Ποδήλατο








Μηνύματα
16.481
Reaction score
19.404
Τζοβόλα δώστα όλα και έτσι? :rolleyes:
Μην κατηγορείς τον Πρόεδρο. Νεο- Πασοκτζή. :D Σας κάναμε ανθρώπιους. Πρίν οδηγούσατε γαιδουράκια και δεν είχατε δεί αμάξι στη ζωή σας. Τώρα θέλετε και Τρέκ - Τράκ πως το λέν ; Αχάριστοι. :D

 

bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
16.060
Reaction score
49.191
Σάκη, είχατε συμμετοχές στη ανάβαση σπηλιάς?
Είδα έγινε σφαγή, είχε δυνατό ανταγωνισμό.
 

wizzy

Music is our (Supernatural) friend!
Μηνύματα
14.789
Reaction score
21.643
Τρία αλουμινένια πτερύγια, 46cm, 90W μοτέρ, 3 διαφορετικές ταχύτητες. Αγοράστηκε σήμερα, θα δοκιμαστεί αύριο. Θα με πάρει και θα με σηκώσει (ο αέρας)! :biggrin:
Ο ανεμιστήρας τέθηκε σε δοκιμαστική λειτουργία στην πρωινή προπόνηση. Παρατήρησα σημαντικά λιγότερη εφίδρωση. Θα επανέλθω και μετά από άλλες δοκιμές - προπονήσεις.
 


bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
16.060
Reaction score
49.191
Με το νέο firmware η σχιμάνο έκανε κάτι εκπληκτικό, πριν έπρεπε να πατήσεις ένα πλήκτρο για να ξυπνήσει το σύστημα, δλδ πατούσες είτε το πάν είτε το κάτ στο πίσω ντεραγιέ και μετά από 2 δευτερόλεπτα ήταν έτοιμο για λειτουργία και το εμπρός και το πίσω ντεραγιέ. Με το νέο update πρέπει να ξυπνήσει ξεχωριστά το εμπρός ντεραγιέ πατώντας αντίστοιχα τα δικά του πλήκτρα, όσο πάει γίνεται και καλύτερο... Μπράβο shimano!!
Πέραν αυτών και αφού έσπασα το κεφάλιμ κατάφερα μετά από πολύ έρευνα να σιάξω τις αλλαγές ώστε να το φέρω όσο πχιο κοντά στο απόλυτο. Μπορώ να πω ότι έχει έρθει στο 80% των απαιτήσεων, με τη ενσύρματη σύνδεση θα έρθει άλλο ένα 10% και that's it, περαιτέρω βελτίωση δεν νομίζω να παίρνει.
Το hyperglide είναι τελείως τζούφιο, δεν λειτουργεί κατά το πάτημα και δεν πρόκειται να λειτουργήσει γιατί το ντεραγιέ κάνει συνεχείς διορθώσεις που επιδεινώνουν τις αλλαγές όταν είσαι με υψηλό φορτίο στα πεντάλ. Οπότε γυρνάμε στις παλιές καλές εποχές που για να περάσει σωστά η αλυσίδα από το ένα γρανάζι στο άλλο πρέπει να κόψεις στιγμιαία τα βάτ.
Τελείως απογοητευμένος από τη νέα di2, πεταμένα λεφτά εφόσον έχεις απαιτήσεις, αν θες απλά να αλλάζει ταχύτητες, καλό είναι...
 
Last edited:

Μηνύματα
955
Reaction score
1.127
Με το νέο firmware η σχιμάνο έκανε κάτι εκπληκτικό, πριν έπρεπε να πατήσεις ένα πλήκτρο για να ξυπνήσει το σύστημα, δλδ πατούσες είτε το πάν είτε το κάτ στο πίσω ντεραγιέ και μετά από 2 δευτερόλεπτα ήταν έτοιμο για λειτουργία και το εμπρός και το πίσω ντεραγιέ. Με το νέο update πρέπει να ξυπνήσει ξεχωριστά το εμπρός ντεραγιέ πατώντας αντίστοιχα τα δικά του πλήκτρα, όσο πάει γίνεται και καλύτερο... Μπράβο shimano!!
Πέραν αυτών και αφού έσπασα το κεφάλιμ κατάφερα μετά από πολύ έρευνα να σιάξω τις αλλαγές ώστε να το φέρω όσο πχιο κοντά στο απόλυτο. Μπορώ να πω ότι έχει έρθει στο 80% των απαιτήσεων, με τη ενσύρματη σύνδεση θα έρθει άλλο ένα 10% και that's it, περαιτέρω βελτίωση δεν νομίζω να παίρνει.
Το hyperglide είναι τελείως τζούφιο, δεν λειτουργεί κατά το πάτημα και δεν πρόκειται να λειτουργήσει γιατί το ντεραγιέ κάνει συνεχείς διορθώσεις που επιδεινώνουν τις αλλαγές όταν είσαι με υψηλό φορτίο στα πεντάλ. Οπότε γυρνάμε στις παλιές καλές εποχές που για να περάσει σωστά η αλυσίδα από το ένα γρανάζι στο άλλο πρέπει να κόψεις στιγμιαία τα βάτ.
Τελείως απογοητευμένος από τη νέα di2, πεταμένα λεφτά εφόσον έχεις απαιτήσεις, αν θες απλά να αλλάζει ταχύτητες, καλό είναι...
Πραγματικά εκπλήσσομαι...Μία μια εταιρία με τεράστια υλικοτεχνική υποδομή και εμπειρία να βγάζει τέτοιο προϊόν. Μήπως έχεις πέσει σε ελαττωματική παρτίδα; Έχεις το hyperglide+; Ποια σειρά είναι;
 


bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
16.060
Reaction score
49.191
Για να είμαι ειλικρινείς, έχω πολλές επιφυλάξεις ως προς το βήμα της κασέτας και κατά πόσο η τάση της αλυσίδας επηρεάζει τις αλλαγές κατά το πάτημα.
Ως γνωστό η τάση της αλυσίδας από τη ρύθμιση b screw αλλάζει τη αίσθηση στο πως ανεβαίνει ή κατεβαίνει η αλυσίδα.
Στη 12άρα έχει μεγάλο cage ώστε με ένα ντεραγιέ να χωράει και τη 11-34 κασέτα.
Κάπου ίσως χάνεται όλο αυτό επειδή πλέον το ντεραγιέ έχει στάνταρ ρύθμιση στο b screw με ένα εργαλείο που περιλαμβάνεται στη συσκευασία.
Έχοντας λοιπόν φύλλα 36/52 η αλυσίδα χαλαρώνει αρκετά στο μικρό φύλλο και αυξάνει αρκετά τη τάση της στο μεγάλο φύλλο.
Κάπου εκεί θεωρώ χάνεται η αίσθηση στις αλλαγές, όλα το προηγούμενο διάστημα ήμουν με 39 μικρό φύλλο, πρώτη φορά δουλεύω μικρότερο φύλλο από 39
 

Μηνύματα
16.481
Reaction score
19.404
Για να είμαι ειλικρινείς, έχω πολλές επιφυλάξεις ως προς το βήμα της κασέτας και κατά πόσο η τάση της αλυσίδας επηρεάζει τις αλλαγές κατά το πάτημα.
Ως γνωστό η τάση της αλυσίδας από τη ρύθμιση b screw αλλάζει τη αίσθηση στο πως ανεβαίνει ή κατεβαίνει η αλυσίδα.
Στη 12άρα έχει μεγάλο cage ώστε με ένα ντεραγιέ να χωράει και τη 11-34 κασέτα.
Κάπου ίσως χάνεται όλο αυτό επειδή πλέον το ντεραγιέ έχει στάνταρ ρύθμιση στο b screw με ένα εργαλείο που περιλαμβάνεται στη συσκευασία.
Έχοντας λοιπόν φύλλα 36/52 η αλυσίδα χαλαρώνει αρκετά στο μικρό φύλλο και αυξάνει αρκετά τη τάση της στο μεγάλο φύλλο.
Κάπου εκεί θεωρώ χάνεται η αίσθηση στις αλλαγές, όλα το προηγούμενο διάστημα ήμουν με 39 μικρό φύλλο, πρώτη φορά δουλεύω μικρότερο φύλλο από 39
@Sotos65

Τι είναι η α) η κασέτα β) το πάτημα γ) το b screw δ) η 12 άρα ε) το cage ζ) το ντεραγιέ η) η 12-34 κασέτα θ) τα φύλλα 36/52 μικρά ή μεγάλα ;

Δεν τα λέει όλα αυτά το βιβλίο που μου συνέστησες να διαβάσω για το ποδήλατο για να μην κάνω χαζές ερωτήσεις.

:D :D
 

bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
16.060
Reaction score
49.191
Θέλω να κάνω ένα βίντεο με τα κουλά της νέας di2, γράφοντας δυστυχώς δεν μπορούν να γίνουν κατανοητά αυτά που αντιμετωπίζω.
Αυτό που πραγματικά με έχει τρελάνει είναι οι συνεχείς διορθώσεις του ντεραγιέ. Όταν κατεβάζεις ταχύτητες ήταν εδώ και χρόνια το λογικό να συμβαίνει, λειτουργούσε και λειτουργεί άριστα. Το να το εφαρμόσεις όμως και στο ανέβασμα και ειδικά όταν στενεύουν επιπλέον τα περιθώρια στη κασέτα, γιατί να το κάνεις...
3/10 και σε συγκεκριμένο εύρος (νομιζω από 6->5 ταχύτητα) η υπέρβαση που κάνει στιγμιαία το ντεραγιέ ανεβάζει μια ακόμα επιπλέον ταχύτητα και έπειτα πέφτει στη σωστή, αυτό όταν σε βρει στο πάτημα και έτσι ακαριαία που γίνεται ισοδυναμεί με χάσιμο στα πεντάλ εκτός των θορύβων που είναι λες και κάτι έσπασε κει πίσω.
Το άλλο το κουφό είναι ότι αυτό συμβαίνει και στη πρώτη ταχύτητα, η πρώτη έχει σε όλα τα συστήματα limit screw ώστε να μη πέσει η αλυσίδα ανάμεσα στη κασέτα και τις ακτίνες. Εδώ ο Ιάπωνας είχε μεγάλα κέφια, ενώ βάζεις πρώτη το ντεραγιέ προσπαθεί να διορθώσει προς τα πάνω και επειδή το σταματά η βίδα τερματισμού κάνει επιπλέον προσπάθειες το βηματικό μοτεράκι 3-4 φορές μήπως και τα καταφέρει, μετά από λίγο σταματά ωστόσο.
Πραγματικά έχω σηκώσει τα χέρια με όλο αυτό, έχω τόσα χρόνια που ασχολούμαι ρυθμίζοντας τέτοια συστήματα, αυτό δεν μπορεί να είναι αλήθεια...
 
Last edited:


bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
16.060
Reaction score
49.191
Τα ίδγια πήρες βρε ζηλιαρη? :lolsign:
Για πες, τα τροχάκια καλά ή θα το έχω κρίμα στο λαιμόμ?
 

bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
16.060
Reaction score
49.191
Έλεγα και γω, πέρασε τόσος καιρός και έναν νέο αισθητήρα που θα μας είναι απαραίτητος δεν έχουν παρουσιάσει. Δώστε αισθητήρες στο λαό!!

 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.916
Μηνύματα
2.956.022
Members
38.261
Νεότερο μέλος
eypsi
Top