Tesla (απο 1/1/23)

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
15.792
Reaction score
29.475
Ποιος αγοραστής θα ασχοληθεί με το αν το degradation είναι 85% η 91%?
Εγώ, και οποιοσδήποτε άλλος ξέρει, εφόσον θα αγόραζε μεταχειρισμένο ηλεκτρικό. Δεν νοείται αγορά μεταχειρισμένου ηλεκτρικού χωρίς SoH report από αντιπροσωπία.
Είδατε σε θερμικά να λέει ο αγοραστής "να το πάμε σε δυναμόμετρο να δούμε αν βγάζει ακόμα 200 άλογα" ??? Έτσι δεν θα ασχολούνται και με το αν η μπαταρία είναι στο "ιδανικό" 91%.
Εντελώς διαφορετικά πράγματα. Στο θερμικό θα μετρήσεις αν θα πας αργά ή γρήγορα. Στο ηλεκτρικό αν θα πας ή όχι και πόσο κοντά είναι το όχι. Η μέρα με τη νύχτα δηλαδή.
Bonus λόγος:
Το πιο πιθανό είναι η διαφορά να οφείλεται στην ηλικία της μπαταρίας και όχι στους κύκλους φόρτισης. Δηλαδή ακόμα και αν προσπαθήσεις πολύ, να μην πετύχεις ποτέ να έχεις "καλή" μπαταρία όταν το πουλήσεις.
Πόσες φορές το έχω γράψει; Στην χημική αποθήκευση ενέργειας ισχύει το "Use it or lose it". Για αυτό, για όσους κάνουν λίγα χλμ το ηλεκτρικό υπάρχει πολύ σοβαρή πιθανότητα να είναι η πλέον ακατάλληλη επιλογή για αυτούς, όσο αφορά το οικονομικό κομμάτι.

Γενικά ο Ηλίας λέει πολλές π@π@... κατά καιρούς,
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
52.965
Reaction score
130.693
Εγώ, και οποιοσδήποτε άλλος ξέρει, εφόσον θα αγόραζε μεταχειρισμένο ηλεκτρικό. Δεν νοείται αγορά μεταχειρισμένου ηλεκτρικού χωρίς SoH report από αντιπροσωπία.
Βρε παλικάρι μου, μετά από 320.000 χλμ, πες ότι μετράς τη μπαταρία σου και είναι στο 85%.

Δεν είναι αναμενόμενο μετά από 320.000 χλμ να είναι και στο 81%? Θα σε πει κανένας ότι δεν "πρόσεχες" την μπαταρία σου;

Και άμα την προσέχεις σε βαθμό παράνοιας, πιστεύεις ότι στάνταρ θα επιτύχεις μετά από 200.000 χλμ να είναι πάνω από 85% η μπαταρία σου; Πιστεύεις ότι θα κερδίσεις 2-3% χωρητικότητας με το να είσαι συνεχώς παρανοϊκός στη χρήση της μπαταρίας; Δεν παίζουν ρόλο ένα σωρό άλλες παράμετροι, με σημαντικότερη αυτή της θερμοκρασίας του μέρους που ζεις;

Αλήθεια τώρα, έχεις φάει τρελό κόλλημα.

Τέλος πάντων, στα 3-4 χρόνια χρήσης EV, θα το ξεπεράσεις. Εδώ θα'μαστε.

ΥΓ. Προσωπικά, εάν αγόραζα τώρα ένα μεταχειρισμένο μοντελ Υ πχ 2-ετιας, ναι μεν θα ζητούσα ένα ριπόρτ μπαταρίας, που είτε δείξει 93% είτε 85% δεν σημαίνει τίποτα, είναι όλα αυτά αναμενόμενα και εν πολλοίς τυχαία, αλλά σημαντικότερο θα ήταν να δω το αυτοκίνητο σε τι κατάσταση είναι, να δω ένα τεστ αναρτήσεων λόγου χάριν, και τα καθίσματα - τιμόνι τι φθορές έχουν. Εάν ο προηγούμενος ιδιοκτήτης το έτρεχε σε χωμάτινες διαδρομές με πολλές λακούβες, θα θέλουν επισκευή όλες οι αναρτήσεις, πιθανώς και άλλα πράγματα, ακριβότερα από την αλλαγή μπαταρίας..
 
Last edited:

symos

You're not worthy!
Μηνύματα
3.301
Reaction score
7.388
Εγώ διαφωνώ εξαρχής με την αναγωγή σε αξία μεταπώλησης.
Στα 80Κ χιλιόμετρα λέει η μπαταρία μου μπορεί να είναι από 88 έως 94% και έτσι αν το πουλήσω η διαφορά θα είναι μικρή.

ΟΚ, αν δεν το πουλήσω όμως; Γιατί να μην το έχω προσέξει και να το έχω στο 94% αντί να το έχω στο 88%;

Δεν λέω βέβαια πως αν το προσέξω θα είναι σίγουρα στο 94%, άλλο αυτό. Αλλά το να λέμε "τι 88, τι 94" δεν στέκει με την καμία.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
15.792
Reaction score
29.475
Βρε παλικάρι μου, μετά από 320.000 χλμ, πες ότι μετράς τη μπαταρία σου και είναι στο 85%.

Δεν είναι αναμενόμενο μετά από 320.000 χλμ να είναι και στο 81%? Θα σε πει κανένας ότι δεν "πρόσεχες" την μπαταρία σου;
Εξαρτάται από το report. Άλλη κατηφόρα θα έχει από εκεί και μετά η μπαταρία που φόρτιζε συχνά στο σπίτι ή σε δημόσιο AC, και άλλη αν την έχει ρημάξει στα DC. Την DC δεν θα την έπαιρνα, δεν θα έμπαινα καν στον κόπο για καλύτερη τιμή.
Δεν παίζουν ρόλο ένα σωρό άλλες παράμετροι, με σημαντικότερη αυτή της θερμοκρασίας του μέρους που ζεις;
Παίζει. Για αυτό αγοράζεις με αντλία.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
52.965
Reaction score
130.693
Οκ, πάσο.

Keep your opinion.

Πάντως είναι αποδεδειγμένο πως η πολύ συχνή χρήση superchargers δεν κάνει πρακτικά καμία μετρήσιμη διαφορά με την πολύ συχνή χρήση AC στα Τέσλα.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
15.792
Reaction score
29.475
Όταν θα έχουμε στατιστικά και από άλλες εταιρείες τότε θα είναι αλλιώς. Μπορεί να μην αλλάξει τίποτα, μπορεί να αλλάξουν όλα. Το να δείχνουμε ένα γράφημα από Tesla και να λέμε ότι "να κοίτα δεν παθαίνει τίποτα" και για τα υπόλοιπα οχήματα είναι λάθος. Εκτός από την διαφορετική κατασκευή των modules και των battery packs ανά κατασκευαστή, υπάρχει και η διαφορετική χημεία των cells. Μπορεί για παράδειγμα να σου λένε όλοι έχεις LFP, αλλά πως θα ξέρεις αν είναι η παλαιότερη χημεία ή η νέα που έχει μέσα και σιλικόνη; Η απάντηση επηρεάζει την διάρκεια ζωής της.

Όπως έγραψα και στο άλλο θέμα αυτά δεν έχουν καμία αξία για όσους έχουν leasing και για όσους αλλάζουν όχημα κάθε 5-6-7 χρόνια. Επειδή όμως το αυτοκίνητο είναι καθαρά προσωπική υπόθεση καθώς εξαρτάται άμεσα από την χρήση και το πορτοφόλι, εκτός από τους παραπάνω υπάρχουν και αυτοί που θα το αλλάξουν στα 15 και στα 20 χρόνια, ή θα το πετάξουν όταν τους πει αντίο. Και τα best practices μπορεί να τους δώσουν παραπάνω χρόνια. Γιατί όχι. Προσωπικά δεν δουλεύω για τις αντιπροσωπίες. Αλλάζω τα πράγματα όταν χαλάσουν ή δεν συμφέρει η επισκευή. Προτιμώ να τα τρώω αλλού.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
52.965
Reaction score
130.693
Το να δείχνουμε ένα γράφημα από Tesla και να λέμε ότι "να κοίτα δεν παθαίνει τίποτα είναι" και για τα υπόλοιπα οχήματα είναι λάθος
Εννοείται.

Προσωπικά το τονίζω σε κάθε ποστ, μιλάω αποκλειστικά και μόνον για Τέσλα.

Για τα υπόλοιπα δε ξέρω τίποτα.
 

Μηνύματα
15.875
Reaction score
22.250
Για τη δυνατότητα του Polestar να προγραμματίζει διαδρομή με ενδιάμεσες φορτίσεις.
Δεν είναι καμιά επιστήμη, βάζεις τον προορισμό και σου λέει με τι ποσοστό φόρτισης θα φτάσεις και αν θα χρειαστεί να φορτίσεις και που .
Τίποτα άλλο, επιπλέον σου δείχνει με τι ποσοστό επιστρέφεις.
Τα νούμερα στο πόδι μου ήταν συντηρητικά, αν και παραπονέθηκε κόσμος ότι το πήγαινα γρήγορα έφτανα με αρκετά παραπάνω μπαταρία στον προορισμό μου. Δεν έχω κάτι άλλο είναι πολύ απλό
 

Μηνύματα
539
Reaction score
2.393
Η πτώση της απόδοσης της μπαταρίας του ηλλεκτρικού στο θερμικό αντιστοιχίζεται με αύξηση της κατανάλωσης και όχι με πτώση της ιπποδύναμης κατά την γνώμη μου.


Εκεί και αν υπάρχουν μεταβολές μετά από 200,000 μίλια !
 

Μηνύματα
4.525
Reaction score
7.821
πώς δουλεύει το balloon της tesla? πχ model Y με 46κ. δίνεις προκαταβολή 20κ και διαλέγεις 60 μήνες. Σου λέει πέρνεις δάνειο 26000 και 320€ η δόση δλδ στα 5 χρόνια θα έχεις δώσει 19200. Θα πρέπει στο τέλος από τα 26000 - 19200 να δώσεις τα 6800€? κάτι χάνω νομίζω.....
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
28.026
Reaction score
82.228
πώς δουλεύει το balloon της tesla? πχ model Y με 46κ. δίνεις προκαταβολή 20κ και διαλέγεις 60 μήνες. Σου λέει πέρνεις δάνειο 26000 και 320€ η δόση δλδ στα 5 χρόνια θα έχεις δώσει 19200. Θα πρέπει στο τέλος από τα 26000 - 19200 να δώσεις τα 6800€? κάτι χάνω νομίζω.....
Τους τόκους
 



costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
52.965
Reaction score
130.693
Σιγά μη ξεπεράσουν την Τέσλα σε efficiency.

Δεν υπάρχει καμία περίπτωση.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
15.792
Reaction score
29.475
Κράτα μικρά καλάθια γιατί υπάρχουν ήδη οχήματα, είτε με καλύτερο efficiency είτε με ταχύτητα φόρτισης, στα labs, και το μόνο που μένει είναι να τα πάρει κάποιος να τα τεστάρει.
 

MaxHeadroom

Moderator
Moderator
Μηνύματα
7.893
Reaction score
9.859
Η πίεση των ελαστικών (κρύα) πρέπει να είναι 42 με 43 στο τέσλα, παλιά (όταν το αγόρασα) έλεγαν 43 τώρα λένε 42, τέλος πάντων βάζω 42,5 και ναπαναγαμηθούνε.

View attachment 340210

(Μπροστά τα είδε λίγο ο ήλιος ☀)
Τι, μόνο πίεση; Τα καλά αμάξια μετράνε και θερμοκρασίες. Ξέρεις: πατάς ένα-δυο κουμπιά και σου τις δείχνει στον πίνακα οργάνων! 8-) :p :roflmao:

PXL_20240827_133250043~2.jpg


Για να μιλήσουμε σοβαρά, η πίεση ελαστικών του Model Y είναι υψηλή, ακόμα και με τα στάνταρ των EV. Σίγουρα συντελεί στη χαμηλή κατανάλωση και επιπλέον βελτιώνει την απόκριση στο στρίψιμο του τιμονιού.
Από την άλλη, είναι ίσως από τους υπεύθυνους για ένα από τα λίγα ελαττώματα που μπορώ να βρω στο αυτοκίνητο: τη σκληρή ανάρτηση. Δεν είναι πρόβλημα στον αυτοκινητόδρομο και γενικότερα στην καλή άσφαλτο, όμως σε δρόμους όπως αυτούς στη γειτονιά μου που είναι γεμάτοι μικροανωμαλίες από τα συνεχή σκαψίματα συνεργείων ύδρευσης, αποχέτευσης, δικτύων κλπ είναι για εμένα deal-breaker.
Από τις πρώτες απαιτήσεις στη λίστα, όταν παράγγελνα τον Ιούνιο, ήταν το όχημα να εξομαλύνει ικανοποιητικά τέτοιες συνθήκες οδοστρώματος...

ΥΓ Όπως πιθανόν υποπτεύεστε, οι αριστεροί τροχοί είναι στον ήλιο όπως γυρνάει στην πιλοτή όπου έχω παρκάρει, κάτι που προκαλεί μικρή αύξηση της πίεσης από την αρχική τιμή των 250 kPa.
 
Last edited:



costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
52.965
Reaction score
130.693
η πίεση ελαστικών του Model Y είναι υψηλή, ακόμα και με τα στάνταρ των EV.
Σωστά.

Για μέσα στην πόλη, για καθημερινά δηλαδή, (μεταξύ μας) το έχω στα 40 καλοκαίρι, 39 χειμώνα. Η διαφορά στην ανάρτηση, είναι εμφανής, καθώς πλέον το ελαστικό έχει κάποια ελαστικότητα, ειδάλλως είναι κούτσουρο.

Αλλά σε κάθε ταξίδι, επανέρχεται στην προβλεπόμενη κατάσταση.
 

MaxHeadroom

Moderator
Moderator
Μηνύματα
7.893
Reaction score
9.859
...ειδάλλως είναι κούτσουρο.
Αφού το σχολίασε κι η γυναίκα μου, στο δεύτερο τεστ ντραιβ που είχαμε κάνει μαζί, η οποία συνήθως δε συγκρατεί ούτε... το χρώμα στα αμάξια! :D
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
172.550
Μηνύματα
2.909.267
Members
38.060
Νεότερο μέλος
John-Paul
Top