Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla)

symos

You're not worthy!
Μηνύματα
3.494
Reaction score
7.879
Άλλο να τα αγοράζουμε, άλλο να επιδοτείται κιόλας η αγορά τους, δεν βρίσκεις;
Η Ελλάδα ξοδεύει τα λεφτά, τώρα αν είναι ο ιδιώτης ή το κράτος, μικρή σημασία έχει.

Εφόσον θέλουμε να γίνει η μετάβαση γρήγορα, την επιδοτούμε. Από εκεί και πέρα ας επιλέξει ο καθένας τι αυτοκίνητο θέλει να πάρει, γερμανικό ή κινέζικο. Το να επιδοτούμε τα γερμανικά και όχι τα κινέζικα, θέλει αιτιολόγηση. Κάποιοι την προσφέρουν, άσχετα που διαφωνώ. Εσύ τι πιστεύεις;
 

Abessalom

Βαρώνος
Μηνύματα
21.196
Reaction score
35.611
Ότι θα έπρεπε σε αυτό να υπάρχει μια κοινή πολιτική. Δεν έχει νόημα να πιάσουμε την ιδιάζουσα φοροεισπρακτικη πολιτική της χώρας μας με τα αυτοκίνητα, η Ελλάδα τα έχει βγάλει τα μάτια της από καιρό, και είναι εξ ορισμού πλέον όχι απλώς κοντόφθαλμη αλλά ντιπ αόμματη.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.852
Reaction score
136.899
Στο Χαλάνδρι η XPENG.

Πολύ δυνατά αυτοκίνητα.

Είδα κι ένα βίντεο αυτόνομης οδήγησης από Huawei, είναι έτοιμο για χρήση. Τέλειο.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.583
Reaction score
30.486
Άλλο να τα αγοράζουμε, άλλο να επιδοτείται κιόλας η αγορά τους, δεν βρίσκεις; Όταν ήδη επιδοτείται η παραγωγή και εξαγωγή τους από το κινέζικο κράτος.
Τι διαφορά έχει από το Γερμανικό που φεύγει από το εργοστάσιο στα 49k, από την χώρα στα 43k λόγω κρατικής επιδότησης στον κατασκευαστή, και καταλήγει 35k στο πελάτη λόγω εγχώριας επιδότησης; Το παραπάνω κειμένου σου γίνεται...

"Άλλο να τα αγοράζουμε, άλλο να επιδοτείται κιόλας η αγορά τους, δεν βρίσκεις; Όταν ήδη επιδοτείται η παραγωγή και εξαγωγή τους από το Γερμανικό κράτος."
 

Abessalom

Βαρώνος
Μηνύματα
21.196
Reaction score
35.611
Γράφηκαν παραπάνω οι λόγοι που είναι σημαντικοτερες για την Ευρώπη οι πολιτικές για τη διατήρηση της παραγωγής εδώ από τις αναποτελεσματικές (5% του παγκόσμιου πληθυσμού γαρ) πολιτικές κατά της κλιματικής αλλαγής.

Επαναλαμβάνω, δεν μιλώ από την οπτική του αγοραστή του τελικού προϊόντος. Φυσικά κινέζικο θα αγόραζα, ιδίως εάν με επιδοτουσαν γι αυτό.

Αυτό δεν έχουν βάλει φαίνεται κάτω οι ιθύνοντες.
 

Μηνύματα
16.553
Reaction score
23.488
συγγνώμη αλλά δεν ξέρω τι σκέφτεστε , η παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία είναι μοιρασμένη σε δεκάδες χώρες και περισσότερες δεκάδες εργοστασίων και δεν γίνεται μια χώρα να εξαλείψει τον ανταγωνισμό και να γίνει μονοπώλιο με ότι αυτό συνεπάγεται.
δεν το έχει κάνει η ιαπωνία δεν το έχει κάνει η αμερική δεν το έχει κάνει η γερμανία η γαλλία κλπ.
αντίθετα η κίνα έχει μοναδικό σκοπό την επίτευξη μονοπωλίου παγκοσμίως στα πάντα και προς αυτήν την κατεύθυνση κινείται με εντολή/υποστήριξη από το φασιστικό καθεστώς της.

πήγε να γίνει αποκλειστικός παραγωγός σε προϊόντα τεχνολογίας ευτυχώς λόγω κορονοϊού τελικά δεν τα κατάφερε ακόμα, το πέτυχε στα φ/β όμως και να δω μετά που θα καταλήξει να είναι αποκλειστικός πάροχος υλικών ηλιακής ενέργειας.
αν γίνει κάτι αντίστοιχο στην αυτοκινητοβιομηχανία και αν τώρα σας φαίνονται ακριβά τα οχήματα , μετά - καθώς είμαστε εμείς και η οικονομική μας ζωή εξαρτημένοι από την δυνατότητα μετακίνησης - να δω ποιος θα μπορεί να κινείται αυτόνομα και ποιος όχι.
θα αγοράσουμε δηλαδή κινεζικό όχημα επειδή σήμερα είναι φθηνό και αν σαν αποτέλεσμα έχουμε να κλείσουν οι παραδοσιακές αυτοκινητοβιομηχανίες τι ακριβώς θα γίνει με αυτό το κομμάτι της παραγωγικής δραστηριότητας;

οι μετακινήσεις είναι μακράν το μεγαλύτερο μέρος της οικονομικής δραστηριότητας , εντελώς τυχαία η ιδιωτική μετακίνηση με ΙΧ "ευθύνεται" για 10πλάσια παραγωγή CO2 από ότι η παγκόσμια ναυτιλία.
θα χαρίσουμε αυτό το κομμάτι στους κινέζους; γνωρίζοντας της φιλοσοφία του καθεστώτος ;

τι άλλο να εξηγήσουμε περισσότερο;
 

Abessalom

Βαρώνος
Μηνύματα
21.196
Reaction score
35.611
συγγνώμη αλλά δεν ξέρω τι σκέφτεστε , η παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία είναι μοιρασμένη σε δεκάδες χώρες και περισσότερες δεκάδες εργοστασίων και δεν γίνεται μια χώρα να εξαλείψει τον ανταγωνισμό και να γίνει μονοπώλιο με ότι αυτό συνεπάγεται.
δεν το έχει κάνει η ιαπωνία δεν το έχει κάνει η αμερική δεν το έχει κάνει η γερμανία η γαλλία κλπ.
αντίθετα η κίνα έχει μοναδικό σκοπό την επίτευξη μονοπωλίου παγκοσμίως στα πάντα και προς αυτήν την κατεύθυνση κινείται με εντολή/υποστήριξη από το φασιστικό καθεστώς της.

πήγε να γίνει αποκλειστικός παραγωγός σε προϊόντα τεχνολογίας ευτυχώς λόγω κορονοϊού τελικά δεν τα κατάφερε ακόμα, το πέτυχε στα φ/β όμως και να δω μετά που θα καταλήξει να είναι αποκλειστικός πάροχος υλικών ηλιακής ενέργειας.
αν γίνει κάτι αντίστοιχο στην αυτοκινητοβιομηχανία και αν τώρα σας φαίνονται ακριβά τα οχήματα , μετά - καθώς είμαστε εμείς και η οικονομική μας ζωή εξαρτημένοι από την δυνατότητα μετακίνησης - να δω ποιος θα μπορεί να κινείται αυτόνομα και ποιος όχι.
θα αγοράσουμε δηλαδή κινεζικό όχημα επειδή σήμερα είναι φθηνό και αν σαν αποτέλεσμα έχουμε να κλείσουν οι παραδοσιακές αυτοκινητοβιομηχανίες τι ακριβώς θα γίνει με αυτό το κομμάτι της παραγωγικής δραστηριότητας;

οι μετακινήσεις είναι μακράν το μεγαλύτερο μέρος της οικονομικής δραστηριότητας , εντελώς τυχαία η ιδιωτική μετακίνηση με ΙΧ "ευθύνεται" για 10πλάσια παραγωγή CO2 από ότι η παγκόσμια ναυτιλία.
θα χαρίσουμε αυτό το κομμάτι στους κινέζους; γνωρίζοντας της φιλοσοφία του καθεστώτος ;

τι άλλο να εξηγήσουμε περισσότερο;

Να μας πεις ποια η θέση της Αφροδίτης στην ηλεκτροκίνηση ή εάν οι παραδοσιακές της αξίες την κάνουν να κλίνει προς τους petrolheads
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.583
Reaction score
30.486
Πολύ δυνατά αυτοκίνητα.

Είδα κι ένα βίντεο αυτόνομης οδήγησης από Huawei, είναι έτοιμο για χρήση. Τέλειο.
Και τα XPENG είναι αμαξάδες, και τα ZEEKR και τα Huawei. Tα ZEEKR έχουν τις ίδιες πλατφόρμες με τα Volvo λόγω μαμά εταιρείας. H ZEEKR παίζει και να έχει την καλύτερη μπαταρία οχημάτων μέχρι σήμερα, την λεγόμενη Golden Battery. Έχει δικό της τμήμα εξέλιξης μπαταριών από τη μαμά Geely. Δεν σπάει δεν χαλάει. Πήραν ένα battery pack από μια Golden Battery που είναι έτοιμη να μπει στο μεγάλο τους όχημα. Την έβαλαν μέσα σε πισίνα για 48 ώρες και δεν κατάλαβε τίποτα. Καθόλου νερό μέσα. Την πέταξαν στη φωτιά για 5 λεπτά, τίποτα. Την έβαλαν σε θερμοκρασία 1000 βαθμών. Τίποτα. Την έβαλαν στους -45°C για 8 ώρες, τίποτα. Την πίεσαν με 20κάτι τόνους, τίποτα. Δεν σπάει δεν χαλάει λέμε. Σε όλα τα test ήταν συνδεδεμένη με υπολογιστή για να τσεκάρουν πως τα πάνε εσωτερικά οι κυψέλες. Κανένα θέμα.

Πώς το έγραψε ο άλλος στο περιοδικό. " Ενώ οι Ευρωπαίοι πετάνε αετό......"
 
Last edited:

melina

Cargo 200
Μηνύματα
23.753
Reaction score
42.920
Τα πράγματα είναι απλά και σύνθετα μαζί :biggrin: .

Υπάρχουν 2 βασικές (βασικές λέμε όχι μοναδικές) στρατηγικές.
Η μία βασίζεται στις οικονομίες κλίμακας και στην παραγωγή χαμηλού κόστους. Εκεί ο φθηνότερος θα κερδίζει ότι και να κάνουν οι υπόλοιποι.
Η άλλη βασίζεται στην υψηλή ποιότητα (όλα αυτά που σημαίνουν ποιότητα, μην το ξεχειλώσουμε τώρα). Εκεί κερδίζει αυτός που συνεπώς παραδίδει την υψηλότερη ποιότητα, το κόστος είναι δευτεροτριτεύων παράγοντας.
Πολύ λίγες εταιρείες έχουν καταφέρει να πετύχουν και τα δύο σε κάποιο βαθμό, η εξής μία στα αυτοκίνητα, η τογιότα.

Ο κινέζος θα κερδίσει ότι και να κάνουν οι υπόλοιποι στο πεδίο του χαμηλού κόστους. Με ή χωρίς επιδοτήσεις είναι φθηνότερος και κανείς δεν μπορεί ούτε θα μπορέσει ποτέ να τον πλησιάσει στο κόστος. Οι άλλοι θα πρέπει να παίξουν την άλλη στρατηγική αν θέλουν να επιβιώσουν. Και κάποιες κινήσεις συνεργασίας που αν βγουν θα τους κρατήσουν στο παιχνίδι για περισσότερο χρόνο. Αυτά για τις εταρείες.

Στα δικά μας τώρα (σε ευρωπαϊκό επίπεδο, ευρωεκλογές γαρ), τι συμφέρει άραγε; να αγοράζουμε φθηνά κινέζικα ή ακριβά ευρωπαϊκά; Δεν είναι τόσο προφανής και απλή η απάντηση. Ούτε και υπάρχει δηλαδή μία και σωστή απάντηση.
Αν για παράδειγμα όλες οι ευρωπαϊκές χώρες παρέμβουν στην αγορά και κάνουν τα αυτοκίνητα των κινέζων πιο ακριβά ώστε να είναι on par με τα εγχώρια παραγόμενα που καταλήγουμε; Στο να αγοράζει ο ευρωπαίος ακριβό αυτοκίνητο. Τι σημαίνει αυτό; Οτι δαπανά μεγαλύτερο ποσοστό από το εισόδημα του από τον αντιστοιχο Κινέζο για να αγοράσει αυτοκίνητο για την μετακίνηση του (και τη δουλειά του). Μακροχρόνια που νομίζετε ότι θα οδηγήσει αυτό; Σε 30 χρόνια ποιος θα είναι σε καλύτερη θέση, ο κινέζος που θα έχει περισσότερο διαθέσιμο εισόδημα να καταναλώσει και να επενδύσει ή ο ευρωπαίος με τα μικρότερα διαθέσιμα; Δείτε τη μεγάλη εικόνα.
Πόσο βιώσιμο είναι να επιδοτούμε εγχώρια παραγωγή μη ανταγωνιστική είτε με απευθείας επιδότηση είτε με προστατευτικές πολιτικές; Η ιστορία έχει δείξει ότι δεν είναι. Ναι, οι εγχώριοι παραγωγοί μπανάνας την άκουσαν όταν καταργήθηκαν οι δασμοί αλλά ο Ελληνας έφαγε και τρώει μπανάνα, μπανάνα σωστή και οικονομική. Απλοϊκό το παράδειγμα αλλά το πιάνετε το νόημα.

Οτι και να λέμε ζούμε τη μετάβαση σε μια νέα εποχή, οι μελλοντικοί θα την ονομάζουν 5η κάτι επανάσταση. Θα αλλάξουν πολλά, κάποιοι θα προσαρμοστούν έγκαιρα, κάποιοι αργότερα με περισσότερο πόνο και κάποιοι δεν θα τα καταφέρουν και θα σβήσουν, αναπόφευκτο.

Στα πιο δικά μας τώρα, τα πολύ δικά μας, το δικό μας ανταγωνιστικό πλεονέκτημα θα συνεχίσει να υπάρχει όπου και αν μετακινηθεί το κέντρο βάρους της παραγωγής αυτοκινήτων. Μην σας πω ότι οι Κινέζοι έχουν και μεγαλύτερη εκτίμηση για την ιστορική μας κληρονομιά από ότι οι ευρωπαίοι και οι αμερικάνοι. Μια χαρά πελατάκια θα είναι όταν θα έχουν και μπόλικο χρήμα ακόμα πιο πολλοί από δαύτους. Εμείς θα αγοράζουμε τα αμάξια τους και αυτοί θα έρχονται εδώ να τρώνε την ντομάτα μας, όπως κάναμε και με τους γερμανούς, γάλλους, ιταλούς, άγγλους. Και η ζωή συνεχίζεται.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.583
Reaction score
30.486
Πριν κάποια χρόνια κορόιδευαν τους Ιάπωνες. Μετά έψαχναν να αγοράσουν Ιαπωνικό προϊόν. Έψαχναν και το Made in Japan. O συγχωρεμένος ο θείος μου δούλευε στα καράβια του Λάτση. Ότι μπορούσε να φέρει από εκεί το έφερνε. Τηλεόραση, ηχοσύστημα σπιτιού, αυτοκινήτου, και άλλα διάφορα. Αν μάθαιναν οι γείτονες - συγγενείς πως πάει Ιαπωνία του έδιναν λεφτά να τους φέρει κάτι. Στην αρχή έλεγαν Ιαπωνέζικο θα πάρεις; Και μετά τα έψαχναν και τα πλήρωναν. Κάπως έτσι έκλεισαν Ευρωπαϊκές εταιρείες ηλεκτρικών ειδών.

Το είδαμε και αλλού. Ένα προϊόν (iphone) εξαφάνισε Nokia, Motorola, Blackberry, Erickson.

Οι καιροί γυρνάνε. Και όποιος δεν προσαρμόζεται πεθαίνει.
 

Abessalom

Βαρώνος
Μηνύματα
21.196
Reaction score
35.611
Στα πιο δικά μας τώρα, τα πολύ δικά μας, το δικό μας ανταγωνιστικό πλεονέκτημα θα συνεχίσει να υπάρχει όπου και αν μετακινηθεί το κέντρο βάρους της παραγωγής αυτοκινήτων. Μην σας πω ότι οι Κινέζοι έχουν και μεγαλύτερη εκτίμηση για την ιστορική μας κληρονομιά από ότι οι ευρωπαίοι και οι αμερικάνοι. Μια χαρά πελατάκια θα είναι όταν θα έχουν και μπόλικο χρήμα ακόμα πιο πολλοί από δαύτους. Εμείς θα αγοράζουμε τα αμάξια τους και αυτοί θα έρχονται εδώ να τρώνε την ντομάτα μας, όπως κάναμε και με τους γερμανούς, γάλλους, ιταλούς, άγγλους. Και η ζωή συνεχίζεται.

...μήπως λοιπόν να τον καλοπιάνατε και λίγο τον Πρίγκηπα έστω για να μεταφέρει έναν καλό λόγο;
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.583
Reaction score
30.486
Ελληνική αγορά.
Ερώτημα: η επιδότηση δεν είναι εξασφαλισμένη στο ΚΗ3. Θα αγοράζατε ηλεκτρικό; 360 ψήφοι.

Screenshot_20240607_163631_Facebook.jpg
 

melina

Cargo 200
Μηνύματα
23.753
Reaction score
42.920
...μήπως λοιπόν να τον καλοπιάνατε και λίγο τον Πρίγκηπα έστω για να μεταφέρει έναν καλό λόγο;
όπως και ο ίδιος διατείνεται είναι μηδενικής αξίας η βαρύτητα της άποψης του :biggrin:

Να πω βέβαια ότι οι κινέζοι δεν είναι καλοί πελάτες και ελπίζω να μην γίνουν όλα πολύ σύντομα και να έχω προλάβει να βγω στη σύνταξη και να μην χρειαστεί να τους (εξ)υπηρετήσω. Αν και θα εξευγενιστούν και αυτοί, θέλω να πιστεύω, μέχρι τότε. Το θέμα πάντως στην τελική ανάλυση για το μαγαζί είναι να έχει πελάτες, γιατί ο πελάτης είναι πάντα καλύτερος από τον μη πελάτη.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.583
Reaction score
30.486
Πόσο εύκολο θα ήταν αν η ....άνα η επιδότηση ήταν στην τιμή. Άρχοντας.

 

dapost

Rehdeko & Harbeth lover
Μηνύματα
4.969
Reaction score
11.407
"Φυσικά, ο πελάτης μπορεί να επωφεληθεί ταυτόχρονα και από το Κινούμαι Ηλεκτρικά ΙΙΙ και από τα χρηματοδοτικά προγράμματα. Στο παραπάνω παράδειγμα, η άμεση εκταμίευση των 11.000 ευρώ πρακτικά απομειώνει ισόποσα την προκαταβολή στο ισοδύναμο των 4.493 ευρώ."

Φυσικότατα... Και 11.000 και άμεσα.
 

rose.athens

Not in the mood Mod
Super Moderator
Μηνύματα
47.558
Reaction score
98.599
Καλά είσαι. Άλλος περίμενε σχεδόν δύο χρόνια από το 1ο. Άλλοι δεν πήραν καν.
:rolleyes:

Γιατί είμαι καλά; Κοντεύω την πρώτη περίπτωση και μάλλον οδεύω ολοταχώς προς την δεύτερη.

Θα ήμουν καλά αν έστω είχα ανεβάσει όλα τα δικαιολογητικά 16 μήνες μετά και απλώς περίμενα την εκταμίευση.
 

Abessalom

Βαρώνος
Μηνύματα
21.196
Reaction score
35.611
Εγώ ξέρω ότι μόνο ο Γιάννης στήριξε την ευρωπαϊκή βιομηχανία
 


alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.583
Reaction score
30.486
:rolleyes:

Γιατί είμαι καλά; Κοντεύω την πρώτη περίπτωση και μάλλον οδεύω ολοταχώς προς την δεύτερη.

Θα ήμουν καλά αν έστω είχα ανεβάσει όλα τα δικαιολογητικά 16 μήνες μετά και απλώς περίμενα την εκταμίευση.
Λέω ότι ακόμα έχεις μέχρι τα δύο χρόνια.

Τα υπόλοιπα είναι έξτρα πληροφορίες. 🙂
 



Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

Μέλη online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.589
Μηνύματα
2.945.282
Members
38.201
Νεότερο μέλος
Ants
Top