Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla)

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.852
Reaction score
136.899
Έχασαν ήδη οι παραδοσιακές αυτοκινητοβιομηχανίες την μεγαλύτερη αγορά του κόσμου, την Κίνα.

Ακολουθούν οι μικρότερες.

Ζωή σε λόγου μας.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.583
Reaction score
30.486
Εχθές που επέστρεψα από την BYD σκεφτόμουν πως κάποτε ήταν η εποχή των Ευρωπαίων κατασκευαστών. Μετά ήρθαν οι Ιάπωνες. Τώρα είναι των Κινέζων. Γιατί όχι. Και μάλλον, δεν θα υπάρξει άλλη αλλαγή.
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
28.552
Reaction score
84.057
Είμαι περίεργος να οδηγήσω BYD. Αλλά μόνο να το οδηγήσω, δεν με ενδιαφέρει καθόλου το software σε αυτήν την φάση.
Θελω να δω τι ψάρια πιάνει ως οδική συμπεριφορά. Συγκριτικά με το ID3.
 


alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.583
Reaction score
30.486
Είμαι περίεργος να οδηγήσω BYD. Αλλά μόνο να το οδηγήσω, δεν με ενδιαφέρει καθόλου το software σε αυτήν την φάση.
Θελω να δω τι ψάρια πιάνει ως οδική συμπεριφορά. Συγκριτικά με το ID3.
Το Dolphin είναι κατώτερο λένε έξω. Το Atto 3 δε νομίζω. Και ίδια να είναι, με την τιμή που έχει το full extra δεν έχει τύχη το ID3. Μόνο αν δεν αρέσει το Atto 3 δεν θα επιλεγεί.

Είμαι αισιόδοξος πως το επόμενο Dolphin θα είναι τουλάχιστον στα ίδια επίπεδα με το ID3, ενώ στην χειρότερη θα είναι στα ίδια επίπεδα τιμών με το σημερινό Dolphin, και καλύτερα εξοπλισμένο.

Είμαι περίεργος να δω πόσο έχει το ID3 με τον εξοπλισμό του full extra Dolphin.
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
28.552
Reaction score
84.057
Ευχαρίστως να κάνω ένα συγκριτικό το επόμενο Dolphin με το επόμενο ID3 που θα βγει τώρα.
Μια διαφορά τιμής είναι αναμενόμενο να υπάρχει στο ίδιο επίπεδο εξοπλισμού.

Αυτό που με ενδιαφέρει, είναι μόνο η οδική συμπεριφορά σε αυτοκίνητα περίπου ίδιου όγκου/κατηγορίας.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.583
Reaction score
30.486
Ο Bjorn που έχει οδηγήσει ένα σκασμό ηλεκτρικά στη Νορβηγία ανεξαρτήτου κατηγορίας και τιμής, θεωρεί το σημερινό Dolphin ως το ID3 του φτωχού. Και σχεδόν όλοι λένε πως έχει παραπάνω θόρυβο στην καμπίνα από άλλα ηλεκτρικά. Θα το οδηγήσω όταν υπάρχει από Σεπτέμβριο να δω τι λέει.

Για μένα η σύγκριση πρέπει να γίνεται στην τιμή. Δηλαδή τι δίνει η VW και τι η BYD στα τάδε χρήματα. Δηλαδή στην περίπτωση μας ID3 vs Atto 3, και αν ανεβαίνει πολύ το ID3 τότε ID3 vs Seal.
 
Last edited:

melina

Cargo 200
Μηνύματα
23.753
Reaction score
42.920
Η απορία που δημιουργείται παρακολουθώντας τη συζήτηση είναι πως τα καταφέραμε και καταλήξαμε ότι το μόνο κριτήριο αγοράς ενός αυτοκινήτου είναι η τιμή;
Γιατί στα ηλεκτρικά να αλλάζουν τα κριτήρια που υπήρχαν στα θερμικά;
Δεν θυμάμαι στα θερμικά να έτρεχε ο κόσμος να αγοράσει κινέζικα αυτοκίνητα και έτι ήταν φθηνότερα, ή Ινδικά, επίσης πολύ φθηνότερα από κάθε άλλο.
Επίσης δεν θυμάμαι, ακόμα και στην Ελληνική αγορά που είναι γενικά budget αγορά, να πρωτοστατούν στις πωλήσεις τα πιο φθηνά, μάλλον το πιο ακριβό μοντέλο της μικρομεσαίας κατηγορίας ήταν πάντα το προτιμότερο από τους αγοραστές και αυτό λόγω υψηλής (αποδεδιγμένα) αξιοπιστίας.
Πως φτάσαμε τώρα στο άλλο άκρο; απορία πραγματική.
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
28.552
Reaction score
84.057
Δηλαδή στην περίπτωση μας ID3 vs Atto 3, και αν ανεβαίνει πολύ το ID3 τότε ID3 vs Seal.
Ότι πεις, έτσι κι αλλιώς δεν έχω ιδέα ποια είναι τα μοντέλα της BYD και ποια είναι η αντιστοιχία τους.
Θέλω ένα αυτοκίνητο όγκου Golf να μου πεις να πάω να δοκιμάσω.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.583
Reaction score
30.486
Ότι πεις, έτσι κι αλλιώς δεν έχω ιδέα ποια είναι τα μοντέλα της BYD και ποια είναι η αντιστοιχία τους.
Θέλω ένα αυτοκίνητο όγκου Golf να μου πεις να πάω να δοκιμάσω.
Δεν υπάρχει. Ως μικρότερο το Dolphin και μεγαλύτερο το Atto 3.
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.852
Reaction score
136.899
Οι μικρές διαφορές μεταξύ ΙΧ στην οδηγική τους συμπεριφορά, είναι (γενικώς μιλώντας) άνευ ουσίας, χωρίς αυτό βεβαίως να σημαίνει ότι ο καθένας ξεχωριστά δεν έχει τις δικές του προσωπικές προτιμήσεις, είτε όσον αφορά την ανάρτηση (μαλακή ή πιο σκληρή) είτε άλλες παραμέτρους, στις οποίες θα δώσει όσο βάρος εκτιμά ο κάθε αγοραστής ξεχωριστά, και η επιλογή του αυτή, δεν σημαίνει τίποτα για κάποιον άλλο πιθανό αγοραστή (όπως γίνεται σε οτιδήποτε αφορά υποκειμενικά κριτήρια, όπως χρώμα αυτοκινήτου, ύπαρξη επιπρόσθετου εξοπλισμού, κλπ).

Η ουσία, έγκειται στα μετρητικά δεδομένα κάθε ΙΧ, και αυτά καθορίζουν όσο αντικειμενικά γίνεται την πχ οδηγική ασφάλεια που προσφέρει ένα ΙΧ, είτε όσον αφορά επιτάχυνση για προσπεράσεις, αστέρια στα επίσημα crash tests, χρόνους στο τεστ ταράνδου, όγκου του χώρου αποσκευών, κλπ κλπ κλπ.

Είτε μας βολεύει (βάσει προσωπικών κριτηρίων) το εν λόγω κινεζικό ΙΧ είτε όχι, είναι αδιαμφισβήτητα ένα πολύ αξιόλογο ΙΧ, που έχει περάσει όλα τα ευρωπαϊκά στάνταρντς για να πωλείται στην γηραιά Ήπειρο, και τα τεστ που βρίσκουμε διαθέσιμα από άφθονους εξειδικευμένους δημοσιογράφους που τα οδήγησαν, λένε (εντυπωσιακό) τα καλύτερα, ενώ οι αναλύσεις που έγιναν από τεχνικές εταιρείες αξιολόγησης στις USA πιστοποιούν την υψηλή ποιότητα και την ασφάλεια που προσφέρουν αυτά τα αυτοκίνητα στον κόσμο, σε εκπληκτικά προσιτό κοστολογιο σε σχέση με τις παραδοσιακές αυτοκινητοβιομηχανίες της Δύσης.

Ως ηλεκτρικά αυτοκίνητα, με την ιδιαιτερότητα ύπαρξης μπαταριών υψηλής τάσης, συστημάτων ελέγχου των μπαταριών, πολύπλοκου σοφτγουερ, οθονών, κλπ, η BYD, καλώς ή κακώς, είναι ένας από τους 2 μεγαλύτερους κατασκευαστές EV στον πλανήτη, με σημαντική εμπειρία, γνώση στο αντικείμενο, και ως κατασκευαστής μπαταριών για όλο τον πλανήτη (και τη Δύση) έχει την δυνατότητα να μας δώσει σε χαμηλό κόστος αυτοκίνητα ασφαλή, γρήγορα, οικονομικά και απ'οτι βλέπουμε και όμορφα, μέσα κι έξω.

Είναι λίγο σκληρή αυτή η πραγματικότητα για μας που αισθανόμαστε "δυτικοί", αλλά τι α κάεις; Είναι πραγματικότητα.

Τις συνέπειες (οικονομίες) αυτής της πραγματικότητας, σε βάθος χρόνου για τη "Δύση", μένει να τις δούμε.
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
28.552
Reaction score
84.057
Οι μικρές διαφορές μεταξύ ΙΧ στην οδηγική τους συμπεριφορά, είναι (γενικώς μιλώντας) άνευ ουσίας
Εγώ λέω το ακριβώς αντίθετο. 8-)
Μόνο η οδηγική συμπεριφορά έχει σημασία, τίποτα άλλο.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.852
Reaction score
136.899
Εγώ λέω το ακριβώς αντίθετο. 8-)
Μόνο η οδηγική συμπεριφορά έχει σημασία, τίποτα άλλο.
Δεκτό, αλλά αυτό που θες, αποτελεί απλώς το προσωπικό σου κριτήριο (όποιο κι αν είναι αυτό στο δρόμο) να ικανοποιηθεί.

Όσον αφορά τις αντικειμενικές δυνατότητες του αυτοκινήτου (στην οδηγική συμπεριφορά και μόνον), αρκεί να δεις τις μετρήσεις του (φρεναρίσματος, τεστ ταράνδου, χρόνου στην πίστα, μετρήσεις επιτάχυνσης, εμπρός κίνηση ή πίσω κίνηση ή τετρακίνηση, ground clearance, κύκλο στροφής, κλπ).
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.583
Reaction score
30.486
Η απορία που δημιουργείται παρακολουθώντας τη συζήτηση είναι πως τα καταφέραμε και καταλήξαμε ότι το μόνο κριτήριο αγοράς ενός αυτοκινήτου είναι η τιμή;
Γιατί στα ηλεκτρικά να αλλάζουν τα κριτήρια που υπήρχαν στα θερμικά;
Δεν θυμάμαι στα θερμικά να έτρεχε ο κόσμος να αγοράσει κινέζικα αυτοκίνητα και έτι ήταν φθηνότερα, ή Ινδικά, επίσης πολύ φθηνότερα από κάθε άλλο.
Επίσης δεν θυμάμαι, ακόμα και στην Ελληνική αγορά που είναι γενικά budget αγορά, να πρωτοστατούν στις πωλήσεις τα πιο φθηνά, μάλλον το πιο ακριβό μοντέλο της μικρομεσαίας κατηγορίας ήταν πάντα το προτιμότερο από τους αγοραστές και αυτό λόγω υψηλής (αποδεδιγμένα) αξιοπιστίας.
Πως φτάσαμε τώρα στο άλλο άκρο; απορία πραγματική.
Πότε δεν ήταν το κύριο κριτήριο η τιμή; Η τιμή καθορίζει τι μπορείς να πάρεις. Αν το πορτοφόλι δεν αντέχει να πάρεις αυτό που θες, θα πάρεις αυτό που μπορείς

Επίσης, εννοείται πως τα ηλεκτρικά έχουν αλλάξει τα κριτήρια επιλογής οχήματος. Μα τι γράφουμε εδώ μέσα τόσο καιρό. Αυτό που δεν καταλαβαίνει ο κόσμος είναι ότι το σήμα στη μάσκα ΔΕΝ κάνει το αμάξι πλέον. Για αυτό έχουμε στους δρόμους απαράδεκτα ηλεκτρικά με μόνο κριτήριο αγοράς το σήμα στη μάσκα.
 

MaxHeadroom

Moderator
Moderator
Μηνύματα
8.241
Reaction score
10.733
Ότι πεις, έτσι κι αλλιώς δεν έχω ιδέα ποια είναι τα μοντέλα της BYD και ποια είναι η αντιστοιχία τους.
Θέλω ένα αυτοκίνητο όγκου Golf να μου πεις να πάω να δοκιμάσω.
Δημήτρη, γιατί δεν κάνεις ένα τηλεφώνημα ώστε να μάθεις τι έχουν διαθέσιμο για να δεις και να οδηγήσεις;
Υπάρχει πραγματικά, πέρα από τα τεχνοκρατικά, η υποκειμενική αίσθηση που σου δίνει ένα αυτοκίνητο και σε αυτό μόνο εσύ μπορείς να απαντήσεις, όταν το δοκιμάσεις
 

melina

Cargo 200
Μηνύματα
23.753
Reaction score
42.920
Πότε δεν ήταν το κύριο κριτήριο η τιμή;
Χρόνια τώρα, η αγορά τα λέει όχι εγώ. Και μην γενικεύεις την προσωπική σου αγοραστική συμπεριφορά σε κανόνα.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.583
Reaction score
30.486
Χρόνια τώρα, η αγορά τα λέει όχι εγώ. Και μην γενικεύεις την προσωπική σου αγοραστική συμπεριφορά σε κανόνα.
Οκ. Οπότε όλοι αγοράζουν το αυτοκίνητο που θέλουν, όχι ότι μπορούν. Καθώς, όλοι, μπορούν να αγοράσουν αυτό που θέλουν. Κυρίως αυτοκίνητο.
 
Last edited:

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
28.552
Reaction score
84.057
Δεκτό, αλλά αυτό που θες, αποτελεί απλώς το προσωπικό σου κριτήριο (όποιο κι αν είναι αυτό στο δρόμο) να ικανοποιηθεί.

Όσον αφορά τις αντικειμενικές δυνατότητες του αυτοκινήτου (στην οδηγική συμπεριφορά και μόνον), αρκεί να δεις τις μετρήσεις του (φρεναρίσματος, τεστ ταράνδου, χρόνου στην πίστα, μετρήσεις επιτάχυνσης, εμπρός κίνηση ή πίσω κίνηση ή τετρακίνηση, ground clearance, κύκλο στροφής, κλπ).
Σίγουρα όλα αυτά περιγράφουν υην οδηγική συμπεριφορά.
Την αίσθηση πως οδηγάω κονσερβοκούτι, ποια μέτρηση την δίνει;
Δημήτρη, γιατί δεν κάνεις ένα τηλεφώνημα ώστε να μάθεις τι έχουν διαθέσιμο για να δεις και να οδηγήσεις;
Υπάρχει πραγματικά, πέρα από τα τεχνοκρατικά, η υποκειμενική αίσθηση που σου δίνει ένα αυτοκίνητο και σε αυτό μόνο εσύ μπορείς να απαντήσεις, όταν το δοκιμάσεις
Είναι και δίπλα στη δουλειά. Θα περάσω, θένκς
 
Last edited:

melina

Cargo 200
Μηνύματα
23.753
Reaction score
42.920
Οκ. Οπότε όλοι αγοράζουν το αυτοκίνητο που θέλουν, όχι ότι μπορούν.
Το ότι μπορώ να αγοράσω μέχρι εκεί δεν σημαίνει ότι αγοράζω το φθηνότερο που θα βρω. Τι δεν καταλαβαίνεις όταν λέμε ότι ποτέ δεν ήταν το κριτήριο της χαμηλότερης τιμής το νούμερο ένα κριτήριο στην αγορά αυτοκινήτου; Ο κόσμος αγόραζε αυτό που τον έκανε να αισθάνεται πως αγόραζε σωστά και μετά κύτταγε την τιμή. Για αυτό και αγόραζε περισσότερο την ακριβότερη μάρκα στην κατηγορία που επέλεγε να αγοράσει.
Δεν είδα να τρέχουν πίσω από τα κινέζικα ή τα ινδικά επειδή είχαν χαμηλότερη τιμή. Ούτε καν στα κορεάτικα όσο αυτά ήταν νεοφώτιστα δεν πήγαινε η πλειοψηφία των αγοραστών. Πέρασαν 30 χρόνια για να αποκατασταθεί εμπιστοσύνη στις κορεάτικες μάρκες (hyundai, kia) για να αρχίσουν η πλειονότητα των αγοραστών να τις έχεις στις επιλογές της.
 


ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.588
Μηνύματα
2.945.273
Members
38.201
Νεότερο μέλος
Ants
Top