Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla)

Μηνύματα
1.005
Reaction score
2.812
που είναι ακριβό πράμα και φυσικά ποια εγγύηση;
Ποια εγγύηση;
Εκτός εγγύησης όλα, εννοείται.
Εκτός εγγύησης πάντα.
Εκτός εγγύησης όλα.
Τι εννοείς μ' αυτό ρε συ; Με μπέρδεψες... :idk:
Σε αυτοκίνητο πχ ενός έτους και άρα εντός εγγύησης, όλα τα παραπάνω που ανέφερες ΔΕΝ καλύπτονται απ' την εγγύηση;
Ή ότι έβγαλαν πρόβλημα λίγο μετά τη λήξη αυτής;
 

spylab

Shalom
Moderator
Μηνύματα
13.572
Reaction score
34.212
Για το ID 3 μην ξεχασουμε τα ημιαξονια .
Η το καινουργιο update που εχει το ιδιο ονομα με το περσινο και στην VW βγαζει οτι δεν υπαρχει καινουργια εκδοση.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.852
Reaction score
136.898
Τι εννοείς μ' αυτό ρε συ; Με μπέρδεψες... :idk:
Σε αυτοκίνητο πχ ενός έτους και άρα εντός εγγύησης, όλα τα παραπάνω που ανέφερες ΔΕΝ καλύπτονται απ' την εγγύηση;
Ή ότι έβγαλαν πρόβλημα λίγο μετά τη λήξη αυτής;
Σε μηχανικά μέρη που μπορείς εσύ να προκαλέσεις βλάβη, πχ στα δισκόφρενα, έχουν (αν θυμάμαι καλά) 3 μήνη εγγύηση καλής λειτουργίας. Σε άλλα έχουν 6-μηνη, και σε πολλά 1 έτος. Σε λίγα μένει 2 έτη εγγύηση, και σε πολύ λίγα υπάρχει μεγαλύτερη εγγύηση (μπαταρία, σκουριασμένο σασί).

Βεβαίως το πρόβλημα μπορεί να υπάρχει εξ'αρχης, αλλά εάν δε το ανακαλύψεις εντός του 3-μηνου ή 6-μήνου, πάει εκτός εγγύησης.

Παράλληλα, κάνουν τα αδύνατα δυνατά, ώστε να μετατρέψουν οποιοδήποτε πρόβλημα προκύψει, σε πρόβλημα χρήσης, δηλαδή να σε βγάλουν εσένα φταίχτη. Ακόμα και με τα δισκόφρενα, σου λένε "έτρεξες πολύ, τα έκαψες δυνατά, και μετά μπήκες μέσα σε νερά". Δεν μπορείς να αποδείξεις ότι δεν είσαι ελέφαντας..

Οι εγγυήσεις των Γερμανών, είναι πολύ πονηρές, έχουν άφθονα ψιλά γράμματα, ώστε να φορτώνουν τα πάντα όλα στην τσέπη του πελάτη.
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.852
Reaction score
136.898
τώρα έγω όταν τα λέω αυτά για φαουβε είμαι κακός, να τα λουστείτε παρακαλώ.
Πάντα έτσι ήταν αυτή η εταιρία , τώρα και στα ηλεκτρικά
Δεν είσαι καθόλου κακός.

Την πικρή αλήθεια λες.

Πχ φθορές στο κάθισμα, δεν πρόκειται να τις αναλάβει η εγγύηση των Γερμανών σε καμία περίπτωση. Εσύ φταις, είτε γιατί είσαι υπέρβαρος, είτε γιατί κάθεσαι στραβά, φοράς παντελόνια με σιδερένια πράματα στις τσέπες, δεξερωγωτι θα βρουν να πουν, φθορά χρήσης είναι.

Σε Τέσλα, άλλαξαν 3 φορές κάθισμα σε γνωστό μου, γιατί είχε φθορές. Σε άλλους φίλους, άλλαξαν δωρεάν 2 και 3 φορές το τιμόνι, για φθορές στο δέρμα. Μέχρι 1 μέρα πριν ολοκληρωθεί η 4-ετης εγγύηση, μια χαρά σου αλλάζουν τιμόνι και κάθισμα, χωρίς σουξου μουξου.

Εμένα μου άλλαξαν στις εμπρός αναρτήσεις πράματα που έχουν ένα σωρό λεφτά, γιατί μετά από 40.000χλμ είπα πως νομίζω πως κάτι τρίζει από κει. 🤣😁😜

Αυτά για τους Γερμανούς είναι επιστημονική φαντασία.
 
Last edited:

Μηνύματα
16.553
Reaction score
23.487
και ξαναπάμε λοιπόν στα βασικά: γιατί λοιπόν έχει η TOYOTA σταθερό πελατολόγιο και θα έχει για πάντα μεγάλο μερίδιο στην αγορά;
γιατί δεν έχουν βγάλει ακόμα ανταγωνιστικά ηλεκτρικά;
γιατί αυτοί που τα βγάλανε δεν έχουν λύσει τα προβλήματα.
αν πάλι πιστεύετε οτι ο κινέζος τα έχει λυμμένα ειδικά στο software που έχουν παράδοση στην ανευθυνότητα (να πούμε πχ για lenovo που έβγαζε αναβάθμιση απο windows 8 σε 10 και γαμιόταν πληκτρολόγιο, κάρτα δικτύου και οθόνη την ίδια στιγμή που η toshiba το έβγαλε 2 μήνες αργότερα και δουλεύαν όλα ; τυχαίο παράδειγμα) μπιμαιγκεστ , εγώ κινεζάμαξο δεν αγοράζω και δεν είναι μόνο πολιτικοί οι λόγοι.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.852
Reaction score
136.898
Έχεις δίκιο, καθώς δικαίως έχουν βγάλει κακό όνομα τα "κινέζικα" προϊόντα, εδώ και πολλά χρόνια, καθώς το να λες "κινέζικο" είναι συνώνυμο με "κακής ποιότητας" και "φτηνιάρικο, κακοκατασκευή".

Στα κινητά τηλέφωνα όμως, και στα ΙΧ αυτά (ιδίως στα BYD), φαίνεται πως το "κινέζικο" σημαίνει "κλάσεις καλύτερο από τα γερμανικά, σε όλα τα επίπεδα".

Σίγουρα χρειάζεται χρόνος για να αποδειχθεί αυτό στην πράξη. Σε μια 2-ετια θα έχουν βγει όλα τα πιθανά προβλήματα στη φόρα.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.583
Reaction score
30.486
Όταν ξεκίνησαν τα προϊόντα από Ιαπωνία σε κορόιδευαν που αγόρασες Γιαπωνέζικο. Μετά τα κυνηγούσαν, και μάλιστα τα ήθελαν και made in Japan. Η αλλαγή θέλει χρόνο. Αναπόφευκτα όμως θα γίνει.

Άλλο αυτό, και άλλο τα παπατζιλίκια της ακατανόμαστης Ιαπωνέζας που τάζει μπαταρίες επανάσταση και 1000χλμ από το 2016 και ακόμα δεν έχει πιάσει ούτε τα 500. Και τόσα άλλα.
 

Μηνύματα
16.553
Reaction score
23.487
αν τα γερμανικά είναι τα VW χέστηκα για την σύγκριση.
δεν μπορούμε να ξέρουμε τι περιμένει και τι φτιάχνει ο ιάπων, αλλά το hype με τα EV δε θα είναι τόσο έντονο σύντομα καθώς το EV απαιτεί και κάποια πράγματα εκτός οχήματως (δίκτυο φορτιστές κλπ) τα οποία όσο είναι σχετικά χαμηλό το ποσοστό τους όλα καλά αργότερα όμως όχι παντού όχι όλα καλά.

επιπλέον ο παραδοσιακός θερμικός κινητήρας (ασχέτως ποιότητας κίνησης, εννοείται οτι το EV έχει απολύτως κορυφαία διαχείριση ισχύος και ποιότητα χωρίς θορύβους και κραδασμούς) εξακολουθεί να εξελίσεται.

πρόσφατα ή η nissan ή h toyota (δεν θυμάμαι) παρουσίασαν κινητήρα με βαθμό απόδοσης άνω του 55% (δεν διευκρυνίζουν τις συνθήκες αλλά είναι εντυπωσιακά υψηλό νούμερο)
τι να μας πει αυτό, να μας πει οτι σε αυτά τα νούμερα ένα HEV (με καλό ηλεκτροκινητήρα αλλά μικρή μπαταρία) θα επιτυγχάνει έως και χαμηλώτερους ρύπους από ένα BEV σε κάποιες χώρες του κόσμου που το μείγμα ενέργειας δεν έχει μεγάλο ποσοστό ΑΠΕ με σημαντικά μικρότερο κόστος κατασκευής (και αποτύπωμα)

άρα η αλήθεια δεν είναι ούτε στον λόγο του Θεόυ ούτε στους sex pistols.
το θέμα είναι βαθιά πολιτικό πέραν της τεχνικής διάστασής του. υπάρχουν πολλά προβλήματα που πρέπει να λυθούν και πολλοί κλάδοι που πρέπει να ικανοποιηθούν. Επιπλέον δεν θα επιτραπεί έτσι απλά να κυριαρχίσει η κίνα στις ιδιωτικές μεταφορές και οχι δεν έχει κυριαρχίσει ούτε έχει γίνει το πρώτο βήμα. το να μείνουν ακίνητα τα προιόντα τους στα εργοστάσια για ένα μικρό διάστημα είναι σοβαρό λογιστικό πλήγμα και ζήτημα πολιτικής βούλησης.

αυτή τι στιγμή οι πωλήσεις των κινεζικών οχημάτων εξαρτώνται άμεσα από μη κινέζους που ελέγχουν το 95% των μεταφορών, ακόμα και να αποκτήσουν ικανό στόλο διακίνησης οχημάτων (που αυτό προσπαθούν να κάνουν) υπάρχουν πολλοί τρόποι για να μην φτάσει το προιόν στον πελάτη.
 

Μηνύματα
1.246
Reaction score
1.861
Ρε τι είστε εσείς;
Έφυγα για λίγο και χρειάζομαι μισάωρο για να διαβάσω τα μηνύματα που γράφτηκαν μόνο σε αυτό το νήμα :D.

Το έγραψα ήδη στο αρχικό νήμα, οι παραδοσιακοί μεγάλοι κατασκευαστές θέλουν ότι δίνουν να δουλεύει 100%, αλλά πάντα θα υπάρχουν αστοχίες, οι νέοι στην αγορά έχουν μεγαλύτερο περιθώριο να δοκιμάσουν νέες τεχνολογίες ή να ενσωματώσουν software που δεν δουλεύει τόσο σωστά.

Αυτό πήγε να κάνει και η VW λόγω βιασύνης να βγάλει ηλεκτρικό και την πάτησε. Γιατί το software που είχε δεν ήταν 100% έτοιμο.

Γκρίνια στο διαδίκτυο θα βρεις για τα πάντα όπως γνωρίζεις. Ακόμα και για το software της Tesla. Το software της BYD σε γενικές γραμμές δουλεύει. Όπως και άλλων εταιρειών. Άλλοι από Αυστραλία αναφέρουν ότι το app είδε το αμάξι με τη μία. Τουλάχιστον ακόμα δεν έχουμε δει τα θέματα της VW να οδηγείς το όχημα με σβηστές οθόνες. 😅
Η Citroen καθυστερεί το λανσάρισμα του e:C3 λόγω προβλημάτων στο Software. Έχει και software; 🙃
αυτό που γράφω παραπάνω, για την BYD είναι γκρίνια στο διαδίκτυο που θα βρεις πάντα, για την VW, BMW, Citroen κλπ ότι γίνει είναι θέμα.
Κάποια από αυτά που διάβασα για BYD είναι πιο σοβαρά από την σβηστή οθόνη του VW, που προφανώς είναι ένα θέμα του όχι εντελώς έτοιμου software, ωστόσο το αυτοκίνητο πάει κανονικά και με ασφάλεια με την 2η οθόνη του ταμπλό και τα υπόλοιπα χειριστήρια (έχω την απορία αν υπάρχει δεύτερος υπολογιστής, καθώς η σβηστή οθόνη όσο έχω δει εγώ ήταν από κρασάρισμα και ξανά κρασάρισμα μετα το boot).

Κόστος σέρβις μεταξύ VW και BYD δεν βλέπω τεράστια διαφορά, 241,57 έδωσα πέρυσι και είναι κάθε 2 χρόνια, 100 και κάτι κα´θε χρόνο για το BYD πήρε κα´που το μάτι μου.

Όσον αφορά ποιότητα κατασκευής VW αλλά και άλλων γερμανικών, όσοι είχαν χάλια ποιότητα κλείσανε μέσα σε λίγα χρόνια, προφανώς προβλήματα εδώ και εκεί όλοι βγάζουν.

Έχουν περάσει από τα χέρια μου για μακροχρόνια χρήση 3 VW, ένα ΤΟΥΟΤΑ και ένα DAIHATSU. Δεν είχα ουσιαστικό πρόβλημα με κανένα. Ψιλοπράματα είχα με όλα. Αν είχα να κάνω κάποιο σχόλιο για την ποιότητα θα ήταν, ότι κάθε επόμενο μοντέλο είχε περισσότερο εξοπλισμό, καλύτερα υλικά, περισσότερη πολυτέλεια αλλά η αίθηση της ποιότητας κατασκευής ήταν χειρότερη. Κινεζοποίηση το λέω εγώ αυτό. Μάλλον δεν φτάνουν οι Κινέζοι τους Γερμανούς, Γάλλους, Αμερικάνους κλπ σε ποιότητα αλλά οι προηγούμενοι κατεβαίνουν στο επίπεδο των Κινέζων.


Τέλος πάντων, πλάκα έχει να καθόμαστε να τα συζητάμε, το μόνο που θα με ενοχλούσε θα ήταν να μείνουν ελάχιστοι κατασκευαστές και να φτιάχνουν όλοι το ίδιο, σαν τα PC ένα πράμα. Όσοι περισσότεροι τόσο το καλύτερο. Και άμα είναι από τον ελεύθερο κόσμο ακόμη καλύτερα.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.583
Reaction score
30.486
Όλα καλά παιδιά. Μη πάρετε δεν φτάνουν για όλους. Μη πάρετε για να πέσει και το ενδιαφέρον, να αυξηθεί η επιδότηση όταν θα πάρω εγώ. :biggrin:

Εσείς περιμένετε τι θα κάνει η γκέισα με τα υδρογόνα της και την μπίχλα 55% efficiency. Νο problem.
 


Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
28.552
Reaction score
84.057
Πήγα και είδα το Atto.
Δεν μου ταιριάζει αισθητικά καθόλου, ούτε το σαλόνι ούτε το software και οι οθόνες.
Καταλαβαίνω πως αυτό είναι υποκειμενικό.
Test drive δεν έκανα, μου έφυγε η διάθεση.
Θα ξαναπάω όταν φέρουν το Dolphin, το οποίο σε αυτή την τιμή δεν έχω καμία αμφιβολία πως θα πουλήσει πολύ.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.583
Reaction score
30.486
Πήγα και είδα το Atto.
Δεν μου ταιριάζει αισθητικά καθόλου, ούτε το σαλόνι ούτε το software και οι οθόνες.
Καταλαβαίνω πως αυτό είναι υποκειμενικό.
Test drive δεν έκανα, μου έφυγε η διάθεση.
Θα ξαναπάω όταν φέρουν το Dolphin, το οποίο σε αυτή την τιμή δεν έχω καμία αμφιβολία πως θα πουλήσει πολύ.
Εσύ θα κάνεις test drive το Seal.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.852
Reaction score
136.898
Όλα ας τα κάνει test drive, έχει ενδιαφέρον η άποψη κάθε ενδιαφερόμενου, πόσο μάλλον ενός ιδιοκτήτη EV, που δεν εντυπωσιάζεται εύκολα και μόνον από το γεγονός ότι είναι ..ηλεκτρικό.

Διότι, κακά τα ψέματα, η μετάβαση από ένα ice σε EV, είναι από μόνη της ικανή να σε εντυπωσιάσει.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.583
Reaction score
30.486
Άνοιξε BYD πάνω; Νόμιζα μόνο εδώ έχει;

Τώρα που είπε για software o dimi. Δεν μου αρέσει, ίσως και καθόλου, το user interface των Tesla. Φτιάξε ρε άνθρωπε ένα menu της προκοπής. Βάλε λίγο χρώμα. Και εκεί τσίπης. 🙃
 
Last edited:


alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.583
Reaction score
30.486
Ε πήγαινε να κάνεις βόλτα το Seal να μας πεις. Πηγές και είδες SUV που δεν σου αρέσουν; 🙂
 




Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.588
Μηνύματα
2.945.263
Members
38.201
Νεότερο μέλος
Ants
Top