alexis
Reticular Activating System
- Μηνύματα
- 16.595
- Reaction score
- 30.495
Βαρετό. Βρήκα που γίνεται μαύρο και το άλλαξα αμέσως μπας και γίνει τίποτα. ΜιεχχχΕδώ είναι τα υποκειμενικά. Εμένα μου άρεσε.
.
Βαρετό. Βρήκα που γίνεται μαύρο και το άλλαξα αμέσως μπας και γίνει τίποτα. ΜιεχχχΕδώ είναι τα υποκειμενικά. Εμένα μου άρεσε.
Το dolphin ήθελα να δω. Μπας και πάρω κανένα για τα παιδιά. Παιδιά είναι που έλεγε και ο Χάρυ Κλυν.Ε πήγαινε να κάνεις βόλτα το Seal να μας πεις. Πηγές και είδες SUV που δεν σου αρέσουν;
Εσένα να κοιτάξει γιατρός με τα 32 sub και 62 ηχεία.Να πας να σε κοιτάξει γιατρός.
Και για μένα είναι κάπως το Atto μέσα. Αν ήταν διαφορετικό ίσως και να το συζητούσα. Εξωτερικά μου αρέσει. Σε λευκό που είχε εκεί. Ίσως το καλύτερο του χρώμα.Το dolphin ήθελα να δω. Μπας και πάρω κανένα για τα παιδιά. Παιδιά είναι που έλεγε και ο Χάρυ Κλυν.
Δεν είχε μπήκα στο Atto για να πάρω μια ιδέα. Δεν ρώτησα αν είχε 🦭
Αν εντυπωσιαζόμουν θα ρωτούσα για test drive.
Ειχαμε πει βέβαια πως θα το δοκίμαζα να σας πω, αλλά μου κόπηκε η όρεξη.
Το 1ο (και παλιότερο; ) ξεχνάς. Volvo cars (Geely δηλαδή) στο Βέλγιο (Ghent). Φτιάχνει μεταξύ άλλων EX40, C40 και ετοιμάζεται, αν δε ξεκίνησε ήδη, για ΕΧ30. Θέλουν, ειδικά για το "μικρό", ν' αποφύγουν τους δασμούς της Ε.Ε . Σχεδιάζουν επίσης και παραγωγή για Lynk & CoΑπό ότι γράφουν η Ιταλική κυβέρνηση είναι σε προχωρημένες συζητήσεις με την Dongfeng για εργοστάσιο.
Αν γίνει και αυτό έχουμε Chery στην Ισπανία, Dongfeng στην Ιταλία, Leapmotor στη Σλοβενία, BYD σε Ουγγαρία και Τουρκία, και από μπαταρίες ΒΥD και CATL Ουγγαρία.
Το εσωτερικό του Dolphin μου φαίνεται αρκετά συντηρητικό, γερμανικού στυλ θα έλεγα, αλλά γούστα είναι αυτά.Το dolphin ήθελα να δω. Μπας και πάρω κανένα για τα παιδιά. Παιδιά είναι που έλεγε και ο Χάρυ Κλυν.
Δεν είχε μπήκα στο Atto για να πάρω μια ιδέα. Δεν ρώτησα αν είχε 🦭
Αν εντυπωσιαζόμουν θα ρωτούσα για test drive.
Ειχαμε πει βέβαια πως θα το δοκίμαζα να σας πω, αλλά μου κόπηκε η όρεξη.
Ναι, βασικά έχεις δίκιο. Εγώ εννοούσα τα καθαρά Κινέζικα. Όχι τις εξαγορές.Το 1ο (και παλιότερο; ) ξεχνάς. Volvo cars (Geely δηλαδή) στο Βέλγιο (Ghent). Φτιάχνει μεταξύ άλλων EX40, C40 και ετοιμάζεται, αν δε ξεκίνησε ήδη, για ΕΧ30. Θέλουν, ειδικά για το "μικρό", ν' αποφύγουν τους δασμούς της Ε.Ε . Σχεδιάζουν επίσης και παραγωγή για Lynk & Co
Και το δικό μου το κινεζάκι απ' εκεί ήρθε, βέρος Φλαμανδός .
Το Seal είναι άλλο επίπεδο. Και πανέμορφο μέσα έξω. Αν είχα τα φράγκα.....Όσο για του Seal, αυτό που έκανα test-drive και είχε μαύρη πλεχτή δερματίνη, θα μπορούσε κάλλιστα να προέρχεται από supercar!
Ναι, είναι πολλά τα λεφτά, αν θέλεις να πάρεις αντλία. Δυστυχώς πρέπει να δώσεις αρκετά χιλιάρικα παραπάνω, νομίζω στο ακριβότερο Ultra πακέτο , με πολλά άλλα extras, τα οποία όμως μπορεί να μη θέλεις/χρειάζεσαι/πληρώνεις... Την αντλία όμως...Ποιός δίνει σχεδόν 40k για ηλεκτρικό χωρίς αντλία;
Τρομακτικός αριθμός τα 140 καμένα οχήματα ομολογουμένως, αλλά δεν ξέρω κατά πόσο έφταιγε το γεγονός ότι ξεκίνησε από ηλεκτρικό. Και από θερμικό να ξεκινούσε, πιθανόν ίδιο να ήταν το αποτέλεσμα.Ολυμπιακοί Αγώνες για Ηλεκτρικά Αυτοκίνητα:
Από το "φιςςςςςς" στο "μπουμ" σε κάτω από 5"
Μια χαρά συμβαίνει.Δεν συμβαίνει να ανάψουν έτσι ξαφνικά τα θερμικά...