- Μηνύματα
- 28.545
- Reaction score
- 84.033
Κάνω πρόβλεψη πως όταν γίνουν όλες οι μετρήσεις δεν θα υπάρχει αυτή η απώλεια στάθμης, όχι σε αυτό το βαθμό.
Θα μπεις σε μπελάδες... Που να στήνεις waveforming με το sub να φτάνει στο ύψος του EpsonΜάλλον πρέπει να πάω από εκεί να δω τι παίζει.
Εγώ δεν ασχολούμαι άλλο, έχω κρεμάσει το μικρόφωνό μου.Θα μπεις σε μπελάδες... Που να στήνεις waveforming με το sub να φτάνει στο ύψος του Epson
Δυστυχώς, δεν αλλάζει κάτι με περισσότερες μετρήσεις για τα σαμπ, βάζοντας το μικρόφωνο σε περισσότερες θέσεις.Κάνω πρόβλεψη πως όταν γίνουν όλες οι μετρήσεις δεν θα υπάρχει αυτή η απώλεια στάθμης, όχι σε αυτό το βαθμό.
Ούτε καν 5. Με 3 έμεινα ο έρμος.Με μολις 5 σαμπ..... ??
Ο αριθμός 3 δε μου αρέσει. Το 4 είναι καλύτερο. Επειδή όμως έχεις αλλά 2, θα γινόντουσαν 6 που πάλι δε μου αρέσει ο αριθμός,διαβολικός.Δυστυχώς, δεν αλλάζει κάτι με περισσότερες μετρήσεις για τα σαμπ, βάζοντας το μικρόφωνο σε περισσότερες θέσεις.
Το μόνο που θα διαφοροποιηθεί ελάχιστα, είναι η αρτιότητα της υλοποίησης του εμπρόσθιου κύματος μπάσου, από τα 3 εμπρός σαμπ (emitters).
Πλέον το σεταπ δεν διαθέτει 5 σαμπ, διαθέτει 3 σαμπ, και 2 ενεργές μπασοπαγιδες, αυτή είναι η πραγματικότητα.
3 σαμπ έχω πλέον. Και δεν έχω πίσω τοίχο.
Τα 2 πίσω σαμπ έχουν μετατραπεί σε ενεργές μπασοπαγίδες.
Έπαψαν να παίζουν μπάσο, μόνο ακυρώνουν.
Εάν βάλεις το κεφάλι σου πολύ κοντά στο μεγάφωνο ενός πίσω σαμπ, στους 10 πόντους ρε παιδί μου, δεν ακούς καθόλου μπάσο, μόνο μεσαιοπριμα.
Πλήρης ακύρωση μπάσου. Ψαλίδι.
Βέβαια το μεγάφωνο πάλλεται κανονικά, τα δίνει. Αλλά εσύ, το βλέπεις να κουνιέται, και δεν ακούς τίποτα. Αλλόκοτο, απόκοσμο, ξερωγω, δεν είναι "νορμάλ"..
Πίσω από τον πίσω τοίχο, τη διάτρητη γυψοσανίδα, πρακτικά δεν υπάρχει μπάσο, παρά μόνον υπόηχοι, διότι η ενεργοποίηση της "πίεσης" στο software του waveforming, ενεργοποιεί θετικά όλα τα σαμπ από κείνη τη συχνότητα και κάτωθεν, για επίτευξη "πίεσης", δηλαδή μετρήσιμης στάθμης υποήχων. Άλλος τρελός αλγόριθμος, αλλά δουλεύει.
Ποια συχνότητα επιλέγει; Αυτήν, κάτωθεν της οποίας βρίσκει πτώση στάθμης, και αναλόγως με το πραγματικό μετρήσιμο μήκος του δωματίου (κάτω από τα τελευταία στάσιμα, τα οποία ακυρώνει). Σε μένα έβαλε 17 Hz και το πήγα 1 κύκλο παρακάτω, στους 16 κύκλους να ξεκινάει πίεση. Δουλεύει. Άμα παίξεις τόνο 15 κύκλων, θα πάθεις τρόμο..
Αλλά ας αφήσουμε τους υπόηχους, πάμε στο ακουστό φάσμα, πάνω από 20 κύκλους και να δούμε τη στάθμη.
Επανερχόμενος λοιπόν στη στάθμη, έχω πλέον 3 σαμπ να βγάζουν στάθμη στο χώρο, όχι 5.
Χαιρετάς τα 2 πίσω σαμπ ΕΝΤΕΛΩΣ. Σα να μη τα έχεις, σα να τα έχεις κλειστά, πωστολεν. Bye bye bass.
(Παρένθεση: μόνον κάτω από 16 Hz, θα χρησιμοποιηθούν για επίτευξη πίεσης - δηλαδή ενεργά. Από κει και πάνω, θα κάνουν αποκλειστικά και μόνον ακύρωση του εμπρόσθιου κύματος).
Εάν έχεις κανονικά να δουλεύουν τα πίσω σαμπ, ώστε να δίνουν ενέργεια στο χώρο, κερδίζεις και το gain που έχει το καθένα τους από τα πέριξ τοιχωματικά όρια.
Bye bye room gain.
Πάμε στα εμπρός σαμπ. Οκ, σχηματίζουν ένα κύμα, ομοιάζοντας στο plane wave array. Εάν δεν έχεις τα πίσω absorbers, τότε το κύμα αυτό δεν απορροφάται όταν φτάνει στον πίσω τοίχο, αλλά παραμένει εντός του χώρου, κι αθροίζεται με την ενέργεια της έμμεσης.
Bye bye κι αυτή η ενέργεια. Είναι σα να έβγαλες τον πίσω τοίχο, κι όλη η ενέργεια φεύγει στο κενό.
Μη το συζητάς. Χάνεις τεράστια ποσότητα ενέργειας από όση θα μπορούσαν να βγάλουν τα σαμπ που έχεις στο χώρο σου, εάν τα άφηνες όλα να παίζουν κανονικά.
Αυτήν, σε μένα, την μέτρησα. Δεν τίθεται θέμα σφάλματος εδώ. Έδωσα επιπρόσθετο κέρδος +17 dB για να ισοβαθμούν τα μετρητικά δεδομένα (με μικρόφωνο και τόνο, εναλλάσσοντας προφίλ με και χωρίς waveforming) και +20 dB για πραγματικά επίτευξη αντίστοιχης αντιληπτής στάθμης.
Με εφαρμογή calibration, χωρίς καμία παραπάνω μέτρηση (όσες είχα κάνει), φέρνει τέλεια τις στάθμες (μετρήσιμα). Έδωσα +2 dB στα 5 σαμπ για να έχω αντιληπτή αίσθηση όμοιας στάθμης αλλάζοντας πρισετς (με και χωρίς waveforming).
Όμοιας αντιληπτής στάθμης μπάσου χωρίς το waveforming, όπως το άκουσες, (που είχε ελαφρώς "λίγο" μπάσο κατ'εσέ), με μόλις ~3 dB συνολική πτώση στο ταργκετ κερβ.
Δηλαδή, παίζει ουσιαστικά φλατ.
Τες πα, φέρε μικρόφωνο και κάτσε μέτρα ότι θες, εγώ ν'ακούσω το δίσκο σου θέλω, με το εκκλησιαστικό όργανο, και μετά σε αφήνω μόνο σου εκεί κάτω, κάνε ότι θες, παίξε.
ΥΓ. Άλλο τρελό: δε τρίζουν πράγματα στο χώρο, ανεξαρτήτως στάθμης και ανεξαρτήτως ποσότητας μπάσου σε πολύ χαμηλές συχνότητες. Άφησα στην ευθεία την απόκριση μέχρι 10 κύκλους. Δεν κουνιούνται, δε τρίζουν. Ε, λίγο ο πίσω τοίχος στους υπόηχους. Τίποτα, ψιλικατζούρες. Καμία σχέση με παλιότερα..
Ούτε καν 5. Με 3 έμεινα ο έρμος.
Σε το είχα πεί πριν ένα χρόνο και βάλε, ότι όταν είναι καλό το μπάσο δεν τρίζει τίποτε, με κοροιδεύατε όλοι.ΥΓ. Άλλο τρελό: δε τρίζουν πράγματα στο χώρο, ανεξαρτήτως στάθμης και ανεξαρτήτως ποσότητας μπάσου σε πολύ χαμηλές συχνότητες. Άφησα στην ευθεία την απόκριση μέχρι 10 κύκλους. Δεν κουνιούνται, δε τρίζουν. Ε, λίγο ο πίσω τοίχος στους υπόηχους. Τίποτα, ψιλικατζούρες. Καμία σχέση με παλιότερα..
Μην με κοροιδεύετε επειδή δεν μπορώ να τα εξηγήσω τεχνικά. Εγώ ξέρω ποιό πρέπει να είναι το αποτέλεσμα.Καλό να υποθέσω εννοείς φρέσκο , σφιχτό ρε παιδάκι μου.
Οχι μελάτο μπαγιάτικο πλαδαρό.
Υποθέτω ότι αν παίξουν 5 subs μπροστά, δε θα φτάνουν τα 2 πίσω.Ο αριθμός 3 δε μου αρέσει. Το 4 είναι καλύτερο. Επειδή όμως έχεις αλλά 2, θα γινόντουσαν 6 που πάλι δε μου αρέσει ο αριθμός,διαβολικός.
Άρα το 5 είναι το καλό συν 2 ακυρωμενα.
Συνεπώς σου λείπουν 2 σαμπς.
Το 7 ωραίο νούμερο,θεϊκό.
Dirac ART. Αλλά δεν είναι ούτε remotely close σε αυτό που επιτυγχάνει το Waveforming.Και για να προσγειωθούμε λίγο, όλα αυτά τα θαυμαστά μόνο με trinnov και προφανώς θα έχει και πνευματικά διακαιώματα. Στο dirac προβλέπεται κάτι αντίστοιχο?
Ναι, φυσικά.Υπάρχει preset που να παίζει με τα 5 σαμπ με τις παραδοσιακές μετρήσεις, ώστε να γίνει σύγκριση με το waveforming ?
Και καλά σε κάναμε.Σε το είχα πεί πριν ένα χρόνο και βάλε, ότι όταν είναι καλό το μπάσο δεν τρίζει τίποτε, με κοροιδεύατε όλοι
Και μάλλον είναι μόνον για μηχανήματα Storm audio...................Dirac ART. Αλλά δεν είναι ούτε remotely close σε αυτό που επιτυγχάνει το Waveforming.
Ε, θα περάσει και σε άλλα μηχανήματα σιγά σιγά.Και μάλλον είναι μόνον για μηχανήματα Storm audio...................
Dirac ART. Αλλά δεν είναι ούτε remotely close σε αυτό που επιτυγχάνει το Waveforming.