Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla)

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.589
Reaction score
30.492
Υπήρξαν κάποιες αναφορές που έλεγαν ότι έτσι όπως το ήθελε η Apple, όταν θα έβγαινε, ήταν αδύνατον να πέσει κάτω από τα $120.000 αρχική τιμή. Οπότε το τελείωσαν μια και έξω καθώς το θεωρούσαν πολύ ακριβό.

Από την άλλη, φήμες θέλουν να κάνει ότι μπορεί για να αγοράσει την Rivian.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.589
Reaction score
30.492
Σε άλλα νέα από απέναντι, η Fisker όπως φαίνεται πάει για φούντο. Οι συνομιλίες με την Nissan δεν οδήγησαν κάπου. Και σήμερα ανακοίνωσε 40% μείωση τιμών για να πουλήσει τα 4700 οχήματα που έχει και κάθονται. Η παραγωγή που είναι στην Αυστρία έχει σταματήσει εδώ και μήνες.
 


Shepherd

Μόνιμος
Μηνύματα
4.820
Reaction score
10.698
Η Apple ήθελε να φτιάξει ένα πλήρως αυτόνομο βανάκι. Σε μια περίοδο είχε τα περισσότερα πειραματικά αυτόνομα από οποιαδήποτε εταιρεία. Άσχετα αν χρησιμοποιούσε συμβατικά αυτοκίνητα για τις δοκιμές.

 

wizzy

Music is our (Supernatural) friend!
Μηνύματα
14.682
Reaction score
21.498
(και τρεις φωτογραφίες από το πιο πάνω link)

View attachment 323759

View attachment 323760

View attachment 323761
Σε συνέχεια των δύο quoted posts:

Κατά 4.000$ φθηνότερο το ηλεκτρικό αυτοκίνητο της Xiaomi από το Tesla Model 3, στην Κίνα

"Ήδη οι πρώτες εντυπώσεις από την MWC 2024 ήταν πολύ θετικές και η αρχική τιμή του SU7 το καθιστά αρκετά δελεαστικό.
Το πολυαναμενόμενο πρώτο ηλεκτρικό όχημα της Xiaomi πρόκειται να διατεθεί στην αγορά με βασική τιμή τα 215.900 γιουάν (περίπου 28.150 ευρώ), όπως ανακοίνωσε η κινεζική εταιρία που ετοιμάζεται να λανσάρει την πρότασή της στη μεγαλύτερη αγορά του πλανήτη.

Ο Λέι Τζουν, διευθύνων σύμβουλος της Xiaomi, ενημέρωσε ότι το βασικό μοντέλο του SU7 θα πωλείται έναντι 215.900 γιουάν, ενώ οι εκδόσεις Pro και Max θα κοστολογούνται στα 245.900 (32.100 ευρώ) και 299.900 γιουάν (39.125 ευρώ), αντίστοιχα. Εντύπωση προκαλεί το γεγονός ότι ο ίδιος ο Λέι παραδέχεται ότι η Xiaomi θα πουλάει κάθε αυτοκίνητό της με ζημιά, με την τιμή του βασικού μοντέλου να είναι κατά 4.000 δολάρια φθηνότερη από το Tesla Model 3."

OK, αφορά στην αγορά της Κίνας, αποτελεί όμως μια ένδειξη της πορείας που θα ακολουθήσει η αγορά των ηλεκτρικών.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.589
Reaction score
30.492
Σφαγή θα γίνει εκεί με τις τιμές. Αμαξάρα για 28Κ.

Στα δικά μας εδώ, μετά το καλοκαίρι λένε πως θα έρθει το BYD Dolphin. Στην αρχή μόνο το μεγάλο με την μεγάλη μπαταρία των 60kWh. Τιμές όπως και σε άλλες χώρες, κάπου ανάμεσα στα 33Κ-35Κ. Αργότερα θα φέρουν και το μικρό με την 45kWh. Aυτό ίσως παίξει στα 22Κ-23Κ μετά την επιδότηση. Τα βασικά μοντέλα πάντα.

Και βέβαια, δεν υπάρχει καμία περίπτωση να έρθει έκδοση στα 12Κ-15Κ όπως γράφουν ή νομίζουν μερικοί :biggrin:. Εκτός ότι δεν υπάρχει καμία σχέση στο μοντέλο Κίνας με αυτό που έρχεται Ευρώπη σε θέματα ασφάλειας, το συγκεκριμένο φοράει 35kWh.
 


Μηνύματα
7.473
Reaction score
1.555
H EE κοιμάται για ακόμη μία φορά. Επέτρεψε στην Κίνα να διαλύσει την ευρωπαϊκή βιομηχανία φωτοβολταϊκών μία δεκαετία πριν, προφανώς ήταν πρόβα για να της επιτρέψει να διαλύσει και την ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.589
Reaction score
30.492
Η ΕΕ κάνει πάρτι που "απαντά" στην "κινεζικη επιθετικότητα", επειδή άνοιξε ή θα ανοίξει (δεν το διάβασα όλο γιατί γελούσα), το νέο εργοστάσιο την Northvolt στη Γερμανία. Εντωμεταξύ αν θυμάμαι καλά η Northvolt δεν υπάρχει ούτε στο Top10 των κατασκευαστών μπαταριών σε παγκόσμιο επίπεδο. :biggrin:

Στο Τop10 οι 7-8 είναι Κινέζικες.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.870
Reaction score
136.950
Άμα βγάλουν αυτό το αυτοκίνητο οι Ευρωπαίοι κατασκευαστές, με τον εξοπλισμό που έχει:


Θα κοστίζει 130 χιλιάρικα σε Σκόντα, 240 σε μπεμβέ, 640 σε πόρσε.

Εν τω μεταξύ, η ξιαόμι έχει ήδη δίκτυο στην Ευρώπη.

Καλά στερνά, αγαπητοί Ευρω-παίοι.
Και σιγά σιγά, καλά σαράντα.
Κόλλυβα θέλω.
 

ika

News
Μηνύματα
16.185
Reaction score
14.899

ika

News
Μηνύματα
16.185
Reaction score
14.899
 

Μηνύματα
7.473
Reaction score
1.555
Άμα βγάλουν αυτό το αυτοκίνητο οι Ευρωπαίοι κατασκευαστές, με τον εξοπλισμό που έχει:


Θα κοστίζει 130 χιλιάρικα σε Σκόντα, 240 σε μπεμβέ, 640 σε πόρσε.

Εν τω μεταξύ, η ξιαόμι έχει ήδη δίκτυο στην Ευρώπη.

Καλά στερνά, αγαπητοί Ευρω-παίοι.
Και σιγά σιγά, καλά σαράντα.
Κόλλυβα θέλω.
Αδιάφορο. Προϊόν που πωλείται κάτω του κόστους, πωλείται για να κλείσει τον ανταγωνισμό με αθέμιτα μέσα. Η πρακτική λέγεται dumping και οι Κινέζοι το έχουν κάνει επιστήμη. Ήδη επιβάλλονται τέλη antidumping σε προϊόντα τα οποία χρησιμοποιούν π.χ. κινέζικο χάλυβα (αν και επειδή ΕΕ, σε τέτοια τέλη για προϊόντα που πωλούνται εντός ΕΕ, υπόκεινται Έλληνες κατασκευαστές π.χ. αν χρησιμοποιήσουν κινέζικο χάλυβα, αλλά όχι οι Τούρκοι ανταγωνιστές τους).

Αν οι κινέζοι θέλουν να πουλάνε στην ΕΕ, να πουλάνε με τους όρους που επιβάλει η ΕΕ στην αγορά της. Ιδανικά με κατασκευή και εργοστασίων εντός ΕΕ. Όπως π.χ. το έκαναν οι Ιάπωνες 30 χρόνια πριν. Αλλιώς δασμοί μέχρι να αλλάξουν τροπάρι.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.589
Reaction score
30.492
Στην Ευρώπη υπάρχουν δύο στρατόπεδα. Όσοι τα κονομάνε από τους Κινέζους (Γερμανοί) δεν θέλουν τίποτα. Ούτε δασμούς, ούτε μπλόκα, τίποτα. Είναι τόσο μεγάλα τα ποσά που έρχονται από τις πωλήσεις εντός Κίνας που σου λένε μην πειράζεται τίποτα. Αφήστε τους να έρθουν.
Το άλλο στρατόπεδο είναι όσων έχουν πολύ μικρή έως και καθόλου παρουσία στην Κίνα (Γάλλοι - Ιταλοί). Αυτοί παρακαλάνε κάθε μέρα για νέα μέτρα προστασίας αλλά και σχέδια Μάρσαλ για την Ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία και όχι μόνο.

Και στην μέση είναι η Ούσουλα που ψάχνει καρέκλα να κάτσει από τη ζαλάδα.

Άντε γειά.
 
Last edited:

Μηνύματα
7.473
Reaction score
1.555
Πάντως δεν έχει λογική, να παράγει η VW στην Κίνα, και να παρακαλάει να μην πειράξει κανείς τους κινέζους που εισάγουν στην ΕΕ, για να μην έχει πρόβλημα η VW που παράγει στην Κίνα και δεν εισάγει εκεί από την ευρωπαϊκή της παραγωγή. Ενώ τα εκεί παραγόμενα οχήματα δεν υπόκεινται σε δασμούς.

Πέραν τούτου όμως, εμένα ως πολίτη της ΕΕ, δεν με ενδιαφέρει ποιο είναι το άμεσο συμφέρον της κάθε VW και κάθε άλλης αυτοκινητοβιομηχανίας, εμένα με ενδιαφέρει το συμφέρον της "πατρίδας" μου (αφού στην ΕΕ ανήκουμε και το μέλλον της είναι και δικό μας μέλλον).

Στο δίλημμα εξηλεκτρισμός ή νταβατζηλίκι στους τριτοκοσμικούς πετρελαιάδες, επιλέγω ξεκάθαρα εξηλεκτρισμό.

Στο δίλημμα όμως νταβατζηλίκι στους πετρελαιάδες ή τους κινέζους, δεν είναι καθόλου ξεκάθαρη η επιλογή μου κόντρα στους πετρελαιάδες.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.870
Reaction score
136.950
Πάντως δεν έχει λογική, να παράγει η VW στην Κίνα, και να παρακαλάει να μην πειράξει κανείς τους κινέζους που εισάγουν στην ΕΕ, για να μην έχει πρόβλημα η VW που παράγει στην Κίνα και δεν εισάγει εκεί από την ευρωπαϊκή της παραγωγή. Ενώ τα εκεί παραγόμενα οχήματα δεν υπόκεινται σε δασμούς.
Το μισό (ίσως και παραπάνω) ετήσιο κέρδος του γκρούπ βαγκ, προέρχεται από την (μεγαλύτερη στον κόσμο) αγορά αυτοκινήτου της Κίνας.

Αν κάνει κιχ η Κίνα προς τo φολγκζβάγκεν γκρουπ, το έκλεισε το μαγαζάκι τους.

Γι'αυτό οι Ευρω-παίοι κατασκευαστές που βγάζουν λεφτά από την αγορά της Κίνας, δεν θέλουν δυσαρεστημένη την Κίνα από αποφάσεις αποκλεισμού της Κίνας εντός Ευρώπης, για να μην βγάλει παρόμοιες αποφάσεις η Κίνα εντός Κίνας και τους διαλύσει.

Όσοι δεν δραστηριοποιούνται στην Κίνα, φυσικά δε θέλουν τους Κινέζους να δραστηριοποιηθούν στα χωράφια τους. Αυτό όμως, είναι αντίθετο της ελεύθερης αγοράς.
 

Μηνύματα
7.473
Reaction score
1.555
Μήλα με πορτοκάλια.

Οι ευρωπαίοι εξάγουν ελάχιστα αυτοκίνητα στην Κίνα, η Κίνα εξάγει πολλά περισσότερα (και φιλοδοξεί να εξάγει ακόμη περισσότερα στην ΕΕ). Αυτά τα οχήματα είναι που θα επηρεαστούν από τυχόν δασμούς και μέτρα περιορισμού.

Αν η Κίνα θελήσει να ξεπεράσει τους περιορισμούς αυτούς, ας παράξει στην ΕΕ, όπως έκανε η Tesla, όπως έκαναν στο παρελθόν Ιάπωνες και Κορεάτες.

Η σημερινή κατάσταση εξυπηρετεί πρόσκαιρα μόνο, όσους ευρωπαίους κατασκευαστές παράγουν στην Κίνα. Π.χ. τη VAG. Η οποία θα έχει όφελος για όσο καιρό οι κινέζοι δεν κανιβαλίζουν τις πωλήσεις τους στην ΕΕ, καθώς είναι περίπου δεδομένο ότι στην κινέζικη αγορά δεν θα μπορέσουν ποτέ να αποκτήσουν μεγάλο μερίδιο.

Σίγουρα δεν εξυπηρετεί την ΕΕ και τις προοπτικές της Ευρωπαϊκής αυτοκινητοβιομηχανίας - είτε έχουν παρουσία στην Κίνα, είτε όχι.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.589
Reaction score
30.492
Να εδώ, το Xiaomi SU7, 50.000 πωλήσεις στα πρώτα 27 λεπτά. Περίεργος ποιος το κατασκευάζει.

FB_IMG_1711724131161.jpg
 

Μηνύματα
1.246
Reaction score
1.861
καμμία νέα ιδέα ή καινοτομία,
όλα αντιγραφή
και κατασκευασμένα με μισθούς πείνας σε ένα απολυταρχικό καθεστώς,
και με επιδότηση από το ΚΚ Κίνας

δε μπορώ να πω ότι με συγκινεί η ιδέα,
προτιμώ να πληρώσω κάτι παραπάνω ή να αγοράσω κάτι λιγότερο
από κάποια χώρα που είναι πιο κοντά στον κόσμο όπως θα ήθελα να είναι
 



Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.596
Μηνύματα
2.945.495
Members
38.203
Νεότερο μέλος
john-john
Top