Διάφορα (αυτοκίνητο-μοτοσυκλέτα)

Μηνύματα
15.756
Reaction score
22.074
το FSD είναι ένα εντελώς άχρηστο πράγμα για την κοινωνία εφόσον δεν είναι σε θέση να διαχειριστεί πολλαπλά οχήματα κινούμενα σε περιβάλλον χαμηλής αεροδυναμικής αντίστασης.
δηλαδή να μπορούν 2-3 ή και περισσότερα οχήματα να ανταλλάσσουν δεδομένα και να δημιουργούν αεροδυναμικά τρενάκια στον αυτοκινητόδρομο προς όφελος της κατανάλωσης και φυσικά του συνολικού αποτυπώματος.
αν ήταν στο χέρι μου δεν θα επέτρεπα την χρήση FSD στο οδικό δίκτυο αν δεν μπορούσε να εκτελέσει με ασφάλεια μια τέτοια λειτουργία.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
15.626
Reaction score
29.324
Ωραίο feature το παραπάνω, όμως μόνο άχρηστο δεν είναι. Από την άλλη αυτό στην Αμερική δεν αφορά το Full Autonomous δηλαδή το Level 5, αλλά από το Level 3.

Η οδήγηση είναι αγχωτική για τον περισσότερο κόσμο, και για τις περισσότερες περιπτώσεις. Τα αυτόματα συστήματα θα βοηθήσουν πάρα πολύ να φύγει ένα μικρό ή μεγάλο ποσοστό άγχους. Συν ότι από ένα σημείο και μετά όποιο μεταχειρισμένο όχημα δεν έχει τουλάχιστον Level 3 η αξία μεταπώλησης θα είναι τόσο χαμηλή που δεν ξέρω αν θα θέλει κανείς να πουλήσει.

Σύμφωνα με διάφορες εταιρείες που μελετούν την αυτοκίνηση, αυτή η εποχή δεν είναι πολύ μακριά για να ξεκινήσει. Μετά, το επόμενο στάδιο θα είναι το Level 5. Αν ένα μεταχειρισμένο όχημα προς πώληση δεν έχει καν την δυνατότητα να δεχθεί level 5, η τιμή του θα πέφτει πολύ.
 
Last edited:

Μηνύματα
15.756
Reaction score
22.074
είναι μια πολυτέλεια, αν μιλάμε για πράσινη ανάπτυξη και νετζηροκαρμπον παπαριές, εφόσον επιτρέπουμε ταξίδια που θα μπορούσαν να γίνουν με οικολογικότερο τρόπο, πρέπει η ανάπτυξη να κινηθεί σε πιο χρήσιμες φάνσυ λειτουργίες.
με ανταλλαγή δεδομένων θέσης, ταχύτητας και συμβάντων από τους αισθητήρες όλων των οχημάτων ένα αυτοματοποιημένο σύστημα μπορεί να γκρουπάρει οχήματα να κινούνται με 120χαω και αποστάσεις μικρότερες του μισού μέτρου μεταξύ τους. από μόνο του αυτό θα μπορούσε να μειώσει το αποτύπωμα αβίαστα 20-30%.
οι δικλείδες ασφαλείας δεκάδες στην ανίχνευση συμβάντος από το προπορευόμενο όχημα είναι δυνατόν να αντιδράσουν ταυτόχρονα όλα τα οχήματα του γκρουπ.
θα μπορούσε επιπλέον να δωθεί κίνητρο χρήσης της λειτουργίας αυτής στου χρήστες ώστε πχ οι κιλοβατώρες που χρησιμοποιούνται κατά την κίνηση σε γκρουπ να επιδοτούνται από τους παρόχους (να φορτίζεις DC σε τιμές AC για παράδειγμα)

είναι σχεδόν αστείο με τον τρόπο που κινούνται πλέον τα ηλεκτρικά οχήματα να γίνει πράξη, όταν ξεκινάς ταξίδι και προγραμματίζει το όχημα τις στάσεις για ανεφοδιασμό , το FSD θα μπορούσε να σου προτείνει γκρουπαρισμα και αποδεχόμενος αυτό να δημιουργεί ομάδες στο δρομολόγιο σου.

το επιπλέον κέρδος της υπόθεσης είναι πολλαπλό, εκτός από το άμεσο οτι για τους χρήστες του γκρουπ έχεις μια άμεση μείωση της κατανάλωσης (=μικρότερη απαίτηση για στάσεις, χρήση φορτιστή, λιγότερη ώρα, μικρότερες απώλειες δικτύο κλπ κλπ κλπ) έχεις και άμεση μείωση την κίνησης, δηλαδή μια ώρα αιχμής μικραίνει ο όγκος των οχημάτων σημαντικά από τα 20+ μέτρα κενά που αφήνουμε κατά την κίνηση στον αυτοκινητόδρομος ώρες αιχμής, πάμε στα 0.2-0.3 δηλαδή 5πλασιάζουμε την χωρητικότητα του δικτύου.
άμεσο όφελος, η διατήρηση υψηλότερης ταχύτητας μηδενισμός του spring effect κλπ .

το θέμα είναι κάποια κυβέρνηση να κινήσει αυτό το θέμα - ιδανικά η έρπουσα ΕΕ, αυτό θα ήταν game changer για τη ζωή όλων μας.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
15.626
Reaction score
29.324
Είπαμε ωραία είναι αυτά. Αλλά το να σου μετατρέψει τη ζωή σε οδηγήσει χωρίς άγχος και με λιγότερα ατυχήματα όχι δεν είναι πολυτέλεια. Εξάλλου άλλες πολυτέλειες όπως το air-condition, το ABS, το υδραυλικό τιμόνι κ.α. πλέον είναι standard σε κάθε μοντέλο. Και ακόμα στην Ελλάδα οδηγούμε με τη μεγαλύτερη χαζομάρα της αυτοκίνησης, το χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων. Έχω σιχαθεί την οδήγηση μόνο από αυτό. Δεν βλέπω την ημέρα που ένα όχημα 30.000€ θα έρχεται έτοιμο με level 5 FSD.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
15.626
Reaction score
29.324
Περί παρακολουθήσεων, πώληση δεδομένων κλπ

 

rose.athens

Not in the mood Mod
Super Moderator
Μηνύματα
46.936
Reaction score
96.182

TGD

Μηνύματα
7.961
Reaction score
7.923
Δηλαδή το GR έρχεται με λάστιχα ακατάλληλα για ταχύτητες άνω τον 137km/h; Οι προδιαγραφές λένε ότι πρέπει να είναι κατάλληλα για ταχύτητα μεγαλύτερη από τη μέγιστη του οχήματος!
Και τι σημαίνει κάποτε έπιασε τα 180; Κι εγώ έπιασα τα 180 πρόπερσι, αν πιάσει φωτιά το αυτοκίνητο του χρόνου θα φταίει αυτό;
Νομικά τερτίπια, που κάνουν περισσότερο κακό σην εταιρία από το κόστος δυο Corolla...
 

Zizik

Safety Last * tl;dr *
Super Moderator
Μηνύματα
42.618
Reaction score
75.594
Υπάρχουν άφθονες εξαιρέσεις εγγύησης για τα track days, λογικά κατά τη γνώμη μου.
Αν το λιώσει στα drifts χωρίς να το αφήνει να κρυώσει, ποιός φταίει;
 

TGD

Μηνύματα
7.961
Reaction score
7.923
Αγοράζεις ένα αυτοκίνητο κατάλληλο για track days, πληρώνεις ασφάλεια για track days, γιατί δεν μπορείς να κάνεις claim μετά;
 

Zizik

Safety Last * tl;dr *
Super Moderator
Μηνύματα
42.618
Reaction score
75.594
ΚΑΘΕ αυτοκίνητο μπορεί να καταστραφεί σε λίγους γύρους με κακή/λανθασμένη χρήση.
Ασταμάτητα drifts χωρίς ενδιάμεσο κρύωμα, κατέβασμα χωρίς συγχρονισμό στροφών στα manuals, φρένα σαν να μην υπάρχει αύριο (δεν θα υπάρξει), τιμονιές και curbs που διαλύουν τα λάστιχα είναι λίγα απ' αυτά που θα καταστρέψουν, επαναλαμβάνω, ΚΑΘΕ αυτοκίνητο.

Ακόμα και τα περισσότερα απο τα πανάκριβα track focused κινδυνεύουν απο τους άσχετους ή τους πονηρούς.

ασφάλεια για track days
Πληρώνεις; Μήπως έγινε claim πρώτα στην ασφαλιστική και απορρίφθηκε;
Στις ΗΠΑ όλα σχεδόν τα αυτοκίνητα είναι leased και δεν μου φαίνεται πιθανό να καλύπτουν track days.

EDIT: Εδώ τουλάχιστον, και πιθανότατα παντού, οι track day ασφάλειες υπάρχουν για την περίπτωση που τραυματίσεις ή σκοτώσεις κάποιον, όχι για ίδιες ζημιές.
 



Μηνύματα
30.090
Reaction score
24.406
ΧΘΕΣ ΕΙΔΑ ΤΟ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ MICROLINO ΣΤΟΝ ΔΡΟΜΟ.

ΜΟΙΑΖΕΙ ΣΑΝ ΕΠΙΚΑΙΡΟΠΟΙΗΜΕΝΟ BMW ISETTA...

ΟΧΙ ΟΜΩΣ ΚΑΙ 20,000 ΓΙ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΚΑΠΟΤΑ....


microlino-photo-1_77761_431119.JPG
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
52.588
Reaction score
129.360
με ανταλλαγή δεδομένων θέσης, ταχύτητας και συμβάντων από τους αισθητήρες όλων των οχημάτων ένα αυτοματοποιημένο σύστημα μπορεί να γκρουπάρει οχήματα να κινούνται με 120χαω και αποστάσεις μικρότερες του μισού μέτρου μεταξύ τους. από μόνο του αυτό θα μπορούσε να μειώσει το αποτύπωμα αβίαστα 20-30%.
Το κάνει επιτυχώς η Τέσλα στα φορτηγά της.

Μπορεί δηλαδή να έχει ένα οδηγό για 40-50 φορτηγά που ξεκινούν πχ από την κόκα κόλα, όλα γεμάτα, μέχρι την επόμενη στάση. Ο πρώτος οδηγεί (επιβλέπει το fsd), τα επόμενα ακολουθούν χωρίς οδηγό.

Προφανώς είναι εύκολο να το χρησιμοποιήσει και στα ΙΧ, τα οποία έτσι κι αλλιώς επικοινωνούν μεταξύ τους.


Οι Γερμανοί και η Stellantis τον ήπιαν κανονικά. Οι Ιάπωνες έχουν ακόμα λίγο χρόνο καθώς δεν ξεκίνησαν καν.

Θα ψωνίσουν από Τέσλα.
 

Μηνύματα
15.756
Reaction score
22.074
Προφανώς είναι εύκολο να το χρησιμοποιήσει και στα ΙΧ
Απλά πρέπει να είναι κοινό το πρότυπο επικοινωνίας με τα υπόλοιπα fsd και φυσικά προκύπτει νομικό θέμα που πρέπει να λύσει κάθε κρατική οντότητα ξεχωριστά.
Εφικτό είναι αλλά πολιτική βούληση δεν βλέπω
 


Staff online

  • spylab
    Shalom
  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος
  • loggeo
    Projectors

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
172.406
Μηνύματα
2.902.266
Members
38.039
Νεότερο μέλος
periklispapasavvas7@gmail
Top