Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla)

Μηνύματα
6.862
Reaction score
5.405
δεν νομίζω ότι το θέμα αφορά μόνο ενοικιαζόμενα, ίσως εκεί υπάρχουν στατιστικά δεδομένα
Ο κάτοχος Tesla θα το μάθει πριν το τρέξει.

Ο ενοικιαστής Tesla του Σαβ/κου θα το τρέξει πριν το μάθει. Πολλοί νοικιάζουν Tesla μόνο γι’ αυτό το σκοπό, όχι επειδή έχουν να πάνε κάπου.

Ο ενοικιαστής Octavia απλά θα πάει στον προορισμό του.

Με αυτή τη λογική αναμενόμενο το βρίσκω να γίνονται περισσότερες τράκες στα νοικιασμένα Tesla απ’ ότι στα συμβατικά.
 
Last edited:


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.900
Reaction score
137.060
Πέφτουν οι τιμές των BYD στη Γερμανία.

BYD cutting EV prices in Germany comes as its first cargo ship arrived at Yantai port this week. The next stop is BYD’s home base in Shenzhen, where it will load EVs to ship to Europe.

 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.607
Reaction score
30.501
12.750€ το Dacia Spring στην Γερμανία, καινούργιο. :oops:
Για τρείς μήνες βέβαια, αλλά 10 χιλιάρικα κάτω ( ? ).
 
Last edited:

MaxHeadroom

Moderator
Moderator
Μηνύματα
8.244
Reaction score
10.744
Έχει φανεί κατ' επανάληψη και στη χώρα μας η επίπτωση των επιδοτήσεων ως "οικολογικά κίνητρα": πρόσφατα είναι τα παραδείγματα των "Εξοικονομώ κατ' οίκον" και των "Αλλάζω συσκευή" για ψυγεία, κλιματιστικά και ηλιακούς, όπου οι τιμές προϊόντων και υπηρεσιών αυξήθηκαν τεχνητά ώστε τελικά ο καταναλωτής δεν είχε κανένα όφελος και μόνοι ωφελημένοι ήταν οι προμηθευτές.
Το ίδιο έγινε και με τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, για όσο υπήρχε η επιδότηση: οι πτώσεις τιμών στη Γερμανία, όπου το πανηγυράκι έληξε ήδη, δείχνουν ότι μετά την άρση των επιδοτήσεων το τελικό κόστος για τον καταναλωτή θα κινείται στα ίδια επίπεδα, χωρίς μάλιστα να χρειάζεται να εκταμιεύει ένα επιπλέον ποσό που θα του επιστραφεί κάποτε. Με απλά λόγια, οι επιδοτήσεις αποτελούν παράγοντα στρέβλωσης της αγοράς, χωρίς να προσφέρουν πραγματικό όφελος στον καταναλωτή.

Σημαντικότερη όμως είναι η άλλη πτυχή του ζητήματος: το Atto 3 πουλιέται -λέει- 18.700$ στην Κίνα, ενώ στην Ευρώπη ήρθε το '22 με 41.700$. Ακόμα κι αν υποθέσουμε ότι μιλάμε για εκδόσεις με διαφορετικό εξοπλισμό, πρόκειται για υπερδιπλάσια τιμή που μπορεί να εξηγηθεί μόνο ως κερδοσκοπία σε βάρος των ευρωπαίων καταναλωτών, από το σύνολο των αυτοκινητοβιομηχανιών που εφαρμόζουν την πολιτική "ας πληρώνουν ακριβά τα κορόιδα στην Ευρώπη, για να πουλάμε φτηνότερα εκεί που δε μας παίρνει".
Όσο οι κινέζοι ετοιμάζουν τη στρατηγική τους για επέκταση στην ευρωπαϊκή αγορά, φτιάχνουν πλοία για τη μεταφορά οχημάτων από την Κίνα και χτίζουν εργοστάσια σε ευρωπαϊκό έδαφος, το μερίδιο αγοράς τους είναι μικρό. Το ίδιο και η δυνατότητά τους να επηρεάζουν την αγορά και να να έχουν κάποιο όφελος από μαζικές πωλήσεις σε χαμηλή τιμή. Κατά συνέπεια, στο σύντομο αυτό μεταβατικό διάστημα, έκαναν ότι και οι υπόλοιποι: άρμεγαν τις κοροϊδάρες.
Το διάστημα αυτό φαίνεται ότι τελειώνει μέσα στο 2024 και αρχίζει το γλέντι, όπου θα κλάψουνε ευρωπαϊκές και αμερικάνικες "μανούλες". Θα πρότεινα σε όποιον σκέφτεται να αγοράσει τώρα ηλεκτρικό "για να μη χάσει την επιδότηση", να το σκεφτεί ξανά...
 

Μηνύματα
38
Reaction score
26
Roadtrip με BMW iX1 drive 30M στη Σκανδιναβία:

View attachment 318592

View attachment 318591
Επειδή έχω οδηγήσει το ix1 (και το Υ, το παλιό και το νέο 3) σίγουρα δεν έχει χειρότερη ανάρτηση από Tesla και ειδικά από Υ. Το εικονιζόμενο παραπάνω ιχ1 είναι και με adaptive ανάρτηση όπως το νέο model 3. Το νέο 3 είναι πιό άνετο στις ανωμαλίες δρόμου από ιχ1, χάνει όμως σε αίσθηση οδήγησης σε σχέση με το BMW. Επίσης ο φίλος μας δεν αναφέρθηκε καθόλου σε ποιότητα, τριγμούς, θόρυβο κύλισης που έχει το Υ σε σχέση με ιχ1 (το Υ με διπλά τζάμια μπρος-πίσω έχει πιο πολύ θόρυβο καμπινας από ιχ1 με μονά...). Κατα τα άλλα σε σχέση με αυτά που αναφέρονται κατανάλωση, ταχύτητα φόρτισης κλπ, Tesla είναι μπροστά.
 
Last edited:


Μηνύματα
1.611
Reaction score
1.927
Despite tipping the scales at a truly hefty 3460kg, the U8 is capable of blasting from zero to 100km/h in just 3.6 seconds, while top speed is electronically limited to 200km/h.
The electric power is supplemented by a 2.0-litre turbo petrol engine that powers a 49.05kWh Blade battery which is integrated into the vehicle’s chassis as part of BYD’s proprietary Cell-to-Chassis (CTC) technology.

It has an EV-only range of 180km, while claimed combined range with a full battery and 75-litre fuel tank is 1000km.

Μια scaled down εκδοση ενος τετοιου αυτοκινητου, με βαρος κατω απο 1.7τονους, οικονομικο κινητηρα/γεννητρια 1.0-1.5L μεγιστη ταχυτητα 180Km/h 0-100 σε 6", αυτονομια σε EV mode 150-200Km, και συνολικη μαζι με 50l καυσιμο 1000+Km θα ηταν το ιδανικο αυτοκινητο για τα δικα μου γουστα (αρκει να εχει ακινδυνες LFP μπαταριες). Και τα πληρη οφελη ενος EV στις καθημερινες μετακινησεις, και την δυνατοτητα μακρινου ταξιδιου χωρις στασεις, παρακαμψεις για φορτιση και αγχος. Μου αρεσει να ζω τη ζωη μου οπως θελω και το αυτοκινητο να υπηρετει τις αναγκες μου οχι να εξυπηρετω εγω τις αναγκες του αυτοκινητου.

Καλως η κακως, τα ηλεκτρικα αυτοκινητα αυτη τη στιγμη σε κανουν το πουτανακι τους. Θες να πας εκει? Κατσε να ρωτησω το αυτοκινητο πρωτα, μπορει? εχει φορτιστες στη διαδρομη? θα δουλευουν? Βιαζομαι, πρεπει να το πατησω 130. Α οχι, δεν μπορεις, σου λεει το αυτοκινητο. Αν πας με 130 δεν θα φτασεις στον επομενο σταθμο φορτισης. κτλ κτλ κτλ.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.607
Reaction score
30.501
Μια scaled down εκδοση ενος τετοιου αυτοκινητου, με βαρος κατω απο 1.7τονους, οικονομικο κινητηρα/γεννητρια 1.0-1.5L μεγιστη ταχυτητα 180Km/h 0-100 σε 6", αυτονομια σε EV mode 150-200Km, και συνολικη μαζι με 50l καυσιμο 1000+Km θα ηταν το ιδανικο αυτοκινητο για τα δικα μου γουστα (αρκει να εχει ακινδυνες LFP μπαταριες). Και τα πληρη οφελη ενος EV στις καθημερινες μετακινησεις, και την δυνατοτητα μακρινου ταξιδιου χωρις στασεις, παρακαμψεις για φορτιση και αγχος.
Nissan Qashqai e-Power.
...το αυτοκινητο να υπηρετει τις αναγκες μου οχι να εξυπηρετω εγω τις αναγκες του αυτοκινητου.
:thumbsup:
Καλως η κακως, τα ηλεκτρικα αυτοκινητα αυτη τη στιγμη σε κανουν το πουτανακι τους.
:rolleyes:
Κατσε να ρωτησω το αυτοκινητο πρωτα, μπορει?
:roflmao::thumbsup:
 

rose.athens

Not in the mood Mod
Super Moderator
Μηνύματα
47.578
Reaction score
98.654
Yangwang, BYD's new luxury brand, has revealed its third model

Βάφτισε η BYD την Yangwang (ναι...Yangwang :headbang: ) luxury brand. Χωρίς να καταλαβαίνει ότι στον χώρο της αυτοκίνησης δεν βαφτίζεσαι luxury brand, αλλά χρειάζονται χρόνια ώστε το όνομά σου να γίνει συνώνυμο του luxury brand. Δεν αρκούν τα βαφτίσια.
 

Zizik

Safety Last * tl;dr *
Super Moderator
Μηνύματα
42.833
Reaction score
76.338
Yangwang, BYD's new luxury brand, has revealed its third model

Βάφτισε η BYD την Yangwang (ναι...Yangwang :headbang: ) luxury brand. Χωρίς να καταλαβαίνει ότι στον χώρο της αυτοκίνησης δεν βαφτίζεσαι luxury brand, αλλά χρειάζονται χρόνια ώστε το όνομά σου να γίνει συνώνυμο του luxury brand. Δεν αρκούν τα βαφτίσια.
Πριτς, τι λες καλέ; Τα Tesla βαφτίστηκαν luxury και πολλοί συμφωνούν. :party:
 

MaxHeadroom

Moderator
Moderator
Μηνύματα
8.244
Reaction score
10.744
Το YangWang U7 προσφέρει, όπως και το αδελφό πολυτελές SUV U8, την ασυνήθιστη ικανότητα επιτόπιας στροφής 360 μοιρών, σαν τανκ, χάρη στους τέσσερεις χωριστούς ηλεκτροκινητήρες που έχει, από ένα σε κάθε τροχό.

Οι τροχοί κινούνται αποκλειστικά από τους ηλεκτροκινητήρες οι οποίοι παίρνουν ρεύμα από τη μπαταρία στις μικρομεσαίες αποστάσεις, ενώ στις μεγαλύτερες από τη γεννήτρια που -στο U8 τουλάχιστον- κινεί ο ισχυρός βενζινοκινητήρας (δεν είναι απλός range-extender δηλαδή). Με τον τρόπο αυτό, το αυτοκίνητο μπορεί να κινείται ως ηλεκτροκίνητο με πλήρη ισχύ, καταργώντας παράλληλα τους περιορισμούς εμβέλειας της ηλεκτρικής μπαταρίας. Απλά μεγαλοφυές!

Κάτι που δεν αναφέρεται στο άρθρο, είναι ότι η ύπαρξη χωριστών κινητήρων ανά τροχό, οι οποίοι μπορούν να περιστρέφονται ανεξάρτητα -ακόμα και αντίστροφα- μεταξύ τους, προσφέρει απίστευτα δυναμικά χαρακτηριστικά εν κινήσει, με το σύστημα ηλεκτρονικής ευστάθειας να κατανέμει διαρκώς τη ροπή με τρόπους που είναι αδύνατοι στις κλασσικές διαμορφώσεις με έναν ή δύο κινητήρες.

Τέλος, το U8 προσφέρει την πρωτοφανή, για όχημα μαζικής παραγωγής, δυνατότητα πλήρως αμφίβιας κίνησης με χαμηλή ταχύτητα:




Οι παραπάνω δυνατότητες είναι ότι πιο καινοτόμο έχουμε δει τελευταία στην αυτοκίνηση, μετά την drive-by-wire τετραδιεύθυνση και τον εξωσκελετό του Cybertruck της Tesla. Κάποιοι έχουν μείνει τραγικά πίσω και αμφιβάλλω αν το έχουν πάρει καν χαμπάρι...
 

Μηνύματα
1.246
Reaction score
1.862
καλά,
από τα specs των κινέζων πάντως αφαιρέστε ένα 30 - 60 %

(χοντρικά 30 με 60 αναλόγως με ποια πλευρά της "ιστορίας" είστε)
 



costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.900
Reaction score
137.060
Ο Μπατζανάκης έχει το Χ1 σε 2λιτρο τουρμποντίζελ (235 άλογα), πάει τραίνο, σε ταξίδι με 130-140 πρέπει να είναι κάπου στα 6 λίτρα στα 100.
Η ηλεκτρική έκδοση του ίδιου αυτοκινήτου έχει περισσότερο βάρος (λόγω μπαταριών) και διαφορετική ανάρτηση λόγω βάρους.

Ο συνδυασμός διαφορετικού βάρους, ανάρτησης και ζυγίσματος, κάνουν το ίδιο αυτοκίνητο οπτικά, να είναι εντελώς διαφορετικό οδηγικά.

Η αεροδυναμική σχεδίαση, που δεν ενδιαφέρει ιδιαίτερα στα ice, όταν μιλάμε για EV, αποκτά πολύ μεγαλύτερη σημασία, ιδίως για κίνηση σε ταχύτητες >60χλμ/Ω.

Οι δε αεροδυναμικοί θόρυβοι, οι οποίοι στα ice καλύπτονται από τον κινητήρα και την εξάτμιση, στα EV γίνονται ιδιαίτερα εμφανείς.

Τα παραπάνω, σημαίνουν πως ένα αυτοκίνητο που στην ice έκδοσή του είναι ωραιότατο, μπορεί να μην είναι τόσο "ωραίο" στην EV εκδοχή του.

Ο δε χώρος των επιβατών, λόγω του ύψους που χάνεται από τις μπαταρίες στο δάπεδο, αλλάζει σημαντικά, όπως και η θέση οδήγησης. Τυπικό παράδειγμα το μικρό της Μερτσέντες.

Γι'αυτό στα EV είναι πάντα προτιμότερες εκδόσεις αμιγώς ηλεκτρικής πλατφόρμας.
 
Last edited:

TGD

Μηνύματα
8.627
Reaction score
8.643
Οι τροχοί κινούνται αποκλειστικά από τους ηλεκτροκινητήρες οι οποίοι παίρνουν ρεύμα από τη μπαταρία στις μικρομεσαίες αποστάσεις, ενώ στις μεγαλύτερες από τη γεννήτρια που -στο U8 τουλάχιστον- κινεί ο ισχυρός βενζινοκινητήρας.
Δηλαδή ότι έκανε το Opel Ampera πριν μια δεκαετία και βάλε. Ο βενζινοκινητήρας φόρτιζε τις μπαταρίες, αλλά σε ταχύτητες άνω των 120km/h όλο το ρεύμα πήγαινε απ' ευθείας στους ηλεκτροκινητήρες. Μήπως στην GM πρέπει να ξεσκονίζουν τις παλιές πατέντες;
 


n_olympios

Μαντιναδόρος!
Moderator
Μηνύματα
5.977
Reaction score
12.739
Δηλαδή ότι έκανε το Opel Ampera πριν μια δεκαετία και βάλε. Ο βενζινοκινητήρας φόρτιζε τις μπαταρίες, αλλά σε ταχύτητες άνω των 120km/h όλο το ρεύμα πήγαινε απ' ευθείας στους ηλεκτροκινητήρες. Μήπως στην GM πρέπει να ξεσκονίζουν τις παλιές πατέντες;
Δεν υπάρχει πλέον GM, και δε νομίζω ότι ενδιαφέρει τη Stellantis κάτι τέτοιο. Κάνει βέβαια η Renault κάτι αντίστοιχο στο Captur νομίζω.
 

Μηνύματα
7.475
Reaction score
1.560
Φυσικά και υπάρχει GM.

Μάλλον έχεις κατά νου την Chrysler που αποκτήθηκε από τη Fiat η οποία ενσωματώθηκε με την PSA και σχημάτισαν τη Stellantis.
 


Staff online

  • xfader
    Segregation supporter
  • Zizik
    Safety Last * tl;dr *
  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.630
Μηνύματα
2.946.634
Members
38.211
Νεότερο μέλος
Atomkinder
Top