Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla)

Μηνύματα
16.553
Reaction score
23.487
να τα κόψει τα @@ αφού δεν τα χρησιμοποιεί
κάνουμε πλάτες στου ρώσους γιατί εκχώρησαν την ενεργειακή τους ασφάλεια στους ρώσους, θα κάνουμε πλάτες και στους κινέζους ;
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.852
Reaction score
136.899
Αφού ρε συ το 80% των εσόδων του κρατικού φολγκζβάγκεν γκρουπ προέρχεται από Κίνα, τι ψάχνεις τώρα;

Για την Κίνα, το φολγκζβάγκεν ήταν το κατεξοχήν "καλό" αυτοκίνητο για δεκαετίες.
Πρακτικά δεν είχαν άλλη "καλή" επιλογή οι Κινέζοι.
Μη βλέπεις τώρα που σήκωσαν κεφάλι με τη δικιά τους παραγωγή στα EV, μέχρι πρότινος η αγορά της Κίνας ήταν η βασική πηγή εσόδων για το γκρουπ.
 

Μηνύματα
16.553
Reaction score
23.487
επίσης η μεγαλύτερη αγορά του κόσμου έχει 20+ βιομηχανίες οχημάτων με σχέδια που τους χαρίσανε οι γερμανοί.
δε θα κάνουν (και δεν κάνανε) εισαγωγές φθηνών οχημάτων, μόνο πουλ μουρ και αυτό θα κάνουν πάντα γιατί ο λεφτά κινέζος έχει iphone και s class , όχι σαομίι και byd .
άρα μλκς ο σολτς σπίτι του και γρήγορα
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.852
Reaction score
136.899
δε θα κάνουν (και δεν κάνανε) εισαγωγές φθηνών οχημάτων,
Όχι βέβαια, έχει δικά της εργοστάσια στην Κίνα το γκρουπ φολγκζβάγκεν.

Ένα ακόμα ζήτημα που προκύπτει, είναι να φτιάχνει στην Κίνα αυτοκίνητα το γκρουπ για να τα εισάγει Ευρώπη, αυτό που το πας;
Ήδη έδειξε πως στην Κίνα φτιάχνουν iD.3 στο 1/3 του κόστους παραγωγής σε σχέση με αυτό που παράγεται Ευρώπη.
Αυτό τώρα τι θα είναι αν έρχεται Ευρώπη; Κινέζικο ή Γερμανικό; 😁

Και μη ξεχνάς, πως ότι EV φτιάχνει το γερμανικό γκρουπ, όπου κι αν τα φτιάχνει, τις μπαταρίες από Κίνα τις παίρνει. Άμα του φορέσει ο Κινέζος δασμούς 200% στις μπαταρίες, ως αντίποινα, τον ήπιε το γερμανικό γκρουπ. Οπότε, τι άλλο να θέλουν εκτός από ελεύθερο εμπόριο με την Κίνα;
 

Μηνύματα
16.553
Reaction score
23.487
δεν υπάρχει αυτή η δυνατότητα
ξέχασε το για πολλά χρόνια, ο όγκος των οχημάτων που μπορεί να μετακινηθεί με πλοία έχει εξαντληθεί και οτιδήποτε είναι να βγει απο κίνα θα περιμένει πολύ.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.583
Reaction score
30.486
Δημοσιογράφος από Αμερική πήγε στην Κίνα για 3 βδομάδες. Κυρίως για το Auto Show στο Πεκίνο, αλλά οδήγησε και όσα περισσότερα κινέζικα EVs μπορούσε. Δεν το πίστευε. Αλλά αυτό που του έκανε εντύπωση είναι ότι ...... το 90% των EVs έχει κάτω από $30.000.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.852
Reaction score
136.899
δεν υπάρχει αυτή η δυνατότητα
ξέχασε το για πολλά χρόνια, ο όγκος των οχημάτων που μπορεί να μετακινηθεί με πλοία έχει εξαντληθεί και οτιδήποτε είναι να βγει απο κίνα θα περιμένει πολύ.
Πάντως η Τέσλα ταΐζει όλη την Ευρώπη με model 3 αποκλειστικά made in china, και οι πωλήσεις M3 στην Ευρώπη είναι μεγαλύτερες από οποιαδήποτε άλλη φίρμα ευρωπαϊκή στα EV, άρα μια χαρά τα φέρνει.

Το εργοστάσιο της Τέσλα στην Γερμανία φτιάχνει μόνον μοντελ Υ.

Το κινέζικο εργοστάσιο, είναι αυτό με την μεγαλύτερη παραγωγή. Στέλνει μέχρι Αυστραλία.
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
28.552
Reaction score
84.057
To iPhone είναι αμερικανικό, όπως και η Nike, ανεξαρτήτως ποιο φτηνό εργατικό δυναμικό εκμεταλλεύονται.
Το κριτήριο είναι μόνο: που εδρεύει η εταιρία, ποιος σχεδιάζει και ελέγχει την παραγωγή , και ποιοι έχουν τις μετοχές.
Σιγα να μην μας πουν τώρα πως η Nike είναι μαλαισιανή εταιρία.
Σηκώθηκαν τα λαχανικά να βαρέσουν τον μανάβη.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.852
Reaction score
136.899
Στο εργοστάσιο της Τέσλα στην Κίνα, πιθανώς να μην υπάρχει ούτε για δείγμα προσωπικό από Ευρώπη ή Αμερική, ή άντε θα'ναι 2-3 σα τη μύγα μες στο γάλα 🤣🤣🤪. Σε ότι φωτογραφίες είδα, όλοι Κινέζοι είναι. Sorry, αλλά δε το λες "ευρωπαϊκό" το model 3, και όσον αφορά το model Y, πλέον το made in china είναι καλύτερο στα σημεία από το όμοιο made in Germany, οι Κινέζοι είναι τρομεροί. Βασικά αυτοί ανέλαβαν και την εξέλιξη του model 2.

Και γνώση έχουν οι Κινέζοι, και απίστευτη εργατικότητα, χωρίς τα συνδικάτα της Γερμανίας, άσε άλλες βόρειες χώρες.😁🤣🤪

Ta model S/X της Ευρώπης, έρχονται από Αμερική απ'οσο ξέρω.

Μάλλον το ίδιο θα ισχύει και στα εργοστάσια του γερμανικού γκρουπ στην Κίνα, σιγά μην έχουν εργαζόμενους Γερμανούς, ούτε για δείγμα. 🤣😁
 

TGD

Μηνύματα
8.606
Reaction score
8.628
Αν πάμε πίσω στις πρώτες ύλες, 80 χώρες εμπλέκονται στην κατασκευή ενός iPhone...
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.852
Reaction score
136.899
Αφήστε τις πρώτες ύλες στα τηλέφωνα, δε βγαίνει άκρη, δεν συγκρίνονται τα πράγματα.

Στα EV, το πιο ακριβό κομμάτι είναι οι μπαταρίες, και όλες οι μπαταρίες από όλα τα made in Europe ηλεκτρικά αυτοκίνητα, φτιάχνονται στην Κίνα.

Εάν ο Κινέζος τους "φορέσει" ως αντίποινα "δασμούς" 200% στις μπαταρίες που τους δίνει, τους έφαγε όλους λάχανο. Κι αυτό απείλησε ήδη πως θα κάνει, γι'αυτό έκαναν οι Ευρωπαίοι γαργαρα τους δασμούς που θα έβαζαν στα εισαγόμενα EV από Κίνα.

Η Ευρώπη δεν έχει παραγωγή μπαταριών, κι όσο δεν έχει, τον έχει πιει. Φινίτο.

Μόνον η Τέσλα στη Γερμανία ξεκίνησε παραγωγή μπαταριών in house, που το παλεύει εδώ και χρόνια. Άμα ξέρετε άλλον, πείτε να μάθουμε κι εμείς. 😁
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.583
Reaction score
30.486
Δεν χρειάζονται πολλά. Ένα 50% καπέλο σε ότι σχέση με μπαταρίες EVs και μοτέρ, καθώς και ένα 50% σε ότι έχει σχέση με ΑΠΕ. Δηλαδή φωτοβολταϊκά, ανεμογεννήτριες και inverters.

Και αντίο πράσινη μετάβαση και Zero Carbon. Όχι 2050, ούτε 2100.
 

Μηνύματα
16.553
Reaction score
23.487
Πάντως η Τέσλα ταΐζει όλη την Ευρώπη με model 3 αποκλειστικά made in china, και οι πωλήσεις M3 στην Ευρώπη είναι μεγαλύτερες από οποιαδήποτε άλλη φίρμα ευρωπαϊκή στα EV, άρα μια χαρά τα φέρνει.

Το εργοστάσιο της Τέσλα στην Γερμανία φτιάχνει μόνον μοντελ Υ.

Το κινέζικο εργοστάσιο, είναι αυτό με την μεγαλύτερη παραγωγή. Στέλνει μέχρι Αυστραλία.
ναι το ξέρουμε αυτό, τα φορτώνουμε και τα φέρνουμε

το θέμα έιναι οτι δεν υπάρχει άλλη μεταφορική δυνατότητα για να φέρεις και άλλα κινεζικά.
χώρια το άτυπο εμπαρκο που κάνουν οι διαχειριστές των πλοίων στα κινεζικά εργοστάσια (ίνουν γη και ύδωρ για μεταφορική ικανότητα , υπερδιπλάσια ναύλα απο την αγορά) , δεν υπάρχει άλλος χώρος.
και σε 2-3 χρόνια που θα υπάρξει πάλι δεν φτάνει για να κάνουν οι ευρωπαίοι εργοστάσια στην κίνα για εξαγωγή

επίσης το παραμύθι με το κόστος έχει δράκο, όταν σου χαρίζουν το ρεύμα και σου επιτρέπουν να χρησιμοποιείς σκλάβους (με ανοχή/προτροπή του κινεζικού κράτους) θα είναι φθηνή η παραγωγή. Αυτό όμως δεν μπορείς σαν ξένος να το κάνεις χωρίς αντάλλαγμα.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.852
Reaction score
136.899
ναι το ξέρουμε αυτό, τα φορτώνουμε και τα φέρνουμε

το θέμα έιναι οτι δεν υπάρχει άλλη μεταφορική δυνατότητα για να φέρεις και άλλα κινεζικά.
Νομίζω πως δεν είναι χαζοί οι Κινέζοι που ξεκίνησαν να ανοίγουν αντιπροσωπείες και δω Ελλάδα, μιλάμε πλέον για 7 κινεζικές φίρμες, όλο και κάτι θα έχουν στα σκαριά για να φέρουν εμπόρευμα.

Δεν μπορεί η BYD να ανοίγει παρτίδες με Ευρώπη χωρίς να το έχει λύσει το θέμα της μεταφοράς.
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.852
Reaction score
136.899
Αμερικάνικα είναι. Όπως τα iPhone.
Οι κινεζοι είναι απλώς τα πouτανάκια τους. :p
Κινέζικα είναι, όπως και τα iPhone. 🤣🤪😁

To Μερτσέντες του ρόουζ είναι αμερικάνικο. 😎
 




Μηνύματα
16.553
Reaction score
23.487
Νομίζω πως δεν είναι χαζοί οι Κινέζοι που ξεκίνησαν να ανοίγουν αντιπροσωπείες και δω Ελλάδα, μιλάμε πλέον για 7 κινεζικές φίρμες, όλο και κάτι θα έχουν στα σκαριά για να φέρουν εμπόρευμα.

Δεν μπορεί η BYD να ανοίγει παρτίδες με Ευρώπη χωρίς να το έχει λύσει το θέμα της μεταφοράς.
η byd δίνει 130000 τη μέρα για πλοία που η αγορά δίνει 50-60000 και δεν τις δίνουν χώρο.
οι κινέζοι έχουν παραγγείλει 140 τμχ σε κινεζικά ναυπηγεία για να λύσουν το πρόβλημα. θέλουν μάλιστα να το κάνουν πλήρως κινεζικό το θέμα (πληρώματα, management , νηογνώμονας κλπ - ΚΑΛΑ ΘΑ ΠΑΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟ) , ωστόσο το όλο πρόγραμμα έχει μεγάλες καθυστερήσεις και ποιοτικά θέματα.
από τα 140 που ζητήσανε ο ορίζοντας παραλαβής φτάνει το 2028 πλέον.

αυτό δεν αφορά όμως την VW και τον όποιον μλκγερμανό θέλει να κάνει παρόμοια δουλειά στην κίνα.

έχω ξαναγράψει τι θέλουν να κάνουν και τι μπορεί να συμβεί.
θέλουν να περάσουν σε εξαγωγές την κορέα και την ιαπωνία , ε δε θα συμβεί αυτό στα επόμενα 5 χρόνια τουλάχιστον.
 


Μέλη online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.589
Μηνύματα
2.945.278
Members
38.201
Νεότερο μέλος
Ants
Top