Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla)

dapost

Rehdeko & Harbeth lover
Μηνύματα
4.969
Reaction score
11.407
Λάθος ερμηνεία μου του (αμφίσημου) κειμένου του δημοσιογράφου:

"Στην Ελλάδα οι τιμές του θα είναι λίγο υψηλότερες από τις προκλητικές που ανακοινώνουν οι Γάλλοι – ενδεικτικά, για τη βασική έκδοση με τον βενζινοκινητήρα Puretech των 100 ίππων είναι 14.990 ευρώ και για τη μεγαλύτερη ηλεκτρική, με αυτονομία 320 χλμ., 23.300. ευρώ! "
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.584
Reaction score
30.486
Προκλητικές πάντως είναι έτσι και αλλιώς. Το προηγούμενο θερμικό You είχε φτάσει στα 12.000€ στη Γαλλία χωρίς κρατική βοήθεια.

Για το e:C3, με το eco bonus και την επιδότηση λόγω χαμηλού εισοδήματος η τελική τιμή πάει στα 11.800€ στο ταμείο. Με 12k στο ταμείο μέχρι και εγώ θα το κοιτούσα.

Κοίτα τώρα διαφορές σε δύο χώρες για το ίδιο όχημα. 11.800€ vs 25k-26k. Η μέρα με τη νύχτα. Στη δε Ιταλία το βασικό MG4 φτάνει ταμείο τα 18.500€. Η Renault στη Γαλλία δίνει το Μegane με 0% επιτόκιο.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.584
Reaction score
30.486
Για όποιον το κοιτάει, άνοιξε ο εξοπλισμός του R5 με την μεγάλη μπαταρία (52kWh - 150hp).

R5 Techno
R5 Iconic

Βασικά αν κάποιος θέλει την 52άρα μπαταρία το αμάξι είναι αυτό που βλέπει παραπάνω.
Αυτό που θα έρθει του χρόνου θα έχει 40άρα μπαταρία ασχέτως κινητήρα. Οι εκδόσεις Five & Evolution, 95 hp & 120 hp.
 
Last edited:

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.584
Reaction score
30.486
 

Μηνύματα
7.473
Reaction score
1.555
Αυτό αποτελεί "αντικίνητρο" για ICE.

Τελείωσαν τα "κίνητρα" στα EV.

Σε Ευρώπη και Αμερική, βρισκόμαστε ακόμα στο στάδιο κινήτρων για EV.

Σιγά σιγά και δω, θα κοπούν τα κίνητρα στα EV, και θα αρχίσουν οι μπάτσες στα ice.

Όπως και να'χει, η ουσία είναι πως εδώ και καιρό στην Κίνα δεν υπάρχει καμία απολύτως κρατική επιδότηση προς τις αυτοκινητοβιομηχανίες για παραγωγή και εξέλιξη EV.

Αυτό είναι πλέον "αστικός μύθος".

Ταυτόχρονα, υπάρχει και θα συνεχίσει να υπάρχει κρατική επιδότηση προς τις αυτοκινητοβιομηχανίες της Ευρώπης και της Αμερικής, για παραγωγή EV.

Για διαφορετικό λόγο απ'οτι στην Κίνα (στην Κίνα πλήρωσε το κράτος για να αποκτήσουν αυτοκινητοβιομηχανίες στα EV, αντιθέτως σε Ευρώπη και Αμερική πληρώνουν τα κράτη για να μην σβήσουν οι αυτοκινητοβιομηχανίες που υπήρχαν στα Ice, και να καταφέρουν να φτιάξουν EV).
Πάντως αν βάλουμε και στην Ελλάδα να έχουν ίδιο καθεστώς φόρων, τελών, κλπ. για ηλεκτρικά και θερμικά, πάλι θα αλλάξει πολύ η κατάσταση. Θερμικά μπορεί να έχουν λτπφ στα 45.000€ και να πωλούνται στις 70+ (π.χ. νέο Civic Type R). Στα EVs πάλι, ποια η απόκλιση μεταξή λτπφ και τελικής τιμής;
 

Μηνύματα
58
Reaction score
99
Στην Ελλάδα, μπορείς να αγοράσεις κάθε 2 χρόνια αυτοκίνητο ηλεκτρικό και να έχεις επιδότηση, ενώ αν έχεις πάρει μια φορά απαλλαγή φόρου σε ακίνητο για πρώτη κατοικία , δεν μπορείς να πάρεις ξανά όταν έχεις πουλήσει το ακίνητο και δεν έχεις πλέον καμία κατοικία. Ούτε και σε 10 χρόνια μετά... Ούτε ποτέ. Ούτε καν @ σύντροφος σου και ας μην είχε ποτέ κάτι στο ονόμάτ@

Τα πάντα είναι θέμα προτεραιοτήτων.
 


alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.584
Reaction score
30.486
Για δεύτερη φορά μέσα σε λίγους μήνες οι πωλήσεις ηλεκτρικών οχημάτων στην Κίνα πλησίασαν το 1.000.000 σε ένα μήνα. Η προηγούμενη ήταν το Νοέμβριο, ενώ τον Δεκέμβριο πλησίασαν το 1.100.000. Μιλάμε πάντα μόνο BEVs.

Την κούρσα τρέχει η BYD με 330.448 πωλήσεις BEVs τον Μάιο, με δεύτερη την Tesla με 72.773. Ακολουθούν Geely, Changan, GAC Aion, Chery, Li Auto, SAIC, Series, GWM, Nio (ανακοίνωσε 3ο εργοστάσιο καθώς δεν προλαβαίνει τις παραγγελίες), Leapmotor, Dongfeng, και στην θέση 14 βρίσκουμε τον πρώτο δυτικό κατασκευαστή και αυτό επειδή είναι οχήματα από συνεργασία SAIC - VW, με 12.393 πωλήσεις. Ο πρώτος δυτικός κατασκευαστής που παίζει μόνο του μπάλα στην αγορά ηλεκτρικών στην Κίνα είναι η BMW στην 21η θέση με 6.024 πωλήσεις.

Συνολικά, το 48% των συνολικών πωλήσεων ΙΧ οχημάτων τον Μάιο ήταν BEVs.

Στην μεγαλύτερη αγορά του πλανήτη οι μεγάλοι δυτικοί κατασκευαστές εξαφανίστηκαν.
 
Last edited:


alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.584
Reaction score
30.486
Ναι πολύ. :biggrin:

Μέχρι την 30η θέση (Τοp30) που έχει η λίστα υπάρχει μόνο η BMW από Ευρωπαίους.
Στην δε 30η είναι η συνεργασία GAC - Honda με 1.875 πωλήσεις.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.584
Reaction score
30.486
Ο ύπνος θρέφει τα παιδιά και ο ήλιος τα μοσχάρια.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.584
Reaction score
30.486
Για δεύτερη φορά μέσα σε λίγους μήνες οι πωλήσεις ηλεκτρικών οχημάτων στην Κίνα πλησίασαν το 1.000.000 σε ένα μήνα. Η προηγούμενη ήταν το Νοέμβριο, ενώ τον Δεκέμβριο πλησίασαν το 1.100.000. Μιλάμε πάντα μόνο BEVs.

Την κούρσα τρέχει η BYD με 330.448 πωλήσεις BEVs τον Μάιο, με δεύτερη την Tesla με 72.773. Ακολουθούν Geely, Changan, GAC Aion, Chery, Li Auto, SAIC, Series, GWM, Nio (ανακοίνωσε 3ο εργοστάσιο καθώς δεν προλαβαίνει τις παραγγελίες), Leapmotor, Dongfeng, και στην θέση 14 βρίσκουμε τον πρώτο δυτικό κατασκευαστή και αυτό επειδή είναι οχήματα από συνεργασία SAIC - VW, με 12.393 πωλήσεις. Ο πρώτος δυτικός κατασκευαστής που παίζει μόνο του μπάλα στην αγορά ηλεκτρικών στην Κίνα είναι η BMW στην 21η θέση με 6.024 πωλήσεις.

Συνολικά, το 48% των συνολικών πωλήσεων ΙΧ οχημάτων τον Μάιο ήταν BEVs.

Στην μεγαλύτερη αγορά του πλανήτη οι μεγάλοι δυτικοί κατασκευαστές εξαφανίστηκαν.
Διόρθωση στο παραπάνω επειδή αυτοί που γράφουν τα άρθρα είναι μπαγλαμάδες. Πρέπει να δεις μόνος σου τα πραγματικά στοιχεία.

Οι παραπάνω πωλήσεις αφορούν BEVs και PHEVs.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.852
Reaction score
136.900
Το συμπέρασμα είναι ένα: BYD & Tesla οδηγούν την κούρσα.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.584
Reaction score
30.486
Από ότι ακούγεται σύντομα ανακοινώνονται οι αντιπροσωπίες των XPENG & Leapmotor στην Ελλάδα.

H XPENG έχει συνεργασία με την VW, η Leapmotor με την Stellantiw, οπότε, καταλαβαίνετε. 8-)

@flash η επέλαση ξεκίνησε :biggrin:
ΒΥD, Seres, XPENG, Leapmotor, Lynk & CO, ....
 


alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.584
Reaction score
30.486
"ακούγεται", "σύντομα", "ανακοινώνονται"... επέλαση δεν βλέπω
Πέντε μέχρι τώρα δε σου φτάνουν;

Δεν βάζω μέσα MG & Volvo που είναι 100% Κινέζικες.
 

Abessalom

Βαρώνος
Μηνύματα
21.196
Reaction score
35.611
Δλδ για να καταλάβω, επιδοτούνται και τα κινεζικα μοντέλα στη χώρα μας; Με ευρωπαϊκό χρήμα;

Και ως προς την έλλειψη τελών κυκλοφορίας και ταξινόμησης, με ελληνικό;
 


Abessalom

Βαρώνος
Μηνύματα
21.196
Reaction score
35.611
Απαράδεκτο και εντελώς αλλοπρόσαλλο.

Άλλο παράδειγμα μιας Ευρώπης που αρέσκεται να πυροβολεί τα πόδια της, και για τι, για μια τρύπα στο νερό. Επιδοτεί τη πιο ρυπογόνα και ενεργοβόρα οικονομία στον πλανήτη, για να επιβαρύνει ακόμη περισσότερο τον τελευταίο.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.584
Reaction score
30.486
Απαράδεκτο και εντελώς αλλοπρόσαλλο.

Άλλο παράδειγμα μιας Ευρώπης που αρέσκεται να πυροβολεί τα πόδια της, και για τι, για μια τρύπα στο νερό. Επιδοτεί τη πιο ρυπογόνα και ενεργοβόρα οικονομία στον πλανήτη, για να επιβαρύνει ακόμη περισσότερο τον τελευταίο.
Όχι όλοι. Η Γαλλία επιδοτεί μόνο τα Ευρωπαϊκά. Η Γερμανία κανέναν.
 


Staff online

  • Zizik
    Safety Last * tl;dr *
  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.590
Μηνύματα
2.945.295
Members
38.201
Νεότερο μέλος
Ants
Top