Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla)

MaxHeadroom

Moderator
Moderator
Μηνύματα
8.241
Reaction score
10.733
Σίγουρα όλα αυτά περιγράφουν υην οδηγική συμπεριφορά.
Την αίσθηση πως οδηγάω κονσερβοκούτι, ποια μέτρηση την δίνει;
Με βάση τη δική μου εμπειρία από τα Atto 3 και Seal, μόνο μέσα σε κονσερβοκούτι δε θα νιώσεις.
Μπορεί πχ να σου φανούν μαλακά, αν σου αρέσουν τα αυτοκίνητα με πολύ σκληρές αναρτήσεις, αλλά κατά τα λοιπά θα τα πεις αμαξάρες σε ποιότητα υλικών, συναρμογή, ανοχές κλπ.

Κονσερβοκούτι είναι πχ Puma μας, το οποίο εξακολουθώ να λατρεύω, παρά τα ελαττώματα του: κουνάς πχ τα πλαστικά φρυδάκια στα φτερά του Atto και νομίζεις ότι σπρώχνεις τοίχο. Κάνεις το ίδιο στο Puma και νομίζεις ότι θα σου... μείνουν στο χέρι!
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
28.552
Reaction score
84.057
Με βάση τη δική μου εμπειρία από τα Atto 3 και Seal, μόνο μέσα σε κονσερβοκούτι δε θα νιώσεις.
Μπορεί πχ να σου φανούν μαλακά, αν σου αρέσουν τα αυτοκίνητα με πολύ σκληρές αναρτήσεις, αλλά κατά τα λοιπά θα τα πεις αμαξάρες σε ποιότητα υλικών, συναρμογή, ανοχές κλπ.

Κονσερβοκούτι είναι πχ Puma μας, το οποίο εξακολουθώ να λατρεύω, παρά τα ελαττώματα του: κουνάς πχ τα πλαστικά φρυδάκια στα φτερά του Atto και νομίζεις ότι σπρώχνεις τοίχο. Κάνεις το ίδιο στο Puma και νομίζεις ότι θα σου... μείνουν στο χέρι!
Δεν το έγραψα για τα BYD. Αλλά κατά καιρούς έχω οδηγήσει κονσερβοκούτια, είτε σε τεστ είτε νοικιάρικα. Δήθεν πετυχημένα μοντέλα. Κυρίως αναφέρομαι σε μικρά αυτοκίνητα.
Πέρασαν 30 χρόνια για να αποκατασταθεί εμπιστοσύνη στις κορεάτικες μάρκες (hyundai, kia) για να αρχίσουν η πλειονότητα των αγοραστών να τις έχεις στις επιλογές της.
Και σε αυτά τα χρόνια είχαν πετύχει εξαιρετική βελτίωση
 

MaxHeadroom

Moderator
Moderator
Μηνύματα
8.241
Reaction score
10.733
Το καταλαβαίνω. Αν ρωτάς τι ορίζει το "κονσερβοκούτι", για εμένα είναι κυρίως δύο συντελεστές:

1) η ποιότητα κατασκευής, μηχανολογική και απτή
2) ο παράγοντας NVH
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.583
Reaction score
30.486
Το ότι μπορώ να αγοράσω μέχρι εκεί δεν σημαίνει ότι αγοράζω το φθηνότερο που θα βρω. Τι δεν καταλαβαίνεις όταν λέμε ότι ποτέ δεν ήταν το κριτήριο της χαμηλότερης τιμής το νούμερο ένα κριτήριο στην αγορά αυτοκινήτου; Ο κόσμος αγόραζε αυτό που τον έκανε να αισθάνεται πως αγόραζε σωστά και μετά κύτταγε την τιμή. Για αυτό και αγόραζε περισσότερο την ακριβότερη μάρκα στην κατηγορία που επέλεγε να αγοράσει.
Δεν είδα να τρέχουν πίσω από τα κινέζικα ή τα ινδικά επειδή είχαν χαμηλότερη τιμή. Ούτε καν στα κορεάτικα όσο αυτά ήταν νεοφώτιστα δεν πήγαινε η πλειοψηφία των αγοραστών. Πέρασαν 30 χρόνια για να αποκατασταθεί εμπιστοσύνη στις κορεάτικες μάρκες (hyundai, kia) για να αρχίσουν η πλειονότητα των αγοραστών να τις έχεις στις επιλογές της.
Δεν είπα πουθενά "το φθηνότερο που θα βρω". Είπα "αυτό που μπορώ". Διαφορετικά πράγματα. Αυτό δεν σημαίνει ότι θα πάρω ότι βρώ μπροστά μου. Ούτε ότι θα πάρω το φθηνότερο.

Οι Κορεάτες έφτιαχναν παρτάλια στην ίδια, και μοναδική κατηγορία, με τον ανταγωνισμό, τα θερμικά. Αυτό δεν υπάρχει σήμερα. Οι Κινέζοι φτιάχνουν ποιοτικά οχήματα, μέχρι και καλύτερα, και σε άλλη κατηγορία από αυτή των θερμικών. Όσοι γνωρίζουν και διαβάζουν για τα ηλεκτρικά καταλαβαίνουν ότι τα θερμικά ουδεμία σχέση έχουν με τα ηλεκτρικά. Και εκεί οι Κινέζοι τους γλεντάνε τους δυτικούς. Μας αρέσει ή όχι αυτή είναι η πραγματικότητα. Το αν θα πουλήσει επειδή ο άσχετος πελάτης δεν ξέρει τι του γίνεται είναι άλλο θέμα. Δεν έχω και πολλές ελπίδες βέβαια, όταν βλέπω στο δρόμο την θερμική αηδία Yaris Cross αντί του BYD Αtto 3 για παράδειγμα. Καλά, εμένα δεν μου αρέσει κανένα Toyota (με ένα πολύ μικρό αλλά στο Aygo X και λιγότερο στο Lexus LBX), συν ότι δεν πάω μια την εταιρεία.

Τα Κινέζικα που αναφέρεσαι δεν έχουν καμία σχέση με τα Κινέζικα ηλεκτρικά. Εξάλλου είναι γνωστό ότι οι Κινέζοι δεν ασχολήθηκαν ποτέ σοβαρά με τα θερμικά οχήματα.

Κάτι άλλο και τελειώνω. Μαθαίνω πως το Σεπτέμβριο μπαίνουν στη χώρα 500 νέα BYD. Ένας αντιπρόσωπος που δεν βλέπει ενδιαφέρον στο προϊόν του δεν φέρνει 500 οχήματα από μια εταιρεία που δεν την ξέρει κανένας και δεν πουλάει. Ευτυχώς για αυτόν και για μας που θέλουμε τα ηλεκτρικά, αρχίζουμε να βλέπουμε BYD στο δρόμο.

Για μένα προσωπικά τα θερμικά έχουν πεθάνει. Δεν με ενδιαφέρει καθόλου το άθλημα. Διαβάζω και μαθαίνω όσο μπορώ για τα ηλεκτρικά, καθώς αν δεν μάθω θα πάρω καμία μ@λ@κια και θα τρέχω. Και ευτυχώς που άνοιξε το θέμα ο Κώστας και μας ξεστράβωσε. Διαφορετικά να νομίζαμε ότι είναι μια η άλλη απλά έβαλαν μπαταρίες. Περισσότερο λάθος από αυτό δεν γίνεται. Μίλια απόσταση το ένα με το άλλο. Και περισσότερο λάθος από το να νομίζουμε ότι δεν άλλαξε ο τρόπος επιλογής οχήματος, δεν γίνεται.

Δεν με ενδιαφέρει αν κάποιος συμφωνεί ή όχι. Αν διαφωνεί δεν έχει καταλάβει τίποτα.
 
Last edited:

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
28.552
Reaction score
84.057
Και περισσότερο λάθος από το να νομίζουμε ότι δεν άλλαξε ο τρόπος επιλογής οχήματος, δεν γίνεται.
Μήπως θέλεις να το επαναδιατυπώσεις αυτό;
Μήπως εννοείς «θα έπρεπε να αλλάξει» ή «έχει αλλάξει για εμένα»;
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.583
Reaction score
30.486
Μήπως θέλεις να το επαναδιατυπώσεις αυτό;
Μήπως εννοείς «θα έπρεπε να αλλάξει» ή «έχει αλλάξει για εμένα»;
Για μένα άλλαξε από την στιγμή που άλλαξε και η κατηγορία ενδιαφέροντος. Το ηλεκτρικό έχει τους κανόνες του. Αν δεν τους ακολουθείς θα κάνεις λάθος επιλογή. Και το ξέρεις.

Για αυτό που λες εσένα σε ενδιαφέρει η ποιότητα κύλισης. Εμένα δεν με απασχολεί και τόσο, όσο το να μου κάνει τη ζωή εύκολη και την μετακίνηση ποιοτικότερη και οικονομικότερη. Από αυτό που έχω τώρα, και από το θερμικό που θα έπαιρνα αν τα πράγματα ήταν διαφορετικά, το ηλεκτρικό είναι καλύτερο. Αυτό που θες εσύ φαντάζομαι πως το έχει κάθε ηλεκτρικό από ένα level και πάνω. Όλα όμως το έχουν σε κάποιο βαθμό, πάντα καλύτερο από το αντίστοιχο θερμικό. Ίσως με ελάχιστες εξαιρέσεις. Τα υπόλοιπα, αν τα κάνεις λάθος έχεις κάνει λάθος επιλογή. Και αυτό δεν είναι άποψη αλλά πραγματικότητα. Αν σου ψήνει το ψάρι στα χείλη σε ένα ταξίδι για παράδειγμα, και επιλέχθηκε επειδή έχει καλή κύλιση, ε δεν είναι σωστή επιλογή. Οι κανόνες είναι γνωστοί. Και όσο και να μην είναι η Tesla "my thing", δεν μπορώ να μην αναγνωρίσω ότι αυτή γράφει τους κανόνες σωστής κατασκευής και χρήσης ηλεκτρικών. Και ότι αν δεν υπήρχε αυτή δεν θα υπήρχε ηλεκτροκίνηση, καθώς θα ήταν πολύ ακριβότερη από όσο είναι σήμερα, και πολύ δυσκολότερη στη χρήση.
 
Last edited:

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
28.552
Reaction score
84.057
Για θερμικά δεν συζητάω καν.
Η ποιότητα κύλισης που λες, ναι, είναι σημαντική για εμένα, αλλά και το πως στρίβει, πως φρενάρει κτλ

Αυτό που θες εσύ φαντάζομαι πως το έχει κάθε ηλεκτρικό από ένα level και πάνω.
Αυτό το επίπεδο θα ήθελα να μάθω από που ξεκινάει. Πάντως το προηγούμενο ηλεκτρικό mini δεν με ενθουσίασε.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.583
Reaction score
30.486
Και εκεί οι Κινέζοι τους γλεντάνε τους δυτικούς
Και η πλάκα είναι ότι δεν τους γλεντάνε μόνο στην κατασκευή ηλεκτρικών οχημάτων και μπαταριών. Τους γλεντάνε και στο software. Ποιός να το έλεγε ότι ο δυτικός κατασκευαστής δεν μπορεί να φτιάξει ένα λογισμικό της προκοπής. Και ότι το Dolphiνάκι του 20άρικου, όχι απλά έχει λογισμικό που πετάει στην διαχείριση του οχήματος, καταλαβαίνει και πολύ καλά τις φωνητικές εντολές, και απαντά ή κάνει πράγματα στο όχημα, ανάλογα τι ζήτησες. Του λες πχ "ζεσταίνομαι" και ανάβει air-condition. Αν είναι αναμενόμενο κατεβάζει θερμοκρασία κατά ένα βαθμό. Του λες κατέβασε το τζαμί στη μέση και πάει στη μέση.

Όσα λεφτά και να έχει δώσει το κράτος, όση βοήθεια και να τους έχει δωθεί απλόχερα σε κάθε τι, αν δεν κόβει το ρημάδι δεν γίνεται τίποτα. Τρανό παράδειγμα η Apple. 10δις και από τηγανίτα τίποτα. Άλλο παράδειγμα η VW. Πόσα δις για λογισμικό σε εταιρεία με έδρα τη Γερμανία, που τελικά θα το φτιάξουν Κινέζοι. Από πού να αρχίσεις και που να τελειώσεις. Ο Musk σε πρόσφατη οκτάωρη συνέντευξη του είπε μεταξύ άλλων πως το παιχνίδι με τα ηλεκτρικά έχει τελειώσει εφόσον μπήκε και η Κίνα. Είναι χαμένος αγώνας. Αυτά τα λέει η Tesla. Τι να πουν και τι να κάνουν οι άλλοι. Πραγματικά.
 
Last edited:

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.583
Reaction score
30.486
H εταιρεία διαχείρισης του Metro στη Βαρκελώνη τοποθέτησε τους πρώτους φορτιστές οχημάτων που θα παρέχουν ενέργεια στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα και από την ανάκτηση ενέργειας των τρένων όταν φρενάρουν. Στην ουσία πρόκειται για ένα project που στην ανάπτυξη του θα παρέχει ενέργεια από φωτοβολταϊκά στέγαστρα, το regen των τραίνων και μπαταρίες.

 

Μηνύματα
1.246
Reaction score
1.861
Και η πλάκα είναι ότι δεν τους γλεντάνε μόνο στην κατασκευή ηλεκτρικών οχημάτων και μπαταριών. Τους γλεντάνε και στο software. Ποιός να το έλεγε ότι ο δυτικός κατασκευαστής δεν μπορεί να φτιάξει ένα λογισμικό της προκοπής. Και ότι το Dolphiνάκι του 20άρικου, όχι απλά έχει λογισμικό που πετάει στην διαχείριση του οχήματος, καταλαβαίνει και πολύ καλά τις φωνητικές εντολές, και απαντά ή κάνει πράγματα στο όχημα, ανάλογα τι ζήτησες. Του λες πχ "ζεσταίνομαι" και ανάβει air-condition. Αν είναι αναμενόμενο κατεβάζει θερμοκρασία κατά ένα βαθμό. Του λες κατέβασε το τζαμί στη μέση και πάει στη μέση.

Όσα λεφτά και να έχει δώσει το κράτος, όση βοήθεια και να τους έχει δωθεί απλόχερα σε κάθε τι, αν δεν κόβει το ρημάδι δεν γίνεται τίποτα. Τρανό παράδειγμα η Apple. 10δις και από τηγανίτα τίποτα. Άλλο παράδειγμα η VW. Πόσα δις για λογισμικό σε εταιρεία με έδρα τη Γερμανία, που τελικά θα το φτιάξουν Κινέζοι. Από πού να αρχίσεις και που να τελειώσεις. Ο Musk σε πρόσφατη οκτάωρη συνέντευξη του είπε μεταξύ άλλων πως το παιχνίδι με τα ηλεκτρικά έχει τελειώσει εφόσον μπήκε και η Κίνα. Είναι χαμένος αγώνας. Αυτά τα λέει η Tesla. Τι να πουν και τι να κάνουν οι άλλοι. Πραγματικά.

από την άλλη όμως οι κινέζοι λόγω ονόματος και θέσης στην αγορά μπορούν να χώσουν στην εφαρμογή ας πούμε 100 νέα χαρακτηριστικά, άμα τα 10 δεν δουλεύουν σωστά, δεν έγινε και κάτι, θα πει ο κόσμος τα φτιάχνουν, βελτιώνονται, τι θες στη μισή τιμή κλπ

Η νοοτροπία των παραδοσιακών κατασκευαστών ειδικά στο αυτοκίνητο είνα: ότι δίνουμε δουλεύει 100% (άσχετα αν πάντα θα υπάρχουν αστοχίες) και είναι διστακτικοί στο να δοκιμάσουν νέες τεχνολογίες

Αν δεις σε φόρουμ του εξωτερικού υπάρχει κάμποση γκρίνια για το software, από αναβαθμίσεις που συνήθως κάτι φτιάχνουν και κάτι χαλάνε μέχρι app που δεν δουλεύουν καν

πχ



συμφωνώ ωστόσο ότι οι παραδοσιακοί κατασκευαστές θα μείνουν πίσω και κινδυνεύουν αν συνεχίσουν στον ίδιο δρόμο,
ο περισσότερος κόσμος θέλει τα πάντα και τσάμπα, τα υπόλοιπα έρχονται σε δεύτερη μοίρα
 

Μηνύματα
16.553
Reaction score
23.487
H εταιρεία διαχείρισης του Metro στη Βαρκελώνη τοποθέτησε τους πρώτους φορτιστές οχημάτων που θα παρέχουν ενέργεια στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα και από την ανάκτηση ενέργειας των τρένων όταν φρενάρουν. Στην ουσία πρόκειται για ένα project που στην ανάπτυξη του θα παρέχει ενέργεια από φωτοβολταϊκά στέγαστρα, το regen των τραίνων και μπαταρίες.

έχω αναφέρει στο παρελθόν οτι ο ηλεκτρικός σιδηρόδρομος και το δίκτυο των τρόλλευ είναι ιδανικές περιπτώσεις για υψηλής απόδοσης σημεία φόρτισης DC. Δουλεύουν ήδη στα 800V και έχουν μεγάλη έκταση.
regeneration και στατικά ESS φορδεγουιν
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.583
Reaction score
30.486
από την άλλη όμως οι κινέζοι λόγω ονόματος και θέσης στην αγορά μπορούν να χώσουν στην εφαρμογή ας πούμε 100 νέα χαρακτηριστικά, άμα τα 10 δεν δουλεύουν σωστά, δεν έγινε και κάτι, θα πει ο κόσμος τα φτιάχνουν, βελτιώνονται, τι θες στη μισή τιμή κλπ

Η νοοτροπία των παραδοσιακών κατασκευαστών ειδικά στο αυτοκίνητο είνα: ότι δίνουμε δουλεύει 100% (άσχετα αν πάντα θα υπάρχουν αστοχίες) και είναι διστακτικοί στο να δοκιμάσουν νέες τεχνολογίες

Αν δεις σε φόρουμ του εξωτερικού υπάρχει κάμποση γκρίνια για το software, από αναβαθμίσεις που συνήθως κάτι φτιάχνουν και κάτι χαλάνε μέχρι app που δεν δουλεύουν καν

πχ



συμφωνώ ωστόσο ότι οι παραδοσιακοί κατασκευαστές θα μείνουν πίσω και κινδυνεύουν αν συνεχίσουν στον ίδιο δρόμο,
ο περισσότερος κόσμος θέλει τα πάντα και τσάμπα, τα υπόλοιπα έρχονται σε δεύτερη μοίρα
Γκρίνια στο διαδίκτυο θα βρεις για τα πάντα όπως γνωρίζεις. Ακόμα και για το software της Tesla. Το software της BYD σε γενικές γραμμές δουλεύει. Όπως και άλλων εταιρειών. Άλλοι από Αυστραλία αναφέρουν ότι το app είδε το αμάξι με τη μία. Τουλάχιστον ακόμα δεν έχουμε δει τα θέματα της VW να οδηγείς το όχημα με σβηστές οθόνες. 😅
Η Citroen καθυστερεί το λανσάρισμα του e:C3 λόγω προβλημάτων στο Software. Έχει και software; 🙃
 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.852
Reaction score
136.898
Η νοοτροπία των παραδοσιακών κατασκευαστών ειδικά στο αυτοκίνητο είναι: ότι δίνουμε δουλεύει 100%
Τίποτα δε δουλεύει 100%.

Στο iD.3 βγήκε σε πάρα πολύ κόσμο, ένας δυνατός συριγμός από το τιμόνι σε τέρμα στρίψιμο σε ζεστή μέρα και εν κινήσει (φταίει η κρεμαγιέρα), λύνεται μόνον με αντικατάσταση κρεμαγιέρας, που είναι ακριβό πράμα και φυσικά ποια εγγύηση;

Χαχαχαχαχαχαχαχαχα

Όπως ότι στραβωσαν τα δισκόφρενα. Ποια εγγύηση;

Όπως ότι σταμάτησε να δουλεύει έτσι στα καλά καθούμενα το κλιματιστικό, και δε δούλευε για 3 ώρες σε 4-ωρο ταξίδι μέσα στη ντάλα ζέστη στο καλοκαίρι.

Σφάλμα βαλβίδας κλιματιστικού, θέλει αντικατάσταση η βαλβίδα, αλλά τώρα δε βγάζει σφάλμα, δουλεύει, άμα ξαναβγάλει θα το δούμε, είναι εκτός εγγύησης φυσικά, θέλει να αδειάσουν τα ψυκτικά υγρά, και επί της ευκαιρίας να αντικατασταθούν με νέα.
Εκτός εγγύησης όλα, εννοείται.

Βασικά πράματα ενός ΙΧ, φρένα, τιμόνι, κλιματισμός..
Κλασσικός παραδοσιακός Γερμανός κατασκευαστής.
Φολγκζβάγκεν.

Ακριβό αυτοκίνητο, φουλ έκδοση, 47 χιλιάρικα.

Άσε το ότι είναι ηλεκτρικό αυτοκίνητο και έχουν βρει ένα σωρό προβληματικά modules.
Άσε το σοφτγουερ. Άσε την οθόνη που όντως κλείνει μια στις τόσες. Άσε το android auto που δουλεύει μόνον με τηλέφωνα συγκεκριμένης έκδοσης android, κι όποτε θέλει δε δουλεύει.

Άντε γεια.
 
Last edited:

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.583
Reaction score
30.486
Αν ναι ξέχασα. Σε πιο δυτικό κατασκευαστή θερμικών δουλεύουν όλα 100%; Λίγα αλλά δουλεύουν; Δεν υπάρχει αυτό. Παλιά ναι, που δεν έκαναν τίποτα. Γκάζι φρένο τιμόνι ναι υπήρχαν. Οι Ιάπωνες.

Το Nissan μου φέτος είναι 20 ετών και δεν έχει τίποτα. ABS ESP δουλεύουν μια χαρά, αερόσακοι ευτυχώς δεν χρειάστηκαν, κινητήρας αστέρι 300.000χλμ. Service 35€ στα 8000χλμ και στα επόμενα 8000χλμ 130€. Και τίποτε άλλο. Κατανάλωση 6.5-7lt/100km. Ο μοναδικός λόγος που θέλω ηλεκτρικό είναι ότι μου κοστίζει πάνω από 3000€ το χρόνο βενζίνες. Και νέο θερμικό να πάρω πάλι τα ίδια θα δίνω. Να δώσω 20-25 χιλιάρικα και να θέλω πάλι 3000 χιλιάρικα βενζίνες; Μα τι λαλακία είναι αυτή πραγματικά.


Τίποτα δε δουλεύει 100%.

Στο iD.3 βγήκε σε πάρα πολύ κόσμο, ένας δυνατός συριγμός από την κρεμαγιέρα, λύνεται μόνον με αντικατάσταση κρεμαγιέρας, που είναι ακριβό πράμα και φυσικά ποια εγγύηση;

Χαχαχαχαχαχαχαχαχα

Όπως ότι στραβωσαν τα δισκόφρενα. Ποια εγγύηση;

Όπως ότι σταμάτησε να δουλεύει έτσι στα καλά καθούμενα το κλιματιστικό, και δε δούλευε για 3 ώρες σε 4-ωρο ταξίδι μέσα στη ντάλα ζέστη στο καλοκαίρι.

Σφάλμα βαλβίδας κλιματιστικού, θέλει αντικατάσταση η βαλβίδα, αλλά τώρα δε βγάζει σφάλμα, δουλεύει, άμα ξαναβγάλει θα το δούμε, είναι εκτός εγγύησης φυσικά, θέλει να αδειάσουν τα ψυκτικά υγρά, και επί της ευκαιρίας να αντικατασταθούν με νέα.
Εκτός εγγύησης όλα, εννοείται.

Βασικά πράματα ενός ΙΧ, φρένα, τιμόνι, κλιματισμός..
Κλασσικός παραδοσιακός Γερμανός κατασκευαστής.
Φολγκζβάγκεν.

Άσε το σοφτγουερ. Άσε την οθόνη που όντως κλείνει μια στις τόσες.

Άντε γεια.
Πάει το ID3 με σβηστές οθόνες και του ζητάνε 1200€ επισκευή. Στο εξωτερικό. Ούτε απ' έξω VW.
 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.852
Reaction score
136.898
Πάει το ID3 με σβηστές οθόνες και του ζητάνε 1200€ επισκευή
Ναι, αντικατάσταση.

Εκτός εγγύησης πάντα.
Εκτός εγγύησης όλα.


Συγκριτικά, το Τέσλα που μερικοί μερικοί λέτε διάφορα, δε χρεώνει τίποτε από όλα τα παραπάνω αν τυχόν κάτι χαλάσει, όσο έχεις την φουλ 4-ετή εγγύηση. Και μετά, μπορείς να πάρεις άμα θες μια επιπρόσθετη εγγύηση για ακόμα 4 έτη, αϊ βρες το για οποιοδήποτε γερμανικό ΙΧ αυτό.

Το Τέσλα δεν έχει καν υποχρεωτικά σέρβις.

Το BYD έχει αστεία χρέωση στα ετήσια σέρβις.

Οι Γερμανοί; Χαχαχαχαχαχαχαχαχα, θα πληρώνεις φίλε. Γερμανικό δεν ήθελες; Έλα να σου ξηγήσω τώρα.

Παιδιά, το άσμα φτάνει στο τέλος του.

Καθίστε λιγάκι να περάσει κάνα έτος, να γεμίσει με διαθέσιμα μικρά BYD EV η χώρα, και να κυκλοφορήσει και το μοντελ 2 στο 20-χίλιαρο, και θα σας πω μετά τι θα πάθουν οι Γερμανοί.
 
Last edited:

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.583
Reaction score
30.486
Ναι, αντικατάσταση.

Εκτός εγγύησης πάντα.
Εκτός εγγύησης όλα.


Συγκριτικά, το Τέσλα που μερικοί μερικοί λέτε διάφορα, δε χρεώνει τίποτε από όλα τα παραπάνω αν τυχόν κάτι χαλάσει, όσο έχεις την φουλ 4-ετή εγγύηση. Και μετά, μπορείς να πάρεις άμα θες μια επιπρόσθετη εγγύηση για ακόμα 4 έτη, αϊ βρες το για οποιοδήποτε γερμανικό ΙΧ αυτό.

Το Τέσλα δεν έχει καν υποχρεωτικά σέρβις.

Το BYD έχει αστεία χρέωση στα ετήσια σέρβις.

Οι Γερμανοί; Χαχαχαχαχαχαχαχαχα, θα πληρώνεις φίλε. Γερμανικό δεν ήθελες; Έλα να σου ξηγήσω τώρα.
Για αυτό λένε όσοι την έπαθαν ότι ήταν το τελευταίο τους VW.
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
28.552
Reaction score
84.057
Όσοι δεν την έπαθαν όμως; :biggrin:

Άνετα έπαιρνα το ID3 GTX που θα βγει, αντί για το model 3, αλλά δεν είναι τετρακίνητο.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.852
Reaction score
136.898
Για αυτό λένε όσοι την έπαθαν ότι ήταν το τελευταίο τους VW.
Γι'αυτό όσοι πήραν Τέσλα, παρά τις γκρίνιες για οτιδήποτε, πάλι Τέσλα θέλουν.

Όπως είπα, κάτσε να βγει το μοντελ 2 στο 20-χίλιαρο, κάτσε να γεμίσουν οι αντιπροσωπείες με διαθέσιμα BYD στο 20-χιλιαρο, και θα δεις να κλείνουν κάποιες άλλες αντιπροσωπείες. Πάω στοίχημα.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.583
Reaction score
30.486
Γι'αυτό όσοι πήραν Τέσλα, παρά τις γκρίνιες για οτιδήποτε, πάλι Τέσλα θέλουν.

Όπως είπα, κάτσε να βγει το μοντελ 2 στο 20-χίλιαρο, κάτσε να γεμίσουν οι αντιπροσωπείες με διαθέσιμα BYD στο 20-χιλιαρο, και θα δεις να κλείνουν κάποιες άλλες αντιπροσωπείες. Πάω στοίχημα.
Με την επιδότηση θα εννοείς. Γιατί Tesla στο 20άρικο δεν θα υπάρξει σύντομα τουλάχιστον. Αργότερα δεν ξέρω πόσο μπορούν να πέσουν τα κοστολόγια. Για BYD πιστεύω πως λίγο πάνω από 20.000€ ίσως δούμε και αρχές 2026 το Seagull.

Οι δυτικοί πάντως έχουν μέγα θέμα. Χάνουν την μεγαλύτερη αγορά του κόσμου με ταχύτητα αστραπή. Βγήκαν κάποια νούμερα για την Κίνα και λένε πως τα Κινέζικα NEVs (BEVs & PHEVs) καλύπτουν ήδη άνω του 50% των πωλήσεων φέτος. Αλλά στοιχεία λένε πως το 2023 ο μεγαλύτερος εξαγωγέας ΙΧ ήταν η Κίνα, για πρώτη φορά στην πρώτη θέση, με 2.7εκ οχήματα, ρίχνοντας την Ιαπωνία στη δεύτερη θέση με 2.03εκ οχήματα. Και στην πρώτη θέση των Κινέζων δεν ήταν η BYD. Αυτή ήταν 4η-5η δεν θυμάμαι. Πρώτη ήταν η Chery.

Από την άλλη, ο δημιουργός και CEO της Renault Nissan Alliance Carlos Ghosn μιλούσε προχθές για την συμμαχία Honda - Nissan - Mitsubishi, και έλεγε πως δεν βλέπει πως μπορεί να λειτουργήσει αυτό. Και ότι από πίσω κρύβεται εξαγορά από την Honda ή με κάποιο τρόπο θα κάνει αυτή κουμάντο σε όλα. Μπορεί να ακολουθήσει και η Subaru ή η Suzuki γιατί ούτε αυτές πάνε καλά. Ή να τις μοιραστούν Toyota Honda.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.852
Reaction score
136.898
Θα επιβιώσουν όσες μη κινέζικες αυτοκινητοβιομηχανίες κάνουν "συγχώνευση" με κινέζικες. 😁

Για να πάρουν μπαταρίες, πλατφόρμες και σοφτγουερ.
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.588
Μηνύματα
2.945.263
Members
38.201
Νεότερο μέλος
Ants
Top