Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla)

Abessalom

Βαρώνος
Μηνύματα
21.196
Reaction score
35.611
Άρα η ελληνική κυβέρνηση είναι ο χαζός του χωριού και με τη βούλα.


και όλα αυτά στο άγχος της να φανεί ότι ακολουθεί προοδευτικές και φίλιες προς το περιβάλλον πολιτικές. Χωρίς καν περίσκεψη, πόσο μάλλον μελέτη, γιατί ...έτσι.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.583
Reaction score
30.486
Η Γαλλία το έκανε για να προστατέψει την εγχώρια αυτοκινητοβιομηχανία της και γιατί η παρουσία τους στην Κίνα είναι σχεδόν ανύπαρκτη. Η Γερμανία το έκανε επειδή έχει οικονομικά προβλήματα.

Εμείς δεν έχουμε λόγο να το κάνουμε. Μόνο αν το επιβάλει η ΕΕ.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.852
Reaction score
136.900
Χωρίς επιδότηση και φορολογικές ελαφρύνσεις στην Ελλάδα, οι πωλήσεις EV θα ήταν σχεδόν μηδενικές.

Ακόμα και με ακόμα υψηλότερες επιδοτήσεις από τις ισχύουσες, δεν μπορεί να ακολουθήσει τους ρυθμούς της Ευρώπης, λόγω χαμηλότερης αγοραστικής δύναμης του κόσμου.

Τα σημαντικά χαμηλότερου κόστους BEV από Κίνα, θα είναι σημαντικά για την Ελλάδα.
 

Abessalom

Βαρώνος
Μηνύματα
21.196
Reaction score
35.611
Έχουμε ουσιαστικούς λόγους.
Πρώτον, ευρωπαϊκή αλληλεγγύη στον οικονομικό -και υπαρξιακό- ανταγωνισμό με τον οικονομικό γίγαντα που λέγεται Κίνα.
Δεύτερον, περιβαλλοντικούς λόγους.
Η ηλεκτροκίνηση προωθείται ως λύση απαλλαγής από τα ορυκτά καύσιμα, εντασσόμενη στον πόλεμο κατά της κλιματικής αλλαγής. Θεραπεύεται ο σκοπός με το να επιδοτείται η πιο ρυπογόνα οικονομία στον πλανήτη; Αφήνοντας κατά μέρος τις εργασιακές συνθήκες που στην Ευρώπη περιγράφονται στην ευγενικότερη διατύπωση ως μεσαίωνας.
Χωρίς επιδότηση και φορολογικές ελαφρύνσεις στην Ελλάδα, οι πωλήσεις EV θα ήταν σχεδόν μηδενικές.

ας επιδοτούνται τα λοιπά, είναι ανάγκη να επιδοτούνται και τα κινέζικα;
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.852
Reaction score
136.900
Οι διαθέσιμες επιλογές ΙΧ στο ελληνικό αγοραστικό κοινό, αρχίζουν να είναι πολλές, και ποτέ δεν ήταν μόνον "ευρωπαϊκές", ποτέ δεν είχαμε τέτοιο καημό, άλλωστε δεν έχουμε ανταγωνιστική εγχώρια αυτοκινητοβιομηχανία ώστε να έχουμε πραγματικά αντικρουόμενα συμφέροντα, όπως άλλες ευρωπαϊκές χώρες, οι οποίες δε κόβουν και το χεράκι τους για πάρτη μας εδώ που τα λέμε. 😁

Στα EV, πλέον οι διαθέσιμες επιλογές που θα παίζουν εξ ανατολάς είναι 7:

MG, Volvo, ΒΥD, Seres, XPENG, Leapmotor, Lynk & CO, και σύντομα κι άλλες, ελπίζω σύντομα και Huawei.

Η BYD προφανώς θα επικρατήσει και δω, όπως η Τέσλα.

Είναι οι 2 γίγαντες της παραγωγής. Είναι πραγματικά αναπόφευκτο.

Τα υπόλοιπα είναι "πλουραλισμός".
 

Μηνύματα
7.473
Reaction score
1.555
Το επιχείρημα της χαμηλότερης τιμής πάντως δεν παίζει μέχρι στιγμής. Ούτε το MG4 ούτε το BYD Dolphin είναι θεαματικά φτηνότερα του id3, ούτε το BYD Seal φτηνότερο του Tesla Model 3.
 

Abessalom

Βαρώνος
Μηνύματα
21.196
Reaction score
35.611
Είδα στα Γιάννενα ενα Lynk, μου φάνηκε πολύ εντυπωσιακό, δρν την ήξερα καν τη μάρκα.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.583
Reaction score
30.486
ευρωπαϊκή αλληλεγγύη
Μπαρμπούτσαλα, ο καθένας κοιτάει την πάρτη του και το έχουμε δει πολλές φορές. Επί μονίμου βάσεως ότι προβλήματα έχει η Μεσόγειος και θέλει χρήματα ο βοράς λέει όχι, ένα παράδειγμα.
οικονομικό -και υπαρξιακό- ανταγωνισμό με τον οικονομικό γίγαντα που λέγεται Κίνα.
Δεν σου φταίει κανένας όταν έχεις πάει όλη την παραγωγή σου σε τρίτες χώρες. Μαζί πάει και η τεχνογνωσία. Και ο βοηθός θα γίνει καλύτερος από τον μάστορα. Οι Ελληνικές π@π@ριές του "100 η αλεπού 101 το αλεπουδάκι, δεν γίνεται" είναι όχι απλά π@π@ριές αλλά big time π@π@ριές .
η πιο ρυπογόνα οικονομία στον πλανήτη;
Που την έκανες εσύ δύση την ποιο ρυπογόνο. Δεν έγινε μόνη της. Εσύ ζητάς να παραχθούν τα προϊόντα που καταναλώνεις εκεί. Και εκείνη πρέπει να παράξει ενέργεια για αυτά που θες. Γιατί θες πολλά και ζητάς πολλά χωρίς να ξέρεις τι ζητάς. Γιατί αν ήξερες η ενεργειακή μετάβαση θα ήταν καλύτερα σχεδιασμένη και όχι το ρδέλο που έχεις σήμερα.
Από την άλλη, στην Κίνα, μόνο η φωτοβολταϊκή παραγωγή της είναι ίση με αυτή όλων των μεγάλων δυτικών χωρών μαζί.
εργασιακές συνθήκες που στην Ευρώπη περιγράφονται στην ευγενικότερη διατύπωση ως μεσαίωνας.
Αν σε ενοχλεί αυτό, να σε ενοχλεί και η εργασία στα χρυσορυχεία, στην συλλογή καφέ, σοκολάτας κ.α. Δεν γίνεται να σε ενοχλεί το κινέζικο ηλεκτρικό και να αγοράζεις χρυσό ή να φτιάχνεις το εσπρεσάκι σου αμέριμνα.
 


Abessalom

Βαρώνος
Μηνύματα
21.196
Reaction score
35.611
Κακό παράδειγμα ο καφές, τουλάχιστον αυτός που καταναλώνουμε, εάν παρακολουθείς το σχετικό νήμα, συνήθως είναι από roasters που στηρίζουν το Fair Trade (λχ η Kudu που συνήθως αναφέρεται).
Δεν είναι καφέδες του ραφιου και των πολυεθνικων.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.583
Reaction score
30.486
Κακό παράδειγμα ο καφές, τουλάχιστον αυτός που καταναλώνουμε, εάν παρακολουθείς το σχετικό νήμα, συνήθως είναι από roasters που στηρίζουν το Fair Trade (λχ η Kudu που συνήθως αναφέρεται).
Δεν είναι καφέδες του ραφιου και των πολυεθνικων.
Άσχετο. Η συντριπτική πολυψήφια πίνει καφέ εμπορίου. Αυτός που πίνει Kudu να πάρει ηλεκτρικό που παράγεται Γερμανία, Γαλλία, Ιταλία κλπ.
 


alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.583
Reaction score
30.486
Ούτε το MG4 ούτε το BYD Dolphin είναι θεαματικά φτηνότερα του id3
Η MG και η BYD έχουν κέρδος και η VW χασούρα. Ποιος λες να αντέξει περισσότερο με αυτές τις τιμές; Όταν το ID3 είχε 43.000 ευρώ το Γερμανικό υπουργείο εμπορείου μας είπε πως κάθε ηλεκτρικό που φεύγει από τη χώρα παίρνει 6000 ευρώ επιδότηση. 43.000 + 6.000 = 49.000 vs 33.000 το MG και το BYD. 37.500 το Volvo EX30 και θα έρθει και φθηνότερη version. To οποίο όπου είναι διαθέσιμο πάει τρένο. Η παραγωγή του 2024 είναι sold out.
 
Last edited:

Μηνύματα
7.473
Reaction score
1.555
Πρώτον, το πόσο θα αντέξει περισσότερο είναι πρόβλημα της VW, όχι του αγοραστή.

Δεύτερον, γιατί, οι κινέζοι δεν επιδοτούν τα δικά τους; Αυτοί που πήραν το dumping και το έκαναν διεθνή επιχειρηματική πρακτική κάνουν κράτει για την αυτοκινητοβιομηχανία;
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.583
Reaction score
30.486
Είδα στα Γιάννενα ενα Lynk, μου φάνηκε πολύ εντυπωσιακό, δρν την ήξερα καν τη μάρκα.
Και το BYD Seal είναι φανταστικό. Στους 4Τ έλεγαν "ρε πλάκα μας κάνουν οι Κινέζοι;" Υπάρχει και άνθρωπος που είχε 2 χρόνια Tesla Model 3 και το έδωσε για να πάρει το Seal. Το θεωρεί πολύ καλύτερο.

Από το περιοδικό που θα κυκλοφορήσει.

20240606_144251.jpg
20240606_144436.jpg
20240606_144508.jpg

Πρώτον, το πόσο θα αντέξει περισσότερο είναι πρόβλημα της VW, όχι του αγοραστή.

Δεύτερον, γιατί, οι κινέζοι δεν επιδοτούν τα δικά τους; Αυτοί που πήραν το dumping και το έκαναν διεθνή επιχειρηματική πρακτική κάνουν κράτει για την αυτοκινητοβιομηχανία;
Μα μου τα έβαλες στην ίδια πρόταση. Όταν το MG έχει 32.500€ προ επιδότησης, το BYD Dolphin 33.990€ προ επιδότησης, και το ID3 έχει 32.100€ μετά την επιδότηση και την έκπτωση της εταιρείας. Και μόνο για ετοιμοπαράδοτα.

Πώς προκύπτει ότι δεν έχουν διαφορά; Και πως προκύπτει ότι επιδοτούν μόνο οι Κινέζοι τις εταιρείες τους;
 
Last edited:



Abessalom

Βαρώνος
Μηνύματα
21.196
Reaction score
35.611
Θεωρητικά για εμένα αυτά.

1ον και κυριότερο για εμένα, δεν έχω χώρο φόρτισης.
2ον, και ίσως κυριότερο για τους λοιπούς, πλέον κάνω 5-6 χιλ. χιλιόμετρα ετησίως, κατά 95% εκτός πόλης άρα όχι ό,τι καλύτερο για ηλεκτρικό. Και να αυξάνονταν αυτά τα χιλιόμετρα, πάλι δεν θα έπιαναν καν τις 10 χιλιάδες.
3ον δεν έχω τον καημό της αλλαγής όσο το τουτού μου παραμένει σε καλή κατάσταση (εκτός εάν επρόκειτο για κανένα ακόμη παλαιότερο classic car εκεί θα το σκεφτόμουν, με τα χιλιόμετρα που κάνω)

Φυσικά επιβαρύνω τον πλανήτη πολύ-πολύ λιγότερο από τους ηλεκτροκίνητους, ακόμη και με βενζινοκίνητο euro3.
 

Μηνύματα
16.553
Reaction score
23.488
εκτός από το 1ο που έχω , στα άλλα είμαστε στην ίδια ακριβώς κατάσταση.
ο κόσμος πάντως ενεργειακά κινείται σε τελείως λάθος κατεύθυνση, ότι κερδίζουμε σε βαθμούς απόδοσης το καταστρέφουμε στη χρήση.
καλά θα πάει και αυτό
 


Τελευταια Μηνυματα

Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.590
Μηνύματα
2.945.293
Members
38.201
Νεότερο μέλος
Ants
Top