Το σύστημα μου


Μηνύματα
16.218
Reaction score
19.008
,

Στο σπίτι του κρεμασμένου, δε μιλάμε για σχοινί.

Για το χρώμα των καλωδίων τι έχεις να πεις;
Κάτι για κάλτσες λέτε ... αλλά δεν καταλαβαίνω τι είναι αυτό. :D

Εννοειτε την επένδυση ή τίποτε άλλο που βάζετε μεταγενέστερα στα καλώδια ; :D
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.880
Reaction score
136.963
Κάτι για κάλτσες λέτε ... αλλά δεν καταλαβαίνω τι είναι αυτό. :D

Εννοειτε την επένδυση ή τίποτε άλλο που βάζετε μεταγενέστερα στα καλώδια ; :D
Θα σου εξηγήσω νέε μου.

Τα audio jewellery τα καλά, που παίζουν και καλά δηλαδή, είναι κάνα μαύρο μογκαμάκι που το πήραν και το βάλανε μέσα σε κάποια πλουμιστή (έστω μπλε ηλεκτρικ) επένδυση, την οποία αποκαλούμε "κάλτσα".

Τα παίρνεις για την ομορφιά τους, κι άμα τα ξηλώσεις να δεις τι έχουν μέσα, ανακαλύπτεις το μογκαμακι. Βεβαίως το μογκαμακι είναι λεπτό και μαύρο, και δε "ταιριάζει" (εδώ είναι το μάτσινγκ που λένε οι όντιοφιλ) με τα όμορφα μηχανήματά τους, δε "δένει αισθητικά" ρε παιδί μου. Άσε που λεπτό, δεν μπορεί να είναι ακριβό, ενώ αν είναι σα βόας, λέει ο άλλος πωωωωω πόσα λεφτά να έχει αυτό. Κατάλαβες; Ψαρώνει τον κόσμο. Και στη συγκεκριμένη περίπτωση, την γειτόνισσα, που είναι ο κόζμος όλος. Ναι, με ζ.
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.880
Reaction score
136.963
Εν τω μεταξύ, εγώ ξέρω το κόλπο του, έχει 2-3 κομμάτια που τα παίζει συνέχεια. Γιατί; Γιατί αρέσουν στη γειτόνισσα, τι ρωτάς γιατί, λες και δε ξέρς.

Άμα θέλει να φέρει τη γειτόνισσα, βάζει ένα από αυτά τα κομμάτια, σε χαμηλή νορμάλ στάθμη (χάρτινοι τοίχοι μεταξύ τους), και πάει στον τοίχο και βαράει μια μπουνιά σε κάθε μποτιά, ρυθμικά. Παθαίνει πλάκα η γειτόνισσα, λέει μέσα της "πρέπει να πήρε σαμπ ο τρελός", πάει από κει να ελέγξει, της δείχνει το πολύμπριζό του. Κι έτσι ξεκινάει ο μύθος. Για το μακρύ του το πολύμπριζό του. Όχι σα του Θήβα βέβαια, εκείνου είναι μακρύτερο (αλλά όχι σα του Μάρκου, εκείνος ήταν που έπεσε μέσα στο βαρέλι μικρός).

Αυτά που λέτε στο γαλατικό χωριό.
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.473
Reaction score
57.381
Πάλι εγώ φταίω ; Εγω είπα να διαβάσεις μόνο τα σχετικά με την λάμπα αναφερόμενα και έβαλα μάλιστα το νήμα του "όταν είσαι άρρωστος¨ πρώτο και όχι αυτό, όχι τυχαία αλλά γιατί είναι πιο ανταπροσωπευτικό. Σε αυτό έιχε κάτι "ψιλά" μόνο. :D

Μάλιστα τώρα... τρείς εναντίον ενός. :D

Λοιπόν ... θα σας φτιάξω τώρα όλους :D .... εάν εξαιρέσουμε ενδεχόμενες κακές συνθήκες του δωματίου ή που δεν έχουν διορθωθεί - αντιμετωπιστεί τουλάχιστον σε κάπως νορμάλ επίπεδα και να εξαιρέσουμε επίσης και κακές επιλογές στο συνδυασμό λαμπάτου ενισχυττή (αλλά και τρανζιστοράτου κάποιες φορές) με ηχεία ..... το "γρανιτένιο" χαμηλό που είναι στόχος και το όνειρο όλων των audio people είναι ότι χειρότερο μπορεί κάποιος να κυνηγήσει να έχει. Την εποχή μάλιστα που έκανα ακροάσεις για να αγοράσω το σύστημα μου ήταν απο τα κύρια πράγματα που με είχαν κάνει να θέλω να εγκαταλείψω πλήρως την όλη προσπάθεια. Όποιο όλοι οι audio people - όπως το είχαν στο μυαλό τους - ισχυρίζονταν ότι κάποιο σύστημα , ηχεία κλπ το είχε .... εγώ αυτό το θεωρούσα ως τον χειρότερο ήχο. Μάλιστα όταν συνέτρεχε αυτός ο "όρος" και το υπόλοιπο φάσμα ήταν συνήθως κακό. :D

Στα γρανιτικά πλακάκια είμαι υπέρ. :D
Προσωπικά δεν γνωρίζω καν περί ΄΄γρανιτένιων΄΄ χαμηλών αφού το ακουστικό μας σύστημα αφενός μεν τείνει να εκλαμβάνει ως χαλαρό μπάσο την περιττή ενέργεια από συνιστώσες ιδιορρυθμών συχνά σε συνδυασμό με δράση από bass reflex ή παθητικούς ακτινοβολητές στα ίδια τα ηχεία αφετέρου δε τείνει ν'αντιλαμβάνεται ως σφριγηλότερο μπάσο την περιττή ενέργεια από πρώτες αρμονικές συνιστώσες παραμόρφωσης. Θεωρώ πιθανότερο οι άπειροι ακροατές να εκλάμβαναν ως ΄΄γρανιτένιο΄΄ αυτό που αποκαλούμε ΄΄μπάσο μονής νότας΄΄ - εφόσον θα ξεχώριζε και ως προς την απτική αίσθηση έναντι των υπολοίπων χαμηλών τόνων. Καμία από τις προαναφερθείσες περιπτώσεις δεν θα συνδεόταν με αποδεκτή μεταβατική συμπεριφορά του setup.

Στη δική μου αντίληψη αποδεκτές χαμηλές είναι εκείνες που δεν θα με ενοχλούσαν και ούτε θα ξεχώριζαν σε κάτι εννοείται με την απαιτούμενη ενέργεια να είναι παρούσα στις ενδεδειγμένες στάθμες από το κατώτατο όριο στο ακουστό φάσμα.
Κάτι για κάλτσες λέτε ... αλλά δεν καταλαβαίνω τι είναι αυτό. :D

Εννοειτε την επένδυση ή τίποτε άλλο που βάζετε μεταγενέστερα στα καλώδια ; :D
Το σκισμένο... καλσόν περί γρανιτένιων χαμηλών. :lolsign:
Αγαπητέ επίσης πολυάσχολε αν ερευνήσεις τις τελευταίες προσθήκες θα διαπιστώσεις ότι περιλαμβάνουν ο,τιδηποτε άλλο εκτός από καλώδια ηχείων γιατί αυτά υπάρχουν εδώ και χρονια.Εκτος αν πριν άκουγα...ασύρματα.Ακομη και η φωτογραφία των ηχείων είναι μόνο προσθήκη φωτογραφιας και τίποτα άλλο.Ας μη συγχέονται οι φωτογραφιες του συστήματος που μου ζητήθηκαν και έβαλα με τις προσθήκες και το χαμηλό που αυτές γρανιτωσαν.
΄΄Μαρμαρωμένες΄΄ χαμηλές - σε αντιστοιχία με τον ... Κωνσταντίνο Παλαιολόγο.
 
Last edited:

JOHN MARKOU

Münchhausen
Μηνύματα
28.655
Reaction score
27.578
Γω έχω ένα μακρύ πολύπριζο , 10 θέσεων , και μερικά ακόμα , 5-6 θέσεων , όλα επάνω σε voltage regulator εννοείται .
Δεν παίζω με τα ρεύματα εγώ.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.880
Reaction score
136.963
Γω έχω ένα μακρύ πολύπριζο , 10 θέσεων , και μερικά ακόμα , 5-6 θέσεων , όλα επάνω σε voltage regulator εννοείται .
Δεν παίζω με τα ρεύματα εγώ.
Καλομελέτα και (σου) έρχεται.

Κάνα φούμαροτεκχ θα σου φέρει, να δεις.

Φτιάξτου μπάμνιες. Ναι, με ν.
 




christos77

Master of Diffusion
Μηνύματα
6.798
Reaction score
14.435
Να δούμε τη φωτιά να εξαπλώνεται μέχρι το τσαρδί του μαέστρου, στα ηρωικά Γιάννενα.
Ωχ μη λες τετοια μρε Κωστα με τοσα ξυλα που εχω απορροφησης, διαχυσης ζεματιστικα ;)
 


Μηνύματα
4.971
Reaction score
8.818
Εγώ είμαι με τον ΠΑΗ. Ξέρει από μουσική, την βάζει δυνατά, τον απασχολεί και αυτόν το μπάσο και περνά καλά αυτός και απ ότι φαίνεται και η γειτόνισσα στην ζούλα 😀
Εσείς ζηλεύετε που έχει γειτόνισσα, γρανιτένια μπάσα και ακούει μουσική.
Μια διασκευή για τον @Π.Α.Η.
 




costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.880
Reaction score
136.963
Σε ένα μόνον ποστ, συμπεριέλαβε όλη την πραγματικότητα:

περιττή ενέργεια από συνιστώσες ιδιορρυθμών
περιττή ενέργεια από πρώτες αρμονικές συνιστώσες παραμόρφωσης
μπάσο μονής νότας
Αυτά τα 3 μαζί, είναι το γνωστό "μπάσο" του τυπικού όντιοφιλ, του χαϊεντά ρε παιδί μου, με το 5-ιντσο που δεν αντέχεις το μπάσο του.

Τυπική περίπτωση βλάβης.

Αυτός είναι που θεωρεί άχρηστα τα σαμπ, ακατάλληλα για μουσική.

Συμφωνούν κι οι φίλοι του για αυτά. Όλοι εκεί πέρα, τα ίδια λένε. Ζγκοζμάρα τους: (ναι, με ζ)

1000012944.jpg
 

Μηνύματα
16.218
Reaction score
19.008
Προσωπικά δεν γνωρίζω καν περί ΄΄γρανιτένιων΄΄ χαμηλών αφού το ακουστικό μας σύστημα αφενός μεν τείνει να εκλαμβάνει ως χαλαρό μπάσο την περιττή ενέργεια από συνιστώσες ιδιορρυθμών συχνά σε συνδυασμό με δράση από bass reflex ή παθητικούς ακτινοβολητές στα ίδια τα ηχεία αφετέρου δε τείνει ν'αντιλαμβάνεται ως σφριγηλότερο μπάσο την περιττή ενέργεια από πρώτες αρμονικές συνιστώσες παραμόρφωσης. Θεωρώ πιθανότερο οι άπειροι ακροατές να εκλάμβαναν ως ΄΄γρανιτένιο΄΄ αυτό που αποκαλούμε ΄΄μπάσο μονής νότας΄΄ - εφόσον θα ξεχώριζε και ως προς την απτική αίσθηση έναντι των υπολοίπων χαμηλών τόνων. Καμία από τις προαναφερθείσες περιπτώσεις δεν θα συνδεόταν με αποδεκτή μεταβατική συμπεριφορά του setup.

Στη δική μου αντίληψη αποδεκτές χαμηλές είναι εκείνες που δεν θα με ενοχλούσαν και ούτε θα ξεχώριζαν σε κάτι εννοείται με την απαιτούμενη ενέργεια να είναι παρούσα στις ενδεδειγμένες στάθμες από το κατώτατο όριο στο ακουστό φάσμα.

Το σκισμένο... καλσόν περί γρανιτένιων χαμηλών. :lolsign:

΄΄Μαρμαρωμένες΄΄ χαμηλές - σε αντιστοιχία με τον ... Κωνσταντίνο Παλαιολόγο.
Σωστά (πιθανόν και άλλοι λόγοι) αυτά που ανεφέρεις προσπαθώντας να δώσεις μια τεχνική εξήγηση στο θέμα. Εγώ ξέρω να το αναγνωρίζω μόνο. (εξαιρώντας μόνο κάποια πράγματα περί ακουστικής που θέλω να πιστεύω ότι τα γνωρίζω και τεχνικά και επίσης ότι το bass reflex εάν είναι καλά σχεδιασμένο δεν αποτελεί τόσο μεγάλο πρόβλημα όταν δεν έχεις σκοπό να κάνεις ενσωμάτωση sub κλπ that is που είναι πάλι άλλο θέμα. Εξάλλου σε μια συνηθσμένη περίπτωση φροντίδας χώρου αλλα ακόμη και πολύ καλής ... δεν μπορεί κανείς να ισχυριστεί ότι επικρατεί αυτής ή μάλλον της έλλειψης της.)

Απλώς δίνω ένα μεγαλύτερο βάρος στο θέμα του "όρου" αυτού που κατά κόρον βλέπω να απασχολεί τον κόσμο του audio και όταν περιγράφουν θεωρητικά το ιδανικό χαμηλό αλλά και όταν βλέπω την αντιδραση επιδοκιμασίας και ευχαρίστησης στις αντιδράσεις τους όταν τον άκουγαν .... καθώς δεν υπάρχει κάτι στο χαμηλό που να δικαιολογεί τον "ορο" αυτόν. Ούτε σαν περιγραφή, ούτε σαν θεωρητική προσέγγιση, ούτε στην πράξη. Τότε και στην αρχή νόμιζα ότι μπορεί να θεωρούν το kicκ που μπορεί κάποιος να νοιώσει αλλά α) δεν ήταν αυτό καθώς δεν υπήρχε και β) πάλι είναι άλλο θέμα και δεν έχει σχέση με την τονικότητα, περιγραφή κλπ.

Οπότε την ύπαρξη του "γρανιτένιου" την θεωρώ αμέσως ώς λάθος ορισμό αλλά και στόχο επιτευξης.

Άρα μας μένει πόσο "χαλαρό" πρέπει να είναι. Σε αυτό υπάρχουν διαβαθμίσεις και ίσως και προσωπικό γούστο. Αλλά και άλλες συνθήκες. Αποκλείοντας τις τεχνικά ill συνθήκες ... πάλι είναι δύσκολο γιατί εξαρτάται και απο τις εγγραφές για να κρίνεις. Οπότε όλη η προσοχή πρέπει να δοθεί απο κάποιον με την δική μου λογική , οπτική και μικρή τεχνική γνώση ... σε αυτό το θέμα της "πόσης χαλαρότητας" . Γενικώς και με λίγα λόγια .... δεν ξέρω τι γίνεται :D ... μόνο να αναγνωρίζω ποιό και σε τι βαθμό είναι σωστό για εμένα. Μετά για να το πετύχω πειραματίστηκα και κουράστηκα πολύ κυρίως με τον χώρο όμως μόνο. Πάντως εάν είναι "γρανιτένιο" δεν διορθώνεται. Απλώς "επικαλύπτεται" σαν πρόβλημα με άλλες επιλογές. Οι επιλογές αυτές θα είναι λανθασμένες και πιθανόν και να μην επιφέρουν την αλλαγή του. Συνήθως κατα τις ακροάσεις μου παρατήτησα τους πωλητές να χρησιμοποιούν διάφορες αρκετά έως πολύ συμπιεσμένες (όλες είναι) ηλεκτρονικές μουσικές για να επιδείξουν και να αποδείξουν ότι αυτό ήταν πιο "σωστό". Σε άλλες εγγραφες όμως πιο καλές ήταν καθαρό ότι δεν ήταν το σωστό. Για αυτό δεν χρησιμοποιώ (ή μάλλον εμπιστεύομαι τα αυτιά μου) ηλεκτρονικές μουσικές και είδη και την παραγωγή τους. Το έκανα φυσικά αλλά .... με λίγες που θεωρούσα ότι ήταν καλές ...αλλά πάλι ρίσκο. Για να χρησιμοποιήσει κανείς ηλεκτρονική μουσική - παραγωγές, πρέπει να ξέρει πολύ καλά το μουσικό είδος αυτό αλλά και με τι εγγραφή έχει να κάνει. Και πάλι φυσικά όλα αυτά μόνο για να κρίνει το χαμηλό περισσότερο και μόνο με την έννοια της χαλαρότητας ή μή ... που αποσπασματικά μας απασχολεί σε αυτή την "συζήτηση" μας.
 
Last edited:

Ndis

Titika
Μηνύματα
1.921
Reaction score
4.751
Ψήνομαι τρελά να βγάλω το πρώτο audiophile πολυμπριζο με ενσωμάτωμενα subwoofers, να δω τι θα γράφετε μετά!

Αγαπητέ ΠΑΗ το μόνο μεμπτό που βλέπω είναι ότι τα καβλωδια ακουμπάνε στο πάτωμα με αποτέλεσμα να σκονίζεται ο ήχος.

Προτείνει την αγορά ορθοστατων (χρυσών κατά προτίμηση, βοηθούν στις χροιές).

Εναλλακτικά σκούπακι Robot roborock s8 ultra με 4απλο ημερήσιο πέρασμα από το χώρο.

Πέρα της πλάκας να το χαίρεσαι το σύστημα σου καλέ μου φίλε :)
 


ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.608
Μηνύματα
2.945.777
Members
38.204
Νεότερο μέλος
john-john
Top