- Μηνύματα
- 2.415
- Reaction score
- 5.430
Γέμισε η οθόνη χρυσές κορώνες... Εύγε ευγε
Όταν έχεις rabbit pacer....Σώτο μπες στο στραβάδι να δεις τι έκανε, σοκ και δέος είναι το παλικάρι!!
Άστα Μήτσου, έτρεχα να τον πιάσω και δεν μπορούσα σε λέω, ιγω ο δόλιος δεν πήρα ούτε χάλκινο τεντζερέδιΓέμισε η οθόνη χρυσές κορώνες... Εύγε ευγε
Μην κατηγορείς τον Πρόεδρο. Νεο- Πασοκτζή. Σας κάναμε ανθρώπιους. Πρίν οδηγούσατε γαιδουράκια και δεν είχατε δεί αμάξι στη ζωή σας. Τώρα θέλετε και Τρέκ - Τράκ πως το λέν ; Αχάριστοι.Τζοβόλα δώστα όλα και έτσι?
Ο ανεμιστήρας τέθηκε σε δοκιμαστική λειτουργία στην πρωινή προπόνηση. Παρατήρησα σημαντικά λιγότερη εφίδρωση. Θα επανέλθω και μετά από άλλες δοκιμές - προπονήσεις.Τρία αλουμινένια πτερύγια, 46cm, 90W μοτέρ, 3 διαφορετικές ταχύτητες. Αγοράστηκε σήμερα, θα δοκιμαστεί αύριο. Θα με πάρει και θα με σηκώσει (ο αέρας)!
Μπα δεν ασχοληθήκαμε Χρήστο... ήταν στο πρόγραμμα βέβαια αλλά...Σάκη, είχατε συμμετοχές στη ανάβαση σπηλιάς?
Είδα έγινε σφαγή, είχε δυνατό ανταγωνισμό.
Πραγματικά εκπλήσσομαι...Μία μια εταιρία με τεράστια υλικοτεχνική υποδομή και εμπειρία να βγάζει τέτοιο προϊόν. Μήπως έχεις πέσει σε ελαττωματική παρτίδα; Έχεις το hyperglide+; Ποια σειρά είναι;Με το νέο firmware η σχιμάνο έκανε κάτι εκπληκτικό, πριν έπρεπε να πατήσεις ένα πλήκτρο για να ξυπνήσει το σύστημα, δλδ πατούσες είτε το πάν είτε το κάτ στο πίσω ντεραγιέ και μετά από 2 δευτερόλεπτα ήταν έτοιμο για λειτουργία και το εμπρός και το πίσω ντεραγιέ. Με το νέο update πρέπει να ξυπνήσει ξεχωριστά το εμπρός ντεραγιέ πατώντας αντίστοιχα τα δικά του πλήκτρα, όσο πάει γίνεται και καλύτερο... Μπράβο shimano!!
Πέραν αυτών και αφού έσπασα το κεφάλιμ κατάφερα μετά από πολύ έρευνα να σιάξω τις αλλαγές ώστε να το φέρω όσο πχιο κοντά στο απόλυτο. Μπορώ να πω ότι έχει έρθει στο 80% των απαιτήσεων, με τη ενσύρματη σύνδεση θα έρθει άλλο ένα 10% και that's it, περαιτέρω βελτίωση δεν νομίζω να παίρνει.
Το hyperglide είναι τελείως τζούφιο, δεν λειτουργεί κατά το πάτημα και δεν πρόκειται να λειτουργήσει γιατί το ντεραγιέ κάνει συνεχείς διορθώσεις που επιδεινώνουν τις αλλαγές όταν είσαι με υψηλό φορτίο στα πεντάλ. Οπότε γυρνάμε στις παλιές καλές εποχές που για να περάσει σωστά η αλυσίδα από το ένα γρανάζι στο άλλο πρέπει να κόψεις στιγμιαία τα βάτ.
Τελείως απογοητευμένος από τη νέα di2, πεταμένα λεφτά εφόσον έχεις απαιτήσεις, αν θες απλά να αλλάζει ταχύτητες, καλό είναι...
@Sotos65Για να είμαι ειλικρινείς, έχω πολλές επιφυλάξεις ως προς το βήμα της κασέτας και κατά πόσο η τάση της αλυσίδας επηρεάζει τις αλλαγές κατά το πάτημα.
Ως γνωστό η τάση της αλυσίδας από τη ρύθμιση b screw αλλάζει τη αίσθηση στο πως ανεβαίνει ή κατεβαίνει η αλυσίδα.
Στη 12άρα έχει μεγάλο cage ώστε με ένα ντεραγιέ να χωράει και τη 11-34 κασέτα.
Κάπου ίσως χάνεται όλο αυτό επειδή πλέον το ντεραγιέ έχει στάνταρ ρύθμιση στο b screw με ένα εργαλείο που περιλαμβάνεται στη συσκευασία.
Έχοντας λοιπόν φύλλα 36/52 η αλυσίδα χαλαρώνει αρκετά στο μικρό φύλλο και αυξάνει αρκετά τη τάση της στο μεγάλο φύλλο.
Κάπου εκεί θεωρώ χάνεται η αίσθηση στις αλλαγές, όλα το προηγούμενο διάστημα ήμουν με 39 μικρό φύλλο, πρώτη φορά δουλεύω μικρότερο φύλλο από 39