- Μηνύματα
- 8.241
- Reaction score
- 10.736
Οι επιδοτήσεις είναι πολύ μεγάλες, αλλά στα πολύ χαμηλά εισοδήματα (ατομικό κάτω των 7.100€).
Συμβαίνουν και εις Παρισίους.Υπάρχουν και εκεί εισοδήματα των 590€ που μπορούν να δώσουν 20.000€ για αμάξι. Τι μόνο εδώ;
Πολύ αργή κρεμαγιέρα, σχεδόν αστείο είναι.Huawei σε full self drive mode
Follow up.Τα οχήματα της Leapmotor διαθέσιμα στην Ελλάδα από Σεπτέμβριο, μάλλον από τον Συγγελίδη.
Τα πρώτα θα είναι το μικρό Τ03 και το SUV C10.
To T03 έχει 37kWh ωφέλιμη μπαταρία, και 265χλμ. αυτονομία σε μεικτό κύκλο. Είναι μικρότερο από το Dacia Spring, με διαστάσεις 3620/1652/1592 m, και χώρο αποσκευών 210lt (508lt με κατεβασμένα καθίσματα). Κινητήρας 80 kW (107 hp) με 0-50 km/h σε 4.1". Τιμή κάτω από 20.000 ευρώ (Κίνα $7.000). Δεν ξέρω βέβαια αν είναι τα ίδια, επειδή το BYD Dolphin των $13.000 στην Κίνα δεν έχει καμία σχέση με το Dolphin που πωλείται στην Ευρώπη. Λένε πως αργότερα θα παράγεται στην Ευρώπη.
To C10 έχει 70kWh ωφέλιμη μπαταρία, και 420χλμ. αυτονομία σε μεικτό κύκλο. Τιμή Κίνας $17.800. Διαστάσεις 4739/1900/1680 mm με χώρο αποσκευών 370lt (835lt με κατεβασμένα καθίσματα). Kινητήρας 170 kW (228 hp), τελική 170 km/h, και 0-100 km/h σε 7.3"