Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla)

melina

Cargo 200
Μηνύματα
23.754
Reaction score
42.924
Επιτέλους ένα όμορφο ηλεκτρικό αυτοκίνητο πόλης, που είναι πραγματικά μικρό και δεν έχει 0-100 στα 5".
Εξαιρετικό για καθημερινό commuting, εργασία, παιδιά στο σχολείο, βόλτες στην πόλη. Και εκδρομή το ΣΚ θα πας άνετα. Προφανώς δεν προορίζεται για μεγάλα ταξίδια κυρίως λόγω των πρότυπων που έχουμε αναπτύξει πλέον. Γιατί και με το παλιό 5αρι έκανες ταξίδια αν το ήθελες, όπως έκανα και εγώ ταξίδι στην αλλη άκρη της ευρώπης με ένα citroen AX τότε στα νιάτα μου.
Αν η τιμή του καταλήξει λογική θα είναι σοβαρή επιλογή απέναντι σε yaris hybrid και άλλα τέτοιου είδους μικρά αυτοκίνητα τύπου ice - hybrid.
Πανέμορφο μέσα - έξω, το είπαμε; :)
 

Μηνύματα
6.861
Reaction score
5.402
Αν η τιμή του καταλήξει λογική
Όλο το ρεζουμέ εκεί είναι.
Θα κάνει 25 όταν φτάσει να κυκλοφορήσει στην Ελλάδα;
Οι παραγγελίες θα δεσμεύουν την τιμή;
 

melina

Cargo 200
Μηνύματα
23.754
Reaction score
42.924
Όλο το ρεζουμέ εκεί είναι.
Θα κάνει 25 όταν φτάσει να κυκλοφορήσει στην Ελλάδα;
Οι παραγγελίες θα δεσμεύουν την τιμή;
Οχι, δεν είναι εκεί όλο το ρεζουμέ γιατί οι αγορές που κάνει ο καθένας δεν βάζει ως μόνο και αποκλειστικό κριτήριο την τιμή. Κάποιος μπορεί να είναι διατεθειμένος να δώσει παραπάνω λεφτά για να πάει στη νέα τεχνολογία και που ικανοποιεί λειτουργικές και αισθητικές ανάγκες ταυτόχρονα. Ούτως ή άλλως η τιμή δεν έχει φτάσει και ούτε θα φτάσει σύντομα να είναι ο παράγοντας που θα οδηγήσει κάποιον να αγοράσει ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο έναντι ενός συμβατικού.
 

Μηνύματα
6.861
Reaction score
5.402
Στις παρουσιάσεις τονίζεται το "από 25.000", οπότε για να πάει καλά στην αγορά σίγουρα πρέπει να καλύπτει το μερίδιο των αγοραστών που περιμένουν διακαώς το ευρωπαϊκό φτηνό μικρό μοντέλο, ως απάντηση και στους κινέζους.

Η τιμή έχει φτάσει προ πολλού να είναι λόγος προτίμησης της ηλεκτρικής έκδοσης έναντι της συμβατικής.
Το eC4 που πήρα εγώ πριν δυο χρόνια ήταν 3 χιλιάρικα φτηνότερο από το αντίστοιχο συμβατικό.
 

melina

Cargo 200
Μηνύματα
23.754
Reaction score
42.924
Στις παρουσιάσεις τονίζεται το "από 25.000", οπότε για να πάει καλά στην αγορά σίγουρα πρέπει να καλύπτει το μερίδιο των αγοραστών που περιμένουν διακαώς το ευρωπαϊκό φτηνό μικρό μοντέλο, ως απάντηση και στους κινέζους.

Η τιμή έχει φτάσει προ πολλού να είναι λόγος προτίμησης της ηλεκτρικής έκδοσης έναντι της συμβατικής.
Το eC4 που πήρα εγώ πριν δυο χρόνια ήταν 3 χιλιάρικα φτηνότερο από το αντίστοιχο συμβατικό.
Πέρα από το eC4 πριν 2 χρόνια με επιδότηση που πήρες εσύ έχεις άλλα παραδείγματα που κάποιος βρίσκει φθηνότερο το ηλεκτρικό από το αντίστοιχο συμβατικό;
Και να υποθέσω ότι αν κυττάξω τα νούμερα πωλήσεων θα βρω να πουλήθηκαν περισσότερα eC4 από C4 αφού ήταν φθηνότερο;

Εδιτ: Εριξα μια ματιά από περιέργεια για το 2022, 400 περίπου C4, λιγότερα από 40 eC4. Μάλλον οι αγοραστές δεν κυττάνε μόνο την τιμή και κάποιοι προβάλουν τις δικές τους προτιμήσεις στο σύνολο της αγοράς :rolleyes:
 
Last edited:

Μηνύματα
6.861
Reaction score
5.402
Έχει υπάρξει έγραψα αυτό που είπες, ηλεκτρικό να είναι φτηνότερο από το συμβατικό.
Αυτό δεν σημαίνει ότι παντού και πάντα συμβαίνει αυτό ή ότι είναι ο κανόνας.
Ότι δεν είχαν πωλήσεις οι ηλεκτρικές εκδόσεις όσο πάμε πίσω στον χρόνο, ήταν για άλλους λόγους, ελλιπούς ενημέρωσης, φοβίας κτλ.
Πάντα πρώτο και κύριο είναι η τιμή, και κατ' επέκταση ο λόγος τιμής προς απόδοση, απόδειξη οι πωλήσεις των Tesla πώς εκτοξεύονται με κάθε μείωση τιμής.

Στα μικρά, που συνήθως είναι και δεύτερα, ακόμη περισσότερο παίζει ρόλο η τιμή.
Κι όταν δεν είναι δεύτερα, αλλά πρώτα, πάλι παίζει κυρίαρχο ρόλο η τιμή, αφού είναι η μοναδική ελπίδα του αγοραστή για πιο προσιτό όχημα σε σύγκριση με τα μεγαλύτερα-ακριβότερα.

Δεν αντιλέγω ότι υπάρχουν και premium μικρά, και αντίστοιχο κοινό, που δεν τους νοιάζει η τιμή, ή δεν τους νοιάζει τόσο.
Είχαμε παράδειγμα το Honda e, που ήταν premium, πρωτοποριακό, σε πολλούς άρεσε, αλλά σχεδόν κανείς δεν το αγόρασε, μέχρι που καταργήθηκε κιόλας.
 


kostas999

Ανάποδη Πυξίδα
Μηνύματα
988
Reaction score
1.027
1.450 κιλά !!!!! Με ρόδες από μεγάλο πατίνι!!!! Επικίνδυνο! Για να σταματήσει θα βγάζεις πόδι. Πραγματική αυτονομία 250 χλ. Και θα είστε χαρούμενοι με 25 χιλιάρικα τιμή. Χωρίς επιδότηση στα 33.000. Δίχως κανένα εξτρά από ότι βλέπω! Τα χρεώνει όλα στο configuration. Μόνο για πόλη! Έχουμε ξεφύγει λίγο !!!! Μετά λέτε γιατί πάτωσαν τα ηλεκτρικά!!
 
Last edited:

Μηνύματα
6.861
Reaction score
5.402
Οχι, δεν έγραψες αυτό που λες τώρα.
Σωστά, εσύ εννοούσες ότι για να πάρει κανείς ηλεκτρικό, πρέπει να το θέλει ούτως ή άλλως, δεν είναι η τιμή αυτή καθαυτή που θα τον παρακινήσει να προβεί σε αγορά.

Συμφωνώ σε αυτό.
Κι εγώ για ηλεκτρικό πρωτοπήγα στην αντιπροσωπεία.
Βέβαια αν έβλεπα ότι βγαίνει ακριβότερο το ηλεκτρικό, θα ήταν εμπόδιο. Θα με έκανε να αλλάξω γνώμη ή να περιμένω.
Ότι έβγαινε φτηνότερο, το έκανε no brainer.
Οπότε, τουλάχιστον στην περίπτωσή μου, η τιμή ήταν ο καθοριστικός παράγοντας που έκανα παραγγελία επιτόπου.
 

Μηνύματα
7.473
Reaction score
1.555
Αν κάποιος κάνει αρκετά χιλιόμετρα σε ετήσια βάση, τότε η ίδια ή και ακριβότερη τιμή ηλεκτρικού μπορεί να είναι αδιάφορη, αν είναι να γλυτώσει σημαντικό ποσό από τις βενζίνες.

Αλλά η τιμή παίζει πάντα ρόλο, ειδικά σε μαζικής παραγωγής οχήματα που απευθύνονται στις μάζες και όχι σε λίγους.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.870
Reaction score
136.952
Θα κάνει 25 όταν φτάσει να κυκλοφορήσει στην Ελλάδα;
Κοντός ψαλμός αλληλούια.

Κάτσε να βγάλουν τιμή στις διάφορες εκδόσεις εξοπλισμού, και το συζητάμε.

Το ερώτημα που θα έχει να απαντήσει ο επίδοξος αγοραστής, είναι εάν θα προτιμήσει το μικρότερης μπαταρίας ρενό, σε σχέση με την πλατφόρμα του iD.3, εάν έχουν μικρή διαφορά τιμής.

Στην πράξη, το iD.3 με την 58-αρα και με συντελεστή αεροδυναμικής 2,6 για ένα απλό ταξιδακι Θεσσαλονίκη - Πρέβεζα, χρειάζεται να κάνει μια μικρή στάση Βέροια (5-10') και μια μικρή στάση Γιάννενα (10').

Από Βέροια προς Γιάννενα, με χαμηλές ταχύτητες κίνησης (έως 110) το id.3 θα φάει το 60% της μπαταρίας του.

Ξεκινώντας από Βέροια με 75%, θα φτάσει Γιάννενα με 15%.

Το Ρενό με τη 40-αρα δεν τη βγάζει την διαδρομή, θα μείνει στην ανηφόρα του Μετσόβου.

Το Ρενό με την 52-αρα, θα χρειαστεί (με χαμηλές ταχύτητες πάντα) λίγο πάνω από 80% της μπαταρίας για Βέροια Γιάννενα, κι αυτό εάν είναι εξοπλισμένο με αντλία θερμότητας, και όχι σε ακραίες θερμοκρασίες.

Αυτό σημαίνει πολύ μεγάλους χρόνους φόρτισης, τόσο στη Βέροια, όσο και στα Γιάννενα.

Είναι μικρή η "50"-αρα, οριακή η 60-αρα και ιδανική η 80-αρα για ταξίδια.
 

kostas999

Ανάποδη Πυξίδα
Μηνύματα
988
Reaction score
1.027
Renault staggers several functions according to the motorisation. For example, the 70 kW model comes ex works without a DC charging function and only with a unidirectional AC onboard charger. This variant is therefore not capable of fast charging or feeding electricity back into the grid in a V2G function.
 

Μηνύματα
6.861
Reaction score
5.402
Καθόλου DC;!
Καλά πάμε.

Εντάξει, είπαμε πόλης, αλλά να μην έχεις καθόλου δυνατότητα DC, είναι σπάσιμο @@.
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.870
Reaction score
136.952
Καθόλου DC;!
Καλά πάμε.

Εντάξει, είπαμε πόλης, αλλά να μην έχεις καθόλου δυνατότητα DC, είναι σπάσιμο @@.
Άμα παίρνει 11 kW AC, καλά είναι για πόλη, δε χρειάζεται DC.
 

melina

Cargo 200
Μηνύματα
23.754
Reaction score
42.924
Οποιος θα εξετάζει αυτό το αυτοκίνητο με κριτήριο την αυτονομία σε ταξίδια και τη γρήγορη φόρτιση κάτι κάνει πολύ λάθος κατά τη γνώμη μου.
 

Μηνύματα
6.861
Reaction score
5.402
Δεν υπάρχει περίπτωση να μη χρειαστεί να φορτίσεις γρήγορα, όσο και συνεπής και προετοιμασμένος να είσαι.

Και να βρεθείς σε φορτιστές και αναγκαστικά να πιάσεις το AC, μεγάλη ήττα.
 

kostas999

Ανάποδη Πυξίδα
Μηνύματα
988
Reaction score
1.027
Οποιος θα εξετάζει αυτό το αυτοκίνητο με κριτήριο την αυτονομία σε ταξίδια και τη γρήγορη φόρτιση κάτι κάνει πολύ λάθος κατά τη γνώμη μου.
Λάθος, εδώ πας , βλέπεις 2 ταινίες καπάκι και αυτό ακόμη θα φορτίζει! Άσε που θα καταλάβουν ότι λείπεις και θα σου φάνε το καλώδιο! Σπάσιμο απίστευτο!!!! Οπότε ετοιμάστε συν 5000 για μεγαλύτερη μπαταρία.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.870
Reaction score
136.952
Δεν υπάρχει περίπτωση να μη χρειαστεί να φορτίσεις γρήγορα, όσο και συνεπής και προετοιμασμένος να είσαι.
Μέσα στην πόλη, δε χρειάστηκα ποτέ DC.

Έχω συμπληρώσει 75.000 χλμ με το iD.3 και 31.000 χλμ με το Τέσλα.

Δε χρειάζεται εντός πόλης λέμε. Νέβερ.

Τιδεγκαταλαβαίνς.
Λάθος, εδώ πας , βλέπεις 2 ταινίες καπάκι και αυτό ακόμη θα φορτίζει! Άσε που θα καταλάβουν ότι λείπεις και θα σου φάνε το καλώδιο! Σπάσιμο απίστευτο!!!! Οπότε ετοιμάστε συν 5000 για μεγαλύτερη μπαταρία.
Άσε μας παιδάκι μου..😁🤪😜
 

Μηνύματα
6.861
Reaction score
5.402
Εγώ αρκετές φορές χρειάστηκα DC, που έτυχε να είμαι άδειος και έπρεπε να πάω κάπου.

Και όταν είμαι σε φορτιστές σε τίποτα supermarket, τον DC φυσικά θα επιλέξω. Το AC δεν έχει νόημα καν. Πάω και σπίτι μου.
 


Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.597
Μηνύματα
2.945.535
Members
38.204
Νεότερο μέλος
john-john
Top