Σε αναζήτηση λογισμικού room correction

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.511
Reaction score
135.821
Σε 15 τ.μ με ύψος κάπου στο 2.7 μ. το rt60 πρέπει να είναι κάτω από 0.2 και κοντά στο 0.1 για να είσαι by the book
Έλα, νταξ, και 0,2" θα είναι άριστο.

Το θέμα είναι να το παλέψει, αν τυχόν βρίσκεται τώρα πχ στο 0,4 θα έχει σημαντικό όφελος αν το κατεβάσει έστω λίγο κάτω από 0,3", και βλέποντας και κάνοντας.
 

Μηνύματα
3.920
Reaction score
6.188
Έλα, νταξ, και 0,2" θα είναι άριστο.

Το θέμα είναι να το παλέψει, αν τυχόν βρίσκεται τώρα πχ στο 0,4 θα έχει σημαντικό όφελος αν το κατεβάσει έστω λίγο κάτω από 0,3", και βλέποντας και κάνοντας.
Δεν διαφωνώ και η αλήθεια είναι ότι η μέχρι τώρα εμπειρία μου δείχνει ότι θες λίγο παραπάνω rt για ακρόαση μουσικής σε σχέση με αυτό που προτείνει η Harman
 

Μηνύματα
1.343
Reaction score
2.691
Εγώ πάντως είμαι κατά της ισοστάθμισης ,αν δεν είναι ο χώρος φταγμένος και δεν υπάρχει sub.
Το glm σου καταπίνει το μπάσο και σου αφαιρεί «καμπανάκια” ψηλά.
Χωρίς glm για να γουστάρω , με glm για πιο ξεκούραστα.
Όσο και να το πειράξεις μετά το calibration με καμπύλες κ.λ.π δεν είναι το ίδιο
 

Faidros Barlas

Φρομ δε ρίβερ του δε ση
Μηνύματα
871
Reaction score
1.666
Για ένα sub είναι super, δένει άψογα με τους δορυφόρους μέχρι να πεις Μπί έντ Ντάμπλγιου. Για περισσότερα, δεν είναι μάλλον η βέλτιστη λύση.
Θεωρείς ότι εξίσου εύκολη θα ήταν η ενσωμάτωση sub σε έναν συνδυασμό π.χ. 8030 με το αντίστοιχο 7050 sub; Εννοώ, είναι τόσο απαραίτητο το glm στο δέσιμο μεταξύ τους ή με την κατάλληλη τοποθέτηση μπορείς να πετύχεις καλά αποτελέσματα και έτσι;

Νομίζω ένα επαρκεί στην περίπτωση μου αφού μιλάμε για nearfield ακρόαση σε γραφείο (έχω κατανοήσει θεωρητικά τα πλεονεκτήματα των πολλαπλών σαμπ αλλά προς το παρόν το θεωρώ ανέφικτο, και για το λόγο ότι πρέπει να αναζητήσεις προενισχυτή που θα αναλάβει το κροσάρισμα, και πριν το καταλάβεις μιλάς για πολυκάναλο, το ξέρω το rabbit hole εδώ μέσα και πόσο εύκολο είναι να μπεις σε αυτό!).

Συμφωνώ και επαυξάνω. Με κάποιες στοιχειώδεις προυποθέσεις (επιλογή, τοποθέτηση κλπ) η διαφορά είναι ακουστή. Ο χώρος που συζητάμε μάλλον ζήτάει 2χ8330 + 7350 (60 για μερακλήδες, αλλά €€€). Αν δε θέλεις να μπλέκεις με μετρήσεις, πειράματα, χόμπι κλπ αξίζει με τα χίλια!
Αυτόν τον συνδυασμό κοιτάω και εγώ (ότι αξίζει είμαι σίγουρος, αρκεί πράγματι να τηρηθούν κάποιες στοιχειώδεις προυποθέσεις) αλλά αναρωτιέμαι αν θα μπορούσα εξίσου καλά να κάνω τη δουλειά μου με 2 8030 και ένα 7050 όπως γράφω και πιο πάνω, με τα μισά χρήματα δηλαδή, και λίγη ακουστική φροντίδα ή και λίγο πειραματισμό με το REW στην πορεία.

Εγώ πάντως είμαι κατά της ισοστάθμισης ,αν δεν είναι ο χώρος φταγμένος και δεν υπάρχει sub.
Το glm σου καταπίνει το μπάσο και σου αφαιρεί «καμπανάκια” ψηλά.
Χωρίς glm για να γουστάρω , με glm για πιο ξεκούραστα.
Όσο και να το πειράξεις μετά το calibration με καμπύλες κ.λ.π δεν είναι το ίδιο
Sub υπάρχει η προοπτική να προστεθεί ένα, αν όχι κατευθείαν, στην πορεία, καθότι η αγορά θα γίνει τμηματικά για οικονομικούς λόγους.

Το να σου αφαιρεί μπάσο το καταλαβαίνω και είναι αναμενόμενο, αλλά στις υψηλές τι πειράζει; Είχα την εντύπωση και επιβεβαιώθηκε από τον pstergio πιο πάνω ότι δεν αγγίζει πάνω από τα 500 Hz. Λογικά έτσι μειώνεται και το διαθέσιμο headroom πάντως.

Ενδιαφέρουσες οι παρατηρήσεις σου, βλέπουμε εδώ αντικρουόμενες απόψεις πάνω στο θέμα. Τι αλλάζει μετά το calibration ώστε να θεωρείς ότι δεν είναι πιά το ίδιο; Εννοώ πώς θα το περιέγραφες; Υποκειμενικές εκτιμήσεις, το ξέρω, αλλά τι να κάνουμε, προσωπικά δεν είμαι τόσο μορμόνος με την "αντικειμενικότητα", θεωρώ ότι και οι εντυπώσεις έχουν τη θέση τους και είναι χρήσιμες, αρκεί να ξέρεις τι μπορεί να βγάλεις από αυτές και τι όχι. Δεν υποκαθιστούν τις μετρήσεις ούτε τις αναιρούν, δύνανται όμως να λειτουργήσουν συμπληρωματικά (επειδή βλέπω ότι άναψε η διαφωνία σε παράδιπλα νήμα).
 

Μηνύματα
1.343
Reaction score
2.691
Θεωρείς ότι εξίσου εύκολη θα ήταν η ενσωμάτωση sub σε έναν συνδυασμό π.χ. 8030 με το αντίστοιχο 7050 sub; Εννοώ, είναι τόσο απαραίτητο το glm στο δέσιμο μεταξύ τους ή με την κατάλληλη τοποθέτηση μπορείς να πετύχεις καλά αποτελέσματα και έτσι;

Νομίζω ένα επαρκεί στην περίπτωση μου αφού μιλάμε για nearfield ακρόαση σε γραφείο (έχω κατανοήσει θεωρητικά τα πλεονεκτήματα των πολλαπλών σαμπ αλλά προς το παρόν το θεωρώ ανέφικτο, και για το λόγο ότι πρέπει να αναζητήσεις προενισχυτή που θα αναλάβει το κροσάρισμα, και πριν το καταλάβεις μιλάς για πολυκάναλο, το ξέρω το rabbit hole εδώ μέσα και πόσο εύκολο είναι να μπεις σε αυτό!).



Αυτόν τον συνδυασμό κοιτάω και εγώ (ότι αξίζει είμαι σίγουρος, αρκεί πράγματι να τηρηθούν κάποιες στοιχειώδεις προυποθέσεις) αλλά αναρωτιέμαι αν θα μπορούσα εξίσου καλά να κάνω τη δουλειά μου με 2 8030 και ένα 7050 όπως γράφω και πιο πάνω, με τα μισά χρήματα δηλαδή, και λίγη ακουστική φροντίδα ή και λίγο πειραματισμό με το REW στην πορεία.



Sub υπάρχει η προοπτική να προστεθεί ένα, αν όχι κατευθείαν, στην πορεία, καθότι η αγορά θα γίνει τμηματικά για οικονομικούς λόγους.

Το να σου αφαιρεί μπάσο το καταλαβαίνω και είναι αναμενόμενο, αλλά στις υψηλές τι πειράζει; Είχα την εντύπωση και επιβεβαιώθηκε από τον pstergio πιο πάνω ότι δεν αγγίζει πάνω από τα 500 Hz. Λογικά έτσι μειώνεται και το διαθέσιμο headroom πάντως.

Ενδιαφέρουσες οι παρατηρήσεις σου, βλέπουμε εδώ αντικρουόμενες απόψεις πάνω στο θέμα. Τι αλλάζει μετά το calibration ώστε να θεωρείς ότι δεν είναι πιά το ίδιο; Εννοώ πώς θα το περιέγραφες; Υποκειμενικές εκτιμήσεις, το ξέρω, αλλά τι να κάνουμε, προσωπικά δεν είμαι τόσο μορμόνος με την "αντικειμενικότητα", θεωρώ ότι και οι εντυπώσεις έχουν τη θέση τους και είναι χρήσιμες, αρκεί να ξέρεις τι μπορεί να βγάλεις από αυτές και τι όχι. Δεν υποκαθιστούν τις μετρήσεις ούτε τις αναιρούν, δύνανται όμως να λειτουργήσουν συμπληρωματικά (επειδή βλέπω ότι άναψε η διαφωνία σε παράδιπλα νήμα).
Τι να σου πω , δεν έχω τις γνώσεις να το εξηγήσω.
Όντως με τα τις 500 δεν πειράζει τίποτα το glm αλλά ακούγεται διαφορετικά
Το μόνο που κατάφερα για να μην μου τα χαλάει στις υψηλές ήταν να κάνω ’individual calibration’ mode in GLM και όχι ’symmetric’ calibration mode, που είναι από default
Κάνας Κώστας έαρ ίσως μπορεί να το εξηγήσει
 

wnet

Nearfieldένιος
Μηνύματα
4.668
Reaction score
16.066
Θεωρείς ότι εξίσου εύκολη θα ήταν η ενσωμάτωση sub σε έναν συνδυασμό π.χ. 8030 με το αντίστοιχο 7050 sub; Εννοώ, είναι τόσο απαραίτητο το glm στο δέσιμο μεταξύ τους ή με την κατάλληλη τοποθέτηση μπορείς να πετύχεις καλά αποτελέσματα και έτσι;
Αν και δε ρωτάς εμένα, θα απαντήσω και γω....
αυτό είναι το βασικό μου σύστημα (8030c 7070c) οδηγούμενο από ένα minidsp 2x4HD με το οποίο κυρίως χαλαρώνω ένα peak του χώρου στα 55-60. Χωρίς το minidsp δε θα τα κατάφερνα τόσο καλά στο χώρο μου και στις δυνατές/πιθανές θέσεις του sub. Αν έχεις σοβαρό χώρο και κυρίως δυνατότητα να βάλεις το sub όπου θες, πιθανότατα να μπορέσεις και χωρίς dsp.
 

Μηνύματα
1.004
Reaction score
2.810
Θεωρείς ότι εξίσου εύκολη θα ήταν η ενσωμάτωση sub σε έναν συνδυασμό π.χ. 8030 με το αντίστοιχο 7050 sub; Εννοώ, είναι τόσο απαραίτητο το glm στο δέσιμο μεταξύ τους ή με την κατάλληλη τοποθέτηση μπορείς να πετύχεις καλά αποτελέσματα και έτσι;
Εξίσου εύκολη ούτε για πλάκα! Με το GLM πατάς το κουμπί και βγαίνει η χοντρή ( 🥶❄😄). Κερδίζεις επίσης το calibration και στα μεσοχαμηλά...
Προφανώς γίνεται, ειδικά για ένα sub. Αν έχεις περιθώριο δοκιμών - αλλαγών θέσεων και πιθανόν κι ένα miniDSP, θα γίνει. Το δοκίμασα παλιότερα με διπλό sub και 2χ4 HD. Ήθελε προσπάθεια και δεν είμαι και κανένας γκουρού.
Συμπερασματικά, αν θέλεις το καλύτερο πακέτο, με ευκολία χρήσης, πας σε SAM και δε μετανιώνεις, αρκεί να το φτάνεις οικονομικά. Αν όχι, ηχητικά θα είσαι παρόμοια και με τα κλασσικά μόνιτορς , αλλά με χρόνο - προσπάθεια.

ήταν να κάνω ’individual calibration’ mode in GLM και όχι ’symmetric’ calibration mode, που είναι από default
Μα εννοείται, το symmetric δεν έχει νόημα σε νορμάλ χώρους. Και δε νομίζω να ήταν καν default, χωρίς να είμαι απόλυτος βέβαια...

αυτό είναι το βασικό μου σύστημα (8030c 7070c) οδηγούμενο από ένα minidsp 2x4HD με το οποίο κυρίως χαλαρώνω ένα peak του χώρου στα 55-60. Χωρίς το minidsp δε θα τα κατάφερνα τόσο καλά στο χώρο μου και στις δυνατές/πιθανές θέσεις του sub. Αν έχεις σοβαρό χώρο και κυρίως δυνατότητα να βάλεις το sub όπου θες, πιθανότατα να μπορέσεις και χωρίς dsp.
Σωστός! Αν και νομίζω ότι μεγάλα peaks χωρίς DSP 😒...
 

Μηνύματα
21
Reaction score
32
Αλλά καθότι το δωμάτιο μικρό, έχει τα θεματάκια του και ακουστική φροντίδα δεν μπορεί να μπει, οπότε κοιτάω για λογισμικό διόρθωσης απόκρισης, τουλάχιστον να μαζέψω τα πολλά πολλά, π.χ. και το γραφείο "ακούγεται" αρκετά στα low mids, περισσότερο ακούω περίσσεια ενέργειας/στάσιμα χαμηλά παρά ακυρώσεις πάντως (που σίγουρα θα υπάρχουν και τέτοιες).
Εχοντας δοκιμάσει αρκετα drc προγράμματα απο το 2015 και μετά ,(dirac ,sonarworks,math κ.α)το dirac ήταν με διαφορά το καλύτερο και νομίζω οτι θα σε ικανοποιήσει.
Το μόνο θέμα που είχα με το dirac ηταν οτι περίμενα περισσοτερο μπάσο απο το ηχείο αλλά δεν...

Τώρα θα μου πει κάποιος...
Εχεις sub; Οχι..
Εχεις ηχείο που να κατεβαίνει στην 1η οκτάβα; Οχι..
Και που πας ρε καραμήτρο;:D

Aπλά περίμενα ότι σε ενα δωμάτιο 10 τμ με συμμετρική τοποθέτηση και τριγωνο 1,60 ,χωρίς dips στι χαμηλες και με ενα ομοαξονικό 6.5΄΄ και 2 γούφερ 6.5΄΄ στο κάθε ηχείο οτι θά πρεπε να χω κάπως καλύτερο αποτέλεσμα στην 2η οκτάβα.

Ολα αυτά μεχρι πέρσι που δοκίμασα το Focus Fidelity drc...
H διαφορά με το dirac είναι μεγάλη και είναι αποκλειστικά στις χαμηλές.Σκέφτηκα μήπως είναι ιδέα μου αλλά με βοήθησε ενα φίλος με ενα blind test και επαληθεύτηκα πολύ εύκολα με σκορ 20/20.Δεν ξέρω που οφείλεται αυτη η διαφορά υπέρ του focus fidelity στις χαμηλές αλλά διάβασα στο νετ οτι είναι απο τον μεγαλυτερο αριθμό των filter taps(65000+).

Παρόμοια αποτελέσματα θα πάρεις και απο το Audiolence το οποίο δοκίμασα αλλά απερριψα επειδή είναι πιο ακριβό.Το καλύτερο drc λένε ότι ειναι το Acourate audio vero αλλά χρειαζεται αρκετές γνώσεις και μάλλον θα χρειαστείς την βοήθεια του @Bhutia :D

Focus Fidelity +
1.Τιμη 250 ντόλαρς
2.UI(πολύ καλό,σαν του dirac)
3.Μπορεις να μετρήσεις με την διόρθωση στο signal path για επιβεβαίωση.Τα υπόλοιπα drc δεν εχουν τέτοια υλοποίηση και θα πρέπει να το κάνεις μέσω rew.

Focus Fidelity -
1.Δικάναλο μόνο,no sub :p.Το 2024 θα βγάλει εκδοση multichannel,subs,crossover(να βάλω sub σε 10 τμ;Το σκέφτομαι...🤔).Αρα αν θα ενσωματώσεις sub σύντομα,πας για Audiolence XO ή Dirac με bass control.
2.Δεν έχει trial.
3.Χρειάζεσαι ενα software player με convolution engine όπως roon, jriver.

Οτι κι αν διαλέξεις πάντως,καλό είναι να εξοικειωθείς με το rew πρώτα,να δεις πως μετράς και αν μπορείς να διαλέξεις μια θέση με απόκριση με τα μικρότερα/λιγότερα dips.

Αυτά!

ΥΓ.Αφού πιάσαμε την κουβέντα για λογισμικά drc, αφήνω παρακάτω ενα link με παλαιότερο συγκριτικο τεστ drc.

 

symos

You're not worthy!
Μηνύματα
3.447
Reaction score
7.762
3.Χρειάζεσαι ενα software player με convolution engine όπως roon, jriver.
Δεν μπορείς να παίζεις από όπου θες και να περνάς μετά το σήμα από το equalizer APO (ή κάτι παρόμοιο) όπου θα έχεις φορτωμένο το φίλτρο;
 

Μηνύματα
21
Reaction score
32
Δεν μπορείς να παίζεις από όπου θες και να περνάς μετά το σήμα από το equalizer APO (ή κάτι παρόμοιο) όπου θα έχεις φορτωμένο το φίλτρο;
Drc λογισμικα όπως τα acourate,audiolence και focus fidelity δημιουργουν αρχεία διόρθωσης τύπου wav τα οποία μπορουν να ενσωματωθούν σε:
1.software players με ενσωματωμένη convolution engine όπως roon και jriver.
2.εφαρμογές convolvers όπως hang loose convolver που έχει την δυνατότητα να ενσωματωθεί ως au/vst plugin σε players όπως audirvana.

Αρα, αν εχεις roon/jriver δεν χρειάζεσαι κάτι άλλο.
Αν έχεις player χωρίς convolution engine αλλα με au/vst plugins όπως audirvana,amarra ειναι απαραίτητο το HLConvolver ή κάποιο αντίστοιχο convolver.
Αν δεν εχεις player και ακους απλά απο spotify,tidal,applemusic τότε χρειάζεσαι το HLConvolver και ενα λογισμικό τύπου loopback όπως το black hole για να περνάει το σήμα μέσα απο το convolver.

Tώρα για το APO δεν είμαι σίγουρος ,θέλει ψάξιμο.

Edit.Κάπου διάβασα οτι υποστηρίζει αλλά έχει θεματάκια.
Ισως ειναι καλύτερα να κάνεις ενα τεστ με convolution αρχεία απο rew/rephase και να τα ανεβάσεις στο APO και να δεις τι γίνεται.
 
Last edited:


Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.344
Reaction score
56.882
Εχοντας δοκιμάσει αρκετα drc προγράμματα απο το 2015 και μετά ,(dirac ,sonarworks,math κ.α)το dirac ήταν με διαφορά το καλύτερο και νομίζω οτι θα σε ικανοποιήσει.
Το μόνο θέμα που είχα με το dirac ηταν οτι περίμενα περισσοτερο μπάσο απο το ηχείο αλλά δεν...

Τώρα θα μου πει κάποιος...
Εχεις sub; Οχι..
Εχεις ηχείο που να κατεβαίνει στην 1η οκτάβα; Οχι..
Και που πας ρε καραμήτρο;:D

Aπλά περίμενα ότι σε ενα δωμάτιο 10 τμ με συμμετρική τοποθέτηση και τριγωνο 1,60 ,χωρίς dips στι χαμηλες και με ενα ομοαξονικό 6.5΄΄ και 2 γούφερ 6.5΄΄ στο κάθε ηχείο οτι θά πρεπε να χω κάπως καλύτερο αποτέλεσμα στην 2η οκτάβα.

Ολα αυτά μεχρι πέρσι που δοκίμασα το Focus Fidelity drc...
H διαφορά με το dirac είναι μεγάλη και είναι αποκλειστικά στις χαμηλές.Σκέφτηκα μήπως είναι ιδέα μου αλλά με βοήθησε ενα φίλος με ενα blind test και επαληθεύτηκα πολύ εύκολα με σκορ 20/20.Δεν ξέρω που οφείλεται αυτη η διαφορά υπέρ του focus fidelity στις χαμηλές αλλά διάβασα στο νετ οτι είναι απο τον μεγαλυτερο αριθμό των filter taps(65000+).

Παρόμοια αποτελέσματα θα πάρεις και απο το Audiolence το οποίο δοκίμασα αλλά απερριψα επειδή είναι πιο ακριβό.Το καλύτερο drc λένε ότι ειναι το Acourate audio vero αλλά χρειαζεται αρκετές γνώσεις και μάλλον θα χρειαστείς την βοήθεια του @Bhutia :D

Focus Fidelity +
1.Τιμη 250 ντόλαρς
2.UI(πολύ καλό,σαν του dirac)
3.Μπορεις να μετρήσεις με την διόρθωση στο signal path για επιβεβαίωση.Τα υπόλοιπα drc δεν εχουν τέτοια υλοποίηση και θα πρέπει να το κάνεις μέσω rew.

Focus Fidelity -
1.Δικάναλο μόνο,no sub :p.Το 2024 θα βγάλει εκδοση multichannel,subs,crossover(να βάλω sub σε 10 τμ;Το σκέφτομαι...🤔).Αρα αν θα ενσωματώσεις sub σύντομα,πας για Audiolence XO ή Dirac με bass control.
2.Δεν έχει trial.
3.Χρειάζεσαι ενα software player με convolution engine όπως roon, jriver.

Οτι κι αν διαλέξεις πάντως,καλό είναι να εξοικειωθείς με το rew πρώτα,να δεις πως μετράς και αν μπορείς να διαλέξεις μια θέση με απόκριση με τα μικρότερα/λιγότερα dips.

Αυτά!

ΥΓ.Αφού πιάσαμε την κουβέντα για λογισμικά drc, αφήνω παρακάτω ενα link με παλαιότερο συγκριτικο τεστ drc.

Αυτό που μπορώ να επιβεβαιώσω είναι ότι καθώς αυξάνεται το πλήθος στα διαθέσιμα taps γίνεται πιστότερη η εφαρμογή των επιλεγμένων παραμέτρων στα φίλτρα διόρθωσης ιδίως στη ζώνη των πρώτων οκτάβων που καταναλώνουν ανώτερο πλήθος taps. Αυξάνεται παράλληλα και το latency ως προς το ανεπεξέργαστο σήμα λόγω πιο εκτεταμένης επεξεργασίας στο πεδίο του χρόνου. Αυτός γίνεται σημαντικός παράγοντας σε οπτικοακουστικές εφαρμογές όπου θα προκύπτει αισθητή απόκλιση ανάμεσα σε audio και video σήμα.
Δεν μπορείς να παίζεις από όπου θες και να περνάς μετά το σήμα από το equalizer APO (ή κάτι παρόμοιο) όπου θα έχεις φορτωμένο το φίλτρο;
Είναι εφικτό αφού το APO προβλέπει εφαρμογή convolution φίλτρων, χρειάζεται όμως PC διαρκώς ενεργοποιημένο έχοντας κιόλας ορίσει ως προεπιλεγμένη συσκευή ήχου το εμπλεκόμενο DAC...

Επειδή η διαχείριση ψηφιακού σήματος από το APO είναι κλειδωμένη σε συχνότητα υπερδειγματοληψίας 48 KHz αυτό σημαίνει ότι πρέπει να κλειδωθεί σε αυτό το όριο και η εμπλεκόμενη κάρτα ήχου οπότε κάθε ψηφιακό σήμα με αλλότρια native ανάλυση θα υποβάλλεται σε αναδειγματοληψία. Δεν υφίσταται αποτρεπτικός ενδοιασμός για τον μέσο ακροατή, αλλά πολλοί - και κυρίως ψυχολογικού χαρακτήρα - γι ακραιφνείς ακροαματικόφιλους που θα έχουν δώσει περιουσίες στο ηχοσύστημα με το πιουρίστικο ψηφιακό τους front-end.
 

Μηνύματα
13.494
Reaction score
10.947
Επειδή η διαχείριση ψηφιακού σήματος από το APO είναι κλειδωμένη σε συχνότητα υπερδειγματοληψίας 48 KHz αυτό σημαίνει ότι πρέπει να κλειδωθεί σε αυτό το όριο και η εμπλεκόμενη κάρτα ήχου
Τί εννοείς; Ο Foobar μου βγάζει 96 KHz κάνοντας υπερδειγματοληψία στα χαμηλότερης ανάλυσης σήματα και η κάρτα ήχου μου είναι κλειδωμένη στα 96 KHz. Το σήμα περνάει από APO και όλα λειτουργούν. Πώς μπορώ να διαπιστώσω αυτό που λες, ότι το APO λειτουργεί στα 48 KHz;
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.344
Reaction score
56.882
Τί εννοείς; Ο Foobar μου βγάζει 96 KHz κάνοντας υπερδειγματοληψία στα χαμηλότερης ανάλυσης σήματα και η κάρτα ήχου μου είναι κλειδωμένη στα 96 KHz. Το σήμα περνάει από APO και όλα λειτουργούν. Πώς μπορώ να διαπιστώσω αυτό που λες, ότι το APO λειτουργεί στα 48 KHz;
Έχεις δίκιο, πρέπει να κάνω την εξής διευκρίνιση... Το APO Equalizer λειτουργεί στη συχνότητα δειγματοληψίας που θα έχουμε ορίσει για την κάρτα ήχου ως προεπιλεγμένη συσκευή στο σχετικό παράθυρο για τις συσκευές ήχου - ενότητα ΄΄Ιδιότητες΄΄ και υποενότητα ΄΄Για προχωρημένους΄΄.

Μπορεί λοιπόν να διαχειρίζεται σήμα 96 KHz - με μικρή άνοδο απαιτήσεων στην επεξεργαστική ισχύ σε σχέση με τα 48 KHz - εάν κι εφόσον η native συχνότητα υπερδειγματοληψίας στο διαχειριζόμενο πρόγραμμα αναπαραγωγής θα περιλάμβανε ανάλυση 96 KHz. Εννοείται ότι το αρχείο wav στη μηχανή Convolution του APO θα πρέπει να έχει παραχθεί στην ίδια κλειδωμένη συχνότητα.

Όταν όμως το APO καλείται να διαχειριστεί λ.χ. κάρτα ήχου λειτουργούσα έως τα 48 KHz ή streaming πρόγραμμα σκέτο lossless τότε θα ήταν προτιμότερο να ορίζουμε τη μέγιστη συχνότητα δειγματοληψίας για την προεπιλεγμένη συσκευή ήχου από το PC στην πλησιέστερη προς εκείνα συχνότητα λειτουργίας... Συνιστάται τέτοια δράση για τη βέλτιστη συνέργεια με περιορισμό σε φαινόμενα αναδειγματοληψίας κατά τη διαχείριση σήματος εντός του λειτουργικού συστήματος.

Το θέμα είναι ότι για ν'αποφεύγονται υπόνοιες ως προς το bit-perfect στα σήματα όταν χρησιμοποιούνται PC & Foobar σε ρόλο πηγής προτιμάμε να μην ορίζουμε το εμπλεκόμενο εξωτερικό DAC ως προεπιλεγμένη συσκευή, με τον δίαυλο μετάβασης σήματος προς εκείνο να γίνεται μέσω components τύπου WASAPI ή ASIO στο περιβάλλον του Foobar. Κάτι ανάλογο συμβαίνει και μέσα από τις ρυθμίσεις άλλων ψηφιακών αναπαραγωγών όπως jriver. Από την άλλη πλευρά όποτε χρησιμοποιούμε το ίδιο το PC σε ρόλο streamer για πολλαπλές διαδικτυακές πηγές θα ήταν χρήσιμο να ορίζουμε το DAC ως προεπιλεγμένη συσκευή ήχου από το PC...

Γράφοντας την ανάρτηση που σχολίασες είχα στο νου την κάρτα Startech που έδειξες σε γειτονικό νήμα κι επιπλέον το δικό μου σενάριο streaming σε απλό losless υλικό...
 

Μηνύματα
13.494
Reaction score
10.947
είχα στο νου την κάρτα Startech που έδειξες σε γειτονικό νήμα
Ξέχνα τη αυτή. Την βρήκα τυχαία εκείνη τη στιγμή "στο πόδι" απλά για να υποστηρίξω το επιχείρημα που ήθελα να πω σε εκείνο το νήμα.
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.344
Reaction score
56.882
Ξέχνα τη αυτή. Την βρήκα τυχαία εκείνη τη στιγμή "στο πόδι" απλά για να υποστηρίξω το επιχείρημα που ήθελα να πω σε εκείνο το νήμα.
Το άλλο που σκεπτόμουν εκείνη τη στιγμή ήταν η πρακτική μου να χρησιμοποιώ το APO όταν κάνω λήψεις για τη διορθωμένη κατάσταση του εκάστοτε setup, οπότε κλειδώνεται αναγκαστικά η προεπιλεγμένη συσκευή ήχου στη συχνότητα λειτουργίας του REW...
 

wnet

Nearfieldένιος
Μηνύματα
4.668
Reaction score
16.066
Μπορεί λοιπόν να διαχειρίζεται σήμα 96 KHz - με μικρή άνοδο απαιτήσεων στην επεξεργαστική ισχύ σε σχέση με τα 48 KHz...
επιβεβαιώνω

1703502776726.png


Το θέμα είναι ότι για ν'αποφεύγονται υπόνοιες ως προς το bit-perfect στα σήματα όταν χρησιμοποιούνται PC & Foobar σε ρόλο πηγής προτιμάμε να μην ορίζουμε το εμπλεκόμενο εξωτερικό DAC ως προεπιλεγμένη συσκευή, με τον δίαυλο μετάβασης σήματος προς εκείνο να γίνεται μέσω components τύπου WASAPI ή ASIO στο περιβάλλον του Foobar.
Αν παίξεις με ASIO το ξεχνάς το APO....
Εξαίρεση (απ' όσο δοκίμασα τουλάχιστον) ο ASIO driver που βάζει το FL Studio...
Από την άλλη θα στήσεις FL Studio για ένα driver? ίσως γίνεται κ αλλιώς αλλά δε συνέχισα να το ψάχνω...
 


Τελευταια Μηνυματα

Μέλη online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.338
Μηνύματα
2.937.317
Members
38.172
Νεότερο μέλος
GBOUGAS
Top