Tesla


Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
29.053
Reaction score
85.436
Υπολογισμοί της πλάκας.
Η επιδότηση 8000 ισχύει και στο leasing.
 

Μηνύματα
7.510
Reaction score
1.619
Έχει συνυπολογιστεί η επιδότηση, αφού αναφέρουν αρχική τιμή 51.000€ και τιμή με την επιδότηση 43.000€. Με το πακέτο της Χερτζ που είναι το φτηνότερο προκαταβάλεις 10.000€, πληρώνεις 590€+ΦΠΑ για 4 χρόνια, στο τέλος της περιόδου έχεις πληρώσει 38.000€ + ΦΠΑ και δεν σου ανήκει το αυτοκίνητο.
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
29.053
Reaction score
85.436
Από αυτά (του leasing) πρέπει να αφαιρεθούν 8000€
38000+ΦΠΑ-8000
 


Μηνύματα
7.510
Reaction score
1.619
Δηλαδή συγνώμη, θα πάρω αυτοκίνητο μέσω leasing που δεν θα είναι δικό μου, και την επιδότηση δεν θα την πάρει η Hertz που θα της ανήκει το αυτοκίνητο, αλλά εγώ που το νοικιάζω;
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
29.053
Reaction score
85.436
+4-5000 μικτή ασφάλεια για 4 χρόνια
+4000 λάστιχα
+ αυτοκίνητο αντικατάστασης αν πάθεις κάτι
+ δεν ψάχνεις να το πουλήσεις και να στα ζαλίζει ο κάθε παπάρας στο τέλος της τετραετιας

Όλα αυτά πρέπει να συνυπολογίζονται, και στο κάτω κάτω πρέπει να βγάλουν κέρδος οι leasing, δεν είναι φιλανθρωπικά ιδρύματα.
Όποιοι θέλουν τις υπηρεσίες τους τις πληρώνουν.
Δηλαδή συγνώμη, θα πάρω αυτοκίνητο μέσω leasing που δεν θα είναι δικό μου, και την επιδότηση δεν θα την πάρει η Hertz που θα της ανήκει το αυτοκίνητο, αλλά εγώ που το νοικιάζω;
Ναι
 

gstriftos

gilectronikos
Μηνύματα
17.668
Reaction score
4.292


Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
29.053
Reaction score
85.436
20000 χλμ το χρόνο είναι το συμβόλαιο, άρα κάθε δεύτερο χρόνο
Πόσο κοστίζουν τα λάστιχα σου Έαρ;
(Είναι ακριβούτσικα)
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.529
Reaction score
138.489
20000 χλμ το χρόνο είναι το συμβόλαιο, άρα κάθε δεύτερο χρόνο
Πόσο κοστίζουν τα λάστιχα σου Έαρ;
(Είναι ακριβούτσικα)
250€ το τεμάχιο τα μαμά.
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.529
Reaction score
138.489
ΟΚ, άρα 2000€ στην τετραετία
Συνολικά 4 χρόνια βγάζεις με ένα επιπρόσθετο σετ, δηλαδή με 1000 ευρώ, εφόσον αλλάξεις τα μαμά στη 2-ετια.

Με 2 χιλιάρικα θα βγάλεις συνολικά 6 χρόνια, με την ιδία χρήση.
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
29.053
Reaction score
85.436
Το ίδιο λέμε. Και η leasing θα χρειαστεί να αλλάξει στα 4 όταν το δώσεις πίσω. Για να πάει μέχρι τα 6.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.529
Reaction score
138.489
39 χιλιάρικα και κάτι ψιλά θα βγει το λιζινγκ 4-ετιας

44 το αγοράζεις καινούριο.
Βάζοντας μέσα τα έξοδα που υπάρχουν στο καινούριο αυτοκίνητο, έξοδα που καλύπτει το λιζινγκ, είναι 1000€ ελαστικά και 4 χιλιάρικα ασφάλιση.

Δηλαδή άλλο ένα 5-χιλιαρο, που θα το περάσεις στα έξοδα.

Με λιζινγκ θα δώσεις συνολικά 39 χιλιάρικα, και θα τα περάσεις στα έξοδα.

Αν το αγοράσεις, στην 4-ετια θα έχεις δώσει συνολικά (44+5) 49 χιλιάρικα, οπότε θα έχεις δώσει 10 χιλιάρικα παραπάνω, αλλά θα τα περάσεις κι αυτά στα έξοδα (άρα είναι λιγότερα από 10 η πραγματική διαφορά) και θα έχεις δικό σου ένα Τέσλα.

Δηλαδή, συγκριτικά με το λιζινγκ, σου κοστίζει 6-7 χιλιάρικα το Τέσλα (150% υπεραποσβεση η αρχική αξία). Τόσα δίνεις παραπάνω, και σου μένει το αυτοκίνητο.


Η διαφορά στο οικονομικό υπέρ του λιζινγκ, είναι ότι δε χρειάζεται να δώσεις το κεφάλαιο της αξίας του αυτοκινήτου εξ'αρχης. Αν τη διαφορά στην αρχική καταβολή κεφαλαίου μπορείς να την επενδύσεις κάπου ώστε στην 4-ετια η επένδυση να παράξει χρήμα ίσο με την αξία ενός Τέσλα - 6χιλιαρικα, είσαι στα ίδια.

Ειδάλλως, πρακτικά με τα ίδια λεφτά (ότι λέει το άρθρο) στη μια περίπτωση θα έχεις δικό σου αυτοκίνητο, και στην άλλη δε θα έχεις τίποτα.
Αλλά οκ, δε θα ασχολείσαι με τα σέρβις (που δεν έχει).
Το ίδιο λέμε. Και η leasing θα χρειαστεί να αλλάξει στα 4 όταν το δώσεις πίσω. Για να πάει μέχρι τα 6.
Δε λέμε το ίδιο.
Πχ:
Στα 4 χρόνια, το πουλάς το αυτοκίνητο χωρίς να αλλάξεις λάστιχα για δεύτερη φορά, ας αλλάξει ο επόμενος κάτοχος. Άλλωστε, αντέχουν περισσότερο από 20.000 χλμ. 🤪😜

Αυτοκίνητο που έδωσες 44 για να το πάρεις (44+8 η επιδότηση, αρχική αξία 52), αν το βγάλεις στην 4-ετια στα 30 χιλιάρικα, τα παίρνεις μια χαρά.

Βγάζεις σοβαρό κέρδος.

Θα σου έχει κοστίσει 49-30=19 χιλιάρικα η χρήση της 4-ετιας.

Με λιζινγκ η αντίστοιχη χρήση σου κοστίζει 39 χιλιάρικα.

20 χιλιάρικα η διαφορά υπέρ της αγοράς.

Χονδρικά, αυτά υπολογίζει και η λιζινγκ. Υπολογίζει 20 χιλιάρικα κέρδος, και 5 χιλιάρικα έξοδα, άρα 15 χιλιάρικα κέρδος στην 4-ετια, 3,750€ το έτος.
Έξοδα σέρβις δεν έχει.
 
Last edited:

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
29.053
Reaction score
85.436
ας αλλάξει ο επόμενος κάτοχος.
Δεν υπάρχει καμία περίπτωση να σηκώσω το τηλέφωνο για να μιλήσω με τον κάθε τυχαίο υποψήφιο αγοραστή.
Αυτο και μόνο είναι υπεραρκετό, αξίζει πάνω από 15 χιλιάρικα.

bonus το αυτοκίνητο αντικατάστασης σε πιθανο τρακάρισμα/βλαβη.
 

Μηνύματα
16.820
Reaction score
23.878
όλα αυτά υπό την προϋπόθεση οτι βγαίνει αριθμός χλμ κάθε χρόνο, αλλιώς δεν υπάρχει οικονομικό νόημα ούτε στην αγορά ούτε στη χρονομίσθωση.
με 15000χλμ το χρόνο αμφότερες περιπτώσεις είναι πεταμένα λεφτά και έτσι πρέπει να αντιμετωπίζονται.
 

TGD

Μηνύματα
8.821
Reaction score
8.873
Δηλαδή με κάτω από 15k km ετησίως, το προτείνεις αφού και η αγορά και η ενοικίαση είναι πεταμένα λεφτά;
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
17.046
Reaction score
30.979
Υπάρχει και η άλλη οδός. Όταν έρθει η ώρα το δίνεις όσο θέλει η αντιπροσωπεία που θα πάρεις το επόμενο. Ή το αφήνεις εκεί προς πώληση και τα υπόλοιπα τα κανονίζουν αυτοί. Με την κατάλληλη τιμή όλα γίνονται.
 

Μηνύματα
16.820
Reaction score
23.878
εννοώ οτι κάτω από αυτά τα χλμ είναι απλά είδος πολυτελείας το ιχ.
δηλαδή το αγοράζεις αν έχεις , δεν τοποθετείς χρήματα κάπου που θα σου αποδώσουν ή θα σου μειώσουν το κόστος, απλά αγοράζεις κάτι για να γουστάρεις.

οι μεταφορικές ανάγκες σε αυτήν την χρήση καλύπτονται από πλήθος οχημάτων , καινούριων η μτχ, βενζίνη πετρέλαιο ηλεκτρικό οτιδήποτε, αρκεί να μπορούν να αγοραστούν και να συντηρηθούν.

στο χλμ που κάνει ο ακτινογιατρός, το θέμα είναι τελείως διαφορετικό.
με 30+Κ χλμ το χρόνο το κόστος χρήσης είναι συγκρίσιμο της αγοράς, η δε αξία μεταπώλησης είναι σημαντική γιατί στην περίπτωση της φυσιολογικής αγοράς, το όχημα θα πωληθεί πριν κλείσει 6 χρόνια.

σε τέτοιες καταστάσεις η χρονομίσθωση λυνει περισσότερα προβλήματα από όσα δημιουργεί ακόμα και αν δεν μπορεί να γραφτεί ως κεφάλαιο σε επιχείρηση.

αν πάλι μιλάμε για περιπτώσεις πχ άλεξ που μένει στα γαμίδια (σε σχέση με συγκοινωνία αγορά κλπ) και ενδέχεται να κάνει πάνω από 50Κ χλμ ετησίως εκεί το θέμα αξιοπιστίας και κατανάλωσης είναι σημαντικότερο του κόστους αγοράς.

είναι άλλη κατηγορία από εμένα πχ που πλέον κάνω με το ζόρι 20Κ με δύο οχήματα, οτιδήποτε αγόραζα για να αλλάξω πχ το cx7 που κάνει τα 6Κ εξ αυτών είναι λεφτά στον κουβά. δεν πιάνουν τόπο.
 


Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος
  • rose.athens
    Not in the mood Mod

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
174.041
Μηνύματα
2.960.108
Members
38.284
Νεότερο μέλος
Antonis74
Top