Ένα απόγευμα στου Κώστα Ear

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
28.545
Reaction score
84.033
Κάνω πρόβλεψη πως όταν γίνουν όλες οι μετρήσεις δεν θα υπάρχει αυτή η απώλεια στάθμης, όχι σε αυτό το βαθμό.
 




costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.812
Reaction score
136.742
Κάνω πρόβλεψη πως όταν γίνουν όλες οι μετρήσεις δεν θα υπάρχει αυτή η απώλεια στάθμης, όχι σε αυτό το βαθμό.
Δυστυχώς, δεν αλλάζει κάτι με περισσότερες μετρήσεις για τα σαμπ, βάζοντας το μικρόφωνο σε περισσότερες θέσεις.

Το μόνο που θα διαφοροποιηθεί ελάχιστα, είναι η αρτιότητα της υλοποίησης του εμπρόσθιου κύματος μπάσου, από τα 3 εμπρός σαμπ (emitters).

Πλέον το σεταπ δεν διαθέτει 5 σαμπ, διαθέτει 3 σαμπ, και 2 ενεργές μπασοπαγιδες, αυτή είναι η πραγματικότητα.

3 σαμπ έχω πλέον. Και δεν έχω πίσω τοίχο. 😎

Τα 2 πίσω σαμπ έχουν μετατραπεί σε ενεργές μπασοπαγίδες.
Έπαψαν να παίζουν μπάσο, μόνο ακυρώνουν.

Εάν βάλεις το κεφάλι σου πολύ κοντά στο μεγάφωνο ενός πίσω σαμπ, στους 10 πόντους ρε παιδί μου, δεν ακούς καθόλου μπάσο, μόνο μεσαιοπριμα. 😜😁🤣

Πλήρης ακύρωση μπάσου. Ψαλίδι. ✂

Βέβαια το μεγάφωνο πάλλεται κανονικά, τα δίνει. Αλλά εσύ, το βλέπεις να κουνιέται, και δεν ακούς τίποτα. Αλλόκοτο, απόκοσμο, ξερωγω, δεν είναι "νορμάλ"..☠💀👽

Πίσω από τον πίσω τοίχο, τη διάτρητη γυψοσανίδα, πρακτικά δεν υπάρχει μπάσο, παρά μόνον υπόηχοι, διότι η ενεργοποίηση της "πίεσης" στο software του waveforming, ενεργοποιεί θετικά όλα τα σαμπ από κείνη τη συχνότητα και κάτωθεν, για επίτευξη "πίεσης", δηλαδή μετρήσιμης στάθμης υποήχων. Άλλος τρελός αλγόριθμος, αλλά δουλεύει. 😲

Ποια συχνότητα επιλέγει; Αυτήν, κάτωθεν της οποίας βρίσκει πτώση στάθμης, και αναλόγως με το πραγματικό μετρήσιμο μήκος του δωματίου (κάτω από τα τελευταία στάσιμα, τα οποία ακυρώνει). Σε μένα έβαλε 17 Hz και το πήγα 1 κύκλο παρακάτω, στους 16 κύκλους να ξεκινάει πίεση. Δουλεύει. Άμα παίξεις τόνο 15 κύκλων, θα πάθεις τρόμο..☠

Αλλά ας αφήσουμε τους υπόηχους, πάμε στο ακουστό φάσμα, πάνω από 20 κύκλους και να δούμε τη στάθμη.

Επανερχόμενος λοιπόν στη στάθμη, έχω πλέον 3 σαμπ να βγάζουν στάθμη στο χώρο, όχι 5.

Χαιρετάς τα 2 πίσω σαμπ ΕΝΤΕΛΩΣ. Σα να μη τα έχεις, σα να τα έχεις κλειστά, πωστολεν. Bye bye bass.

(Παρένθεση: μόνον κάτω από 16 Hz, θα χρησιμοποιηθούν για επίτευξη πίεσης - δηλαδή ενεργά. Από κει και πάνω, θα κάνουν αποκλειστικά και μόνον ακύρωση του εμπρόσθιου κύματος).

Εάν έχεις κανονικά να δουλεύουν τα πίσω σαμπ, ώστε να δίνουν ενέργεια στο χώρο, κερδίζεις και το gain που έχει το καθένα τους από τα πέριξ τοιχωματικά όρια.

Bye bye room gain.

Πάμε στα εμπρός σαμπ. Οκ, σχηματίζουν ένα κύμα, ομοιάζοντας στο plane wave array. Εάν δεν έχεις τα πίσω absorbers, τότε το κύμα αυτό δεν απορροφάται όταν φτάνει στον πίσω τοίχο, αλλά παραμένει εντός του χώρου, κι αθροίζεται με την ενέργεια της έμμεσης.

Bye bye κι αυτή η ενέργεια. Είναι σα να έβγαλες τον πίσω τοίχο, κι όλη η ενέργεια φεύγει στο κενό.

Μη το συζητάς. Χάνεις τεράστια ποσότητα ενέργειας από όση θα μπορούσαν να βγάλουν τα σαμπ που έχεις στο χώρο σου, εάν τα άφηνες όλα να παίζουν κανονικά.

Αυτήν, σε μένα, την μέτρησα. Δεν τίθεται θέμα σφάλματος εδώ. Έδωσα επιπρόσθετο κέρδος +17 dB για να ισοβαθμούν τα μετρητικά δεδομένα (με μικρόφωνο και τόνο, εναλλάσσοντας προφίλ με και χωρίς waveforming) και +20 dB για πραγματικά επίτευξη αντίστοιχης αντιληπτής στάθμης.

Με εφαρμογή calibration, χωρίς καμία παραπάνω μέτρηση (όσες είχα κάνει), φέρνει τέλεια τις στάθμες (μετρήσιμα). Έδωσα +2 dB στα 5 σαμπ για να έχω αντιληπτή αίσθηση όμοιας στάθμης αλλάζοντας πρισετς (με και χωρίς waveforming).

Όμοιας αντιληπτής στάθμης μπάσου χωρίς το waveforming, όπως το άκουσες, (που είχε ελαφρώς "λίγο" μπάσο κατ'εσέ), με μόλις ~3 dB συνολική πτώση στο ταργκετ κερβ.
Δηλαδή, παίζει ουσιαστικά φλατ.

Τες πα, φέρε μικρόφωνο και κάτσε μέτρα ότι θες, εγώ ν'ακούσω το δίσκο σου θέλω, με το εκκλησιαστικό όργανο, και μετά σε αφήνω μόνο σου εκεί κάτω, κάνε ότι θες, παίξε.


ΥΓ. Άλλο τρελό: δε τρίζουν πράγματα στο χώρο, ανεξαρτήτως στάθμης και ανεξαρτήτως ποσότητας μπάσου σε πολύ χαμηλές συχνότητες. Άφησα στην ευθεία την απόκριση μέχρι 10 κύκλους. Δεν κουνιούνται, δε τρίζουν. Ε, λίγο ο πίσω τοίχος στους υπόηχους. Τίποτα, ψιλικατζούρες. Καμία σχέση με παλιότερα..
Με μολις 5 σαμπ..... ?? :headbang:
Ούτε καν 5. Με 3 έμεινα ο έρμος. 😜🤣🤣
 
Last edited:

Μηνύματα
2.462
Reaction score
3.077
Δυστυχώς, δεν αλλάζει κάτι με περισσότερες μετρήσεις για τα σαμπ, βάζοντας το μικρόφωνο σε περισσότερες θέσεις.

Το μόνο που θα διαφοροποιηθεί ελάχιστα, είναι η αρτιότητα της υλοποίησης του εμπρόσθιου κύματος μπάσου, από τα 3 εμπρός σαμπ (emitters).

Πλέον το σεταπ δεν διαθέτει 5 σαμπ, διαθέτει 3 σαμπ, και 2 ενεργές μπασοπαγιδες, αυτή είναι η πραγματικότητα.

3 σαμπ έχω πλέον. Και δεν έχω πίσω τοίχο. 😎

Τα 2 πίσω σαμπ έχουν μετατραπεί σε ενεργές μπασοπαγίδες.
Έπαψαν να παίζουν μπάσο, μόνο ακυρώνουν.

Εάν βάλεις το κεφάλι σου πολύ κοντά στο μεγάφωνο ενός πίσω σαμπ, στους 10 πόντους ρε παιδί μου, δεν ακούς καθόλου μπάσο, μόνο μεσαιοπριμα. 😜😁🤣

Πλήρης ακύρωση μπάσου. Ψαλίδι. ✂

Βέβαια το μεγάφωνο πάλλεται κανονικά, τα δίνει. Αλλά εσύ, το βλέπεις να κουνιέται, και δεν ακούς τίποτα. Αλλόκοτο, απόκοσμο, ξερωγω, δεν είναι "νορμάλ"..☠💀👽

Πίσω από τον πίσω τοίχο, τη διάτρητη γυψοσανίδα, πρακτικά δεν υπάρχει μπάσο, παρά μόνον υπόηχοι, διότι η ενεργοποίηση της "πίεσης" στο software του waveforming, ενεργοποιεί θετικά όλα τα σαμπ από κείνη τη συχνότητα και κάτωθεν, για επίτευξη "πίεσης", δηλαδή μετρήσιμης στάθμης υποήχων. Άλλος τρελός αλγόριθμος, αλλά δουλεύει. 😲

Ποια συχνότητα επιλέγει; Αυτήν, κάτωθεν της οποίας βρίσκει πτώση στάθμης, και αναλόγως με το πραγματικό μετρήσιμο μήκος του δωματίου (κάτω από τα τελευταία στάσιμα, τα οποία ακυρώνει). Σε μένα έβαλε 17 Hz και το πήγα 1 κύκλο παρακάτω, στους 16 κύκλους να ξεκινάει πίεση. Δουλεύει. Άμα παίξεις τόνο 15 κύκλων, θα πάθεις τρόμο..☠

Αλλά ας αφήσουμε τους υπόηχους, πάμε στο ακουστό φάσμα, πάνω από 20 κύκλους και να δούμε τη στάθμη.

Επανερχόμενος λοιπόν στη στάθμη, έχω πλέον 3 σαμπ να βγάζουν στάθμη στο χώρο, όχι 5.

Χαιρετάς τα 2 πίσω σαμπ ΕΝΤΕΛΩΣ. Σα να μη τα έχεις, σα να τα έχεις κλειστά, πωστολεν. Bye bye bass.

(Παρένθεση: μόνον κάτω από 16 Hz, θα χρησιμοποιηθούν για επίτευξη πίεσης - δηλαδή ενεργά. Από κει και πάνω, θα κάνουν αποκλειστικά και μόνον ακύρωση του εμπρόσθιου κύματος).

Εάν έχεις κανονικά να δουλεύουν τα πίσω σαμπ, ώστε να δίνουν ενέργεια στο χώρο, κερδίζεις και το gain που έχει το καθένα τους από τα πέριξ τοιχωματικά όρια.

Bye bye room gain.

Πάμε στα εμπρός σαμπ. Οκ, σχηματίζουν ένα κύμα, ομοιάζοντας στο plane wave array. Εάν δεν έχεις τα πίσω absorbers, τότε το κύμα αυτό δεν απορροφάται όταν φτάνει στον πίσω τοίχο, αλλά παραμένει εντός του χώρου, κι αθροίζεται με την ενέργεια της έμμεσης.

Bye bye κι αυτή η ενέργεια. Είναι σα να έβγαλες τον πίσω τοίχο, κι όλη η ενέργεια φεύγει στο κενό.

Μη το συζητάς. Χάνεις τεράστια ποσότητα ενέργειας από όση θα μπορούσαν να βγάλουν τα σαμπ που έχεις στο χώρο σου, εάν τα άφηνες όλα να παίζουν κανονικά.

Αυτήν, σε μένα, την μέτρησα. Δεν τίθεται θέμα σφάλματος εδώ. Έδωσα επιπρόσθετο κέρδος +17 dB για να ισοβαθμούν τα μετρητικά δεδομένα (με μικρόφωνο και τόνο, εναλλάσσοντας προφίλ με και χωρίς waveforming) και +20 dB για πραγματικά επίτευξη αντίστοιχης αντιληπτής στάθμης.

Με εφαρμογή calibration, χωρίς καμία παραπάνω μέτρηση (όσες είχα κάνει), φέρνει τέλεια τις στάθμες (μετρήσιμα). Έδωσα +2 dB στα 5 σαμπ για να έχω αντιληπτή αίσθηση όμοιας στάθμης αλλάζοντας πρισετς (με και χωρίς waveforming).

Όμοιας αντιληπτής στάθμης μπάσου χωρίς το waveforming, όπως το άκουσες, (που είχε ελαφρώς "λίγο" μπάσο κατ'εσέ), με μόλις ~3 dB συνολική πτώση στο ταργκετ κερβ.
Δηλαδή, παίζει ουσιαστικά φλατ.

Τες πα, φέρε μικρόφωνο και κάτσε μέτρα ότι θες, εγώ ν'ακούσω το δίσκο σου θέλω, με το εκκλησιαστικό όργανο, και μετά σε αφήνω μόνο σου εκεί κάτω, κάνε ότι θες, παίξε.


ΥΓ. Άλλο τρελό: δε τρίζουν πράγματα στο χώρο, ανεξαρτήτως στάθμης και ανεξαρτήτως ποσότητας μπάσου σε πολύ χαμηλές συχνότητες. Άφησα στην ευθεία την απόκριση μέχρι 10 κύκλους. Δεν κουνιούνται, δε τρίζουν. Ε, λίγο ο πίσω τοίχος στους υπόηχους. Τίποτα, ψιλικατζούρες. Καμία σχέση με παλιότερα..

Ούτε καν 5. Με 3 έμεινα ο έρμος. 😜🤣🤣
Ο αριθμός 3 δε μου αρέσει. Το 4 είναι καλύτερο. Επειδή όμως έχεις αλλά 2, θα γινόντουσαν 6 που πάλι δε μου αρέσει ο αριθμός,διαβολικός.
Άρα το 5 είναι το καλό συν 2 ακυρωμενα.
Συνεπώς σου λείπουν 2 σαμπς.
Το 7 ωραίο νούμερο,θεϊκό.
 

Μηνύματα
3.422
Reaction score
11.335
Υπάρχει preset που να παίζει με τα 5 σαμπ με τις παραδοσιακές μετρήσεις, ώστε να γίνει σύγκριση με το waveforming ? ή είναι τέτοιο το στήσιμο που δεν ?
 

Μηνύματα
16.109
Reaction score
18.810
ΥΓ. Άλλο τρελό: δε τρίζουν πράγματα στο χώρο, ανεξαρτήτως στάθμης και ανεξαρτήτως ποσότητας μπάσου σε πολύ χαμηλές συχνότητες. Άφησα στην ευθεία την απόκριση μέχρι 10 κύκλους. Δεν κουνιούνται, δε τρίζουν. Ε, λίγο ο πίσω τοίχος στους υπόηχους. Τίποτα, ψιλικατζούρες. Καμία σχέση με παλιότερα..
Σε το είχα πεί πριν ένα χρόνο και βάλε, ότι όταν είναι καλό το μπάσο δεν τρίζει τίποτε, με κοροιδεύατε όλοι. :D

Ο πίσω τοίχος εννοείς τον ψευδοτοίχο που έχεις ; Ε, αυτό εντάξει μπορεί να έχεις πέσει σε κάποιο έτσι λίγο έντονο συντονισμό ή κακή - χαλαρή στήριξη της γυψοσανίδας του σε κάποιο σημείο. Καλά θα ήταν να βρείς σε ποιά σχυνότητα το κάνει.
 
Last edited:


Μηνύματα
16.109
Reaction score
18.810
Καλό να υποθέσω εννοείς φρέσκο , σφιχτό ρε παιδάκι μου.
Οχι μελάτο μπαγιάτικο πλαδαρό. :rofl:
Μην με κοροιδεύετε επειδή δεν μπορώ να τα εξηγήσω τεχνικά. Εγώ ξέρω ποιό πρέπει να είναι το αποτέλεσμα. :D
 

Μηνύματα
1.378
Reaction score
702
Και για να προσγειωθούμε λίγο, όλα αυτά τα θαυμαστά μόνο με trinnov και προφανώς θα έχει και πνευματικά διακαιώματα. Στο dirac προβλέπεται κάτι αντίστοιχο?
 



Μηνύματα
13.577
Reaction score
11.119
Ο αριθμός 3 δε μου αρέσει. Το 4 είναι καλύτερο. Επειδή όμως έχεις αλλά 2, θα γινόντουσαν 6 που πάλι δε μου αρέσει ο αριθμός,διαβολικός.
Άρα το 5 είναι το καλό συν 2 ακυρωμενα.
Συνεπώς σου λείπουν 2 σαμπς.
Το 7 ωραίο νούμερο,θεϊκό.
Υποθέτω ότι αν παίξουν 5 subs μπροστά, δε θα φτάνουν τα 2 πίσω.
 

Μηνύματα
3.924
Reaction score
6.191
Έχει πολύ συγκεκριμένο τρόπο τοποθέτησης για την υλοποίηση. Αν είχε παραπάνω Σάμπ είναι διαφορετική η τοποθέτηση.
 

billpeppas

A/V Επαγγελματίας
Μηνύματα
3.036
Reaction score
7.000
Και για να προσγειωθούμε λίγο, όλα αυτά τα θαυμαστά μόνο με trinnov και προφανώς θα έχει και πνευματικά διακαιώματα. Στο dirac προβλέπεται κάτι αντίστοιχο?
Dirac ART. Αλλά δεν είναι ούτε remotely close σε αυτό που επιτυγχάνει το Waveforming.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.812
Reaction score
136.742
Υπάρχει preset που να παίζει με τα 5 σαμπ με τις παραδοσιακές μετρήσεις, ώστε να γίνει σύγκριση με το waveforming ?
Ναι, φυσικά.

Σε το είχα πεί πριν ένα χρόνο και βάλε, ότι όταν είναι καλό το μπάσο δεν τρίζει τίποτε, με κοροιδεύατε όλοι
Και καλά σε κάναμε.
Μνιά χαρά τρίζουν όλα με καλό μπάσο.

Αν έλεγες "με waveforming δε τρίζει" δε θα σε κοροϊδεύαμε.

Εδώ δε μιλάμε για καλό μπάσο, μιλάμε για έλλειψη έμμεσης. Σε ποιο χώρο δεν υπάρχει έμμεση στο μπάσο για να είναι το "καλό μπάσο" που λες, για να μη τρίζει τίποτα; Μόνον σε αυτόν με waveforming, ή εάν δεν έχεις τοίχους, σε ανοιχτό χώρο, οπότε τι να τρίζει;
 



costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.812
Reaction score
136.742
Και μάλλον είναι μόνον για μηχανήματα Storm audio...................
Ε, θα περάσει και σε άλλα μηχανήματα σιγά σιγά.

Αλλά δυστυχώς:

Dirac ART. Αλλά δεν είναι ούτε remotely close σε αυτό που επιτυγχάνει το Waveforming.
 


Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

Μέλη online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.556
Μηνύματα
2.944.066
Members
38.197
Νεότερο μέλος
YiorgosM
Top