση στάθμη αναφοράς και αποδεκτή - για τα δικά μου γούστα - εμφάνιση.
 

Μηνύματα
4.534
Reaction score
7.866
Ζητάς δική μου γνώμη σε διλήμματα που δεν με απασχολούν...
Έχω πάψει να ψάχνομαι με ηχεία ακριβά ώστε να επιδίωκα ακροάσεις σε δικό μου χώρο με στόχο να έφευγε και η παραμικρή αμφιβολία εν όψει εκταμίευσης σημαντικών ποσών.

Αν ήθελα ν'αποκομίσω εντυπώσεις για όσα ηχεία θα μ'ενδιέφεραν αυτά επιτρέπουν nearfield ακρόαση σε οποιονδήποτε χώρο, οπότε δεν θα ήταν απαραίτητες ακροάσεις σε δικό μου χώρο.

Εφόσον δεν είμαι reviewer ή ερευνητής όπως οι Drs. Toole & Olive δεν θα με έκαιγε ν'ακούω μονά ηχεία με μονοφωνικό πρόγραμμα ώστε να έβγαζα ανάλογα πορίσματα πάνω στην ποιότητά τους.

Δεν εξετάζω καν το mono ή stereo αλλά ισορροπημένα απόκριση και spinorama , αντοχή για πολύωρη χρήση σε μέση στάθμη αναφοράς και αποδεκτή - για τα δικά μου γούστα - εμφάνιση.
Σε θεωρητικό επίπεδο, εφόσον θα επέλεγα ηχείο κατόπιν υποκειμενικων ακροάσεων, θα κοιτούσα να προσομοίωσω όσο το δυνατόν καλύτερα τις πραγματικές συνθήκες ακρόασης.
Τουτέστιν θα τεσταρα ζεύγη ηχειων στον χώρο μου. Στα παπάκια μου δλδ τι ψάρια πιάνει ένα μονό ηχειο σε μονοφωνικο πρόγραμμα.
Εσυ όμως αν είδα καλά συμφωνούσες σε παρελθοντα χρόνο με την πρακτική να ακούμε το ηχείο μόνο του και μετά να το αποκτούμε. 😃
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.984
Reaction score
55.256
Σε θεωρητικό επίπεδο, εφόσον θα επέλεγα ηχείο κατόπιν υποκειμενικων ακροάσεων, θα κοιτούσα να προσομοίωσω όσο το δυνατόν καλύτερα τις πραγματικές συνθήκες ακρόασης.
Τουτέστιν θα τεσταρα ζεύγη ηχειων στον χώρο μου. Στα παπάκια μου δλδ τι ψάρια πιάνει ένα μονό ηχειο σε μονοφωνικο πρόγραμμα.
Εσυ όμως αν είδα καλά συμφωνούσες σε παρελθοντα χρόνο με την πρακτική να ακούμε το ηχείο μόνο του και μετά να το αποκτούμε. 😃
Οπωσδήποτε προτρέπω όποιον ενδιαφέρεται για μοντέλα ηχείων με ολότελα διάφορο χαρακτήρα απ'ότι θα ήταν εξοικειωμένος να κάνει ακροάσεις προτού εκταμίευε χρήματα αντί να στηριζόταν αποκλειστικά σε όσα θα είχε διαβάσει στο διαδίκτυο. Ιδίως άμα δεν υπήρχε περιθώριο να πληρώσει ξανά προς αποκατάσταση τυχόν λαθεμένων επιλογών.

Για τις δικές μου αγορές φροντίζω σταθερά να υπάρχει χρηματικό περιθώριο διόρθωσης σε περίπτωση που κάτι δεν θα με ικανοποιούσε με την πάροδο του χρόνου. Έστω και αν δεν έχει χρειαστεί εδώ και αρκετά χρόνια...

Όσο και να προσομοιώνονταν οι επιτόπιες συνθήκες ακρόασης δεν γίνεται να εκτιμηθεί το πώς μπορεί να μας ακούγεται το ηχείο με την πάροδο του χρόνου και υπό εναλλακτικές συνθήκες ή σύνθεση setup χωρίς μελέτη δεδομένων όπως το spinorama. Το απαραίτητο θεωρητικό επίπεδο...:wink:
 

Μηνύματα
4.534
Reaction score
7.866
Οπωσδήποτε προτρέπω όποιον ενδιαφέρεται για μοντέλα ηχείων με ολότελα διάφορο χαρακτήρα απ'ότι θα ήταν εξοικειωμένος να κάνει ακροάσεις προτού εκταμίευε χρήματα αντί να στηριζόταν αποκλειστικά σε όσα θα είχε διαβάσει στο διαδίκτυο. Ιδίως άμα δεν υπήρχε περιθώριο να πληρώσει ξανά προς αποκατάσταση τυχόν λαθεμένων επιλογών.

Για τις δικές μου αγορές φροντίζω σταθερά να υπάρχει χρηματικό περιθώριο διόρθωσης σε περίπτωση που κάτι δεν θα με ικανοποιούσε με την πάροδο του χρόνου. Έστω και αν δεν έχει χρειαστεί εδώ και αρκετά χρόνια...

Όσο και να προσομοιώνονταν οι επιτόπιες συνθήκες ακρόασης δεν γίνεται να εκτιμηθεί το πώς μπορεί να μας ακούγεται το ηχείο με την πάροδο του χρόνου και υπό εναλλακτικές συνθήκες ή σύνθεση setup χωρίς μελέτη δεδομένων όπως το spinorama. Το απαραίτητο θεωρητικό επίπεδο...:wink:
Συμφωνώ, σχετικά με τις συνθήκες ακρόασης είναι σαφώς προτιμητεο να ακούσει κανείς τα υποψήφια ηχεία στον χώρο του, διότι τόσο ο χώρος όσο και οι υπόλοιποι κρίκοι της αλυσίδας αναπαραγωγης (βλέπε ενισχυτικά) παραμένουν σταθερά.
Εγω παντως Μπούτχια εάν ήθελα να επιλέξω θα έβαζα τα δισκάκια αναφοράς και θα κοίταζα ποιο ζεύγος ηχειων κάνει την διαφορά στα δικά μου αυτιά και δεν θα με απασχολουσε τι κάνει ένα μονό ηχειο σε μονοφωνικο πρόγραμμα, έλεος λυπηθείτε μας:biggrin:
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
52.645
Reaction score
129.580
είναι σαφώς προτιμητεο να ακούσει κανείς τα υποψήφια ηχεία στον χώρο του
Δεν έχει κανένα νόημα να "ακούμε τα ηχεία στο χώρο μας" προ της αγοράς.

Δηλαδή τι; Ξέρουμε ότι έχουμε χάλια χώρο και ψάχνουμε χάλια ηχεία, που το χάλι τους να ταιριάζει (αντισταθμίζει τρόπον τινά) με το χάλι του χώρου μας;

Αν είναι προβληματικός ο χώρος μας, προβληματικά θα παίζουν όλα.

Άλλωστε, η τοποθέτηση των ηχείων, δεν είναι δουλειά που γίνεται με ακροάσεις, ή δουλειά που γίνεται εύκολα και γρήγορα, θέλει μετρήσεις, θέλει διερεύνηση για να βρεθεί η καλύτερη τοποθέτηση των ηχείων, και πάντα εφαρμογή ισοστάθμισης στη άριστη ενσωματωση σαμπ και τελική επιβεβαίωση με μετρήσεις, αλλά και τελικές μικρορυθμίσεις.

Ακόμα και στο στερεοφιλ το λένε, μια ισοστάθμιση στο επιθυμητό ταργκετ κερβ, συν την διόρθωση χώρου, είναι αυτή που θα μας δώσει το μάξιμουμ των ηχείων μας, και την μάξιμουμ ηχητική απόλαυση, το νεξτ λεβελ που λέει ο Άτκινσον. 😁

Και εννοείται, εάν ο χώρος έχει θέματα, και εάν η τοποθέτηση των ηχείων μας έχει μια ισχυρή πρώτη ανάκλαση από κάποιο τοιχωματικό ή άλλο όριο, χρειάζεται θεραπεία, ηχητική περιποίηση.

Θεωρούμε όλοι εντελώς άχρηστο και εν πολλοίς ανόητο το να παίρνουμε πχ έναν ακριβό προβολέα αρρύθμιστο, χωρίς το επαγγελματικό καλιμπράρισμα, για να "δούμε" το "πως παίζει στο χώρο μας" πριν τον αγοράσουμε. Βλακεία, Ε;

Ε, ομοίως με τα ηχεία. 😎

Το θεωρώ απολύτως γραφικό αυτό το σκεπτικό της ακρόασης στο χώρο μας, προ της αγοράς, νοοτροπία παλαίουρα χαλιεντά, αστείο.

Ναι, έχει νόημα να ακούσεις έστω για λίγο το ηχείο που θα πάρεις, εάν ψάχνεις το απολύτως μάξιμουμ της προσωπικής σου ιδιοσυγκρασίας στον ήχο (τρίχες κατσαρές), μην τυχόν κάτι πραγματικά σε ενοχλεί.

"Ενοχλήσεις" ψάχνεις, όχι τι "σου αρέσει" περισσότερο και λοιπές σάλτσες. Τις ενοχλήσεις, εύκολα τις αντιλαμβάνεσαι από νιαρφιλντ ακρόαση 2-λεπτη, ένα Τουίτερ σκληρό που ξυρίζει, μια κακή κόρνα, ένα φασαριόζικο μπας ριφλεξ, κάτι. Βεβαίως, οι περισσότερες ενοχλήσεις φαίνονται στο σπινοραμα, αλλά οκ, μια σύντομη ακρόαση δεν είναι εντελώς μα εντελώς άχρηστη, ιδίως όταν μιλάμε για μη καταξιωμένα μόνιτορ. Διότι, για καταξιωμένα μόνιτορ, ποιος είσαι ρε μεγάλε που έχεις και άποψη; χαχαχαχαχαχαχαχαχα
 
Last edited:


Μηνύματα
4.534
Reaction score
7.866
Ωραία, τότε ας υποθέσουμε @costas EAR ότι έχεις ένα ζευγάρι neumann και ένα ζευγάρι B&W:biggrin: και τα τοποθετείς στο σαλόνι σου που δεν είναι ηχητικά φροντισμένο. Πιστεύεις ότι είναι πιθανόν να οδηγηθείς εξαιτίας του χώρου σε εσφαλμένη επιλογή ηχειων?
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
52.645
Reaction score
129.580
Ωραία, τότε ας υποθέσουμε @costas EAR ότι έχεις ένα ζευγάρι neumann και ένα ζευγάρι B&W:biggrin: και τα τοποθετείς στο σαλόνι σου που δεν είναι ηχητικά φροντισμένο. Πιστεύεις ότι είναι πιθανόν να οδηγηθείς εξαιτίας του χώρου σε εσφαλμένη επιλογή ηχειων?
Για ποιον με περάσατε κύριε;
Για κανέναν τυχάρπαστο;
Για κανέναν αφελή;

Μόνον ηχεία άριστου σπινοραματος θα έχουν την τύχη να μπουν μέσα στο σπίτι μου, και θα φροντιστεί καταλλήλως ο χώρος.
Οπότε αυτά που λέτε, δεν γίνονται.

Βασικές αρχές.😎

Ταυτόχρονα, στο μη φροντισμένο σαλόνι μου, δεν παίζουν άλλες επιλογές εκτός από τύπου σόνος, που διαθέτουν και κορυφαία αυτόματη ισοστάθμιση, ασύρματο σαμπ κλπ.

Είπαμε, αφελής δεν είμαι να πετάω τα λεφτά μου τζάμπα κι άδικα, πόσο μάλλον για να ψάχνω μετά καβλώδια μεταξένια μπας και παίξουν καλά τα χρεπια στο σαλόνι. 😎
 
Last edited:


Μέλη online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
172.437
Μηνύματα
2.903.921
Members
38.044
Νεότερο μέλος
πλιακος Αργύρης
Top