Μα πως; Αφού το διαβάζαμε καναδυο χρόνια πριν, ότι τους έκανε ο Πιερακάκης ρομποτικό κέντρο διαλογής με χρήση ΑΙ.
Προσωπικά το πρώτο σοκ, ήταν όταν παρήγγειλα κάτι, δήλωσα διεύθυνση, πλήρωσα και μου ήρθε SMS με κωδικό για να παραλάβω. Πάω στο ταχυδρομείο, τους λέω ρε παιδιά, σπίτι ήμουν, δεν με βρήκε ο διανομέας; Ποιος διανομέας; λένε. Διανομέας μόνο στα ΕΛΤΑ courier. Εδώ σας στέλνουμε κωδικό και έρχεστε και το παίρνετε. Κούνησα το κεφάλι μου και το παρέλαβα.
ΕΥΤΥΧΩΣ και ότι παραλαμβάνω τελευταία από εξωτερικό μου έρχεται με κούριερ και όχι με ΕΛΤΑ, επειδή συμπτύχθηκαν του Παπάγου με του Χολαργού, και στον Χολαργό δεν βρίσκεις πάρκινγκ ούτε με αίτηση. Και φυσικά υποψιάζομαι ότι θα εξακολουθούν να είναι "υποστελεχωμένοι" και δεν μπορούν να έχουν πάνω από 1-2 υπαλλήλους στο γκισέ παρά την κίνηση και τις ουρές.
Εντωμεταξύ έχει γεμίσει εδώ και 1-2 χρόνια ο τόπος θυρίδες του Skroutz και του BoxNow, με εξαιρετικά βολική λειτουργία και από πολύ οικονομικό έως σχετικά οικονομικό κόστος. Αν είχαν πέντε δράμια μυαλό οι διοικούντες, θα υιοθετούσαν ένα αντίστοιχο σύστημα, έστω έξω από τα ταχυδρομεία, πάλι θα είχε επιτυχία, θα αξιοποιούσε υφιστάμενες υποδομές και θα τους έφερνε χρήμα. Θα αποφόρτιζε και τα γκισέ. Αλλά που.
Προσωπικά το πρώτο σοκ, ήταν όταν παρήγγειλα κάτι, δήλωσα διεύθυνση, πλήρωσα και μου ήρθε SMS με κωδικό για να παραλάβω. Πάω στο ταχυδρομείο, τους λέω ρε παιδιά, σπίτι ήμουν, δεν με βρήκε ο διανομέας; Ποιος διανομέας; λένε. Διανομέας μόνο στα ΕΛΤΑ courier. Εδώ σας στέλνουμε κωδικό και έρχεστε και το παίρνετε. Κούνησα το κεφάλι μου και το παρέλαβα.
ΕΥΤΥΧΩΣ και ότι παραλαμβάνω τελευταία από εξωτερικό μου έρχεται με κούριερ και όχι με ΕΛΤΑ, επειδή συμπτύχθηκαν του Παπάγου με του Χολαργού, και στον Χολαργό δεν βρίσκεις πάρκινγκ ούτε με αίτηση. Και φυσικά υποψιάζομαι ότι θα εξακολουθούν να είναι "υποστελεχωμένοι" και δεν μπορούν να έχουν πάνω από 1-2 υπαλλήλους στο γκισέ παρά την κίνηση και τις ουρές.
Εντωμεταξύ έχει γεμίσει εδώ και 1-2 χρόνια ο τόπος θυρίδες του Skroutz και του BoxNow, με εξαιρετικά βολική λειτουργία και από πολύ οικονομικό έως σχετικά οικονομικό κόστος. Αν είχαν πέντε δράμια μυαλό οι διοικούντες, θα υιοθετούσαν ένα αντίστοιχο σύστημα, έστω έξω από τα ταχυδρομεία, πάλι θα είχε επιτυχία, θα αξιοποιούσε υφιστάμενες υποδομές και θα τους έφερνε χρήμα. Θα αποφόρτιζε και τα γκισέ. Αλλά που.