- Μηνύματα
- 729
- Reaction score
- 643
Λυπάμαι γι' αυτό που σου συνέβη φίλε..
Μακάρι να βρεις μια άκρη καθώς το να ψωνίζεις κάτι για να νιώσεις καλά ή να χαρείς μια αναβάθμιση στη διασκέδαση σου και να μπλέκεις με νομικά, λεπτομέρειες σε συμβόλαια και γενικώς σε ψυχολογική - οικονομική φθορά είναι ακριβώς το αντίθετο από αυτό που έψαχνες όταν 'επαιρνες την απόφαση..
Δεν μπορώ να ξέρω ποιός ευθύνεται για την συγκεκριμένη περίπτωση βέβαια..
Πάντως όλοι, ή οι περισσότεροι έχουμε εμπειρίες που δεν είναι ευχάριστες..
Οι υπάλληλοι αν και είναι ο πιο κοντινός - εύκολος στόχος σπανίως φταίνε και ακόμα πιο σπάνια μπορούν όντως να κάνουν κάτι..
Εγώ μία ''λύση'' μόνο βλέπω η οποία ούτε άμεση είναι, ούτε εύκολη, ούτε πιθανή (αν θέλω να είμαι αντικειμενικός), ούτε αφορά λύση σε προβλήματα - καταστάσεις που έχουν ήδη συμβεί..
Ο μόνος τρόπος να επιστρέψουν οι εταιρίες σε πολιτικές πιο ''friendly'' προς τους πελάτες είναι δυστυχώς η επιστροφή σε καταναλωτικούς ρυθμούς - συνήθειες του παρελθόντος..
Να ψωνίζουμε με πολύ προσοχή και μόνο όταν χρειαζόμαστε κάτι, δηλαδή με μέτρο..
Γίνεται? (σιγά μην γίνεται, είναι νόστιμο το τυράκι)
Με τον παροξυσμό που επικρατεί (black Friday, happy Sunday, cyber φρου φρου κλπ) αλλαγές συσκευών για πλάκα ή για το κυνήγι του νέου τσιπ (πράγμα που δεν θεωρώ κακό, μην παρεξηγηθεί αυτό) τέτοια φαινόμενα μόνο θα αυξάνονται..
Θυμάται κανείς εποχές (όχι πάρα πολύ μακρινές) που μεγάλα καταστήματα σου έκαμαν αντικατάσταση χωρίς πολλές μανούρες για να ''κρατηθούν'' στην αγορά και να δείξουν καλό πρόσωπο - εξυπηρέτηση?
Όλοι έχουμε βιώσει νομίζω αυτή την ''αλλαγή'' στην αντιμετώπιση των καταναλωτών.
Σε δική μου εμπειρία μετά από αντικατάσταση προβληματικού προιόντος μέσα στην εγγύηση (και αναμονή 1,5 μήνα για έλεγχο στο εξωτερικό) ήρθε νέο (υποτίθεται καινούριο) το οποίο ήταν τελικά μεταχειρισμένο από επισκευή..
Πάλι τα ίδια (αναμονή) και ήρθε νέο πάλι προβληματικό..
Τελικά έκανα πίσω (μετά από 3+ μήνες ταλαιπωρία) έχασα τα χρήματα και ψώνισα από αλλού..
Τα μεγάλα καταστήματα (δεν έχω απαιτήσεις από τον Κυρ Κώστα της γειτονιάς) έπρεπε τουλάχιστον να προστατεύσουν τον καταναλωτή από πολύμηνες καθυστερήσεις - ταλαιπωρίες, να αντικαθιστούν το προιόν (τουλάχιστον μετά τον πρώτο έλεγχο που είναι απαραίτητος) και να τα βρίσκουν μετά αυτοί με την αντιπροσωπεία..
Γι' αυτό δεν πληρώνουμε τσιμπημένες τιμές στους ''μεγάλους''?
Για την εξυπηρέτηση..
Anyway, καλή τύχη εύχομαι..
Προσυπογράφω καθε λέξη σου. Το κακό δεν το έκανε ποτε ο ...κυρ-Κώστας. Άρχισε να κορυφώνεται με τους ακριβοπληρωμένους πολυεθνικούς κολοσσούς! This is the Capital!!!
Συμφωνώ και με τους 2.
Ισχύει ο,τι περιέγραψε ο Δημήτρης 777.
Τέλος για σένα Spartacos31 εντόποισα μια μικρή ασάφεια που ίσως με ευγενικό τρόπο και προσέγγιση αρχικά μπορείς να το δοκιμάσεις μήπως και βγείς κερδισμένος:
Ναι μεν στο site τους λένε ότι στις τηλεοράσεις δε καλύπτει κακή χρήση και σπασμένο πανελ κλπ, όμως στη γενίκευση της υπηρεσίας αναφέρονται στην ίδια πρόταση και TV και σπάσιμο οθόνης.
Ίσως με μια πιο ευγενική προσέγγιση να τους τόνιζες ότι υπάρχει ασάφεια εκεί, κάτι το οποίο και σε παραπλάνησε κι αγόρασες την επέκταση εγγύησης κι οτι το έκανες καλή θέληση και πίστη, θεωρώντας πως καλύπτει τα πάντα όπως λέει στη γενίκευση και όχι στην επι μέρους κατηγορία ανα συσκευή.
Ίσως είναι το μοναδικό χαρακτηριστικό που λειτουργεί ως γκρίζα ζώνη γιατί ακόμα και τώρα δεν έχει διορθωθεί /ανανεωθεί με κάποια παραπομπή ή παρένθεση στο ότι ισχύει μόνο για φορητές συσκευές.
Δε σημαίνει ότι υποχρεούνται να το τηρήσουν εφόσον σου δώσαν και υπέγραψες αναλυτικούς όρους η οποίοι και σου γνωστοποιήθηκαν κατά την αγορά κι όχι στο μετέπειτα, οπότε εκεί είναι δυστυχώς νομικά καλυμένοι.
Αλλιώς το δέχεσαι ως write off και τελειώνει το θέμα. Ατυχήματα συμβαίνουν παντού και πάντα. Οι συσκευές ξαναγίνονται. Οι άνρωθποι δε ξαναγίνονται.