- Μηνύματα
- 54.812
- Reaction score
- 136.742
Κρίμα.. το Χόντα ήταν πισοκινητο.
Λόγω της μπαταρίας, είναι βαριά αυτοκίνητα, και λόγω μεγάλου μεταξονιου, είναι πολύ μπροστά οι εμπρός ρόδες (προς όφελος του χώρου επιβατών).
Αυτό σημαίνει πολύ εύκολο σπινιάρισμα, ιδίως σε ανηφόρες, γι'αυτό δεν είναι καλή επιλογή η προσθιοκίνηση σε EV. Το είχα δει και στο παλιό ΚΙΑ.
Τα τυπικά ice, επειδή το περισσότερο βάρος το έχουν μπροστά (κινητήρας) και τις εμπρός ρόδες τις έχουν πιο πίσω, δεν έχουν θέμα με την μπροστά κίνηση.
Στα EV το βάρος είναι μοιρασμένο. Ταιριάζει γάντι η πίσω κίνηση.
Λόγω της μπαταρίας, είναι βαριά αυτοκίνητα, και λόγω μεγάλου μεταξονιου, είναι πολύ μπροστά οι εμπρός ρόδες (προς όφελος του χώρου επιβατών).
Αυτό σημαίνει πολύ εύκολο σπινιάρισμα, ιδίως σε ανηφόρες, γι'αυτό δεν είναι καλή επιλογή η προσθιοκίνηση σε EV. Το είχα δει και στο παλιό ΚΙΑ.
Τα τυπικά ice, επειδή το περισσότερο βάρος το έχουν μπροστά (κινητήρας) και τις εμπρός ρόδες τις έχουν πιο πίσω, δεν έχουν θέμα με την μπροστά κίνηση.
Στα EV το βάρος είναι μοιρασμένο. Ταιριάζει γάντι η πίσω κίνηση.
Last edited: