Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla)

TGD

Μηνύματα
8.627
Reaction score
8.643
Στο HUD με το εικονιδιο χερια στο τιμονι σου δειχνει προς τα που να στριβεις τα χερια? ↪🎡↩
Τι γελάς;
Στο Τέσλα που δεν έχει μοχλό για φλας και στρίβεις στην πλατεία...
Πώς βάζεις δεξί φλας για να βγεις από την πλατεία;
Λογικά: με το δεξί χέρι που είναι αριστερά στο τιμόνι πατάς το αριστερό κουμπί.
 





gonis

Luger
Μηνύματα
4.409
Reaction score
12.065
Aυτο με τις φωνητικές εντολές σε κινητά, ακίνητα ,αυτοκίνητα ….μεγαλη μαλ@κι@ :roflmao:
 


alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.607
Reaction score
30.501
Οι φωνητικές εντολές μαμάνε. Σου λύνουν τα χέρια. Πλησιάζεις στο σπίτι με το αμάξι, ανοίγεις τα φώτα, την γκαραζόπορτα, μπαίνεις μεσα στο σπίτι και τα φώτα είναι αναμμένα, έχεις αυξήσει την θερμοκρασία πριν φτάσεις, κλείνεις τα φώτα, τα ρολά ενώ έχεις ήδη ξαπλώσει, παίρνεις τηλέφωνο από το αμάξι ή στο σπίτι, ακούς μουσική, ανοίγεις - κλείνεις συσκευές, και πολλά πολλά ακόμα.

Δουλέψτε το κανένα μήνα και αν το αλλάξετε να με χ...... 😋😊
 

kostas999

Ανάποδη Πυξίδα
Μηνύματα
988
Reaction score
1.027
Οι φωνητικές εντολές μαμάνε. Σου λύνουν τα χέρια. Πλησιάζεις στο σπίτι με το αμάξι, ανοίγεις τα φώτα, την γκαραζόπορτα, μπαίνεις μεσα στο σπίτι και τα φώτα είναι αναμμένα, έχεις αυξήσει την θερμοκρασία πριν φτάσεις, κλείνεις τα φώτα, τα ρολά ενώ έχεις ήδη ξαπλώσει, παίρνεις τηλέφωνο από το αμάξι ή στο σπίτι, ακούς μουσική, ανοίγεις - κλείνεις συσκευές, και πολλά πολλά ακόμα.

Δουλέψτε το κανένα μήνα και αν το αλλάξετε να με χ...... 😋😊
Όταν έρθεις σπίτι θα σε βάλω να μιλήσεις στο Hi Mercedes και αν δε σου σπάσει τα νεύρα σε 2 λεπτά θα σε πάω βόλτα όπου θες!
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.607
Reaction score
30.501
Όταν έρθεις σπίτι θα σε βάλω να μιλήσεις στο Hi Mercedes και αν δε σου σπάσει τα νεύρα σε 2 λεπτά θα σε πάω βόλτα όπου θες!
Τι Mercedes και λαλακίες. Από πότε η Mercedes έγινε εταιρεία software; Μου την είδαν όλες οι αυτοκινητοβιομηχανίες εταιρείες software. Και φτιάχνουν εκτρώματα. Να αφήσουν τις χαζομάρες όλες μαζί και να αναθέσουν την δουλειά σε αυτούς που ξέρουν. Google, Apple, Tesla, κ.α. Στο Google assistand που έχω δουλεύουν όλα μια χαρά. Και με το Siri που παίζω που και που και εκεί μια χαρά.

Τα αμάξια άλλαξαν Κώστα. Όσο γρηγορότερα το καταλάβουν τόσο το καλύτερο για αυτούς. Αλλιώς θα τους φάει η μαρμάγκα. Πλέον είναι ευκολότερο να φτιάξει αυτοκίνητο μια εταιρεία Software, παρά ένας παραδοσιακός κατασκευαστής. Ούτε αυτό το έχουν καταλάβει ακόμα. Για αυτό οι πωλήσεις τους πάνε κατά διαόλου. Βλέπε FORD (κλείνει τα 2/3 της παραγωγής του F-150 Lightning και αυξάνει την παραγωγή θερμικών επειδή έχουν κέρδος), Stellantis ("ο πόλεμος τιμών των ηλεκτρικών θα έχει αίμα, δεν θα ακολουθήσουμε"), Toyota ("οι θερμικοί κινητήρες δεν θα παθαίνουν ποτέ, τους χρειαζόμαστε ακόμα και σε zero emission stage" - 5,5 εκατομμύρια εργάτες μόνο στην Ιαπωνία αφού), και άλλα.....

Έτσι και κάνουν το λάθος να ανοίξουν την πόρτα στους Κινέζους, μέχρι το 2030 θα τους έχουν εξαφανίσει, και το ξέρουν. Και αυτό ισχύει και για της Ευρώπη, και για την Αμερική, και για την Ιαπωνία. Δεν θα αργήσει η ώρα που μικροί Ιάπωνες κατασκευαστές θα παίζουν με την επιβίωση τους.
 
Last edited:


Μηνύματα
16.578
Reaction score
23.517
mazda και Subaru από τους "μικρούς" (λέμε τώρα γιατί η subaru ανήκει σε βιομηχανικό κολοσσό) και Mitsubishi από τους μεγαλούς
 

kostas999

Ανάποδη Πυξίδα
Μηνύματα
988
Reaction score
1.027
Τι Mercedes και λαλακίες. Από πότε η Mercedes έγινε εταιρεία software; Μου την είδαν όλες οι αυτοκινητοβιομηχανίες εταιρείες software. Και φτιάχνουν εκτρώματα. Να αφήσουν τις χαζομάρες όλες μαζί και να αναθέσουν την δουλειά σε αυτούς που ξέρουν. Google, Apple, Tesla, κ.α. Στο Google assistand που έχω δουλεύουν όλα μια χαρά. Και με το Siri που παίζω που και που και εκεί μια χαρά.

Τα αμάξια άλλαξαν Κώστα. Όσο γρηγορότερα το καταλάβουν τόσο το καλύτερο για αυτούς. Αλλιώς θα τους φάει η μαρμάγκα. Πλέον είναι ευκολότερο να φτιάξει αυτοκίνητο μια εταιρεία Software, παρά ένας παραδοσιακός κατασκευαστής. Ούτε αυτό το έχουν καταλάβει ακόμα. Για αυτό οι πωλήσεις τους πάνε κατά διαόλου. Βλέπε FORD (κλείνει τα 2/3 της παραγωγής του F-150 Lightning και αυξάνει την παραγωγή θερμικών επειδή έχουν κέρδος), Stellantis ("ο πόλεμος τιμών των ηλεκτρικών θα έχει αίμα, δεν θα ακολουθήσουμε"), Toyota ("οι θερμικοί κινητήρες δεν θα παθαίνουν ποτέ, τους χρειαζόμαστε ακόμα και σε zero emission stage" - 5,5 εκατομμύρια εργάτες μόνο στην Ιαπωνία αφού), και άλλα.....

Έτσι και κάνουν το λάθος να ανοίξουν την πόρτα στους Κινέζους, μέχρι το 2030 θα τους έχουν εξαφανίσει, και το ξέρουν. Και αυτό ισχύει και για της Ευρώπη, και για την Αμερική, και για την Ιαπωνία. Δεν θα αργήσει η ώρα που μικροί Ιάπωνες κατασκευαστές θα παίζουν με την επιβίωση τους.
Alex, η ευρώπη είναι ένα ελάχιστο μέρος του κόσμου. Το ότι αποφάσισαν μόνοι τους να στραφούν στα ηλεκτρικά, δε σημαίνει τίποτε. Έσπασαν μούτρα και όπως δήλωσε ο νέος τσέο της AUDI αν δεν κάνω λάθος, ξαναγυρίζουν στα θερμικά καθώς το περιθώριο κέρδους είναι τριπλάσιο. Κατάλαβαν ότι θέλουν 10 χρόνια να φτάσουν κινέζους σε κατασκευή μπαταριών. Ακόμη και στη Γερμανία , μόλλις κόπηκαν επιδοτήσεις κατέρευσε αγορά ηλεκτρικών αυτοκινήτων, Tesla δίνει μόνη της την επιδότηση με 8% επιπλέον έκπτωση.
Το κυριότερο, με τον πόλεμο στην Ουκρανία είδαν ότι δίχως αυτονομία σε ενέργεια θα κλείσουν όλοι. Γαλλία ξανάνοιξε όλα τα πυρηνικά εργοστάσια δίνοντας για Ουράνιο 8 δις στη Ρωσία, Ισπανία το 45% του LNG από Ρωσία, Γερμανία δίχως φθηνό αέριο αναγκάστηκε να βρει λεφτά κόβοντας επιδοτήσεις και βγήκαν πάντες στο δρόμο και δε δουλεύει τίποτε, Tesla αναστολή παραγωγής για 1 μήνα γιατί εξαρτάται από κινέζους στα πάντα, Ιταλία τα ίδια χάλια.
Για ποιά πολιτική λοιπόν μιλάς ότι είναι λάθος; ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗ. Καλά κάνουν για μένα και ξαναγυρίζουν στα θερμικά γιατί δε μπορούν να συναγωνιστούν Κίνα που κατασκευάζει μπαταρίες πανεύκολα και οικονομικά. Απλά έχασαν 5 χρόνια εως να το καταλάβουν και EU μαύρισε σε πληθωρισμό. Και σε 1 χρόνο να δεις που θα επισκευάσουν τους αγωγούς και θα παρακαλάνε πάλι τη Ρωσία να στείλει αέριο.
 



alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.607
Reaction score
30.501
Alex, η ευρώπη είναι ένα ελάχιστο μέρος του κόσμου. Το ότι αποφάσισαν μόνοι τους να στραφούν στα ηλεκτρικά, δε σημαίνει τίποτε.
Kάτι έχεις καταλάβει λάθος. To Zero Emission by 2050 είναι στόχος όλου του δυτικού κόσμου, όχι της Ευρώπης. Zero Emission και θερμικά οχήματα δεν πάνε παρέα.
Έσπασαν μούτρα και όπως δήλωσε ο νέος τσέο της AUDI αν δεν κάνω λάθος, ξαναγυρίζουν στα θερμικά καθώς το περιθώριο κέρδους είναι τριπλάσιο.
Δεν μας απασχολεί τι κάνει η AUDI. Aκόμη δεν έχουν καταλάβει γιατί πουλάει σαν τρελή η Taycan και τα E-Tron που είναι τα ίδια τα έχουν να τα κοιτάνε.
Κατάλαβαν ότι θέλουν 10 χρόνια να φτάσουν κινέζους σε κατασκευή μπαταριών
Ας πρόσεχαν. Δεν τους φταίει κανείς.
Ακόμη και στη Γερμανία , μόλλις κόπηκαν επιδοτήσεις κατέρευσε αγορά ηλεκτρικών αυτοκινήτων
Αν και δεν υπάρχουν ακόμα στοιχεία πωλήσεων, είναι λογικό να γίνει ένα pause μέχρι να γίνει επαναξιολόγηση της κατάστασης.
Tesla δίνει μόνη της την επιδότηση με 8% επιπλέον έκπτωση.
Όχι μόνο η Tesla. Σχεδόν όλοι το κάνουν.
Γερμανία δίχως φθηνό αέριο αναγκάστηκε να βρει λεφτά κόβοντας επιδοτήσεις και βγήκαν πάντες στο δρόμο και δε δουλεύει τίποτε
Η Γερμανία έχασε την διακρατική συμφωνία που είχε με την Ρωσία, καθώς αγόραζε φθηνότερα από όλη την Ευρώπη. Αυτό, μεταξύ άλλων, είχε ως αποτέλεσμα να πρέπει να αγοράσουν οι αγρότες της Γερμανίας στις ίδιες τιμές με όλους τους άλλους Ευρωπαίους αγρότες. Έχασαν τα προνόμια και βγήκαν στους δρόμους.
Tesla αναστολή παραγωγής για 1 μήνα γιατί εξαρτάται από κινέζους στα πάντα, Ιταλία τα ίδια χάλια.
Αναστολή παραγωγής λόγω Χούθι, όχι λόγω Κίνας. Όλοι εξαρτώνται από την Κίνα.
Για ποιά πολιτική λοιπόν μιλάς ότι είναι λάθος;
Δεν μίλησα για λάθος πολιτική. Δεν αναφέρθηκα καν στην πολιτική.
Καλά κάνουν για μένα και ξαναγυρίζουν στα θερμικά γιατί δε μπορούν να συναγωνιστούν Κίνα που κατασκευάζει μπαταρίες πανεύκολα και οικονομικά.
Στα θερμικά γύρισαν για να βρούν κεφάλαια να χρηματοδοτήσουν το RD των ηλεκτρικών. Το θερμικό στην Ευρώπη ψόφησε. Ότι καινούργιο βγει στα επόμενα 3-4 χρόνια και μετά πάπαλα θερμικά στην EU. Tα ρέστα τους θα πουλάνε μετά, μέχρι να αδειάσουν οι αποθήκες και μέχρι να μετατραπούν τα εργοστάσια θερμικών για κατασκευή ηλεκτρικών.
 
Last edited:

Abessalom

Βαρώνος
Μηνύματα
21.218
Reaction score
35.645
Τι γελάς;
Στο Τέσλα που δεν έχει μοχλό για φλας και στρίβεις στην πλατεία...
Πώς βάζεις δεξί φλας για να βγεις από την πλατεία;
Λογικά: με το δεξί χέρι που είναι αριστερά στο τιμόνι πατάς το αριστερό κουμπί.
ή απλώς ρωτάς τριγύρω:



ξέρεις από TESLA? Βρε ξέρεις από TESLA???
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.900
Reaction score
137.058
Στα θερμικά γύρισαν για να βρούν κεφάλαια να χρηματοδοτήσουν το RD των ηλεκτρικών.
Προς ώρας, φτιάχνουν εργοστάσια, είτε για μπαταρίες, είτε για αυτοκίνητα.

Αυτά είναι σοβαρά έξοδα, και "πονάει" να δίνουν EV με χασούρα, και δυστυχώς θα είναι με "χασούρα" μέχρι να ανέβει η παραγωγή πάνω από 1 μύριο EV, διότι από κει και πάνω θα είναι κερδοφόρες, αλλά για να ανέβει τόσο η παραγωγή χρειάζεται να ολοκληρωθούν τα νέα εργοστάσια (μπαταριών και EV).

Άργησαν να ξεκινήσουν, κυρίως τα εργοστάσια μπαταριών, κι αυτό θα τους κοστίσει.

Τα υπόλοιπα είναι θεωρίες συνωμοσίας.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.607
Reaction score
30.501
Οι Κινέζοι λένε ότι το brake even είναι στα 500.000 EVs ετησίως. Μέχρι τότε μόνο χάνεις.
 


Μέλη online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.629
Μηνύματα
2.946.609
Members
38.211
Νεότερο μέλος
Atomkinder
Top