Ιστορίες hi end για γέλια και για κλάματα

Μηνύματα
13.014
Reaction score
10.244
ΟΚ τότε η λογική σου είναι όλη λάθος που έβγαλες τα συμπεράσματα σου. Για ποιό λόγο εξήγησα.

Να μιλάς πιο όμορφα.
Άσε να κρίνουν οι άλλοι ποιός έχει λογική και ποιός όχι. Σε φτύνουν και νομίζεις ότι βρέχει.
Εμείς δεν πρόκειται να συνεννοηθούμε ποτέ.
Και ο τρόπος γραφής μου είναι ανάλογος του συνομιλητή. Εσύ το προκαλείς.
Να μιλάω καλύτερα λέει. Γιατί, θίχτηκες; Τί σου είπα; Σε έβρισα;
 

Μηνύματα
4.534
Reaction score
7.866
2 κομμάτια με διαφορετικό dynamic range.
Πείτε μου τώρα ότι παίζουν το ίδιο ευχάριστα στο ηχοσυστημά σας να πηδηχτω απ το παραθύρο :biggrin:


 

Μηνύματα
13.014
Reaction score
10.244
Δεν παίζουν το ίδιο ευχάριστα. Το Σαφάρι ακούγεται πιο όμορφα, αλλά και σε ένα φτηνό σύστημα και σε ένα ακριβό, το ίδιο συμπέρασμα θα βγάλει κανείς. Δεν είναι ότι μόνο σε ένα ακριβό θα "ξεμπροστιαστεί" το κομμάτι των OASIS.
 

Δημητρης 777

Spendorious
Μηνύματα
6.673
Reaction score
20.365
2 κομμάτια με διαφορετικό dynamic range.
Πείτε μου τώρα ότι παίζουν το ίδιο ευχάριστα στο ηχοσυστημά σας να πηδηχτω απ το παραθύρο :biggrin:


Είπε κάποιος παραπάνω πως διαφορετικές ηχογραφήσεις or whatev.. θα έπαιζαν το ίδιο στο σύστηματ' και δεν το παρατήρησα?
Αλλά anyway αν θέλεις να κάνεις πιο ξεκάθαρη τη δαφορά βάλε βρε τουλάχιστον κομμάτια που να μοιάζουν λίγο (ίδιο είδος μουσικής - όργανα), βοηθάει.. :rolleyes:
Το κομμάτι των Oasis είναι έτσιι κι αλλιώς αρκετά πιο.. πληθωρικό - δύσκολο :whistling:
 

Μηνύματα
4.534
Reaction score
7.866
Δεν παίζουν το ίδιο ευχάριστα. Το Σαφάρι ακούγεται πιο όμορφα, αλλά και σε ένα φτηνό σύστημα και σε ένα ακριβό, το ίδιο συμπέρασμα θα βγάλει κανείς. Δεν είναι ότι μόνο σε ένα ακριβό θα "ξεμπροστιαστεί" το κομμάτι των OASIS.
Το κομμάτι των oasis και όλο το άλμπουμ βασικά είναι ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα ελάχιστου δυναμικού εύρους. Θα ακουστεί μη ευχάριστα ακόμη και σε κινητό.
Το θέμα είναι ότι ένα καλο σύστημα όταν του ταΐσεις σκουπίδια δεν μπορεί να κάνει μαγικά, δεν μπορεί δλδ να σου φτιάξει δυναμικό εύρος που δεν υπάρχει.
Πιθανόν από ένα μόνιτορ να ενοχλεί περισσότερο, απλή λογική.
Σε ένα κομμάτι όμως σωστό θα παίξει σωστά, δλδ όσο του επιτρέπει το κομμάτι. Δεν θα φρενάρει κάπου.
Βάλτε τώρα στην εξίσωση τις δυνατότητες ενός συστήματος σε δυναμικό και συχνοτικο εύρος καθως και τον χώρο και θα φτάσουμε στις προϋποθέσεις που απαιτούνται για να αποδωθει ένα κομμάτι στο μέγιστο.
Εφοσον ο χώρος δεν έχει κάποια ισορροπία, όταν το ηχείο με το γουφερακι τσιρίζει είναι αστείο να μιλάμε για το πόσο ξεμπροστιαζει κακές ηχογραφήσεις, διότι και οι καλές χάλια θα ακούγονται. :biggrin:
 

Μηνύματα
4.534
Reaction score
7.866
Για να ειμαστε και εντος του θεματος , ιστοριες hi end για γελια και για κλαματα.

Απο προσωπικη εμπειρια εχω καταληξει στο συμπερασμα οτι η απολαυση ειναι αμεσα συνδεδεμενη με την εκαστοτε συνθεση, την ενταση , τις χαμηλες συχνοτητες και τελος με την ποιοτητα της ηχογραφησης.
Κατ αρχας βασικη προυποθεση για την απολαυση της ακροασης ειναι σε ποιο βαθμο σ αρεσει σε φτιαχνει η συνθεση.
Η ενταση επισης ειναι αμεσα συνδεδεμενη με την παραπαν προυποθεση. Δεν υπαρχει περιπτωση να σ αρεσει ενα τραγουδι και να μην ανεβασεις την ενταση. Δεν υπαρχει απολαυση χωρις ενταση, ξεχαστε το.
Οι χαμηλες συχνοτητες και η αποδοση αυτων ειναι επισης πολυ σημαντικος παραγοντας, χωρις αυτες μην περιμεντε απολαυση. Τα εχει γραψει ο Μπουτχιας αλλα μπορειτε να διαβασετε και το κειμενο στο τελος εαν εχετε ακομη αμφιβολιες.
Τελος εχω διαπιστωσει οτι η ιδια συνθεση προσφερει μεγαλυτερη απολαυση οταν η ηχογραφηση και μιξη ειναι καλυτερη. Δεν νομιζω να υπαρχει κανεις που να διαπιστωσε το αντιθετο.

ενα καλο συστημα μας ενδιαφερει να μπορει να αποδωσει τα μεγιστα σε μια καλη ηχογραφηση, να μπορει να αποδωσει κυριως τα δυναμικα στην απαιτουμενη ενταση και τις χαμηλες συχνοτητες. Αν δεν μπορει να κανει αυτα τα 2 , ανοιχτε το παραθυρο και πεταξτε το:biggrin:
για να παρουμε το μεγιστο απο μια καλη ηχογραφηση θα πρεπει το συστημα να μπορει να ακολουθησει και να το επριτρεπει ο χωρος.
Στην πραγματικοτητα γινεται συνηθως το εξης. παιρνουν ενισχυτες ακαταλληλους που φρεναρουν τα ηχεια πριν φτασουν εκεινα στα ορια τους, παιρνουν ηχεια που αγκομαχουν να κανουν τα βασικα ή τα βαζουν οπως να ναι στο δωματιο, σε ακαταλληλες αποστασεις περιμενοντας να παιξουν με εναν μαγικο τροπο και να υπερνικησουν τους νομους της φυσικης.
Αφηνουν και το δωματιο αφροντιστο. ολα λαθος και μετα παντα κατι τους ενοχλει στον ηχο και δωστου τραμπες και ματζουνια. Εντοπιζουν πιθανον το προβλημα αλλα οχι την αιτια αυτου.
Στο τελος ακουνε μονον ενα 60% απο αυτο που θα μπορουσαν να παρουν απο μια καλη ηχογραφηση αφου δεν μπορουν ολα τα υπολοιπα να ακολουθησουν. Στο τελος συνηθιζουν στον ηχο που λεει και ο Κογιας και τους φαινεται και φυσιολογικο. Δεν εχει νοημα βεβαια νοημα να τους τα πεις ολα αυτα, απο μια ηλικια και μετα ειναι χαμενος κοπος.

*το κεμενο για το μπασο και τις χαμηλες συχνοτητες.
The underrated bass as the most important instrument

From a layman's perspective, you can imagine the bass as the air you breathe. The untrained ear won't notice if it's there, but will notice if the bass is missing. It's like the annoying music coming from a smartphone. The problem is that our subconscious and our listening habits lack the full frequency spectrum. You always feel like you're lulled by something incomplete.

The bass is felt before you hear it

The bass also has a special quality that was discovered by American scientists several years ago. Our human hearing can recognize and understand the rhythm in the low-frequency range more quickly than in higher frequency ranges. This makes the bass the leader. This even goes so far that you often feel the low-frequency bass before you actually hear it. In fact, it is the most important instrument in the band because it is the quickest to recognize by ear.

The bass is essential

In fact, the bass is essential for us to be able to mentally follow a musical work. This was the result of a study carried out in 2017, based on a very special experiment: scientists played two pieces of music to test subjects at the same time, one pitched high and the other lower. The test subjects were then asked to tap along to the song, subconsciously choosing one of the two versions. Far more people rapped the deeper pitched song. The researchers' conclusion:

Cover the low-frequency spectrum for the ear and brain

We can process and understand music better with a present bass line if it mainly contains sounds from the lower sound spectrum. And this does not only apply to the electric bass as a string instrument, but also to synth bass in techno and EDM or to the double bass in classical music. It's not just about the instrument, but about the audible frequency spectrum, which only feels rounded by the deep bass. Our ears are somewhat disappointed if the lower range of the sound spectrum is not covered. The low-frequency tones make the bass the most important instrument. The instruments that lead the melody and harmony can still be so disappointed and offended.

 



Μηνύματα
13.014
Reaction score
10.244
να, κάτι τέτοια σαν τους oasis παραπάνω ακούω και παίρνω θάρρος πως και στο σπίτι μπορείς να μιξομαστεράρεις... :p

Έλα! Είσαι και στο Spotify; Ο wnet φτιάχνει μουσική, για όσους δεν το ξέρουν ή δεν το κατάλαβαν.
 

Μηνύματα
4.902
Reaction score
4.028
ανάμεσα σε B&W και Neumann είναι πάντως ξεκάθαρη είτε ακούγονταν ανά ένα είτε ανά ζεύγος... Κάνει ΄΄μπαμ΄΄ από μεσαίες και άνω χωρίς να καμουφλάρεται ανάλογα με τη σύσταση του setup...
Αναφέρεται χωρίς να επικρίνω το ένα ή το άλλο...:sneaky:
.......
Κοττα! :roflmao: Πες ποιο ακουγεται καλυτερα κι ασε τους χρησμους Πυθιας.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
52.645
Reaction score
129.580
The underrated bass as the most important instrument

From a layman's perspective, you can imagine the bass as the air you breathe. The untrained ear won't notice if it's there, but will notice if the bass is missing. It's like the annoying music coming from a smartphone. The problem is that our subconscious and our listening habits lack the full frequency spectrum. You always feel like you're lulled by something incomplete.

The bass is felt before you hear it

The bass also has a special quality that was discovered by American scientists several years ago. Our human hearing can recognize and understand the rhythm in the low-frequency range more quickly than in higher frequency ranges. This makes the bass the leader. This even goes so far that you often feel the low-frequency bass before you actually hear it. In fact, it is the most important instrument in the band because it is the quickest to recognize by ear.

The bass is essential

In fact, the bass is essential for us to be able to mentally follow a musical work. This was the result of a study carried out in 2017, based on a very special experiment: scientists played two pieces of music to test subjects at the same time, one pitched high and the other lower. The test subjects were then asked to tap along to the song, subconsciously choosing one of the two versions. Far more people rapped the deeper pitched song. The researchers' conclusion:

Cover the low-frequency spectrum for the ear and brain

We can process and understand music better with a present bass line if it mainly contains sounds from the lower sound spectrum. And this does not only apply to the electric bass as a string instrument, but also to synth bass in techno and EDM or to the double bass in classical music. It's not just about the instrument, but about the audible frequency spectrum, which only feels rounded by the deep bass. Our ears are somewhat disappointed if the lower range of the sound spectrum is not covered. The low-frequency tones make the bass the most important instrument. The instruments that lead the melody and harmony can still be so disappointed and offended.
Όταν στα λέω γω δεν ακούς, πρέπει να τα βρεις στα γερμανικά για να τα ακούσεις;

Τι άτομο είναι αυτό ρε!

Πάντως πολύ σωστά τα λέει ο φίλος. Δικό μου παιδί είναι. Σαμπάκιας, καθωσπρέπει, άρχοντας.
 

Δημητρης 777

Spendorious
Μηνύματα
6.673
Reaction score
20.365
Δεν υπαρχει απολαυση χωρις ενταση, ξεχαστε το.
Αν βάλεις λίγο νερό στο κρασί σου γι' αυτό..
Δεν είναι νόμος, δεν υπάρχει λόγος να το βάζεις ως προυπόθεση..
Υπάρχουν πολλοί άνθρωποι που δεν επιθυμούν να ακούνε στην καθημερινότητα τους τη μουσική σε συνθήκες live..
Αυτοί δεν απολαμβάνουν? :idk:
Το ότι είναι θετικό και επιθυμητό το σύστημα να μπορεί.. είναι άλλη κουβέντα.
Αν δεν μπορει να κανει αυτα τα 2 , ανοιχτε το παραθυρο και πεταξτε το:biggrin:
..και βάλεις ένα stop στον αφορισμό των όποιων υποδεέστερων συστημάτων που είναι κάτω από τα ελιτίστικα κλισέ του HiFi.. 8-)

Στα υπόλοιπα μπορούμε να συμφωνήσουμε..
 

Μηνύματα
28.167
Reaction score
26.623
Ρεεε χαλαρώστε ρε . Ακούμε μουσική για να γουστάρουμε . Οχι για να τσακωνόμαστε.
Υπάρχουν πολύ οδυνηρά πράγματα στη ζωή , βιώνω τώρα κάποια απο αυτά .
Δεν χρειάζεται τέτοια φούρια για το πως ακούει μουσική ο καθένας.
Οπως μπορεί ο καθένας. Αηντε μπράβο.
 


Μηνύματα
13.014
Reaction score
10.244
Υπάρχουν πολλοί άνθρωποι που δεν επιθυμούν να ακούνε στην καθημερινότητα τους τη μουσική σε συνθήκες live..
Αυτοί δεν απολαμβάνουν? :idk:
Προφανώς! Αλλά πρέπει να ληφθούν υπ' όψιν οι καμπύλες ίσης ακουστότητας και να γίνει η κατάλληλη ισοστάθμιση-loudness για να υπάρχει η ικανοποίηση.
 

Μηνύματα
4.534
Reaction score
7.866
Αν βάλεις λίγο νερό στο κρασί σου γι' αυτό..
Δεν είναι νόμος, δεν υπάρχει λόγος να το βάζεις ως προυπόθεση..
Υπάρχουν πολλοί άνθρωποι που δεν επιθυμούν να ακούνε στην καθημερινότητα τους τη μουσική σε συνθήκες live..
Αυτοί δεν απολαμβάνουν? :idk:
Το ότι είναι θετικό και επιθυμητό το σύστημα να μπορεί.. είναι άλλη κουβέντα.

..και βάλεις ένα stop στον αφορισμό των όποιων υποδεέστερων συστημάτων που είναι κάτω από τα ελιτίστικα κλισέ του HiFi.. 8-)

Στα υπόλοιπα μπορούμε να συμφωνήσουμε..
Η απόλαυση συνδέεται με την ένταση Δημήτρη, είναι γεγονός.
Ακου ένα κομμάτι και χαμήλωσε ξαφνικά την ένταση, δεν θα σ αρέσει καθόλου η αλλαγή. Ας μιλήσουμε καλύτερα για επίπεδα απόλαυσης για να συμφωνήσουμε.
Δυνατά βέβαια μπορείς να παίξεις όταν το επιτρέπει ο χώρος και το ηχοσυστημά που έχεις. Σε στάθμες σουπερμάρκετ πάντως μην περιμένεις κάποια απόλαυση. :tongue:
 

Μηνύματα
4.534
Reaction score
7.866
Όσον αφορά την ένταση, όσο πιο δυνατά παίζει τόσο περισσοτερες συχνότητες γίνονται αντιληπτές.
Ε περισσότερες συχνότητες μεγαλύτερη απόλαυση :D

Το ζουμί όμως βρίσκεται παρακάτω @Δημητρης 777
Of course, we prefer to listen loud to the music that we particularly like. What's more: how much we like a song even influences our supposedly objective perception of volume! In one experiment, twenty rock fans and twenty people who didn't like rock were played short music snippets of different types and volumes. The task was to adjust the volume of the individual sound sequences to the same level. In fact, the rock fans played passages from rock songs louder than the rest of the study participants. This suggests that they found this music to be less loud than people who have different tastes in music. The reason why we turn on music that we like is that a lot of happiness hormones are released in our brain and these also change our perception of volume. We are, so to speak, immediately rewarded with well-being for turning up the music loudly. A US study shows that this can result in behavior similar to that of drug addicts. Two parallels between the “drug music” and alcohol, for example, are particularly clear. On the one hand, the desire to intensify and repeat the drug or music rush. If we hear a song quietly in the background on the radio that particularly appeals to us, our first impulse is to increase the kick by turning it up louder. As a result, we would like to hear the same song again. Another parallel to drug addiction is the switching off of reason when consuming them. Long-term goals, such as staying healthy and growing as old as possible, take a back seat. A drinker may know that he is damaging his liver and shortening his life expectancy, but the immediate urge to indulge in intoxication is still greater. It's the same with loud music at concerts and in clubs: many people know that it can damage their hearing, but they still want to feel the music as intensely as possible. The stimulation of the vestibular system in the ears through the bass from the large speakers also contributes to this.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
52.645
Reaction score
129.580
Όσον αφορά την ένταση, όσο πιο δυνατά παίζει τόσο περισσοτερες συχνότητες γίνονται αντιληπτές.
Όχι.

Το σημείο της μεγαλύτερης αντίληψης συχνοτικού περιεχομένου, είναι η στάθμη αναφοράς, 85dB μέση στάθμη, με κορυφές 105.

Κάτω από αυτή τη στάθμη, χάνεις συχνοτικό περιεχόμενο.

Πάνω από αυτή τη στάθμη, επίσης χάνεις συχνοτικό περιεχόμενο.

Και αυτά, ισχύουν για όλους τους ανθρώπους, ανεξαρτήτως προτιμήσεων και ευαισθησίας.

Τα έχω εξηγήσει αναλυτικά.
 


Δημητρης 777

Spendorious
Μηνύματα
6.673
Reaction score
20.365
Δεν υπαρχει απολαυση χωρις ενταση, ξεχαστε το.
Ας μιλήσουμε καλύτερα για επίπεδα απόλαυσης για να συμφωνήσουμε.
:party:

Πολύ καλύτερα, ευχαριστώ.. :rolleyes:

Όσον αφορά την ένταση, όσο πιο δυνατά παίζει τόσο περισσοτερες συχνότητες γίνονται αντιληπτές.
Ε περισσότερες συχνότητες μεγαλύτερη απόλαυση :D

Το ζουμί όμως βρίσκεται παρακάτω @Δημητρης 777
Of course, we prefer to listen loud to the music that we particularly like. What's more: how much we like a song even influences our supposedly objective perception of volume! In one experiment, twenty rock fans and twenty people who didn't like rock were played short music snippets of different types and volumes. The task was to adjust the volume of the individual sound sequences to the same level. In fact, the rock fans played passages from rock songs louder than the rest of the study participants. This suggests that they found this music to be less loud than people who have different tastes in music. The reason why we turn on music that we like is that a lot of happiness hormones are released in our brain and these also change our perception of volume. We are, so to speak, immediately rewarded with well-being for turning up the music loudly. A US study shows that this can result in behavior similar to that of drug addicts. Two parallels between the “drug music” and alcohol, for example, are particularly clear. On the one hand, the desire to intensify and repeat the drug or music rush. If we hear a song quietly in the background on the radio that particularly appeals to us, our first impulse is to increase the kick by turning it up louder. As a result, we would like to hear the same song again. Another parallel to drug addiction is the switching off of reason when consuming them. Long-term goals, such as staying healthy and growing as old as possible, take a back seat. A drinker may know that he is damaging his liver and shortening his life expectancy, but the immediate urge to indulge in intoxication is still greater. It's the same with loud music at concerts and in clubs: many people know that it can damage their hearing, but they still want to feel the music as intensely as possible. The stimulation of the vestibular system in the ears through the bass from the large speakers also contributes to this.
Δεν διαφωνώ με την γενική ''αίσθηση'' και τα παραδείγματα.. :idk:
Έχω παρόμοιες ''τάσεις'' όπως όλοι.. :biggrin:
Αυτό δεν σημαίνει πως θα απολάμβανα να ακούω τη μουσική μου πάντα ή συχνότερα σε υψηλά db. ;)

Αυτό θα κούραζε.. (δεν μιλάω για χώρο - προβλήματα)

Στο απόφθεγμα διαφωνούμε λίγο.. 8-)
But, no big deal..
 


Staff online

  • Zizik
    Safety Last * tl;dr *
  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
172.437
Μηνύματα
2.903.872
Members
38.044
Νεότερο μέλος
πλιακος Αργύρης
Top