Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla)

Zizik

Safety Last * tl;dr *
Super Moderator
Μηνύματα
42.831
Reaction score
76.331
Οπότε, το να λέμε "ε, Τογιότα είναι αυτή, κάτι θα ξέρει" δεν έχει και πολλή αξία ως επιχείρημα όταν τόσες άλλες "ε, Χ είναι αυτή, κάτι θα ξέρει" κάνουν τα αντίθετα. ΟΚ, η Τογιότα είναι η μεγαλύτερη, με όση αξία έχει αυτό. Αλλά και πάλι, να στηρίζεσαι μόνο εκεί και να λες ότι όοοολες οι άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες κάνουν λάθος και η Τογιότα ξέρει καλύτερα επειδή είναι μεγαλύτερη (τη στιγμή που και οι άλλες είναι αντικειμενικά τεράστιες εταιρείες), ε, δεν το λες και μπετόν αρμέ επιχείρημα.

Το πιθανότερο και λογικότερο είναι να λένε "είμαστε μακράν οι πρώτοι σε πωλήσεις νον πλαγκ-ιν υβριδικών και συνεχίζουμε να πουλάμε όσα τέτοια παράγουμε ενώ αρκετοί προσφέρουν ωραιότατα έτοιμα πακέτα ηλεκτροκίνησης και PHEV, οπότε ας κάνουμε ήπιες μελέτες κρυφά περιμένοντας να εξελιχθεί η ηλεκτροκίνηση και το φορτιστικό και κυρίως να καταλήξουν οι χώρες στο πώς και πότε".


EDIT: Και μην ξεχνάμε πού πάει το πράγμα στην μεγαλύτερη αγορά του κόσμου (και άλλες):




Αυτοί δίνουν τα μεγάλα λαδώματα, όχι ο Musk που έκανε προχθές endorse τον Trump μπας και δεν κοπούν τα προνόμια:


 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.595
Reaction score
30.494
Ομως καμία πραγματικά μεγάλη εταιρία δεν έχει κλείσει ,από λάθος επιλογές. SONY, PANASONIC , JVC , και τόσες άλλες.
Δεν έγιναν λάθος επιλογές από αυτές τις εταιρείες, στις οποίες να κόλλησαν πάνω σαν βδέλλες, ώστε να τους στοιχίσει πολύ.

Η JVC για παράδειγμα δεν κόλλησε πάνω στο D-VHS που πήγαινε χάλια. Το παράτησε. Ούτε η SONY στο Beta Max. Oύτε η Toshiba στο HD-DVD. Ούτε η Pioneer στις Plasma, ούτε η Panasonic. Η Sony δεν πουσάρει OLED, τις παράτησε και παίζει full σε mini LED. Δεν έχουν πρόβλημα να παρατήσουν ότι δεν τους τσουλάει. Όπως η Pioneer που παράτησε όλο το Home Entertainment. Και άλλα...

Όλα τα παραπάνω πέρασαν από την αγορά, κάποια είχαν επιτυχία κάποια όχι, και όλα έφυγαν ή θα φύγουν.

Τα ακριβώς αντίθετα κάνουν άλλοι Ιάπωνες. ;)
 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.881
Reaction score
136.971
όχι ο Musk που έκανε προχθές endorse τον Trump μπας και δεν κοπούν τα προνόμια:
Τουλάχιστον κατάλαβε γρήγορα πως αυτός θα είναι ο επόμενος πρόεδρος! 😁🤣🤪
οπότε ας κάνουμε ήπιες μελέτες κρυφά περιμένοντας να εξελιχθεί η ηλεκτροκίνηση και το φορτιστικό
Τώρα ψάχνει συνεργάτη η Τογιότα για να στήσει δικό της δίκτυο ταχυφορτιστών στην Ευρώπη.

Τώρα, που το δίκτυο της Τέσλα είναι ήδη γ@μάτο.

Άργησε μέχρι απελπισίας.

Τα υπόλοιπα είναι θεωρίες γι'αγρίους.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.595
Reaction score
30.494
Πρώτες τιμές εντός Ευρώπης για το KIA EV3, Ολλανδία.

ΈκδοσηAirPlusPlus AdvanceGT-LineGT-Plus Line
Standard Range36.995 ευρώ38.695 ευρώ41.195 ευρώ--
Long Range41.495 ευρώ43.195 ευρώ45.695 ευρώ

Standard Range: μπαταρία 58,3 kWh.
Long Range: μπαταρία 81,4 kWh.
 







Shepherd

Μόνιμος
Μηνύματα
4.820
Reaction score
10.698
To Corsa των κάποτε 18 - 20Κ έφτασε 36 - 40Κ με αυτονομία αυστηρά πόλης.
Που σήμερα κοστίζει 21 - 24Κ με 1,2lt 100hp.

Και είναι παράλογη η Toyota;
 


alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.595
Reaction score
30.494
Και δεν φτάνουν για αυτό 8 αντε πες 10 ίντσες στην κονσόλα;
Αν είναι 16:9 όχι, για μένα είναι μικρή. Τουλάχιστον 12". Όλες οι λειτουργίες είναι εκεί. Αλλά ακόμα και ελάχιστες να είναι σε φυσικά κουμπιά, η μικρή οθόνη δεν βολεύει. Το user interface θα είναι είτε μικρό με πολλές λειτουργίες και δύσχρηστο, είτε θα ψάχνεις μέσα στο menu να βρεις τα βασικά.
To Corsa των κάποτε 18 - 20Κ έφτασε 36 - 40Κ με αυτονομία αυστηρά πόλης.
Που σήμερα κοστίζει 21 - 24Κ με 1,2lt 100hp.

Και είναι παράλογη η Toyota;
Το Corsa των κάποτε 18-20 σήμερα έχει 21-24. Το ηλεκτρικό Corsa, που δεν έχει σχέση με τα παραπάνω, λόγο την εντελώς ηλίθιας λογικής που ακολουθεί η Stellantis με τα οχήματα της, κοστίζει 36-40. Αν είχε την λογική της Renault ας πούμε θα ήταν φθηνότερο. Αλλά η Stellantis θέλει ακόμα να σχεδιάζει αυτοκίνητα που δέχονται και θερμικό κινητήρα και ηλεκτρικό με μπαταρίες. Και τα δύο δεν γίνονται και να είναι φθηνό το ηλεκτρικό. Και το eC3 που το έβγαλε με όλες τις επιλογές, σαν σωστό ηλεκτρικό φτάνει τα 30.000€.

Από τη άλλη η Renault ετοιμάζει την δεύτερη γενιά του Megane που θα έχει τα χαρακτηριστικά και την τιμή του θερμικού.

Όταν μιλάμε για Γαλλικό ηλεκτρικό, Renault. Οι άλλοι είναι χρόνια πίσω. Δεν ξέρουν καν τι είναι ΟΤΑ.

Δεν φταίει το ηλεκτρικό, αλλά ο τρόπος που το φτιάχνεις. Κάτι είχε πει ο Sheba για κάμπιες και πεταλούδες.
 
Last edited:

Μηνύματα
16.570
Reaction score
23.506
Άμα βγάλουμε τους φόρους που δεν επιβαρύνουν τα ηλεκτρικά η διαφορά είναι 2χ και βάλε.

Ένα από τα ερωτήματα που χρειάζονται απάντηση είναι αν θα προλάβει να πέσει το κόστος παραγωγής νωρίτερα από την απόφαση να εξισωθούν οι φόροι με τα θερμικά
 


Abessalom

Βαρώνος
Μηνύματα
21.202
Reaction score
35.618
Άμα βγάλουμε τους φόρους που δεν επιβαρύνουν τα ηλεκτρικά η διαφορά είναι 2χ και βάλε.
Μα αυτό εννοούσα παραπάνω όταν μιλούσα για πραγματική τιμή.

Σήμερα πολλά ηλεκτρικά έχουν διπλή επιδότηση. Και από τον παραγωγό, σε επιθετική πολιτική κατάκτησης μεριδίου στην αγορά και προώθησης νέας τεχνολογίας, και από τα περισσότερα κράτη, ως οικονομικό κίνητρο για την αγορά τους. Τριπλή μάλιστα, στη χώρα μας, λόγω απαλλαγής από εφκ και τέλη κυκλοφορίας. Και φυσικά άλλα, μη επακριβώς προσδιορίσιμα οικονομικώς οφέλη, όπως η δωρεάν στάθμευση, η υπεραπόσβεση κλπ
 
Last edited:

Shepherd

Μόνιμος
Μηνύματα
4.820
Reaction score
10.698
Από τη άλλη η Renault ετοιμάζει την δεύτερη γενιά του Megane που θα έχει τα χαρακτηριστικά και την τιμή του θερμικού.
Θα

γιατί σήμερα προσφέρει το Μεγκαν στα 48Κ :headbang:
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.595
Reaction score
30.494
Θα

γιατί σήμερα προσφέρει το Μεγκαν στα 48Κ :headbang:
Λάθος. Για να κάνουμε σύγκριση πρέπει να συγκρίνουμε τα ίδια πράγματα. Το θερμικό Megane είχε κοντά στα 30.000€ στην βασική του έκδοση. Το Megane e-Tech που έρχεται Ελλάδα είναι το Full Pack. Με την μεγάλη μπαταρία, με αντλία, μεγάλη οθόνη κ.α. Το βασικό Megane e-Tech που πωλείται Γαλλία, Αγγλία και αλλού έχει 40αρα μπαταρία, μικρή οθόνη, δεν έχει αντλία, και έχει 30.000€ μετά την επιδότηση των 4000€ του Γαλλικού κράτους. Αυτό το Megane δεν έρχεται Ελλάδα. Όπως για παράδειγμα δεν ήρθε ποτέ το Fiat 500e με την μικρή μπαταρία.
 

Μηνύματα
16.570
Reaction score
23.506
Μπλα μπλα μπλα μπλα , δεν υπάρχει φθηνό ηλεκτρικό αυτή τη στιγμή άρα μένει κενό κομμάτι της αγοράς και θα παραμείνει για πολύ καιρό ειδικά όταν θα πρέπει να φορολογηθούν κανονικά.
Το κόστος χρήσης δεν έχει αξία αν δεν κάνεις χλμ που οι περισσότεροι χρήστες δεν κάνουν
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.595
Reaction score
30.494
Όταν γίνεται σύγκριση πρέπει να γίνεται με ίδια δεδομένα. Άσχετα αν αρέσει ή όχι.

Το Citroen eC3 είναι ακριβό; Το Hyundai Inster;
 


Τελευταια Μηνυματα

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.611
Μηνύματα
2.945.900
Members
38.204
Νεότερο μέλος
john-john
Top