Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla)

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
28.555
Reaction score
84.061
iD.7 με heat pump
Λες; Μήπως να το δω και αυτό.... φαίνεται εξαιρετικό, με τα έξτρα που θέλω βγαίνει ίδια τιμή με το model 3 LR. Με καινούργιο software και διαχείριση μπαταρίας.

Πλεονεκτήματα το HUD, matrix φώτα. Μειονεκτήματα: κίνηση σε 2 τροχούς και δεν έχει το δίκτυο superchargers.

Σκέφτομαι ακόμα και το ID3 που θα βγει το καλοκαίρι τετρακίνητο.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.870
Reaction score
136.952
Εσύ κάνεις πως δεν καταλαβαίνεις ότι με τις αυτονομίες που έχουν η Λέξους καμία βαρύτητα δεν έχει το εφίσιενσι.
Σημασία έχει η πραγματική αυτονομία.
Αυτή είναι η γνώμη σου, με την οποία διαφωνώ, αλλά αυτό είναι άσχετο με τον σχολιασμό μου περί efficiency.

Αν δε σε ενδιαφέρει το efficiency, είσαι πολύ άπλας και μη κοιτάς κιόλας. 😁🤪😜🤣

Εμένα με ενδιαφέρει το efficiency, και το σχολιάζω. Και δε σε λένε Ρίζο απ'οτι θυμάμαι. 😜🤣😁

ΥΓ. Το ποιος κάνει πως δε καταλαβαίνει ή όντως δε καταλαβαίνει, είναι πλέον κωμικό. Δε συνεχίζω μαζί σου διάλογο. 😎



Λες; Μήπως να το δω και αυτό.... φαίνεται εξαιρετικό, με τα έξτρα που θέλω βγαίνει ίδια τιμή με το model 3 LR. Με καινούργιο software και διαχείριση μπαταρίας.

Πλεονεκτήματα το HUD, matrix φώτα. Μειονεκτήματα: κίνηση σε 2 τροχούς και δεν έχει το δίκτυο superchargers.
Τετρακίνητο συγκρίνεις με τετρακίνητο.
Τόσο σε επιδόσεις, όσο και σε τιμές. 😎

Ιδίως στα EV (αλλά όχι μόνον), λόγω αυξημένου βάρους και μεταξόνιου, η τετρακίνηση είναι σπουδαία υπόθεση.

Αν βάλεις ίδια προς σύγκριση, τετρακίνητα ή πισωκίνητα, τότε δες τιμές και ξανασυζηταμε.

Ωραίο το iD.7 και μεγάλο. Μ'αρεσει.
Ο νέος κινητήρας επίσης είναι ωραίος.

Ωστόσο έχει πολύ υψηλότερη τιμή από το model 3, σε οποιαδήποτε αντίστοιχη (πισωκίνητη ή 4-κίνητη) έκδοση.

Και θα πληρώνεις σέρβις, τζάμπα κι αδίκως.


ΥΓ. Το 4-κινητο iD.3 θα είναι επίσης ακριβότερο από το model 3 LR. 🤣😜🤪😁
 
Last edited:






alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.589
Reaction score
30.492
Άρθρο -προσγείωση για όσους ονειρεύονται.
Πες του θα πάρω το διαστημόπλοιο για άλλο πλανήτη. Την καταστροφή έφερε. 😅

Έχω αντιρρήσεις σχεδόν σε όλα. Στα υπόλοιπα τα ξέρουμε και τα ξέρουν. Δεν ανακάλυψε τον τροχό. Τα έχω γράψει εδώ και μήνες. Η Ελλάδα συγκεκριμένα χρειάζεται μέχρι το 2040 άλλο ένα δίκτυο.
 
Last edited:

Μηνύματα
7.473
Reaction score
1.555
Ο "εξερευνητής" αγνοεί βασικές έννοιες πείτε του. Είναι αστεία η υπόθεση ότι θα χρειαζόμαστε 50 GW κατανάλωση και 50 GW παραγωγής, άρα θα πρέπει να σηκώνει τέτοια ισχύ το δίκτυο διανομής. Αυτή είναι λογική ηλεκτρικού δικτύου της δεκαετίας του 70. Ένα από τα καλά της διερπαρμένης παραγωγής είναι ότι υπάρχει μεγάλος βαθμός τοπικής κατανάλωσης, δηλαδή ο σταθμός ΑΠΕ μπορεί να παράγει και σημαντικό μέρος της παραγόμενης ενέργειας να καταναλώνεται εντός του ίδιου δικτύου, προτού φτάσει δηλαδή να περάσει η ισχύς στο δίκτυο μεταφοράς.

Ήδη οι σταθμοί ΑΠΕ έχουν περικοπές ισχύος, οι οποίες αναμένεται να ενταθούν. Αυτό αυτόματα δημιουργεί ισχυρά κίνητρα στους παραγωγούς αυτούς να εγκαταστήσουν σταθμούς αποθήκευσης για να εγχύουν την παραγόμενη ενέργεια στο δίκτυο και το σύστημα, αντί να την αφήνουν να χάνεται όσο περικόπτεται. Αυτό με τη σειρά του συνεπάγεται ότι αν ένας φωτοβολταϊκός σταθμός παράγει 1500 MWh/MW ετησίως, αυτές δεν θα εγχέονται στο δίκτυο τις 7-10 ώρες με ηλιοφάνεια, αλλά σε μεγαλύτερο μέρος της ημέρας, με αποτέλεσμα και τη μικρότερη επιβάρυνση των υφιστάμενων δικτύων.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.589
Reaction score
30.492
Τι να πει κανείς τώρα για το άρθρο. Από πού να το πιάσω και που να το αφήσω.

Ας πιάσω το φυσικό αέριο και τους άχρηστους αγωγούς. Το φυσικό αέριο ήταν πάντα η μονάδα παραγωγής του peak load. Το base load είχε αναλάβει ο λιγνίτης, το πετρέλαιο, και τα πυρηνικά σε άλλες χώρες. Το φυσικό αέριο έγινε μονάδα παραγωγής και του base load λόγω μετάβασης. Όσο αυξάνονται οι ΑΠΕ τόσο θα αυξάνεται και η ανάγκη χρήσης του φυσικού αερίου. Ο λόγος είναι επειδή μεγαλώνει η καμπύλη της πάπιας (έτσι το λένε μη γελάτε σας βλέπω 🙂). Για να μειωθεί η ανάγκη χρήσης του φυσικού αερίου θα πρέπει να γεμίσουμε τον τόπο μπαταρίες. Πράγμα που δεν θα γίνει έτσι κ αλλιώς. Οπότε η ανάγκη για φυσικό αέριο θα είναι δίχως τέλος, κοντινό τουλάχιστον.

Πάμε στο δίκτυο, και πάνω στα σωστά που έγραψε ο @notiskas.

Μέχρι σήμερα λόγω απομακρυσμένης παραγωγής το δίκτυο (όχι μόνο το δικό μας αλλά παγκόσμια), σχεδιαζόταν κυρίως με βάση το peak load. Τα νέα δεδομένα των ΑΠΕ σε τεράστια διασπορά, αλλά και λόγω της τυχαιότητας παραγωγής, μας λένε ότι πρέπει να φύγουμε από το δεδομένο του peak load και να πάμε σε αυτό της τοπικής παραγωγής & αποθήκης.
Πολλές ΑΠΕ σε αμέτρητα σημεία, κάλυψη τοπικού δικτύου και φορτίου, με δυνατότητα κάλυψης και μετά τις ώρες παραγωγής λόγω αποθήκευσης.
 
Last edited:


alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.589
Reaction score
30.492
Και λίγους μήνες πριν το 2025 η κυβέρνηση έχει δώσει εντολή στους αρμόδιους να κάνουν ότι πρέπει ώστε να σταματήσει η πώληση PHEVs.

Προφανώς αυτό δεν θα γίνει με απαγόρευση δια νόμου, αλλά με μέτρα που δεν θα ενθαρρύνουν την αγορά PHEV.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.589
Reaction score
30.492
Σε συνέχεια του άρθρου της Huffington Post. Υπάρχουν δεδομένα από περιοχές ανά τον κόσμο που ενώ έχουν προσθέσει δεκάδες χιλιάδες EVs η συνολική ενέργεια που "ταξιδεύει" στο δίκτυο έχει μειωθεί, σε κάποιες αισθητά. Αυτό οφείλεται:

α) μείωση κατανάλωσης λόγω αλλαγής ενεργοβόρων συσκευών σε κατοικίες και επιχειρήσεις.
β) ταυτοχρονισμό λόγω εκτεταμένης εγκατάστασης φωτοβολταϊκών (με ή χωρίς μπαταρία) σε κατοικίες και επιχειρήσεις, καθώς και τοπικά φωτοβολταϊκά πάρκα.
 
Last edited:

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.589
Reaction score
30.492
Δείχνει να σοβαρεύει η VW.
ID7, Αθήνα - Θεσσαλονίκη σε 4:30', με μια φόρτιση των 11' σε 300άρι φορτιστή, με τρία άτομα, αποσκευές, θέρμανση, και ταξίδι με 130χλμ/ώρα.

 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.870
Reaction score
136.952
Δείχνει να σοβαρεύει η VW.
ID7, Αθήνα - Θεσσαλονίκη σε 4:30', με μια φόρτιση των 11' σε 300άρι φορτιστή, με τρία άτομα, αποσκευές, θέρμανση, και ταξίδι με 130χλμ/ώρα.

Εντυπωσιακό που το 10-50% το έκανε σε 11', μπράβο στη VW! Επιτέλους νορμάλ χρόνοι φόρτισης.

Από την άλλη, η κατανάλωση που πέτυχε, τηρώντας πάντα πιστά τα όρια ταχύτητας (στάνταρ τακτική του Θωμά σε δημόσιους δρόμους, σε αντίθεση με όσα κάνει στην πίστα) δεν είναι εντυπωσιακή.

Χρειάζεται δε να γνωρίζεις πως για να οδηγήσεις όπως ο φίλος μου ο Θωμάς, καταρχήν ντεφάκτο δε μπορείς, κι αφετέρου χρειάζεται να κάνεις μερικά μαθήματα στη σχολή του (οικονομικής οδήγησης) ώστε κάπως να προσεγγίσεις τον τρόπο οδήγησής του.

Κατέχει ρεκόρ Γκίνες επί του θέματος. 😎

Κανένας μας δεν μπορεί να επιτύχει τις χαμηλές καταναλώσεις και την αυτονομία που πετυχαίνει ο Θωμάς. Που να μάθεις τι μέση κατανάλωση έχει επιτύχει σε BMW (κι όχι μόνον στο δικό του)..

ΥΓ. Είναι από αυτούς που ξέρω που ενώ δεν έχει θέση φόρτισης στο σπίτι, έχει EV. 😎
 
Last edited:

wizzy

Music is our (Supernatural) friend!
Μηνύματα
14.682
Reaction score
21.498
Ρε συ! Ο Θωμάς! Φάγαμε δείπνο στο Εβόρα, το καλοκαίρι του 2022, σωστά; Πολύ καλό παιδί και γνώστης.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.870
Reaction score
136.952
Ναι, τους έχω κάνει φανατικούς επισκέπτες στο εβόρα..😁🤪😜🤣

Από τότε, έχουν ξανάρθει αρκετές φορές εδώ πάνω, πάντα με μια επίσκεψη για μπριζόλες.
 

Μηνύματα
58
Reaction score
99
Λες; Μήπως να το δω και αυτό.... φαίνεται εξαιρετικό, με τα έξτρα που θέλω βγαίνει ίδια τιμή με το model 3 LR. Με καινούργιο software και διαχείριση μπαταρίας.

Πλεονεκτήματα το HUD, matrix φώτα. Μειονεκτήματα: κίνηση σε 2 τροχούς και δεν έχει το δίκτυο superchargers.

Σκέφτομαι ακόμα και το ID3 που θα βγει το καλοκαίρι τετρακίνητο.
Id3 ,τετρακίνηση ,77 μπαταρία, καινούριο μοτέρ, καινούριο λειτουργικό. Σε νορμάλ;;; Τιμή; Θα δείξει. Μακάρι.
 

TGD

Μηνύματα
8.607
Reaction score
8.630
Τα ηλεκτρικά λεωφορεία ήρθαν στην Αθήνα, αλλά...
Μπλόκο Ελεγκτικού Συνεδρίου στον διαγωνισμό εγκατάστασης σταθμών φόρτισης
Σύμφωνα με τη διακήρυξη του διαγωνισμού, όσον αφορά την τεχνική και επαγγελματική ικανότητα των υποψηφίων, οι οικονομικοί φορείς που διεκδικούν το έργο θα πρέπει να αποδείξουν ότι κατά τη διάρκεια των τριών τελευταίων ετών (2021, 2022, 2023) πρέπει να έχουν εκτελέσει έως δύο δημόσιες συμβάσεις προμηθειών και εγκατάστασης παρόμοιου αντικειμένου με αυτό της σύμβασης, οι οποίες «είτε αθροιστικά είτε μεμονωμένα θα πρέπει να καλύπτουν το 100% της εκτιμώμενης αξίας της σύμβασης και κατ’ ελάχιστον η μία εκ των δύο να καλύπτει το ποσό των 3.500.000,00 ευρώ».
Ωστόσο, σύμφωνα με το σκεπτικό του κλιμακίου, αυτό «περιορίζει» την απαιτούμενη επαγγελματική εμπειρία αποκλειστικά στην εκτέλεση «δύο και όχι περισσότερων συμβάσεων», με αποτέλεσμα να μη διασφαλίζεται ικανοποιητικό επίπεδο ανταγωνισμού. Ο αριθμός των συμβάσεων, σύμφωνα με το ίδιο σκεπτικό, επελέγη «αυθαίρετα» και «εξ αντικειμένου περιόρισε τη συμμετοχή των εν δυνάμει προσφερόντων οικονομικών φορέων».
 



Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.597
Μηνύματα
2.945.535
Members
38.204
Νεότερο μέλος
john-john
Top