- Μηνύματα
- 54.852
- Reaction score
- 136.899
Δεν κερδίζεις τίποτα με μεμβράνες. Έχει φουλ φίλτρο για υπέρυθρες κλπ, δε περνάει ζέστη του ήλιου από ακτινοβολία, απλώς ψήνεται το μαύρο τζάμι και καίει αυτό, το ίδιο.
Και το δικό μου, αν θυμόμουν ποτέ να το ενεργοποιήσω.Εμένα δε βράζει ποτέ. Έχει software.
Ευχαριστω!Καλοριζικο... να το ευχαριστηθεις...!!!
Αν καταλαβα καλα, για ολο το ταξιδι φορτισες σε δημοσιους φορτιστες. Η αποσταση αυτη πηγαινε-ελα καπου 500χλμ αν υπολογιζω σωστα, ποσο σου κοστισε ?
Κατ´ αρχήν το δικό μου με AC φορτίζει με 10.5 kw το πολύ , οπότε οι 22άρηδες περιορίζονται στα 10.5.Στο PlugCharge βλέπω έναν 50άρι στα ΣΕΑ ΒΕΛΟΥ, λίγο παρακάτω έχει 2 x 120άριδες σε BP, και στο Κιάτο βλέπω 2 x 300άριδες, στο Κόρινθος - Πάτρα. Οπότε και με 58άρα μπαταρία αν θες το τρέχεις λίγο. Από Ισθμό μέχρι το Πανεπιστήμιο Πατρών (και στις δύο κατευθύνσεις) μέτρησα άλλους 90 x 22άριδες.
Θέλει προγραμματισμό, και σίγουρα αλλαγή λογικής. Στο θερμικό γεμίζεις και ξαναπάς όταν αδειάσει. Στο ηλεκτρικό με τέτοια μεγέθη μπαταριών θέλει συχνές, όπου βολέψει, και μικρές φορτίσεις. Διαφορετικά αν σηκώνει η τσέπη και γίνονται συχνά ταξίδια πας σε μεγαλύτερη μπαταρία.
Γιατί καλέ, 90 λεπτά την έχει παει την κιλοβατώρα η ΔΕΗ στον ταχυφορτιστή;Αν φόρτιζα στο Σκλαβενίτη με ταχυφορτιστή μεγάλο, με 130 kw , θα μου κόστιζε 96 ευρώ.
Και από άλλες συζητήσεις εκτός φόρουμ εγώ διαπιστώνω πως ο κόσμος θέλει χρήσηθερμικούιχ αυτοκινήτου σε ηλεκτρικό όχημα.
Είναι πολλοί που δεν τους αρέσει να κάνουν στάση σε ένα ταξίδι, θέλουν απλά να φτάσουν στον προορισμό τους. Δεν είναι αναγκαία η στάση σε ένα ταξίδι ως και 5 ωρών θα έλεγα εγώ. Ακόμη και οι οδηγοί λεωφορείων υποχρεούνται να κάνουν στάση μετά από 4.5 ώρες οδήγησης.
Μετά είναι και αρκετοί που δεν θέλουν να βάζουν καύσιμο σε τυχαίο βενζινάδικο παρά μόνο σε αυτό/ά που εμπιστεύονται. Μερικές φορές ίσως και για σωστό λόγο που δεν αφορά την τιμή του καυσίμου.
Οπότε ναι, είναι εύλογο κάποιος που έχει συνηθίσει στη ζωή του να ταξιδεύει χωρίς στάσεις, πόσο μάλλον αναγκαστικές και μάλιστα στην πρίζα ή στο βενζινάδικο, να αξιολογεί την αυτονομία με ένα γέμισμα μεγάλο πλεονέκτημα.
Και αυτό θέλουν και θα θέλουν οι περισσότεροι χρήστες ηλεκτρικών και για αυτό η βιομηχανία δίνει και θα δίνει μεγάλο βάρος σε αυτό τον τομέα.
Το Θεσσαλονίκη - Γιάννενα είναι όντως 260χλμ, 3 ώρες οδήγησης:Εδώ μας λένε ότι και το Θεσσαλονίκη - Γιάννενα των 260 χιλιομέτρων που απλώς βγαίνω από το σπίτι ανεβαίνω στο ιχ μου και κατεβαίνω στα Γιάννενα, πρέπει να το κάνω είτε με άγχος εάν θα φτάσει, είτε..
Δηλαδη, το δικο σου ειτε σε ταχυφορτιστη ειτε στους πλεον αργους θα κανει την ιδια ωρα να φορτισει πχ απο 20-80 % ?Με κάποιες τοπικές μετακινήσεις, έγραψα συνολικά 550 χλμ με μέση κατανάλωση 19 κιλοβατώρες ανά 100 χλμ.
Αν φόρτιζα στο Σκλαβενίτη με ταχυφορτιστή μεγάλο, με 130 kw , θα μου κόστιζε 96 ευρώ.
Κατ´ αρχήν το δικό μου με AC φορτίζει με 10.5 kw το πολύ , οπότε οι 22άρηδες περιορίζονται στα 10.5.
0,90€/kWh δεν υπάρχουν ΠΟΥΘΕΝΑ στην Ελλάδα.
Όχι, αν δεν έχει υψομετρική διαφορά, στην ευθεία.Είναι μεγάλη απαίτηση δλδ ένα ταξίδι 2,5 ωρών και 260 χιλιομέτρων χωρίς στάση με 120-130;