- Μηνύματα
- 1.326
- Reaction score
- 2.319
Auto club vw Νέα ΦιλαδέλφειαΜπορείς να μου στείλετε με pm ή να το αναφέρετε εδώ το συνεργείο που ζητάει αυτό το ποσό να δω τι θα κάνω;
Auto club vw Νέα ΦιλαδέλφειαΜπορείς να μου στείλετε με pm ή να το αναφέρετε εδώ το συνεργείο που ζητάει αυτό το ποσό να δω τι θα κάνω;
Ευχαριστώ θα δοκιμάσω την Δευτέρα να επικοινωνήσω μαζί τους.Auto club vw Νέα Φιλαδέλφεια
Το θέμα είναι ότι δεν είναι ουρανός αλλά το σκίαστρο της πανοραμικής που κινείται.Αν δεν θέλεις να μπλέξεις με αντιπροσωπεία που χρεώνουν ότι ναναι,
υπάρχει ένας πολύ καλός μάστορας στη Νίκαια ( μου πήρε 120€ για αντικατάσταση
ουρανού σε VW Golf VI)
Nicos Accessories λέγετε και μπορείς να τον βρεις με αναζήτησή στο Facebook, από εκεί τον βρήκα και εγώ.
Γράψε τι έκανες τελικά και πόσο στοίχισε. Και εγώ χαλασμένο το έχω ακόμη.Το θέμα είναι ότι δεν είναι ουρανός αλλά το σκίαστρο της πανοραμικής που κινείται.
Πάντως θα τον αναζητήσω σίγουρα.
Κι άλλες επιλογές αν υπάρχουν μας ενημερώνετε....
Να σου δώσω να καταλάβεις μόνο το ανταλλακτικό σε επίσημο αντιπρόσωπο μου είπε ότι στοιχίζει 350 ευρώ + εργασία - 15% έκπτωση.Γράψε τι έκανες τελικά και πόσο στοίχισε. Και εγώ χαλασμένο το έχω ακόμη.
New Καλησπερα παιδια.
Γιατι απο αυτα τα ανταλλακτικα κονομαει η εταιρια. Αγοραζει φθηνα απο no name κατασκευαστη, βαζει πανω το σημα της φιρμας και το πουλαει στην 5πλασια τιμη! Ειναι η προστιθεμενη αξια του σηματος που πληρωνεις.Ειλικρινα, ποτε δεν μπορεσα να καταλαβω το σκεπτικο αυτο.
Γιατι δηλαδη μετα απο 10 χρονια που υπαρχει αυτος ο κινητηρας, ακομα να μην εχουν διορθωθει τα επαναλαμβανομενα προβληματα?
Καλημέρα σας σε όλα τα μέλη, είμαι νέο μέλος και θα ήθελα να ρωτήσω για το κουρτινάκι της ηλιοροφής στο tiguan 1.4 του 2008 που έχω. Το καλοκαίρι χάλασε και θέλει αλλαγή, ρώτησα αντιπροσωπεία και πάει στα 600, υπάρχει κάποια άλλη αναλλακτική αλλιώς θα βάλω σκούρες μεμβράνες και δεν πρόκειται να τα δώσω.@ARXARIOS
Για να σε παρηγορήσω λίγο, ήθελα να σου πώ ότι υπάρχουν και πολύ χειρότερα από τα δικά σου και εξηγώ:
Κάτοχος Tiguan 2008 1400TSI 4κίνητο, (πρώτο χέρι) και με όλα τα service στην αντιπροσωπεία, μου έβγαλε τα παρακάτω:
-Αλλαγή αντλίας βενζίνης ( ευτυχώς στο τσακ εντός εγγύησης),
-Αλλαγή μπέκ ψεκασμού κινητήρα,
-Αλλαγή καδένας (τα γνωστά...),
-Αλλαγή πολλαπλασιαστών 3 φορές!
-Επίσης έπεσε ο ουρανός στο κεφάλι μου"¨στα 6 χρόνια...
-Λουρί της μηχανής,
-Parking brake fault (σύστημα χειρόφρενου)
-Υγρασία στην πλαινή πλευρά του οδηγού,
-Δυναμό καμένο
-Την έπαιξε το κομπρεσέρ του κλιματισμού, 750Ε
-Την έπαιξε ο εγκέφαλος haldex 1200E
αυτά προς το παρόν...
Παιδιά έχω ακριβώς αυτό (κλώνο δηλαδή) από Παζαρόπουλος και 16 χρόνια μόνο αντλία νερού στα 60.000χλμ. Από κει και πέρα το παραμικρό. (Του έχω 95.000χλμ) Σαν καινούργιο. ΑΨΟΓΟ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ@ARXARIOS
Για να σε παρηγορήσω λίγο, ήθελα να σου πώ ότι υπάρχουν και πολύ χειρότερα από τα δικά σου και εξηγώ:
Κάτοχος Tiguan 2008 1400TSI 4κίνητο, (πρώτο χέρι) και με όλα τα service στην αντιπροσωπεία, μου έβγαλε τα παρακάτω:
-Αλλαγή αντλίας βενζίνης ( ευτυχώς στο τσακ εντός εγγύησης),
-Αλλαγή μπέκ ψεκασμού κινητήρα,
-Αλλαγή καδένας (τα γνωστά...),
-Αλλαγή πολλαπλασιαστών 3 φορές!
-Επίσης έπεσε ο ουρανός στο κεφάλι μου"¨στα 6 χρόνια...
-Λουρί της μηχανής,
-Parking brake fault (σύστημα χειρόφρενου)
-Υγρασία στην πλαινή πλευρά του οδηγού,
-Δυναμό καμένο
-Την έπαιξε το κομπρεσέρ του κλιματισμού, 750Ε
-Την έπαιξε ο εγκέφαλος haldex 1200E
αυτά προς το παρόν...
Κάλε μου φίλε, είμαι κάτοχος ακριβώς του ιδίου αυτοκινήτου (αρχικος αγοραστης) με 96000χλμ (σήμερα αυγουστο 2024) και δεν έχει μπει “κλειδί” στο αυτοκίνητο. Συγκυριακο; Ίσως…..Δεν θα ασχολούμην σε αυτό το site-forum με το θέμα αλλά δεν συμμετέχω σε κανένα άλλο και θέλω να πω τον πόνο μου. Έχω ένα VW Tiguan 1.4 TSI, που αγόρασα το 2008 έναντι σχεδόν 30.000 €. Μέχρι σήμερα λοιπόν και πέραν των τακτικών service:
1. Εν αρχή ήταν η καδένα που με οδηγία του εργοστασίου χρειάστηκε αλλαγή (είχα 40.000 χλμ). Φυσικά εκτός εγγύησης και με... αρκετά χρήματα.
2. Στη συνέχεια ήταν το σύστημα των φρένων που χρειάστηκε κάποια επέμβαση για λόγους ασφαλείας.
3. Το εμπρόσθιο φανάρι μόλις περίπου 2 έτη μετά την αγορά υπέστη βλάβη στο σύστημα που το ανεβοκατεβάζει, με συνέπεια να κάνει και θόρυβο και χρειάστηκε αλλαγή (όλο το φανάρι).
4. Το 2016 μου... έπεσε ο ουρανός στο κεφάλι. Έπεσε όλη η ταπετσαρία της οροφής. Η Κarenta ζητούσε περίπου 600 € αλλά την έφτιαξα με 120 € !!!
5. Πέρυσι "δάκρυσαν" οι εμπρόσθιες αναρτήσεις. Αλλαγή κι εκεί...
6. Σήμερα (2018) διεπιστώθη διαφορά συμπίεσης στους δύο από τους τέσσερις κυλίνδρους. Μου το είπαν μαλακά στην αρχή. Στο τέλος: κόστος επισκευής πάνω από 2.500 € !!!
Α, σημειωτέον το αυτοκίνητο έχει..........long life κινητήρα (μη χέσω).
Και όλα αυτά έχοντας σήμερα 120.000 χλμ με χρήση πόλης-ταξιδιών πιο ήπια από Normal.
Έχετε να μου πείτε κάτι περί Γερμανικής ποιότητας κατασκευής ή έστω VW???
Υπάρχουν ανάλογες εμπειρίες?
Τελικά μήπως να κοιτάμε... ανατολικά? Προς Japan μεριά?
Αγανάκτησα ρε παιδιά! Αγανάκτησα !
[DOUBLEPOST=1520535446][/DOUBLEPOST]
Και όλα αυτά ως τακτικότατος (και με το παραπάνω) στα service σε ειδικευμένα-εξουσιοδοτημένα συνεργεία.
Αμάξι με 96.000χλμ τι θα έπρεπε να έχει από βλάβες; σχεδόν τίποτα, αντε κάνα δισκοπλατο αν το έχεις στην πόλη σταματά ξεκινά. Έχω 331.000χλμ στο i30 του 2015 Μοντ και ακόμα έχω εργοστασιακες δισκοπλακες και ένα χαλασμένο μπεκ(Ντίζελ) στα 61.000χλμ από το κολοντιζελ που έβαλα στον γνωστό απατεώνα βενζίνα των Φαρσάλων.Κάλε μου φίλε, είμαι κάτοχος ακριβώς του ιδίου αυτοκινήτου (αρχικος αγοραστης) με 96000χλμ (σήμερα αυγουστο 2024) και δεν έχει μπει “κλειδί” στο αυτοκίνητο. Συγκυριακο; Ίσως…..