Για βλάβη σε SAMSUNG 55', μόλις 2,5 μηνών, αρνούνται την ΕΓΓΥΗΣΗ!!!

D

Deleted member 50795

Guest
Όχι ρε σύ, αυτοί είναι γενικοί όροι και μετά σε παραπέμπει στα κουτάκια, για το τι ισχύει για κάθε μια συσκευή χωριστά.(κατηγορία προϊόντων).
Δε βλέπω κάτι ύποπτο η´μεμπτό , είναι ξεκάθαρο.
Αν αναφέρεσαι σε αυτα δεν έχεις δίκιο.
Ειναι ξεκάθαρο.
 

Μηνύματα
16
Reaction score
2
Όχι ρε σύ, αυτοί είναι γενικοί όροι και μετά σε παραπέμπει στα κουτάκια, για το τι ισχύει για κάθε μια συσκευή χωριστά.
Δε βλέπω κάτι ύποπτο ηλ μεμπτό , είναι ξεκάθαρο.
Αν αναφέρεσαι σε αυτα δεν έχεις δίκιο.
Αν γκουγκλάρεις απλά "παραπλανητική διαφήμιση" θα καταλάβεις τι εννοώ. Οι όροι είναι η εγγύηση που υπογράφεις, τα λεγόμενα ψιλά γράμματα
Ίσως. Αλλά ακόμα και αν το Public τιμωρηθεί για παραπλανητική διαφήμιση, εσένα δεν σε βοηθάει αυτό.

Δεν ξέρω αν εσύ μπορείς να απαιτήσεις κάτι πατώντας σε κάτι γενικό που γράφουν στις συχνές ερωτήσεις (ενώ δεν αναφέρεται κάτι τέτοιο ούτε στους όρους που υπέγραψες ούτε εκεί που μιλάνε συγκεκριμένα για τις τηλεοράσεις). Ας μας πει την άποψή του και ο @Abessalom.

Εφόσον η επέκταση εγγύησης ισχύει για πολλές κατηγορίες συσκευών, ακόμα και κάποιες που δεν διαθέτουν καν οθόνη (π.χ. ατμοσίδερα) είναι σαφές πως η προστασία για σπάσιμο οθόνης δεν ισχύει για όλες. Το αν μια τέτοια γενική αναφορά θα έπρεπε να σημαίνει πως ισχύει για όλες όσες διαθέτουν οθόνη, είναι λίγο υποκειμενικό, δεδομένων και των άλλων παραμέτρων.
Δεν θα έπρεπε; Αν αυτό δεν είναι εξαπάτηση, τότε τι είναι; Μιλάμε για χρήματα και μαλιστα χιλιάδες €.
 

D

Deleted member 50795

Guest
Η επέκταση safety net , από ο,τι βλέπω στο link που παρέθεσες είναι ξεκάθαρη.

Αυτή δεν υπέγραψες?
 

Μηνύματα
16
Reaction score
2
Η επέκταση safety net , από ο,τι βλέπω στο link που παρέθεσες είναι ξεκάθαρη.

Αυτή δεν υπέγραψες?
Και οι απαντήσεις που δίνει στις δικές της ερωτήσεις. Αν ήθελε, μπορούσε να διευκρινίσει σε παρένθεση ότι αφορά μόνο οθόνες κινητών ή ότι εξαιρούνται αυτές των TV. Αυτό είναι η έννοια απατεωνιά...
 

D

Deleted member 50795

Guest
Τελευταία φορά….

οι όροι που υπέγραψες για την κατηγορία προϊόντων tv, δεν περιέχουν την προστασία σπασίματος οθόνης ..(αυτή υπέγραψες)

IMG_0754.jpeg



σε αντίθεση με την άλλη κατηγορία π.χ. των υπολογιστών που την περιλαμβάνουν σαν «ειδικό» όρο και την προβλέπει η εγγύηση σχετικά …

IMG_0753.jpeg


Ειναι ξεκάθαρο σου ειπα ..

στο λέει και στα πινακάκια..

IMG_0755.jpeg
 
Last edited by a moderator:

Μηνύματα
688
Reaction score
1.297
Πήγαινε βρες τον προϊστάμενο του καταστήματος που την αγόρασες και πες του ότι θα πας στην αστυνομία να του κάνεις μήνυση για απάτη και υπεξαίρεση χρημάτων.
Εάν το κάνεις όντως, θα κινηθεί αυτόφωρη διαδικασία. Έχω "τρομάξει " έτσι προϊσταμένους καταστημάτων σε 1-2 περιπτώσεις κατάφορης αδικίας εις βάρος μου και στο τέλος έβγαλα άκρη.

Επίσης τα public έχουν χαλάσει τα τελευταία χρόνια.
Παρόμοια ζημιά είχα πάθει σε μια Samsung του 2013 αγορασμένη από αυτούς , ξαφνικά μετά από ένα χρόνο χρήσης άρχιζε το panel και μαύριζε , μετά έβγαζε γραμμές κτλ . Την άλλαξαν με νέα ύστερα από έλεγχο αγνοώντας ένα εμφανέστατο σημάδι χτυπήματος πάνω στο πάνελ ύστερα από ατύχημα την πρώτη μέρα που την πήρα.
Καμιά φορά παίζει ρόλο και προσωπική σχέση του πελάτη με το κατάστημα.
Ειδικά στα καταστήματα της επαρχίας που πάνω κάτω σε ξέρουν , οι προϊστάμενοι προσπαθούν να σε βοηθήσουν.
On line παραγγελίες από τα "public " και κάθε public δεν θα βγάλεις εύκολα άκρη.

Απατεώνες φοβάσαι να κάνεις αγορές πλέον .
Σε άλλο νήμα μου λένε αγόρασε 85" κάνε επένδυση είναι καλή για σαλόνι .
Να σου τύχει κανένα τέτοιο να τρελαθείς με τους μλκες😡
 

Μηνύματα
16
Reaction score
2
Τελευταία φορά….

οι όροι που υπέγραψες για την κατηγορία προϊόντων tv, δεν περιέχουν την προστασία σπασίματος οθόνης ..(που αυτή υπέγραψες)

View attachment 314483


σε αντίθεση με την άλλη κατηγορία π.χ. των υπολογιστών που την περιλαμβάνουν σαν «ειδικό» όρο και την προβλέπει η εγγύηση σχετικά …

View attachment 314484

Ειναι ξεκάθαρο σου ειπα ..

στο λέει και στα πινακάκια..

View attachment 314485
Κι εγώ παραθέτω αυτό ως παραπλανητκκή διαφήμιση, γιατί το άλλο πες ότι δεν το πρόσεξα. Το ότι δεν υπάρχει σπάσιμο, πως το βλέπεις, όπως και την αδιαφορία τους να δώσουν μία λύση;
 

Attachments


Μηνύματα
7.480
Reaction score
12.260
Αν δεν βγάλεις άκρη, όπως ειπώθηκε, μίλα με τη Samsung, συμπλήρωσε τη φόρμα επικοινωνίας στην επίσημη σελίδα τους.
 

symos

You're not worthy!
Μηνύματα
3.590
Reaction score
8.129
Ξαναλέω, πιο εύκολα θα μπορέσει η Samsung να αναλάβει την αντικατάσταση μιας "χαλασμένης" οθόνης, παρά το Public να αντικαταστήσει μια TV εντός εργοστασιακής εγγύησης και ενώ δεν έχει υποχρέωση να αποκαταστήσει βλάβη από σπάσιμο.

Θέλω να πω, ακόμα και κολλητός σου να είναι ο όποιος προϊστάμενος, δεν έχει τρόπο να "περάσει" κάτι τέτοιο. Η τηλεόραση είναι καινούργια και εντός εγγύησης, δεν έχει δουλειά το Public να αναλάβει την επισκευή της. Ούτε μπορεί να πει "θα την αντικαταστήσουμε επειδή έσπασε" καθώς δεν υπάρχει τέτοια κάλυψη.

Αντίθετα, στην πλευρά της Samsung είναι καθαρά στο χέρι της αν θα αντικαταστήσει ένα προβληματικό πάνελ επειδή θεωρεί ότι χάλασε, ή αν όχι επειδή θεωρεί ότι χτυπήθηκε. Αν κάποιος υπεύθυνος πει θα το αντικαταστήσει, δεν θα του ζητήσει κανείς τον λόγο. Πόσο μάλλον εφόσον δεν υπάρχει εμφανές σπάσιμο (δηλαδή ραγισμένο γυαλί), ακόμα και αν κατά πάσα πιθανότητα η βλάβη προκλήθηκε όντως από χτύπημα.
 

D

Deleted member 50795

Guest
έτσι…

την safety net ξέχασε τη.

έβγαλαν τη βλάβη «σπάσιμο» οθόνης, η εγγύηση που υπέγραψες δε καλύπτει τέτοιο πράγμα, τέλος.
 
Last edited by a moderator:

Μηνύματα
16
Reaction score
2
Αν δεν βγάλεις άκρη, όπως ειπώθηκε, μίλα με τη Samsung, συμπλήρωσε τη φόρμα επικοινωνίας στην επίσημη σελίδα τους.
Τα έχω κάνει ήδη και η απάντηση είναι η ίδια: σπάσιμο οθόνης. Ένα "πόρισμα" που έχουν χρησιμοποιούν κατά κόρον για να αποποιοϋνται ευθυνών.
 

Μηνύματα
7.480
Reaction score
12.260
Αν και σαφώς μικρότερης αξίας, είχα αγοράσει ένα usb stick της Sandisk απο το πλαίσιο. Απο την αρχή είχε χαμηλές ταχύτητες, ζεσταινόταν και μετά απο λίγες ημέρες μπήκε σε προστασία εγγραφής ( άρα, άχρηστο ). Επειδή ήταν μικρό το ποσό, το άφησα στην άκρη μεν, αλλά με έτρωγε κιόλας που πήγαν τσάμπα τα λεφτά μου, οπότε και επικοινώνησα με πλαίσιο. Τους είπα το ιστορικό, μου ζήτησε ο π@πάρας με τον οποίο αλληλογραφούσα ηλεκτρονικά να πάω να αφήσω το στικάκι να το ελέγξουν. Του ζήτησα να γίνει με δική μου παρουσία καθώς είχα προλάβει να περάσω μέσα ευαίσθητα δεδομένα ( φωτογραφίες του παιδιού μου ), μου είπε ότι θα έπρεπε να το αφήσω και όποτε είχε χρόνο ο τεχνικός να το ήλεγχε. Μη στα πολυλογώ, έστειλα mail στη Sandisk και τους είπα το ιστορικό καθώς και την ανησυχία μου για τα προσωπικά δεδομένα της μικρής. Μου εξέφρασαν τη κατανόησή τους, μου ζήτησαν να καταστρέψω το παλιό στικάκι, να τους στείλω φωτογραφία, όπως και έκανα. Μετά απο δύο ημέρες, είχα στα χέρια μου ένα ολοκαίνουργιο στικάκι. Θέλω να πω με αυτό, ότι η μαμά εταιρεία έχει τα συμφέροντά της και τη φήμη της που θέλει να διαφυλάξει, άρα μπορεί να γίνει πιο ελαστική και διαλλακτική. Οπότε, μη μασάς, στείλε mail.
Τα έχω κάνει ήδη και η απάντηση είναι η ίδια: σπάσιμο οθόνης. Ένα "πόρισμα" που έχουν χρησιμοποιούν κατά κόρον για να αποποιοϋνται ευθυνών.
Α, τόσο καλά... Αν και η μαμά εταιρεία δίνει την ίδια απάντηση, χέσε μέσα Πολυχρόνη, που λεν και στο χωριό μου.
 

Μηνύματα
16
Reaction score
2
Ξαναλέω, πιο εύκολα θα μπορέσει η Samsung να αναλάβει την αντικατάσταση μιας "χαλασμένης" οθόνης, παρά το Public να αντικαταστήσει μια TV εντός εργοστασιακής εγγύησης και ενώ δεν έχει υποχρέωση να αποκαταστήσει βλάβη από σπάσιμο.

Θέλω να πω, ακόμα και κολλητός σου να είναι ο όποιος προϊστάμενος, δεν έχει τρόπο να "περάσει" κάτι τέτοιο. Η τηλεόραση είναι καινούργια και εντός εγγύησης, δεν έχει δουλειά το Public να αναλάβει την επισκευή της. Ούτε μπορεί να πει "θα την αντικαταστήσουμε επειδή έσπασε" καθώς δεν υπάρχει τέτοια κάλυψη.

Αντίθετα, στην πλευρά της Samsung είναι καθαρά στο χέρι της αν θα αντικαταστήσει ένα προβληματικό πάνελ επειδή θεωρεί ότι χάλασε, ή αν όχι επειδή θεωρεί ότι χτυπήθηκε. Αν κάποιος υπεύθυνος πει θα το αντικαταστήσει, δεν θα του ζητήσει κανείς τον λόγο. Πόσο μάλλον εφόσον δεν υπάρχει εμφανές σπάσιμο (δηλαδή ραγισμένο γυαλί), ακόμα και αν κατά πάσα πιθανότητα η βλάβη προκλήθηκε όντως από χτύπημα.
Δυστυχώς και σήμερα το πρωί μου τηλεφώνησαν από το Τμ. Εξυοηρέτησης της SAMSUNG για να αποποιηθούν την όποια ευθύνη και χωρίς να μου αντιπροτείνουν οτιδήποτε. Υποψιάζομαι ότι επειδή το μοντέλο ειναι του 2022 και δεν το βρίσκω σε απόθεμα, μάλλον δεν έχουν ανταλλακτικό πάνελ! Αύριο, λοιπόν, θα τους πάρω και θα ζητήσω επισκευή, έστω και εκτός εγγύησης (δόλωμα) να δω την απάντησή τους, αν δεν υπάρχει ανταλλακτικό.🥴🤨😉
 
Last edited:



Μηνύματα
688
Reaction score
1.297
δεν το βρίσκω σε απόθεμα, μάλλον δεν έχουν ανταλλακτικό πάνελ!
Νομίζω ότι υποχρεούνται από τον νόμο να έχουν διαθέσιμα ανταλλακτικά για δέκα χρόνια μετά την ημερομηνία κυκλοφορίας της συσκευής.
 

blackhill66

"Επαγγελματίας"
Μηνύματα
373
Reaction score
277
Πήγαινε βρες τον προϊστάμενο του καταστήματος που την αγόρασες και πες του ότι θα πας στην αστυνομία να του κάνεις μήνυση για απάτη και υπεξαίρεση χρημάτων.
Εάν το κάνεις όντως, θα κινηθεί αυτόφωρη διαδικασία. Έχω "τρομάξει " έτσι προϊσταμένους καταστημάτων σε 1-2 περιπτώσεις κατάφορης αδικίας εις βάρος μου και στο τέλος έβγαλα άκρη.
κανε αυτο που σου ειπε ο venom7 αλλιωτικα δεν καταλαβαινουν αυτοι
 

Μηνύματα
127
Reaction score
63
Λυπάμαι πάρα πολύ που το διαβάζω την συγκεκριμένη περίπτωση γιατί είχα και εγώ πρόσφατα πολύ κακή εμπειρία με την συγκεκριμένη εταιρία. Σκέψου ότι στην δική μου περίπτωση είχε ήδη ξηγηθεί η LG από πίσω... Όπως και να έχει η συγκεκριμένη εταιρία προσπάθησε πολλάκις να με εξαπατήσει με τα λεγομενά της, μέσω των πωλητών της, με αποκορύφωμα να τους δείξω που διάβασα αυτά που ισχυρίζομαι περί εγγυήσεων/αντικαταστάσεων/ επιστροφής χρημάτων. Έβγαλα εγώ ο ίδιος να τους δείξω το νόμο μέσω europa. eu, οπότε φαντάζομαι πως είναι ένας τρόπος ώστε να σε τσεκάρουν κατά πόσο σίγουρος είσαι για το τι ισχυρίζεσαι ότι δικαιούσαι.
Πρώτη φορά ένιωσα τέτοια υποτίμιση σε κατάστημα από την αρχή που μπήκα μέχρι και τελευταία στιγμή πριν βγω. Ήθελαν να μου αποδείξουν το άσπρο μαυρό και το αντίθετο. Μέχρι και ότι έχω επιστροφή χρημάτων μέσω της επέκτασης εγγύησης που σύναψα με αυτούς. Ε όχι δεν το δέχομαι όταν η τηλεόραση έβγαλε πρόβλημα στον ένα χρόνο. (κορυφαίο είναι πως ισχυρίστηκαν ότι θα μου δώσουν τα λεφτά σε δόσεις, επειδή έτσι τους πλήρωσα :fuckyou:).Βγαίνω εκτός θέματος σόρρυ για να αποδείξω ότι η εταιρία προσπαθεί να σου πάρει όσα περισσότερα χρήματα μπορεί και έχει μηδενική εξυπηρέτηση. Άπαξ και αγοράσεις από το κατάστημα τέλος, ούτε να σε ξαναδούν.

Όπως και να έχει στην δική σου περίπτωηση δεν θα έκανα καν λόγω για την επέκταση καθώς καλύπτεσαι ήδη από την κανονική βασική εγγύηση. Δεν θα έμπαινα καν στη διαδικασία να επικοινωνώ με τα public.
Επίσης να θυμήσω πως προβλήματα εντός του πρώτου έτους θεωρούνται προβλήματα που "προυπήρχαν και άρα λογίζονται ως κατασκευαστικά ελλατώματα. Επίσης το βάρος της απόδειξης βαραίνει την εταιρία, ενώ αντίθετα μετά τον πρώτο χρόνο βαραίνει τον αγοραστή. Στη δική σου περίπτωση να υποθέσω πως θεωρείται σου "απέδειξαν" ότι είναι από πτώση;
Όπως και να έχεο κάνε μία ήρεμη επικοινωνία μαζί τους, έχω διαβάσει κατά καιρούς καλή αντιμετώπιση. Είχα χρησιμοποιήσει την εγγύησή τους, σε κινητό που είχε πάθει ζημιά εξαιτίας μου, αλλά παρόλα αυτά δέχτηκαν να το περάσουν σαν εξυπηρέτηση. Εάν το λύσεις θα είναι μόνο μέσω της αντιπροσωπείας, μην έχεις οποιεσδήποτε προσδοκίες για επίλυση μέσω του public.

Υ.Γ. Σε περίπτωση επιστροφής χρημάτων δικαιούσαι επιστροφή και της επέκτασης!!! (οπλίσου με υπομονή για αυτό)
 
Last edited:


Abessalom

Βαρώνος
Μηνύματα
21.478
Reaction score
36.085
έτσι…

την safety net ξέχασε τη.

έβγαλαν τη βλάβη «σπάσιμο» οθόνης, η εγγύηση που υπέγραψες δε καλύπτει τέτοιο πράγμα, τέλος.

Το ζήτημα ωστόσο είναι, εάν όντως πρόκειται για σπάσιμο, και δη σπάσιμο λόγω κρούσης (εν ολίγοις ατυχήματος). Εάν σε συνήθεις συνθήκες λειτουργίας έγινε έτσι το πάνελ, ακόμη και να μοιάζει με ή όντως να πρόκειται για σπάσιμο, γιατί να ενδιαφέρει.
 


Τελευταια Μηνυματα

Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.954
Μηνύματα
2.957.109
Members
38.269
Νεότερο μέλος
giodebabal13
Top